teisipäev, 31. detsember 2013

Inter'jer stiilis "Конструктивизм"

Inter'jer stiilis "Конструктивизм"

Kiire, kiire aeg aastavahetusel ajastute eelmise sajandi alguses, ajal avastusi ja vead, projektide, ülbed eksperimendid, jookseb ja õnnestumisi. Ajastu, pöörase kiirusega меняла elu, kunst, maailmavaade. Рушилось see, et tundus kõigutamatu, ja sündis uus esteetika,'ilmusid imelikud inimesed, andekad dreamers - kunstnikud, arhitektid, kirjanikud. Захлебнувшись värske õhk muutus, hakkasid nad kehastavad elu kõige imelisem ja kavatsusi, jtk vaimuga uus ajastu. . Allikas ilu jaoks muutunud-tehnika, oma угловатых ringlustes nad on otsinud uusi vorme, inspiratsiooniallikaks on olnud nõuetekohaselt toimivaid mehhanisme ning loominguline moto: "lahustada tegelikult esteetilist, emotsionaalset olemust kunsti". Neid juhatas magic "Musta ruudu".

Läbimõeldud funktsionaalsed lahendused ja range järgimine on nende nõuded, kompaktne mahud on selgelt tuvastatud raam, tehniline selgus, et hoone arhitektuurilise vormi. Taotlus betooni, telliste, klaasi. Puudub лепного kujundusest. Fassaadidel rütmiliselt vahelduvad kohta'paber ja aknad, kontrast sile lennukid seina ja klaasi, selgust, vertikaalne ja horisontaalne членений. Võimalikud on lindi aknad, korter kate, avatud toed alumistel korrustel.

задался et täielikult muuta maailma ja inimese osa kõigi traditsioonidega, et avada täiesti uue lehekülje ajalugu kunsti. Конструктивизм задался et täielikult muuta maailma ja inimese osa kõigi traditsioonidega, et avada täiesti uue lehekülje ajalugu kunsti. , "vähem tähendab rohkem" - neid aforisme Misa van der Rohe, andekas arhitekt XX sajandi muutunud sisuliselt interjöör mitte ainult 20-30-ndate aastate lõpus, kuid kogu sajandi. Конструктивисты, keeldudes kategooriliselt igasugustest proovid eelmise, tahtsime modelleerida tulevikku, mis oli neile nagu harmony selgete geomeetriliste vormide. "Lihtsus - ei ole lihtne", "vähem tähendab rohkem" - neid aforisme Misa van der Rohe, andekas arhitekt XX sajandi muutunud sisuliselt inter'interjöör mitte ainult 20-30 aastat, kuid kogu sajandi. Midagi liigset ei ole "цепляет" seisukoht on, et kõik funktsionaalselt läbimõeldud, взвешено. Выверенные proportsioonid роднят ka avangardistlikku arhitektuuri sellest ajast on klassikaline зодчеством antiikajast. Lihtsad ja selged vormid, maast laeni aknad, metall ja betoon - kodu, mis on sarnane laevad, плывущие tulevikku, kuid sees on loonud inter'jer uue aja.

Siseruumi maja освобождалось alates vaheseinte, отрицались vanad arusaamad suhet on siseruumide kodus. Tsoonidesse jagamine toimuks abstraktne viisil on kõige sagedamini tingitud kerge liikuvate vaheseinte, eraldi kinniseid ruume, koridore - kõik see oli lootusetult vananenud. Erinevalt inter'interjööri eelmise ajastu juugend, напоминающих hubane valamu, maja конструктивистов nimi oli tulevikku kõrgtehnoloogia tootmine masin ja futuristliku metropolide.

Kuulus maksiim Le Корбюзье "Maja - see masin eluaseme" ideaalne määrab sisuliselt конструктивистской esteetika. Mööbel peaks olema mugav, mitte ainult tarbija, vaid ka masinad, mis on tema teha.

Tehnoloogia mass tehase tootmisohje terasest mootori kunstilise mõtte. Unikaalsus on teema ei olnud mingit tähtsust. Nüüd peamine kriteerium - mitmekülgsus.

Kõik asjad, mis on projekteeritud конструктивистами - mööbel ja inter'camera üldiselt - erinesid maksimaalse funktsionaalsuse ja minimaalne dekooriga. Ornament neil puudus täielikult, lubanud värvi aktsente - metalli läige, üllas must, valge ja puhas ja küllastunud lihtsad värvid - punane, kollane, sinine. Need värvid peeti peegeldus filosoofiliste ja vaimsete väärtuste ajastu.

Siiski, raske on ratsionaalne arvestus andis jookseb. Püüdes paljastada konstruktiivset sisuliselt asju, disainerid on lõpuks teinud oma малопригодной praktilisest seisukohast.

Ütleme, raam venitatud teda lapiga teoreetiliselt ideaalselt sobis paigutamise ta keha, kuid ma ei lähe, isegi et ta lihtsalt pikali.

eriti tema nõukogude võimalus, proovisin uuesti korraldada eluruum ja kohandada tema juurde mees. Конструктивизм, eriti selle nõukogude variant, püüdis uuesti korraldada eluruum ja kohandada tema juurde mees. muutunud väärtuslik лабораторным kogemusi arengu mööbli projekteerimine kogu XX sajandi. Inimene ei ole kohanenud, kuid конструктивистские ideid muutunud väärtuslik лабораторным kogemusi arengu mööbli projekteerimine kogu XX sajandi. Ja kui juba olla lõpuni aus, siis XXI sajandil ka.

See siin on tsükkel toimus inter'ери eelmise sajandi keskpaigani. Täna kõik see on ajalugu. Ja sellepärast loomine inter'interjööri taolises stiilis on täiesti võimalik. räägib tänapäeval maitse ja интеллекте omanikele. Pealegi, pädev styling all конструктивизм räägib tänapäeval maitse ja интеллекте omanikele.

Конструктивизм

Конструктивизм

Allikas: www. chaoslend. ee
| Arutada artiklit foorumil Prindi | Arutada artiklit foorumil

Allikas: ukrstroy. net

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar