esmaspäev, 3. november 2014

Невоздушние lukud Taisia Soojustada

Kirjast Soojustada laval juba 18 aastat. Võitnud populaarsust mitte ainult kodumaal, Ukrainas, kuid Venemaal, Kirjast pidevalt roose'подъездам. Laulja, nagu tema abikaasa Igor, kodus on nad väga harva. Seda väärtuslikum, et nende kodune mugavus, ja nii suur õhin nad tegelevad обустройством "pere pesa".

- Kirjast, et olete koos oma abikaasa elad maakohas. See on põhimõtteline otsus - minna üle linna tõmmata piir? Linna jaoks midagi ei sobinud?

- Sa tead, oli väga palju põhjusi kolida linnast välja. Esiteks, linna müra ja ahastus. Linnas on raske leida privaatsust, kuid mulle on äärmiselt oluline, kust leida inspiratsiooni. Siin on kõik, mida mul on vaja - ja loodus ennekõike. Armastan istuda õhtul verandal kodus tugitoolis, mähkida suurrätt ja ülejäänud alates touring. Arvan, et see mind iga artist toetab. Rahu ja vaikus on see, et mul on vaja. Eest linnakärast me ei ole puudust, sest me seal teeme, et ma räägin, mees tegeleb продюсированием, nii et ei väsiks müra, ei igavleda, sest seda meil lihtsalt ei ole aega seda.

- Sa tahtsid täpselt, kui suur maja? Ilmselt teil on olnud tihedalt tavalises korteris?

- Ei, meil on üsna suur maja, seal on nüüd meie poeg elab. Ja kui ma esimest korda nägin seda maja on täielikult valmis, ta tundus mulle lihtsalt tohutu. Ja seda vaatamata sellele, et me selle ise ehitanud, jälgisid kogu protsessi seestpoolt nii-öelda, ta kasvab meie silme ees! Üldiselt, maja mulle väga meeldis:'on tekkinud lõpuks võimalus luua isegi oma гардеробную tuppa! Naised, ma olen kindel, et mind mõistavad. Seda enam, et seal ma ei hoia mitte ainult oma igapäevaseid varustus, aga ka сценические kostüümid, mille komplekt. Me oleme teinud ja nn каминную tuba ja eraldi jõusaal ja mitu magamistuba...

- Sa ise plaanisime siseruumi maja, concocting disain või on kasutanud teenuseid arhitekt ja disainer?

- Siin on kõik väga lihtne oli. Ja see on selge: selles küsimuses on parem mitte kiirustada ja mõtlema iga detail. Muidugi, me oleme kutsunud spetsialiste, kuid ei lastud kõik omasoodu ja садились eest ümarlaud arutas iga väike asi. See on väga oluline - on ju meil siin elada oleks. Kuid, kui kõik oli valmis, me ei ole väga levinud ja muutunud osta mööblit ja erinevaid esemeid, mis absoluutselt ei vasta ideid kodu, ei sobi seinad või kardinad. Me oleme kõik teinud nii, nagu meile rohkem meeldis, mitte nii, nagu disainer meile soovitanud.

- Ja mis mõte oli kodus esimene?

- Nii see jäi, tegelikult, lisatakse lihtsalt mõned suured hiina vaasid. Tegelikult me tahtsime luua väga soe juurestikuga majutus, traditsioonilises klassikalises stiilis, вкраплением antiik detaile, tülli, ilma karjuvad ja liiga küllastunud värvid. Aga nii, et kõik tundus väga kaasaegselt. Peamine ülesanne selles majas kõik pere liikmed peavad puhata ja tunda end mugavalt ja vaikselt. See lumehunnikud, kui nii võib öelda.

- Jaga saladus, millised materjalid, milliseid andmeid, kui seda on kasutatud?

- Seinad, me, nt, kasutatud puidu ja kivi. Kusjuures need kam'puidust "lisada" ei jäta mulje kaalu või liigse монументальности, külm. Mulle nad väga meeldivad. Nagu lossis!

- Aga on ju lossis, aga peab olema ka vastav tarvikud...

- Noh, muidugi tuleb. Tõsi, mingeid rüütellik armor ja keskaja kilbid koos mõõga meil ei ole. Kuid Igor kogub erinevat антикварное relvad. Maksis see mingi hull raha, kuid see ei ole kõige tähtsam. Ja, muide, olen veendunud, et relv, see ei ole imelik, võib anda kodule isikupära. Luua hubasust ju!

- Üle individuaalsust: ei taha midagi muuta? On ju isikupära eeldab pidevat arengut... Seda enam, et mood on ka ei seisa paigal.

- Mulle tundub, et mood on kõik sama ülendavat haridus, kui individuaalsust. Viimane - see on sinu iseloomu ja pigem sise-kui välisilme. Noh, välimus on väga sõltuv sellest, mis toimub sees. Nii et muidugi, vahetada, et siis aeg ajalt tahaks, aga see on just see sisemine vajadus, mitte moehullus. Me võiksime teha maja stiilis high-tech, või üldse ehitada hävitaja mingi metallist ümmargune окошками. Nüüd on paljud midagi sellist ebatavalist, armastavad teha. Ja see on nende õigus. Ja meil on kõik lihtsam - veranda hiljuti remade. Kutsutud ehitajad, selgitasid, kuidas me tahame kõik näha, ja lendas puhkusel. Ausalt öeldes, mulle ja ühe jätkunud ehitus - ei saa enam hulgas kotid tsementi прохаживаться. Suudad mööda koosseisu plaadid või деревяшек eri - ja kontserdile! Ei, ma ei taha enam.

Tekst: Julia Анпилогова | Foto: JP

Allikas: Собственнік

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar