esmaspäev, 3. november 2014

Valentin Yudashkin: "No snacking köögis! "

Valentin Yudashkin ei ole lihtsalt üks väheseid vene moekunstnik, kes on saavutanud edu ja maja, Lääne ja tingimusteta star maailma kõrgmoe. "Omanik" käis vaikses moskva kesklinnas ja rääkisin omanikuga kummaline, vastuoluline ja koos sellega harmoonilise korter.



- Valentin, siis inimene on väga populaarne, kuid oma inter'ери ei ole rõhku "звездности"...

- Ma olen seda kõike ei meeldi. Everyones, kui nii võib öelda, kinnitusi minu populaarsus on töö, büroo. Ma olen alati tahtnud, et kodus mulle miski ei tuletaks meelde töö, kodu - see on hinge jaoks.

- Kõik преходяще ja klassika on igavene - olete nõus?

- Üldjoontes on nii-nii. Ja kui sa mõtled inter'jer... Muidugi, ma ei kutsuks teda klassikaline 100%, kuid klassikaline domineerib. Minu elus ja loomingus olnud erinevaid perioode, periood juugend, on veel palju erinevaid... Aga nüüd ma vaikselt tunnen end just sellisel inter'ери. Iga teema siin-wops'on seotud teistega ja loob tervikliku pildi. Aga pilt ei ole staatilise, ta on võimeline muutuma. Pealegi, ma usun, et inter'jer kodus обов'peab kindlasti muutuma. Mööbel, aksessuaarid, värvigamma ei peaks, "врастать" oma koha. Maja peaks elama mitte ainult inimese elu, vaid ka tema enda!

- Kui teile on oluline koht, kus asub teie kodu? See mõjutab suuresti sinu elu, võib-olla enesetunne?

- Jah, väga. Vana Linn, see on erinev. Seda vaikust siit, kiviviske kaugusel südame многомиллионного metropoli, ei selgita keegi. Kui selgub, et saja meetri kaugusel peatänavast linna, mis, kuidas ja kogu keskus, ei maga ööpäevaringselt, seisab peaaegu absoluutne vaikus? Müstika on lihtsalt selline. Maja ise on samuti väga vana, kõik kokku loob hämmastavalt rahulik õhkkond, mis mulle väga mõnus. Tunned end osa ajaloost (naerab).

- Mesmerizing värvi lahendus teie korteri: kui võtta iga värv eraldi, siis teoreetiliselt on nad absoluutselt ei ole sobivad. Kuid praktikas tuleb välja, et koos on nad täiesti uskumatu!

- Aitäh. Sul on õigus, kuigi see on esimene mulje, et kõik siin veidi segaseks, pean ütlema, et kõik kombinatsioon подбирались väga hoolikalt. Kõik värvitoon, erinevad toonid ja hall, roheline, roosa väga edukaid. Ma üldiselt arvan, et värvikombinatsiooni ei ole vähem oluline, kui mööbel ja aksessuaarid.

- Kas on olemas mod inter'jer?

- Tead, ma arvan, kui midagi - kas see on kleit, mööbli või disain - tehtud hästi ja professionaalselt, selline asi ei tohiks mood, ta teeb seda. Absoluutne ideaal, muidugi, недостижим, kuid püüdma peab kindlasti'on kohustuslik. Mis puutub igasugu mood, ei näe suurt vahet mood rõivad ja mood on midagi muud. Põhimõtted jäävad samaks. Peamiselt tuleb vältida pimedat järgitakse käesoleva kapriisne isikule - moes.

- Ja mida tunneb Valentin Yudashkin, kui loob järjekordne meistriteos?

- Noh, ma arvan, et kirjeldada seda saab pikk (naeratab). Aga kui lühidalt, siis minu jaoks on kõige tähtsam seisma ühist. Siiski mood alates haute-couture ei saa, lihtsalt ei ole õigust olla tavaline, утилитарной. Kindlasti peab olema mass, riided, ja ma pööran sellele suurt tähelepanu.

Ühesõnaga, kui loote kollektsiooni, ma püüan olla mitte nagu keegi. Muidugi, see kõlab väga lihtsalt, kuid uskuge mind, see on päris keeruline (naeratab).

Mis on sinu hobi vana mööbliga - see on, vabandust sõnamäng, moehullus?

- Üldsegi mitte. Kui inimene on tõsiselt kiindunud antiikmööbel, esimesed rollid sageli läheb väärtust mingis asju, väljendatuna rahas välja ei maksta. Minu jaoks on kõik need asjad kõigepealt kunstiteosed, mis on sageli täiesti ilma mingi raha väärtust. Väga palju mulle annavad, panevad kirja, selgitades, et soovivad pikendada asju elu päästa neid. Inimesed usuvad, et parem olgu asi on mul, kui nad visatud tema või kaotavad. Ja дарится see kõik on mulle väga siiralt, ma lihtsalt ei saa võtta. Veel armastan kõndida väike turud Euroopas, on väga põnev tegevus - otsida ebatavalisi asju, ja siis vaata, kuidas nad tulevad.

- Rääkige, kuidas teil kui teie armastust originaal gizmos saa vältida risustamist kuni maja?

- Siin on kõik lihtsalt. Asjad elavad oma elu, ja nad on kuidagi ise jäävad maja või kaovad. Mitte et kaovad päris lihtsalt leida teine koht mu elus - tööl, kingitusi sõpradele ja nii edasi.

Tõsi, pean ütlema, et vanu asju tuleb suhtuda ettevaatlikult: neil on oma iseloom, ajaloo ja suudab tuua maja nii positiivseid, kui ka negatiivseid tundeid. See, et vanad asjad kannavad endas teatud hingelist, ja ei ole alati positiivne, ma arvan, et kellelegi ei ole saladus. Seega on see, et ma olen ise kodus ei pea - see on, näiteks, vana nõud.

- Ilmselt mitte kõik ei suuda tunda, näha "несопоставимое". See on jõud, ainult õhuke loominguline tüübid?

- Ei tea, ilmselt minu elukutse on mulle aitab luua mugav ümbritseva ruumi. Aga ma arvan, et iga, absoluutselt iga see üle jõu. Lihtsalt on vaja "kuula", on mugavalt kas sa oma kodus. Nii et ma tõesti ei mõista, kui inimesed annavad oma tulevase kodu откуп autoritel täielikult. Muidugi spetsialistide abi vaja, kuid siiski elada selles majas ei ole neile ja teile. Ja see ei ole'tingimata tõsine tase mõista disaini, uskuge mind. Ma tean paljusid inimesi, elukutse kus otseselt ega kaudselt ei wops'on seotud loominguga, kuid kes on loonud suurepärast keskkonda oma kodudes.

- Kuidas te arvate, majas on olulised traditsioonid?

- Arvan, et jah. See loob täiendavat mugavust. Mul kodus on ka traditsioon, mida me püüame mitte lõhkuda: näiteks söömine sööklas alati - mingit snacking köögis. See loob teatud meeleolu.

Tore, kui traditsioon vastavad inter'jer: power, обов'kindlasti veidi pidulikult oli sööklas orgaaniliselt vaatama vastavas inter'ери. Imelik oleks, näiteks, supp супницы neiud,'ятнадцятого sajandi ja juua kohvi portselanist stiilis ампир ümbritsetud суперсовременного kõrgtehnoloogia.

- Siis, kui asutuse valdkonnas mood, tunned vastutavad meie mehi ja naisi?

- Tead, minu seisukoht on elukutse selline, et ma lihtsalt ei püüdnud olla autoriteediks. Minu sügav veendumus, mood ei saa нав'lips. Ma tahan, et luua kollektsioon, ja kui minu töö on keegi aitab, annab mingeid tundeid - see on hea. Aga ma ei taha saada kuidagi nii spetsialistidele. Iga naine on individuaalne ja tunneb, ehkki mõnikord alateadlikult, et tal läheb. Ja siin aidata teda äratada see tunne, mõista, mis tema siin on, ilmselt, sellega ma tegelen.

Tekst: Julia Анпилогова | Foto: JP

Allikas: Omanik

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar