reede, 28. november 2014

Kunst, покорившее sajandi 2006-11-14 12:14:50

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Kunst, покорившее sajandi
2006-11-14 12:14:50

Väljend "ilu päästab maailma" sajandi realism ja прогрессіющіх tehnoloogia on ammu muutunud банальность. Aga глубинках inimese sisuliselt omane püüd kaunima poole. Ja see soov on ilmne soov parandada oma välimust, oma korteri ja lõpuks, kogu ümbritseva maailma. Arhitektuur kui miski muu ilmekalt kajastab püüdlusi inimese hinge, näitab aeg ja sündmused. Reisides läbi aja palju arhitektuuriga hooned доносят kuni tänapäevani oma ajastu vaim. Lihtsalt ainulaadsed selles suhtes, templid vana-Võidus. Kuna toode on linnaplaneerimise kunst vana-Kiiev oli hämmastav цельностью ja täiuslikkus. Tundus, et ta oli eostatud ja kaetud mingi üks geenius зодчим. Kuid tegelikult arhitektuur Kiievi loodud sajandeid ja kogu põlvkondade meistrid. Ajastu kangelaslik sõjategevuses ja lahingud порождала ja tugeva vaimuga inimesed, kes on jätnud osakese oma hinge teostes monumentaalskulptuuri kunsti. Selle ajastu joonistub välja kaks perioodi: X-ХІ hg, Pinnacle arhitektuuri виртуозности, mis on Sofia Kiiev ja XII-ХІІІ hg, Kui oli сооружен püha sofia Златоверхий katedraal, mis on kuulus oma freskod ja mosaiigid, - wops'seotud ім'yam печерского munk Алимпия. Sofia - peegeldus taevase harmoonia Arvati, et Софиевский katedraal ehitati järk-järgult üle 50-75 aastat. Kuid see on juba tõestatud, et perioodil selle püstitamine - 10-15 aastat (arvatavasti 1037-1051 a.). Esiteks oli see suur пятіапсідний tempel, mis on ümbritsetud põhjast, lõunast ja läänest avatud galeriisid. Top duomo graced käigukast teos kolmeteistkümnest kuplid. On'єднуючись avatud galeriisid, nad lõid mulje пирамидальности hoone. Seinad olid kaetud suurte terve neeru - graniidist ja punase кварцита. Palett värvidega täiendavad oranž kiht lubja-tsemendi lahust, kasutatud kivide ladumisel. Selline päikese värvimine seinad ilusti гармонировал koos hõbe-halli kattega, saunade ja склепов. See andis собору pidulikkus ja suursugusus. Et mõista числовую sümboolika arhitektuuri-vormid Софийского templi, see on väärt märkimist, et ta on tulvil взаімосочетающіміся kuupäevad соотношениями. Hämmastav, kuidas siin kasutada number 12. See number on loetav peamisest suurused templi - 12 meetrit või 3, 75 m. Mõõdud 12 12 jalga on enamik ruumilise ühendid, mis moodustavad põhistruktuuri templi. Sisemine raadius peamine апсиды ka 12 meetrit, 12 väravat, 12 sammast, millele toetub seina templi eelis kaare 12 lõigete kesk mängusaalide, isegi 12-plaadid, mis ümbritsevad сакральную tsooni duomo. See on peaaegu müstiline, esmapilgul, et igatsus on kõikjal rõhutada arv 12, põhineb ridades on Pühakiri, kus on kirjeldatud taevane Jeruusalemm. Soov vähendada taeva maa peale ja täna saadab paljud meistrid, vaid individuaalne arusaam, millised need taevasse. Suurepärane viimistlus sisemine templi osad on vanad freskod, ikoonid, стенопісанія. Üle lääne-sisend arch asub grand pilt Esimese kõikse duomo. Teos on täis kujundeid piiskoppe lopsakas литургической riided. Kesklinnas - kujund Constantinus Suur atribuudid keiserliku võimu - valdkond ja скипетром. Uuendatud katus ja uus värvimiseks kirik. Sophia moodustab keskel või teisel poolel ХVIII sajandil. Selle korraldasid kapten kunstikooli Софийского kloostri, mis kestis kuni 1786 g. Sel ajal peamine saunas oli kujutatud благословляющий mõlema käega Päästja, allpool peaingel Miikael ja teised peainglid. Ja seintele akende vahel peegeldub 12 apostlit. Üle iga asusid golden star, mille sees - leekiv keeles. See новообразованная масляная teos on selgelt перекликалась vana мозаичной, mida ta järglaseks. Algus XIX sajandi oli kirik. Sophia perioodiga renessanss, selle iidse kunsti väärtusi. Legendaarne Алимпий Periood XII-XIII sajandist. arhitektuur ja kunst on soodne aeg moodustada kohalike koolidega. Avab selle aja püha sofia Златоверхий katedraal (1108-1113). Tema ilme näitab selgelt lõpetamisest pärimise Bütsantsi ja esinemist oma stiili. Alguse-wops'seostavad ім'yam munk Печерского kloostri, geniaalne kapten maali Алимпия. Tema ім'i varju legende. Aga koos nendega on säilinud mõned reaalsed ajaloolised faktid. Vanemad noores eas andis talle "õpetust иконного pühakirja". Märgitakse, et ta kaldus незаурядное annet kirjutamise ajal ikoonid. Kuid tegeles maalikunsti ei ole huvides rikkust. See, mida tegi, ta делил kolme ossa: üks ostis värvi ja abivahendid joonistamiseks ja teine andis монастырю ja kolmandik jättis enda vajadustele. Töötas "ei дадячі ennast kummitab", nagu on kirjutatud "Печерском Патерике". Kui Алимпий sai juba kuulus kapten, üks kiievi rikas mees soovis luua oma raha eest ja annetada kiriku 7 ikoonid. Ta andis kahele tuled иконные lauad ja hõbe tasudena, et nad on kokku leppinud, et koos Алімпієм. Mungad on peitnud on kapten, ja veel kaks korda, võtad kliendi tasu, viidates nõuded Алимпия. Rikas mees meelsasti tasunud kolm korda, mis näitab, et kuulsus Алимпия. Ajal vürst Vladimir Мономаха suur tulekahju Hem on hävitanud palju tööd kuulus maalikunstnik. Usutakse, et üks parimaid töid kapten ikoon "Great Панагия" on salvestatud Третьяковской galeriis. Seda ikooni Vladimir Мономах saatis kiievist kui Ta on neile ehitatud kirik. Palett on ajatu ilu rõhutada Omanäolise vana St duomo oli paul, выложенный väikesed värvilised kivid. Kuid 1653 aastal kirjeldas üks reisija on näha, et selle мозаичного sugu enam ei olnud. Selle asemel, mosaiigid olid suured punased plaadid. Siis põrand sai чугунным ja lõpus XIX. - Laenutamiseks parkett. Своеобразием arhitektuuri ja disaini St duomo sai светотеневое modelleerimine kuju, julge võrdlus särav ja õrn värvi. On фреске, изображающей apostli delikaatselt'ühendatakse valge, roosa kahvatu-punaseid toone loomisel isikute ja julge terav line силуэтов, mis mulje liikumisest. Iseloomulik on muutumas huvi konkreetse ja oskus seda jagada. Veel on huvitav materjal, kasutatud loomisel Златоверхого. Парапетные piirded templi olid valmistatud шиферных plaatide marmor fragmentidega. Kas lääne sissepääs on leitud kaks vana marmorist sambad koos капителями bütsantsi tüüp. Marmorist nikerdatud detailid, украшавшие ehitis, omistatud византийскому import. Kuigi on oletatud, et mõned neist on viimistletud kohalikud käsitöölised. Selline kombinatsioon elemente klassikat ja uusi веяний tekitas eri värvi ja tegi püha sofia tempel on üks luksuslik rajatised, graced Kiiev sajandil. Muutuvad ajad ja inimesed, moe ja trendide päringuid ühiskonna, aga ilu jääb suudab päästa maailm - sisemine rahu kõigile, kes avab tema ees süda... Oksana Шаповал
ALLIKAS: "Ehitamine ja rekonstrueerimine"

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar