esmaspäev, 3. november 2014

Artemi Troitski: "nõusid Pesta meeldib mulle kõige rohkem! "

Artemi Troitski - inimene kannatama. Ta programmi raadio viib, ja plaaditööstuse stuudio haldab ja pikali voodisse kirjutab. Isegi see on ära võetud filmi endal Кончаловского, õpetab МГУ ja Ülikooli juhtimise, ühesõnaga, hõivatud inimene, et kõik 100%. Tulla külla oli raske, kuid siiski võimalik.

- Artemi, tean, et sa varem elasid Taganke, miks otsustanud vahetada ala?

- Mul on seal oli kolme-toaline korter, mille ma jätsin oma naise. Ja valis puhub, sest, erinevalt kõigi teiste piirkondade Moskva, asub ta ei ole kesklinnast kaugel ja samal ajal ökoloogia siin parem. Ja õhk on puhas ja ümberringi on pargid, tiigid, ning Moskva jõe lähedal. Lisaks lähedal minu maja on tsirkus ja teater Natalia Sats. Tütar on siin käib hea kooli, mis on samuti väga tähtis. Kõik meil siin on sellest jalutuskäigu. Ja mina, muide, väga meeldib jalutada jalgsi ja ei kannata autosse. Aga tuleb muidugi sõita autoga, ei ole денешься. Kuigi, ei tohi arvata, et ma oleks hea meelega sõitis metroo, ainult siin on mul kohe tunne ja ei anna vahekäiku oma küsimustega.

- Mulle on alati tundunud, et sa oled piisavalt kõva mees, aga pärast n'ятихвилинного suhelda sinuga ma enam nii ei arva. Ütle, ja siis millist? Osadusse tema seitse'pere, näiteks?

- Sa pead mind õigesti раскусили (naerab). Ma ei ole nii kohutav, kui see võib tunduda. Ma üldiselt väga покладистый, alati püüan minna kohtuma oma lähedastele, et meeldida kõigile.

- Artemi, sul on nii palju tegevusi, nii palju huvisid väljaspool kodu. Ja "kodu - minu kindlus" - see on ka sinus?

- Ei, ei ja veel kord ei. See ei ole pro mind. Minu korter on korter, mitte mingi elusolend on elusolend, keda mõned peavad oma kodu. See on lihtsalt koht, kus on mugav elada, mugavalt. Muidugi, selline mõiste nagu külaline, ei ole mulle võõras, kuid mida tähendab "minu kindlus"? See ei ole ju lossi viikingid... Tähendab, mõeldakse taju kodus nagu midagi sellist, mis võib teid kaitsta kedagi või midagi. Kuid see ei ole nii. Probleemid, nad ei kao, kui sa tuled koju, teie vaenlased ei lahustuvad õhus, kui sa переступаете künnise, see on lihtsalt koht, kus saab lõõgastuda ja saada uut jõudu. Mulle tundub, et maja kannab see funktsioon mugavus.

- Rääkige siis, kuidas sa lõid mugavus enda ümber? Ma mõtlen, kuidas toimus protsess, vanausu uue eluaseme?

- Hirmutav ja meenutada, milline oli see korter on, kui ma seda nägin esimest korda. See on piiratult, kusjuures жутчайшей võimalik. Seetõttu tuli teha kapitaalremont. Kõigepealt juhtus kõik piisavalt rangelt. Ei saa öelda, et oli mingi teatud stiil, tehti lihtsalt hea евроремонт, ilma igasuguste seal uuringuid, kaasates selleks moes disainerid. Järk-järgult, muidugi, korter обжилась. Täitus mõned väikesed, asju, tarvikud välja reisida. Ja nüüd on ta ilmunud sinuga täielikult ära (naerab).

- Oli tõesti väga mugav, ja on näha, et kõik on korraldatud ja maitsekas. Oma korteris domineerivad heledad toonid, kui see wops'seotud?

- Täname komplimendi eest, kuigi, tunnistan ausalt, ma ei ole eriti proovinud, lihtsalt kõik kuidagi iseenesest подобралось. Ja heledad toonid... Mulle tundub, et nad on, esiteks, avardavad ruumi, teiseks, hele toon määrab positiivne meeleolu. Sellises kohas enam ei viitsita mõelda halvas, ja tumedad toonid nagu paksendamiseks su üle... purustada...

- Mind nagu oma kolleegi, huvitab küsimus oma tööd ruumi? Kus on teie tamme laud, tool?..

- See on kõik mulle täiesti ei pea, arvan, et nii nagu teil on. Võin anda kõik 100%, et teil ei ole "tammepuust laud" ja sa kirjutad artikli, istub mingis diivan. Miks arvavad, et tuntud inimene peab kõik olema kuidagi teisiti? Sa töötad, ilma et lauda ei ole tingitud sellest, et ei saa endale kasvõi mingi, sa lihtsalt nii mugav. Siin on ka mul mugav vedelema voodis! See on minu töö nurka. Kusjuures ma olen nii töötanud juba väga pikka aega.

- Kodu - töö .... ja puhata-siis saadakse? Filme vaadata, näiteks?

- O-o-väga harva. Kuigi et DVD-d ma накуповував väga palju, kuid nad on nii ja jääb lamama isegi нераспечатанными.

- Sul on nii palju riiul koos velgedega! On ju nüüd lihtsam alla laadida muusikat Internetist?

- Võib, ja lihtsam, kuid ma olen armastaja. Ma ei saa ega alla laadida muusikat Internetist, ega osta plaate Горбушке, nagu seda teevad paljud. Minu kollektsioon on suur osa muusika-cd, toodud New York ja London, kus alati võib leida midagi uut ja huvitavat. Palju plaate on esitatud kunstnikud ja plaadifirmad.

- Artemi, siis nüüd elad üksi. Ühelt poolt, et iga inimene unistab холостяцкой elus, kuid sel on ka omad miinused... Keegi ei ole praegu, ei постирает, kuidas sa hakkama koduste обов'kohustused?



- Kõige rohkem ma armastan nõusid pesta. Ma ei tea, kust mulle selline iha anumas, kuid arvan, et selles osas ma iga naine on lihtsalt suurepärane abimees. Ja mis puutub toidu valmistamiseks, siis selles ma ei ole eriti tugev. Võin ainult et-see on lihtne valmistada, nagu яичницы või keedetud kartuleid. Nii et culinar mind ole (naerab).

- Aga ma vaatan, et teil on suurepärane disainer! Sellised väikesed vormid valge savi, ilmselt käsitöö...

Ha-ha-ha (naerab). Jah, sa ei ole esimene, kes juhib neile tähelepanu. See on minu tütar tegi. Ja näed, kuidas professionaalselt, et teie ega keegi mujal ei ole võimalik eristada, mis on valmistatud nad kapten või laps. Kuigi on mul ka kunsti enda valmistamise, minu loomingut, nii-öelda... See on maalid, mis on peidetud mezzanine, ja ma neid kellelegi ei näita, nii et kohe hoiatan, saate isegi ei küsi!

Materjalid teemal

Anton Табаков: "minu kodu on suurepärane biofield"
Ants: "selles majas зародились meie suhe"
Valentin Yudashkin: "No snacking köögis! "
Anita Tsoi: "protsessi, loovust, ma oleks'u plaadid"
Arkadi Укупник: "meil On igas toas on kolm nurka"
- Juba kord oleme räägivad sellest kunsti, mis sul kodus on радующего oma hinge?

- Mul on väike kollektsioon väga armas väikeloomad ühe saksa disainer, muide, üsna tuntud. Esimese statue ma tõin välja Zurich ja kaua kannatanud, et ei ostnud rohkem, kuid siis sain teada, et neid müüakse Internetis, mis oli jube hea meel. Ja kui sa tõsta oma pea, siis näed suurepärane teos mu sõber kunstnik Егделя Косімова - pea metskits.

- Olete rahul inter'иером oma korterit? Või on plaanis seda uuendada?

- Inter'иером-siis olen rahul. Aga osta midagi ikka on. Fakt on see, et minu lemmik koer прогрыз nahkdiivan. Ta on tõuganud tema mänguasi ja ei saanud kätte, seega rakendas kogu oma nutikust. Muidugi ma seda ei сержусь, pidi ise mõtlema, et Churchill on väga упертый juhtub.

- Artemi, siin te kutsute maja üldiselt autsaiderid teile inimesed, neile näidata, räägi... Raske on nii elada?

- Ma juba harjunud. Ma saan aru, et see osa ühiskondlikust elust. Jah ja ju mul sama ei убудет. Sa ju midagi ei испортите (naerab). Aga kui tõsiselt rääkida, siis mitte nii tihti mulle наведываются. Nii et me Черчиллем peamiselt siin üksi. Сядем, нальем endale коньячку ja nautida - sest see on, nagu tõeline inglane, ka armastab konjak.

Tekst: Julia Анпилогова | Foto: JP

Allikas: Omanik

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar