reede, 28. november 2014

Реечный ripplagi

Реечный ripplagi

Реечный lagi, seda nimetatakse ka lineaarne, on kogutud kitsad pikad paneelid. Kui näiliselt lihtne disain see tüüp rippsild lagi sulab palju disaini võimalusi. Paneelid on toodetud lai номенклатурой, nad erinevad üksteisest laiuse, kõrguse, kuju paneeli ja servad, värvi järgi. On välja töötatud süsteem, mis võimaldavad kinnitada ühe suunavad erinevad paneelid. Huvitav mäng valguse ja varju annavad avatud laed, moodustati üks liist paigaldatud vertikaalselt.

Lennuk on lagi, mille abil saab teostada süsteemi реечного lagi võib olla mitte ainult korter, vaid ka kõverjooneline, mis on loodud paneelid erilisel moel kaardus. Disainerid suudavad luua keerulisi kõverjooneline kujuga, ühendades neid прямолинейными krundi asendusliikme matti ja peegel paneel, sisaldama erinevaid valgustid, taotledes vajaliku efekti.

Lennuki lakke saab luua ka erinevaid pilte,'єднуючи paneeli all kõikvõimalike nurkade alt, kuidas horisontaalne ja vertikaalne, erinevatel tasanditel, samuti luua oma radiaalselt omaette seisvate.

Valmistatud perforeeritud ja sile paneel, koos звукопоглощающей tihend, spetsiaalne põrutuskindel süsteemi spordisaalid, коридорные süsteemi.
On hammasratas laed on lihtne integreerida valgustid, kliimaseade, peeglid, jne.

Edasi liikuda konstruktiivsed omadused реечных alumiiniumist laed eri tootjad. Valmistatud on nad tavaliselt õhukesest alumiiniumist lehed (aeg-ajalt esinevad hammasratas laed ja teraslehest) paksus 0, 4-0, 5 mm, kujul tahke või perforeeritud ribad tugev kõver servadega, pikkus 3-6 m ja laiusega alates 75 kuni 150 mm. Nende elementide kandvate profiilide-"rehvid" pikkus 4 m ja kõrgus 40-50 mm kogub lennuk rippsild lagi meelevaldselt suured suurused. Lagesid saab "avatud" ja "suletud" tüüpi. Esimesel juhul on vahel liistudega-paneelidega on jäänud lahti tagant, laius 1-1, 5 cm, teine - vahed täidetakse spetsiaalse щелевыми profiiliga. Kate liistu saab эмалевым, lakitud või анодированным, rakendatakse ja värvilised клеящиеся film.

On kaks võimalust kinnitamine ripplagede:
- U-kujulise kandev rehv "пристреливается" aluseks (spetsiaalselt selleks eelista palju auke) otse kandev lennuk;
- See rehv on kinnitatud spetsiaalsete kohta, paigaldatud reguleeritav vedrustus, mis annavad soovitud vahe liistudega ja vedaja lennukiga.

Esimesel juhul on kõige vähem on kadunud kõrgus - 4 kuni 5 cm, mis võib olla oluline, kui algselt madalad laed siseruumides, jah ja paigaldamine võtab vähem aega. Teisel tekib täiendav межпотолочное ruum, mida saab kasutada, et mahutada kommunikatsioon.

Valgustus реечных laed on kõige sagedamini kasutavad punkt tappima valgustid. Kusjuures need, kus kehtivad tavalised hõõglambid, nõuavad mitte vähem kui 10 cm kõrgusega, st määrata neid reiki, mida on esimene võimalus (ilma kaelus)oleks võimatu. Siin olukorda saab päästa ainult halogeen valgustid, millel algselt on palju väiksem kõrgus.

Töö kokkupanek реечного lagi ei ole nii keeruline ja aeganõudev, kuid see on vaja lihtsalt tähelepanu ja täpsust. Operatsiooni tuleks teha sellises järjestuses:
- Размечается tulevane lagi, mõõtude liist-ja kandvate rehvide;
- Lõigake soovitud suurusega kandvad rehvid пристреливают tasapinna suhtes või riputada abil reguleeritav - seade;
- Ümbermõõt ruumide seinad kinnitatakse spetsiaalse окантовочный profiil, kõige sagedamini tavalises nurgas;
- Rööpad, kärbitud pikkuse suurus, lihtsalt защелкивают erilist soontes rehvid;
- Juhul kasutada "suletud" süsteemi, vahel liistu sisesta lõhikuga profiili;
- Eelnevalt прорезанные augud paigaldada kohtvalgustid.

Nagu alati, loetleda operatsioon on palju lihtsam, kui teha neid: alati on'ilmuvad töö käigus mingi üllatus. Kuid peamine mõte seisneb selles, et, nagu enamik kaasaegseid viimistlusmaterjale, lihtsus, nähtavus ja arusaadavus paigaldamiseks ette konstruktsiooni реечных lagede juba etapi projekteerimise ja valmistamise tehases.

Kui seade rippsild реечного lagi (teatud kaugusel "töötlemata"), tuleb valida õige süsteem kaelus. Erinevad tootjad pakuvad erinevaid süsteeme: alustades tavalise traadi, mida on vaja lihtsalt ketramine ümber rehvid ja lõpetades keeruliste süsteemide vedrud, mis võimaldavad sujuvalt kõrguse reguleerimine kaelus ja seejuures väga vastupidavad.
Teine probleem võib tekkida paigaldamisel реечных lagede väga suurtes ruumides: pikkus liist-ja kandvate rehvide piiratud ja hoone pikkus on tarvis spetsiaalseid ühendavad vahetükid, mis võib pakkuda kaugeltki mitte kõik tootjad. Ja ilma selliste lihtsate üldiselt, osad on raske saavutada täiuslikult ühtlase, ilma nähtava vahede,'ühtekuuluvustunne rööpad.

Projekteerimisel реечного lagi on väga oluline õigesti määrata suuna vardad: üldiselt õigem neid omama alates aknad sissepääsu ruumi (suunaga silmapilgust). Kui ruum on piklik, saab natuke visuaalselt "laiendada" selle paigutanud reiki paralleelselt lühike seinad ja ruutmeetri mõne saalis on väga kasulik otsib диагональное majutus. Nende lihtsate ja tuntud reeglid inter'professionaalse disaini võib osutuda kasulikuks, et igas ruumis.

Mis puutub värvi lahendus реечных alumiiniumist laed, siis siin pakutakse erinevaid värve: alates klassikalisest valgest kuni ootamatutes, sealhulgas moodsaid "happelised" toone. Nagu praktika näitab, on erinevaid kohati isegi ülemäära: lagi peab sobitumine teiste elementidega inter'interjööri ja valides неординарное värvikombinatsiooni ülemmäära liistu, Siis alati "pref'kudumid" tema juurde ja teistes detailides. Seega praktikas viimistlus ja remont suurim edu naudivad vaid kolm värvi: juba mainitud valge, ja ka "kroom" ja "kuld".

Kui valite värvi реечных laed tasub küsida, millisel viisil külgmisel vabrikusildil tähisega dekoratiivne kate: наклеена film, kuigi näeb välja rohkem läikiv ja on piiramatu tooni, veel vähem stabiilne, kui anodeeritud pealispind kallimaid tooteid.

Edasi vaatleme põhilisi ettevõtetes-tootja реечных ripplagede esitatud meie turul. Huviväärsuste välismaiste liidripositsiooni marssis saksa "GEIPEL", oluliselt потеснив meie turul mitte ainult itaalia "PROMETAL" ja "CATENA"american "CHICAGO METALLIC", kuid hollandi "HUNTER DOUGLAS".

Väheseid kodumaiseid tootjaid - реечных alumiiniumist laed, kasutavad oma tehnoloogia ja seadmete märge tooteid firma "BARD" - avatud ja suletud süsteem laius reiki 75-84-149-150 mm ja tehnoloogia reguleeritav päramootor süsteemi. Firma toodab ka kits ripplagede standard vannituba suurus on 1, 70 x 1, 70 m ja tualetid. Kusjuures mugav, et saada korraga kõik vajalikud täies komplektis, mitte murda pead selle üle, kui palju mida vaja osta. Sarnased tooted pakub moskva firma "ЛЮМСВЕТ".

Kokkuvõtteks tuleb märkida, et peatatud hammasratas alumiinium laed - hea valik vormistamiseks ruumide koos неординарными микроклиматическими omadused, nad vastavad kõrge esteetiline kriteeriumidele kaasaegne disain, vastupidav ja hügieeniline.

Allikas: http://homart. ee/r
| Arutada artiklit foorumil Prindi | Arutada artiklit foorumil

Allikas: ukrstroy. net

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar