reede, 28. november 2014

Reeglid koputab tähelepanu 2006-10-31 15:28:20

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Reeglid koputab tähelepanu
2006-10-31 15:28:20

Isegi turul, mis on peaaegu täielikult hõivatud tooteid välismaa tootjad, 3 aastat saab minna liidripositsiooni. Kuidas - ütleb Bogdan Цуприк, tegevjuht UAB "Tootmise kohta'єднання" Puidu ahjud ja materjalid? (Kaubamärk WBMд). Ettevõtte kaubamärgi WBMд on alustanud aktiivset tööd ukraina turul komponendid mööbli 1998. a. kui kohalikud lamineeritud plaadid olid haruldus - peaaegu 100% selle toote импортировалось. Hetkel on ettevõte rakendab Ukraina 75% toodetud sellega lamineeritud PUITLAASTPLAAT; ülejäänud osa tooteid tarnitakse välismaale. Tegevjuht UAB "Tootmise kohta'єднання" Puidu ahjud ja materjalid? Bogdan Цуприк selgitab ettevõtte edu sellest, et omal ajal ettevõtte WBMд uuendanud kuidas tehnoloogilised seadmed, поменяв seda rohkem kaasaegne ja lähenemisviise tootmise juhtimise ja kvaliteedi kontrolli, mis on võimaldanud, esiteks, et saavutada vajalik tarbijate kvaliteedi komponendid mööbli, teiseks - vähendada kulusid toodete valmistamine. "&": Bogdan Мирославович, kui sa oled, kui võtsid vastu otsuse sisenemist ukraina turule osad mööblit? B. Ts. : Esiteks oleme pööranud tähelepanu sellele, et sellel turul on peaaegu 100% ettepanekuid moodustas imporditud lamineeritud plaadid. Kusjuures enamik neist on oma kvaliteedi poolest ei vastanud nõuetele мебельщиков ja ostjaid. Kuid Ukrainas on veel nõukogude ajastu oli orienteeritud ettevõtted, et tooraine tootmine mööblitööstusele (Надворнянский ja Костопольский комбинаты). Viidi läbi kvalitatiivne analüüs turu seisukorrast ja võeti vastu otsus korraldada tootmise kohta'ühtekuuluvustunne, mis suudab pakkuda tarbijatele kvaliteetseid lamineeritud plaadid, mis on võimelised konkureerima impordi kolleegidega. Eesmärk elustamine tootmise nendes ettevõtetes omal ajal toimus, ümberehitamise vanade seadmete, mis eksisteeris veel nõukogude ajastu. Selle tulemusena saavutanud soovitud - mööbel, näidutuled meie komponentide, oma kuidas esteetiline, nii ja füüsikalis-mehaaniliste omaduste ületab imporditud kolleegidega. Seejuures lõpus 2000 a. alguses 2001. aastal oleme silmitsi probleemiga, kui tootmisvõimsus on juba ei piisanud selleks, et rahuldada meie tooteid. Nii on 2001. aasta lõpus võeti kasutusele ridadesse kaks kaasaegse liin ламинированию PUITLAASTPLAAT, mis võimaldas suurendada toodangut in 1, 5 korda. Tänu sellele on saavutatud teatud võrdsust suhe nõudluse ja pakkumise. Olulist rolli edu mänginud ja see, mida me teeme aktiivset koostööd kitsalt profiili spetsialistid tootmise PUITLAASTPLAAT Saksamaal, Šveitsis, Austrias, mis jutustavad maailma uuendused ja uuendused, annavad soovitusi rakendada uusi tehnoloogiaid. Meie spetsialistid on toimumas internatuuri ja välismaal õppimine. "&": Lisaks kvaliteedi ja madala hinna kohta seda, et ikka on aidanud teil võtta neid lühikese aja jooksul liidripositsiooni sellel turul? B. Ts. : Täna kodumaise mööbel turg areneb dünaamiliselt ja iga aastaga kogus ja kvaliteet kaasaegse mööbli, toodetud Ukrainas kasvab. Siit kasvab vajadus kvalitatiivne toorainet ja selle tootmiseks; nüüd mööbel halva kvaliteediga on üha raskem müüa, isegi suhteliselt madala hinnaga. Nii et ma tahaksin rõhutada, et meie turunduspoliitika, nagu varem põhineb непреложности asjaolu, et toodetud on meiega komponendid mööbli kindlasti peaks olema kõrge kvaliteediga. See on omal ajal aidanud meil luua tihedad kontaktid tootjate mööblit ja kaubanduspartnerid, ja see on sama mis võimaldab hoida nüüd head tööalased suhted nendega. Ja meie strateegia arengu, mis on ühelt poolt suunatud tootmise suurendamise ja kvaliteedi parandamist, teisalt - laiendamine decors suurendada võimalusi, paksusega plaadid. "&": Millised tegurid määravad lähenemisviise moodustavad tootevalik? B. Ts. : Kui loote uue sortimendi decors me püüame keskenduda maitse-eelistusi ostjad mööbel on ühes või teises piirkonnas. Nii, omal ajal oleme proovinud ühtlustada struktuuri stantsimine, arvestades tarbijate eelistuste ühe piirkondades Ukraina. Kuid selgus, et ostjad mööbli teistest piirkondadest ei võtnud seda ideed. Teha õige valik meid aitavad partnerid-мебельщики, jagavad nad meiega on infot millal uued веяний moes iga piirkondades. Suurendada tootevalikut paksusega plaatide me teeme selleks, et võtta need niši turul lamineeritud plaadid, kus veel domineerivad meie välismaised konkurendid. Nii, täna valmistame plaadid paksusega 16, 18, 28 mm, kuid juba käesoleva aasta aprillis alustatakse väljaanne PUITLAASTPLAAT ja lamineeritud plaadid paksusega 10 mm, mis on kasutusel toota kapid kupee ja 22 mm tootmise, kauplemise ja apteek seadmed jne. Nüüd plate paksus jaoks, peamiselt välismaalt. Lisaks oleme korraldanud vabastamist uue seeria lamineeritud plaadid eliit värvi tootmise eksklusiivne mööbel. Ootame, et võtta juhtivatel kohtadel ja selle niši. "&"Sügisel 2001 a. teie firma on registreeritud kaubamärk WBMд, et lamineeritud plaadid. Milliseid ülesandeid te kavatsete lahendada selle sammu? B. Ts. : Fakt on see, et me toodame pliidid erinevaid hinnapiirid. Meie osad, kasutusel tootmine nii kallis ja suhteliselt odav mööbel. Kaubamärgi all WBMд oleme otsustanud pakkuda tooteid ainult kõrge kvaliteediga. Kusjuures eriti selle kaubamärk me "ei раскручивали? - Populaarsus on talle toonud ka ise tooted, mis töötavad brändi maine, mitte vastupidi. On sv'seoses sellega tahan rõhutada, et me oleme alati püüdnud leida optimaalne suhe hind / kvaliteet mööblitootjate. Seda kinnitab turundus uuringuid, проведенными spetsialistid mööbel ühendused paljudes riikides. Paljuski on see selgitab kasvav populaarsus meie tooted ei ole ainult ukraina, vaid ka välisturgudel. Nii, vastavad tooted meie kaubamärgi rahvusvahelistele standarditele taganud stabiilne eksport Venemaale, Valgevene, Saksamaa, Poola, Tsehhi, riik Kesk-Aasias, Lähis-Idas ja teised. "&": tekib Kas teil on probleeme viimist turule teiste riikidega? B. Ts. : Eksportimisel plaatide Venemaale (meie suurim välisturgudel) oleme silmitsi sama probleemiga puudus tootmisvõimsust. Tänu suure võimsusega venemaa turul oleme 2001 aastal ei suutnud rahuldada kasvavat nõudlust ja paljudel juhtudel lihtsalt olid sunnitud kunstlikult piirata nende eksport sellesse riiki, võttes kohustuse'язання enne ukraina klientidele. Kuid see probleem on juba lahendatud pärast kasutusele täiendavad read. Omal ajal meil on tekkinud probleem teise liiki - kui meie toodete müüsid all teised kaubamärgid. Ja viimist venemaa turul oleme silmitsi olukorraga, kus üks firma Sankt-Peterburis müüs meie ahju varjus soome on ülehinnatud. Loomulikult, see on negatiivselt mõjutanud meie müüki. Pidin loobuma koostöö selle firmaga ja otsida rohkem heausksete partneritega. "&": millises suunas sa lähed edasi arendada oma äri? B. Ts. : Täiustades kvaliteeti ja laiendades oma valik, me ei kavatse võtta maksimaalselt niši lamineeritud plaadid, seega вытеснив ukraina turul välismaa tooteid. Lisaks on kavas laiendada tootmist countertops - nüüd on turul domineerivad imporditud liigid käesoleva tooteid. Aja jooksul on plaanis kapten väljaanne ja saada varakult tootmise ja realiseerimise igat liiki osad mööbel. Abi kaubamärk (Wooden File & Materials - "Puidu ahjud ja materjalid? ), Mille all eraldavad SP tooted" Интерплит? (M. Надворная) ja "Taimede puitunud plaadid? (M. Костополь), mis on registreeritud suvel 2001. Vastavalt turu-uuringute, praeguseks WBMд võtab üle 60% kodumaise turu lamineeritud plaadid. Peamised liigid on valmistatud tooted: PUITLAASTPLAAT, lamineeritud PUITLAASTPLAAT, countertops, vineer, Гнутоклеені tooted on valmistatud naturaalsest vineerist. Manuse rekonstrueerimine lavastuste eest 1999 - 2001 a. oli umbes $ 4 miljonit. Koos kahe tehast 2001. aastal toodeti 8, 33 miljonit kv. m laminaat, 2000 a. - 4, 58 miljonit kv. m. 2002. aastal on planeeritud tootmine lihvitud PUITLAASTPLAAT umbes 250 tuhat pm kuup., neist üle 12 miljoni kv. m lamineeritud plaadid.
ALLIKAS: Цуприк Oleks.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar