Keraamiliste plaatide ja керамогранит - tõelised hitid seas tuntud täna viimistlusmaterjale. Dikteerib mood selles valdkonnas valdavalt itaalia ja hispaania tootjad. Igal aastal keraamiliste areenil'on midagi ebatavalist, seninägemata. M'milline elegants ja soe uuendus - siin on võti keraamilised trend, mis avaldati viimasel hiljuti "CERSAIE-2006".
Näitus "Cersaie" toimub igal itaalia Bologna ja on väga populaarne. Ainuüksi ajakirjanduse esindajate siin juhtub rohkem 600. Itaallased on sel aastal eriti sõbralik: eksport keraamikatoodete, teostatud just siin, kasvas 3% ja see pärast n'яти aastat stabiilsuse tingimustes suurel küllastumine turul! On midagi rõõmustada. Siiski ei kodumeeskond näitus, ega tema külalised, et tuled siin on 31 välisriigis, ei kavatse loorberitele puhkama jääda ja, nagu alati, on hea meel näituse külastajate originaal uuendusi.
Pädevad eksperdid on märgitud väljendatud soov elegants ja kasutamist sooja колористической värvivalik.
Uus trend on teha paremini kasutada värvi võimaldavad teil eksperimenteerida, luues väga ebatavaline kombinatsioon, seejuures vältides külma või sünge laulu. Metallid, nüüd juba juurdunud keraamika, sai m'якшими, kergemini ja rohkem sooja. Mood plaadid, ei ole täielikult kaetud metallist kattega, vaid veidi металлизированные pind, seal, kus metall on tekitatud kujul veenides. Tegelik värv состаренной vask, samuti kui enne kõrgusel lemmikud on viimase aasta - kuld, hõbe, plaatina.
Selgelt nähtavad toonid, mis kirjeldavad loodusele: see on kuldsed ja mee toone, m'millist värvi vetikad, imitatsioon kork. Suur valik selliseid tooteid, eriti, näitas saksa firma, "Steuler" (kogumik "Terra Novа") ja palju esindajad itaalia ja hispaania ettevõtted.
Materjalid on muutunud saadaval невиданном seni suurused. Керамогранит, näiteks võib leida isegi summas 34 Ø 34 cm ja 34 Ø 54 cm. Seejuures on nii lai valik plaadid kaasas väike соблазнительными detailidega, mis on muutunud rõhuasetusega viimistlus ja tähelepanu äratamiseks. Eriti populaarne бордюрные plaadid lilleline ornament. Huvi on tekitanud dekoratiivsed elemendid ebatavaline фактурными pindadega, nt kaunistused seeria Velvet Ground ettevõtte "Plunge", tehtud formaadis ja 60 ... 120 cm. Tegelikult акцентирование kohta sisekujundus - see on otsida harmoonia võti keraamiliste viimistlus selliste ruumide nagu elutuba, magamistuba, raamatukogu ja nii edasi.
Pilku keraamilised tooted, tehtud käsitsi. Neid tootjaid on Euroopas palju. Peent kunsti piiride käsitöö sageli on valmistatud артистической виртуозностью. Näiteks firma "Le Ramble" tutvustas kaunistused tehtud бисерной tehnikat. Keraamilised tooted, justkui oleks kaunistatud pärlite ja see on rohkem nagu вышивку, kui harilik kõik plaadid, - see on tõesti midagi uut ja huvitavat.
Kunsti-paneelid, mis meenutavad umbes vana brokaat ja гобеленах, näidata on soov teha rohkem elegantne inter'jer kõigisse ruumidesse.
Õhukesest riidest paneelid on esindatud laias valikus, alates klassikalisest "Chanel" tänapäeva puuvillane kangas. Keraamilised pinnad jäljendavad arve samet, hämmastava ülesehitusega, жатой kangast, теплоте nahka.
Huvitav uudne näitas näitusel firma "Petracci's": oma uut kollektsiooni "Tango" loob illusiooni taotluse viimistlus keraamiliste plaatidega витражной tehnikat.
Stiil xviii sajandil - lille ornamendid, laine ja pildid ringi - on võetud kasutusele tootjad. Enamik ettevõtteid näitab uuesti avatud romantilisus, kartlik ja naiivne. Ei pöördudes agressiivseid värve, disainerid uuesti avada lihtsus, mis muudab keraamilised tooted ideaalsed uus loominguline otsing.
Paljud ettevõtted läksid näitusele proovid, veel mitte töötavad tootmis -, soovides näha reaktsiooni publiku neid uurima, enne kui teha tootmine märkimisväärne.
Osa tootjaid ei saanud kulutada selleks versiooni uuendusi (eriti nii on laekunud firma "Bisazza"), keskendudes sellele, et tuua ideaalne seisukord arendamise eelmise aasta laiendada värvigamma ja размерный mitmeid, leida uusi viise, kuidas kasutada plaadid. Seega, olulisemad on jäänud trendikas õie paneelid, фотопринты ja teised eelmise aasta trend.
Tooted tootjad keraamilised plaadid ja portselani plaatidega täna viib hulgas muid viimistlusmaterjale ei ole mingit põhjust. Just need tooted, mida iseloomustab erinevaid lineaarne suurusega, hea rakenduskava omadused ja piiramatu loomingulise potentsiaali. Uued tooted "Cersaie-2006" - see on segu elegants, keerukaid tekstuure ja maagiline ideid.
Tatjana Zelenova
Arvamus spetsialist
Üldmulje näitus - plaatide kindel kaugemale harilik mitteeluhoonete ruumide, tõrjumata samas kui teised väljas ja isegi seinakatete. Seda kinnitavad ka andmed globaalne tarbimine plaadid - 2005. aasta kasum tarbimine oli umbes 15%. Selle aluseks on kaks aspekti - parandada tarbijate omadused materjali, mis on muutunud tingitud tehnoloogia parandamine, suurem roll disaini plaadid. Ja kui tipp tehnoloogilisi uuendusi, et kogenud keraamikatööstuses varasematel aastatel, on ka meie arvates on juba ületatud, siis eksperimendid tootjate valdkonnas disain on апогее. Näitus on näidanud üldist võidujooks kokku imitatsioon. Jäljendatakse kõike: loodus-ja viimistlusmaterjalid, nahk, kangad jne. Pealsed kunstnahk - taasesitus mõned фабриками loomade villast väljendunud detail kiud. Ja mida tabas näitusel kõige rohkem - imitatsioon üks tootja tagaküljele plaadid tema näo pinnale. On selge, et see on pigem soov šokk, kui ratsionaalne soov disainerite käivitada selle kogumise tootmine (tuleb märkida, et osa esitatud kogud, nagu näitab kogemus varasematel aastatel, nii on ja jääb прототипах). Ja see, et on märkimisväärseid võimalusi kaubanduslik edu, nii see areng флористических kogud - elav ja suurte väljendusrikas lilled moodustavad aluse paljude esitatud kollektsioonid. Tundus olevat huvitav ka galeriis plaadid, имитирующей riidest kardinad seinad. Kavandatud типоразмерах seinaviimistlusplaadid tähistasime järgmine omadus. Nähtav varasematel aastatel on trend üha mõõde plaadid (näiteks 30 x 60 cm ja rohkem) on seiskunud selle, наблідается isegi liikumine vastupidises suunas. Kuid sisulised erinevused - üha sagedamini võib näha plaat, mis on väikese laiuse (nt 20 cm, kuid oluliselt suurema pikkus kuni 50 cm.
Vadim Karin, tegevjuht firma "Novus"
Allikas: www. еremont. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar