esmaspäev, 3. november 2014

Saladus rahulikkus

Tema maalid on salvestatud koosolekutel presidendid, Venemaa, Kasahstani ja prints Monaco. Nende meeleldi ostavad era-kogujad. Suurlinna бомонд moodustub järjekord, kes soovivad saada kätte portree enda käed meetrit. Ise kapten Mihhail Сатаров - peab ennast absoluutselt ei ole avalik ning tihti kuni 12:00 järjest ei ole lahti alates мольберта oma pealinna stuudio. Ja suvel koos pere kolib linnast. Seal piiril Moskva ja Kaluga valdkondi, ehitas ta maja oma unistused - tohutu kolm lugu mõis.

Nüüd on Teil country maja ja stuudio Moskvas, ja kas Teil on tulistada majutus?


Õnneks ei tulnud. Ma olen sündinud ja kasvanud Moskvas. Siin õppis. Ja kui teenis esimese korraliku raha, kohe saanud oma eluaseme. Kuigi väljavaade jääda tänaval mul oli. Koolis olen tuntud tõeline riiukukk. Ja nii aktiivselt sublimaadi oma loovust võitleb pärast tunde, et kümnes klass on välistatud. Lõpuks hilja õpib kõigepealt kunsti koolis, seejärel Moskva riiklik kunstiinstituut. Kuid ma olen alati teadnud, et loovus - see on minu kutsumus. Nii et väga enesekindlalt kõndis edasi. Nüüd oma energiat panin minu töö ja seitse'u. Ja maja - see on minu rahu ja puhkus.



Mihhail Сатаров. "Idüll". Lõuend, Õli

Kuidas Teil õnnestub luua atmosfääri беззаботности, mis on olemas ja Oma stuudio ja Oma maalid?

Ühel päeval algaja noor laulja küsis Galina Вишневскую, kuidas saavutada sellist edu? Saladus on lihtne, " vastas Galina - tulge lavale ja laulda kõige parem. Nii ma siis panin endale сверхзадачи. Ma olen täiesti отдаюсь puhul, kellele on hõivatud. Meie суетное, stressi ajal palju neid, kes on võetud võimalus näha ilu. Ja ma püüan edasi anda oma maalid, mis on antud Jumala mind näha. Ma tahan, et mind ümbritsevat elu ilusam.

Kas on raske Teile, kuidas loov inimene, уживаться koos бытом ja koduste probleemidega?

Kõik mured on koju võtnud, kui mu naine Maria. Jumal Tänatud, et see inimene on tark ja humoorikas. Nii mõistab eripära minu elukutse. Muidugi, ka mina kasvatan lapsi ja šetlandi vajadusel aitan.

Ja kes tegeles обустройством stuudio?

Stuudio minu jaoks on see omamoodi kontor, nii et siin ma tegin kõik eranditult ise. Püüdis luua ruumi. Seal, kus on palju ruumi, palju õhku. Muidugi, korteri üldpind ja nii raske oli end mugavalt: kõrged laed, suur tuba... Aga mul oli vähe. Miks ma loobusin siseuksed, esile lõigud kaared. Üldiselt ei meeldi, kui midagi häirib liikuda. Seda enam, mul on tihti rändama vaipu.

Peegli kapp-kupee elutuba üsna hästi sobib klassikaline inter'jer stuudio. See on Teie kujunduslik lahendus?

Nii. Ma just tellisin kapp suur ja pani teise kasti kõrvale, et kui töötan - suunatuled peegeldub taevas. Ja kapis enam välja eraldi massiivi, täiesti уживаясь teiste üksustega ühise ansambli. Ja mis kõige tähtsam - ta absoluutselt ei clutters ruumi!



Inter'jer stuudio Mihhail luua iseseisvalt

Ja dekoreerimiseks oma eramu Olete kutsutud disainerid?

Mida sa muidugi ei ole! Miks palgata disainerid, kui nad on ja nii mind ümbritsevad? Tegelikult, ma usun, et inimene on oma maja tuleb ehitada ise. Kõik ideed tuleb jätta läbi ise, läbi oma hinge, soe neid oma soojusega. Kõrvalised inimesed ei saa kunagi leida kõige ainus õige lahendus, nagu seda teevad omanikud.

Ma ei varja oma hämmeldust, mingeid vihjeid disainerid mulle anti, kuid 90% tööd oleme teinud koos naisega ise. See on ju ka kunstnik. Ja kunstnikud on sel juhul palju parem arhitektid ja fantaasia neil on palju rikkam!

Tunnista, sa ilmselt sageli tülitsenud?

Asjalikult. (Naerab. ) Keelitasid üksteist, nõudis oma, kuid alati leidnud kompromissi, vältides vaidlema. Me arvasime, et kõige tähtsam on meie jaoks uus kodu atmosfääri armastus ja harmoonia. Ma kujundas tulevane selline esitamine ja Masha покупала vajalikud materjalid. Ta ise käisin ekstra talle poes, võttis proovid kangad, tapeedid, siis me koos valiti parim.

Mis on peamine atraktsioon amp'ларьком oma kodu?

Peamine vaatamisväärsus amp'ehitis maja asub keldris. See багетная töökoda, kus on salvestatud koopia maalid, baguettes - raam valmis ja tulevaste pajalapid. Ja parimad toad, täpsemalt kogu teine korrus laenatud lastele. Neil siin on kolm magamistuba, mis on loomulikult täis mänguasju.



Master töö

Olen kuulnud, et neid kohti nimetatakse "püha дачными kohati". Miks?

Aknast meie maja on nähtav kuplid on kaks kirikut. Ja n'viie minuti jalutuskäigu kaugusel voolab allikas on "silver" veega. Ütlevad, kui seal hoida haavatud pöial ja ta kohe terveks. Templis Nikolai Imetegija veel Ivan Groznõi käinud, siin on selline antiiktempel. Siin on hoopis teine õhk, suurepärane loodus. Ma ärkan all kohin kellad. Kodus olen tihti külastab inspiratsiooni. Muide, varsti hakkan ümber seadistada мансарду all oma töökoja.

Ja kas ei teki Sul soovi veidi puhkust ehitus-ja renoveerimistöid?

Vahel tahaks puhata ja elada oma südame. Aga varsti rahu ma ei ähvarda. Asi on selles, et olen hiljuti ostetud uus eeldus on, et stuudio. See on palju avaram, mille pindala on 450 ruutmeetrit ja kõrge, 4, 5 m, laed. Rekonstrueerimine ruumid on juba alanud. Ideid mass, kuid ühte tean kindlasti - see on luksus inter'ep tohutu арочными aknad. Seal mahutab kauplus, stuudio ja galerii.

Nii palju muresid... Avage saladus, kuidas Teil õnnestub säilitada meelerahu?

Kui ma töötan, siis on täiesti абстрагируюсь muust maailmast tema negatiivne ja probleeme. Kui väsi pealinna, jahu country house. Siin armu. Saab minna välja ja näha, cos, kotkaste ja toonekured. Hiljuti me oleme toidetud metsa valk, mis kuidagi oli meie piirkonnas. Muidugi, mis on loodud oma kätega kodu annab energiat ja soojust. See on ehitatud hoole'u ja südametunnistus ja, ma usun, oleks veel ühe põlvkonna Сатарова.

Natalja Удонова

Allikas: PRO Kinnisvara

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar