esmaspäev, 3. november 2014

Oksana Робски: "See maja ei langes mind taevast! "

Vaevalt leidub Venemaal inimene, kes ei tea Оксану Робски. Raamatute autor, televisiooni saatejuht, ilmalik tegelane, Oksana ja veel kujundaja: inter'jer oma kodus Рублевке Робски tekitas ise. Kodust, lastest, elust - sealhulgas elu Рублевке - Оксаной rääkisin "Omanik".

- Oksana, olid ajad, kui sul ei ole veel шикарного kodu Рублевке. Räägi, kus tuli elada tuntud moe, kirjanik?

- Jah, mis seal rääkida. Arvan, et see on osa minu elulugu ei ole nii huvitav, kui tänane. Mis ma oskan öelda: elas tavalised korterid, kus kõik inimesed elavad. Räägiks teile mingeid huvitavaid funktsioone või ebatavaline esemetel inter'jer ei saa, kahjuks, lihtsalt sellepärast, et midagi tavaline seal ei olnud. Seetõttu ei ole me kaevuma geograafia minu elus.

- Noh, ja kuidas on'ilmus päevavalgele oma рублевский maja?

- See maja mind ei langes taevast: et saada kõik, mida ma nüüd mõtlen, ma olen alati palju töötanud. Mis puutub disaini, siis kõik, mida sa näed - see on minu teene. Ükskõik kuidas disainerid ja arhitektid ma ei kutsunud, nii et kõik juhtus täpselt nii, nagu ma olen ja задумывала.

- Kas teil on päris-päris keegi ei aidanud?

- Ainult tehniline pool. Oli ehitaja, kes joonistasin joonised, ja, muidugi, meeskonna töö. Mida ma, kui asus remondiga uuesti, обов'kindlasti muutnud oleks: võttis oleks tuletõrjele ja parem ja odavam.

Ja disain olen täiesti ise välja. Esiteks, mulle see väga meeldib, ja teiseks, sel ajal, kui läks ehitus, olen töötanud valdkonnas inter'еров, nii et mind palju aidanud erialaseid teadmisi ja oskusi.

- Oksana, me loomulikult ei ole esimesed ajakirjanikud, kes tuli sulle külla, ja see küsimus on kindlasti oled sa juba kuulnud. Ma ei tea, kui palju on sul tuba: maja näeb välja lihtsalt tohutu...

-... Ja nagu alati, on vastus sellele küsimusele on mul probleeme (naerab). Fakt on see, et ma neid kunagi kaalunud ise, ma ei vaja. Ja siin on teie kolleegid arvasid, et seitse, ütlesid (naerab). Ei ole nii palju рублевским järgi. Magamistuba on mul neli, kuid kõik nad on kahel tasapinnal: iga tuba on trepp teisele korrusele, see on väga mugav - ei ole vaja joosta läbi maja-kesk-redel.

On veel puhkeruum, kus meil maksab suurepärane vitstest diivan, kass ma lihtsalt jumaldan püherdama. Ja siin on köök te ei leia. See, muidugi, on olemas, kuid peidetud ära, ja sinna on juurdepääs ainult meie igal juhul majapidajannat. Ise ma ei talu seda kõik need поварешки, pannid ja muud köök esemed, ja ammugi ei kujutaks ennast cooking.



- Majas on olemas mitut laadi või ma eksin?

- Ja mulle üldiselt tundub, et siin mingit stiili ei ole. Seal on lihtsalt midagi, mis mulle meeldib. Ma usun, et kodus ei peaks olema mingi ühtsus stiili. Kõik, mis inimest ümbritseb, tuleb selle loogiline jätk. Siin on arvamusi, nagu ikka korratud peas: nad muutuvad pidevalt, põimuvad omavahel. Nii ja kõik, mis on inimese ümber, peaks olema natuke kaootiline ja paindlik. Siis lõpuks kõik on oma kohad. Ja ma olen majas ja maja mulle. Kui ikka pidevalt teha all teatud raamistik, siis saadakse mingi suletud maailm, kus tõesti ei развернешься.

Kui ma töötasin poes, meile sageli tulid inimesed valisid mingi aksessuaar maja, imetles tema ilu 40 minutit. Siis nad kutsuvad oma disainer või arhitekt ja küsis - lapselik hääl - luba seda osta. Ja see, oletame, tõusis täna valel jalad või halb splurged või lihtsalt kahju keelas isiku osta oma lemmik asi maja. Ma lihtsalt ei saa aru. See on üldse väljaspool inimmõistuse. Инопланетное teadvus.

Materjalid teemal

Valeri Меладзе: "Ja all'trepikoda ja hoov - kõik on meie inter'иером"
Aleksander Liiv: "Korja inter'jer mind aitas astroloog"
Valentin Yudashkin: "No snacking köögis! "
- Let ' s on natuke lähemal inter'ери, sul on kuhu ei vaatad, kõikjal on midagi ebatavalist...

- Alustan elutuba - see on ida stiilis. Põrand on valmistatud Мербо, seintel ornament, palju küünlaid, ning õhus lõhnab vürtsidega. Üldine värvigamma on summutatud toonid - see rahustab. Erilist tähelepanu olen pööranud valgustus. Valgustite majas on erinevaid, kõik kuju ja värvi. Iga valgusti kate olen valinud eraldi, sest usun, et valgusti kate peab olema акцентным. Majas on palju treppe, nagu ma juba ütlesin, ja nende seas on üks täiesti valge, mis, nagu mulle tundub, on ideaalne edastab vaim savi hut-мазанок.

- Toad on lapsi? Lapsed osalesid käigus nende vormistamist?

- Noh, enamasti kõik teinud ja придумывала ma. Magamistuba Yosi, näiteks teha selline "merepõhja" stiilis. Seal seisab voodi kujul paadid, tapeet ilus kala. Väga ilus tuli välja inter'ep, ma usun. Ja ta hiljuti tuli ja ütles, et tal on vaja remont. Sest talle tundub, et ta magab mere põhjas. Ma küsisin, milline näeb ta oma tuppa, ja Йося väljendanud soovi, et ta oli kõik autod, nagu mängude. Tõsi, kui seda kuulata, siis on tal kõik peab olema kõikjal autod (naerab). Ta neid suurepäraselt kursis. Teab kõike marki maailmas, minu arvates. Noh, Дашина tuba on selline puhtalt девчачья, üleni roosad toonid.

- Рублевский lapsed - see on ilmselt midagi täiesti erilist...

"Need on lapsed, lapsepõlvest kogu harjunud. Nad saavad hea haridus, head haridust. Näiteks, Liina, kuni kasvas liiga minuga erinevates olukordades. Ja kui raha ei ole üldse, ja kui nad olid. Nii et ta teab hind rahale ja sellega mul probleeme selles osas ei ole. Ja siin on Йося sündinud, kui rahaline olukord stabiliseerunud ja tema jaoks mõiste "raha ei ole" - see on midagi sarjast "Ei ole euro eest? Nii поменяй! "Ma arvan, et see on kohutav.

- Tean, et рублевских kodudes on moes teha veinikeldrid. Kindlasti sa ka ei jätnud selle küsimuse tähelepanuta...

- Ei, veinikelder meil ei ole, ma leian, et see on overkill. Aga muidugi, alati on olemas mingi kogus alkoholi, mida me hoiame baaris. Ta näol kontrabass, ei näe hea välja ja on vähe kes saab ilma vihjeid arvan, et see on tõsi määramine (naerab).

- Ja teie kodus on sageli tulevad külalised?

- Venemaal on peaaegu kadunud, see traditsioon on viimasel ajal läheb külla või koguda inimesed kodus. Näiteks, ma väga armastan ise kõndida külla ja kutsuda oma koju. Mul tütar elab Londonis ja nad on seal pidevalt korraldada pidu kodus. Ma vahel elan isegi Miami, seal ka vastu käia üksteisele külla, устаивать ühine lõuna-ja õhtusöögid.

Ja meil on see nüüd ei ole vastu võetud. Ja seetõttu olen lisanud selline traditsioon, et ta on sõna otseses mõttes tuumadega, - korraldada kodus "keskkond", kui me koguda koos sõprade ja perega ja pokkerit mängida. Ja vabandus on hea ja huvitav. Külastajatele pakutakse kerge õhtusöök ja garantii suurepärase õhtu vähemalt kord nädalas.

- Sul on kodus oma ammu väljakujunenud traditsioonid?

- Nii, nagu me tähistame Uue aasta ainult kodus - kõik vanaemad ja прабабушками. Ja veel: igal pühapäeval kell 12:00 lapsed ise valmistavad hommikusöök kogu perele. Muide, väike Йося лепит head pelmeenid.

- Kas on kodus mingi maskott, оберег?

- Ilmselt mitte. Midagi ei olnud kunagi traditsioon riputada maskotid. Ainuke asi, mis mulle väga kallis kirst söögituba. Sinna me lisame laste asju Yosi. Ta kasvab, ja nad muutuvad tähtsusetuteks. Ära viskama, muidugi on kahju. Nii palju me anname, ja mis siis jätame endale. Eriti kahju lahkuda neid asju, mida ta kandis kuni aastaseks. Igasugu пинеточки, kõristid, тряпочки. Võimalik, et tal on vend'ilmub, siin siis kasuks tuleb kogu see tohutu kogumise.

- Majas on väga hea mööbel. Kaua valitud? Ja mis tootja eelistada?

- Sellega on väga lihtne, asi läheb. Mehel on oma mööbel firma, nii et ma vaikselt ise otsustan, see on küsimus. Tulen tema juurde ja võtan kõik, mis mulle meeldib. Või siis vaatan kataloogidesse ja tellin vajalik läbi oma kauplus.

- Teil on oma "naine" pelgupaik? Just oma isikliku, hubane koht?



- Jah, muidugi. See on minu vannituba, et ma veedan seal väga palju aega. Tuba ise oli suur, seda tasub mugav диванчик. See on täidetud roosa värvi, ma olen sama tüdruk (naerab). Kahvatu-roosa - aluseks värv ja õrn roheline viimistlus. Kardinad on ka roosa roheline бантиками. On veel viimistlus puu, mis tekitab erakordselt hubane, isegi loomingulist õhkkonda. Raamatute oma, vahel, just seal kirjutan (naeratab).

- Muide, raamatuid. Rääkige, kuidas te nii hästi скооперировались koos Ксенией Собчак ja kirjutanud raamatu "Kuidas abielluda millionaire"?

- Nii on tegelikult väga lihtne. Otsustasime teha koos tegime. Loominguline probleeme ei tekkinud. On hea projekt, siis miks mitte teha midagi. Me ei arvestata mingi teatud publikut. Võib isegi me ise palju kirjutanud.

- Aga oli teadmine, milline vastutus kui kirjutad raamatu-retsepti, sest paljud tüdrukud sina ja Ksenia - proovid elustiili?

- Muidugi, nii et me kirjutasime, esiteks, paroodia. Neid toetusi tüüp "kuidas teenida miljon", "kuidas saada стервой" jne., tohutu hulk. Ja see oli paroodia just neile. Ei ole juhus viimane lause on meie raamat, mis on kirjutatud nagu postscript, kõlab nii: "Робски lahutatud kahekordne ning, Собчак ei ole abielus". Muidugi, iga nali on osa nali, kuid siiski, me absoluutselt ei saanud, et saada õpetajaks. Kuni raamatuid ei ole vaja ravida kuidas путеводителю läbi elu.

Mõte just selles, et elu on nii muutus asi on, et täpseid retsepte ja valemeid, kuidas õigesti elada, kuidas teha oma miljonid, kuidas abielluda edukalt, keegi ei ole kunagi juhtinud.

- Mida te soovitate inimestele, kes tahavad muuta midagi oma kodus?

- Ei usalda arhitektid, usaldada omal soovil.

- Kui teile ei meeldi inter'jer hotellitoad, siis seda suunata?

- Võin vahetada hotelli.

Tekst: Julia Анпилогова | Foto: JP |

Allikas: Omanik

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar