teisipäev, 31. detsember 2013

Garaaž-oluline atribuut eramu

Garaaž-oluline atribuut eramu

Garaaž on lahutamatu'емкой osa iga projekti puhkemaja seetõttu, et suur osa neid, kes seda ehitab, on isiklikke autosid. Sageli seitse'i peab kaks või kolm masina. Koht kõigi nende katuse all, mis kaitseb autod sademete ja võimaldab kiiresti üles soojendada talvel tingimustes venemaa kliima - paratamatu vajadus. Niisiis, mis kaalutlustel on soovitatav juhinduda spetsialistid, luues projekti maja garaaž.

Kõige sagedamini garaaž kikkis samast materjalist mis ja maja ise, mis on õigustatud, sest nii arhitektuuri ja rahalisest seisukohast. Sageli omanikud on Tänapäeva majad eelistavad täielikult sisseehitatud, maa-alune või vastupidi eraldi seisvad garaažid. Igal juhul eksperdid ei soovita ühendada garaaž majutusvõimalus, kuna garaaži maja võib kokku heitgaase.

Garaažid täna ehitavad puit, tellis -, betoon -, metall-ja šlakk plokke. Mõtle silmapaistvamaid plusse ja miinuseid, et kõik need materjalid. Puud'jane garaaž on väga levinud raamprogrammi панельном variant, neid on lihtne ehitada nii nagu läbi väike kaal disain nad ei nõua suuri kulutusi alus, kuid peamiselt nende miinuseks on tulekahju oht. Erinevalt puu telliskivide usaldusväärsem, kuid kuna madalates soojustatud omadusi ta nõuab rohkem soojusisolatsioon, eriline утеплителей või õhu kaevude, samuti täiendava tugeva aluse. Kõik see on aga kättemaks maksab tagasi oma vastupidavuse ja tugevuse, samuti soliidne välimus.

Бутобетонные garaažid ehitada monteeritavatest, monoliit räbu või saepuru - betoon, mis on vahe variant hinnaga vahel tellistest ja puust. Керамоблоки ka väga ökonoomne ja mugav ehitus materjal. Nad on suured, seetõttu on ajakulu ehitus sellise garaaž minimaalne. Керамоблоки ka piisavalt экологичны ja on suurepärased heli-ja теплоизоляционными omadused. Metall - kõige levinum igasuguseid materjale. Disain tehase ehitamine on võimalik koheselt, vaid paar tundi koguda. Siiski, kõik see metallist garaaž halvasti hoiab soojust. Pealegi, kui järsku перепадах temperatuuri neist moodustub kondensaat, mis ei ole parim viis mõjutab tehniline seisund metallist osi auto.

Kui hoone garaaž oluline punkt muutub soojus-ja hüdroisolatsioon, mis kaitseb ruumi külma. See koosneb изолирующих materjalide ja puud'puidust paneelid, mis moodustavad sisemine kiht ja filme, mida kaitsevad mehaaniliste vigastuste ja намокания. Tavaliselt maja on paigutatud kaugusel 15-25 sentimeetrit maapinnast, mis on piisavalt kaitseb seda niiskuse eest. Kraad hüdroisolatsiooni tüüp sõltub sellest, garaaž, maa-alune vaja isoleerida kogu ala, siis kuidas neid koormuse veetase on piisavalt kõrge.

Сооружая garaažiuksed, täna kliendid sagedamini eelistavad mitte traditsiooniline topelt, ja tõstame disain, mis jagunevad paneeliga, щитовые, роллерные. Tõstame väravad, esiteks, säästa koht tegelikult, garaaž, teiseks annavad võimaluse mugavalt välja minna. Tõsi, nad on piiratud suurusega ja ei saa olema paigaldatud garaažid, ava laius mida rohkem n'яти meetrit. Materjalid, millest need on valmistatud, пожароустойчиви, millel on funktsioone, heli - ja soojusisolatsioon ning võimaldab teil määrata вальный või lakke automaatne kasutuselevõtt.

Üks kõige hämmastavam kriisiga võitlemise ettepanekud on odav alternatiiv lauatelefoni garaaž teenivad kaasaskantav varikatused. Nad on piisavalt odav seista, tulekindel, võib sõita igal temperatuuril ja lisaks kõigele on lihtne kavatse. Peamine nõue on, kui see on teie seadmes on tagada konstruktsiooni tugevus on metallist tugi - toru läbimõõduga vähemalt 80 mm. See ei ole üleliigne nõue, sest talvel tõttu kaalu lume koormus hammas on väga kõrge. Sageli kaasaskantav töökojad kasutavad ja muudel eesmärkidel, näiteks nagu вольеров, kui ruumi ehitusmaterjalide või tooteid.

Allikas: www. proekt-cottage. ee
| Arutada artiklit foorumil Prindi | Arutada artiklit foorumil

Allikas: ukrstroy. net

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar