laupäev, 27. september 2014

Monoloog maestro 2006-11-09 16:53:45

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Monoloog maestro
2006-11-09 16:53:45

Kiusatus "ava millenniumi" - suur, kuid kokkuvõttes - tore: tulemus on ilmne ja perspektiiv ei tundu enam kaugel. Viimasel kümnendil XX sajandil on muutunud sorteeritud ukraina turu mööbel: ta on "pühaduse" importijad, kohalikud tootjad väitsid, et on prioriteet oma territooriumil. Hüppeliselt, ületades tee pidu "гаражников", kuni kuvatakse lugupeetud ettevõtted (ei olnud muud väljapääsu, maailma on läinud kaugele edasi), meie mööbel turg on läbinud mitmeid etappe teket. Seltskond selle ajalugu on selline. • 90-ndate aastate algus ознаменовано tulekuga itaalia ширпотреба madal ja keskmise kvaliteediga. Неизбалованных meie ostja on ta enamasti olnud nagu proovi lääne-euroopa stiilis. "Imporditud" ja suured juurdehindlused määrasid ja enneolematu meie "tavaline" ostja ja ebaselged ise välismaalaste hinnad. • Kümnendi keskpaiku Ukraina захлестнул vool mass impordi poola odav mööbel. LIBLE koos mitmekülgse ja ebatavaline postsovjetliku inimese ламинированным kaetud tekitas illusiooni kvaliteedi ja stiili kui on täiesti olemas ja hindade kohta. Kolmekuningapäev kompleks pettumus saabus kiiresti. • Seni, kuni teine pool ja 90-ndate alguses, сгруппировав jõudu ja kapitali areenil kindel lähevad kohalikud tootjad mööbel, relvastatud kaasaegsete tehnoloogiate, tugeva tööstusliku baasi ja seadmete. Juba esimestel nende pakkumised on näidanud, et aega kasutati maksimaalselt ära. Särituse ukraina мебельщиков on veenev mistahes sõna. Just tänu neile ja ka õpetlik töö ettevõtteid tarbija on hakanud mõistma põhitõdesid "tarbija kirjaoskus", усваивая päris kvaliteedi kriteeriumid ja süsteem moodustavad hinnapiirid mööbel. Ja reegel "ihne maksab kaks korda" meie kaaskodanike testitud praktikas - odav mööbel, ostetud eelmistel aastatel, ei выдерживала isegi kurjade garantii tähtajad. • Viimased 1-2 aastat võib iseloomustada prantsuse vanasõna'te "Tasub vaid alustada - ja kohe tahaks jätkata": õppides tundma nagu, hindan stiili ja anna piisavat usaldusväärsust tarbija sai esitada nõudeid - ta soovis, et mitmekesisus, lisaks kehastus oma nägemust olukorrast. On aeg individuaalseid tellimusi. Kuid massiline tootjad, arvestades seda fakti, hakkas pöörama suuremat tähelepanu disainile, sagedamini värskendada valik, moodustades laia элементный mitmeid, неординарную värvigamma jne. Ajad, kui tahtsid osta "lihtsalt mööbel", on möödas. Täna vestlus kliendiga üha enam puudutab küsimusi disaini, stiili -, isiklikke soove tellija, соотнесенных tema vaadete kohta funktsionaalsus ja esteetika mööbel. Nii et juht muutub ja psühholoog: võita süda ja rahakott ostja, enam ei piisa kvaliteedi, teenuse ja vastava hinna - tuleb arvestada tarbija mentaliteet. Kui teil on sakslase sõna "mööbel" on seotud eelkõige, köök, ja итальянца - elutuba, siis eeldada prioriteedid украинца kuigi on raske. Kuid keskendudes западноевропейскую mood ja juhindudes sõltumatu arvamuse, ta üritab koostada "pilt" on köök, elutuba, magamistuba. (Mitte kogemata, ilmselt asemele мебельным kaubanduskeskused, järk-järgult tulevad salongid: nad arvavad, et põhimõtteliselt erinev töötajate oskuste taset, on teine lähenemine, teise stiili, võimaldavad tellijal näha valmis inter'camera ja vastandada "potentsiaali" read koos oma nägemuse. Nii, näiteks, kaubamärk АМАТИ, arendades seeria elamu mööbel REMIX stiilis ART-DECO, on kasutanud disaini m'mis siis, ümara kujuga, mis vastavad iseloom on meie kaasmaalased. Koos asjatundliku kliendina huvitav töötada - ta juba tajub mööbel ei ole ainult funktsionaalne kohta'objekt - "siin on see tool - peal istuda, siin on see laua taga süüa". Mõisted "inter'ep" (nagu kompleks) on muutumas juhtiv, mööbel - otstarbekas, kuid "kaaspiloot". Mööbel ei ole lihtsalt näeb normaalne eluviis - see kaunistab korter, peegeldab maitse ja stiili meistrid, on eristav märk mainet ja staatust. Eksperdid "АМАТИ" ennustasid selline areng ja on teinud klientidele "ennetav" ettepanek. Ülesande keerukust sageli seisneb selles, et kliendid on üha enam tellivad mööbel veel enne remondi algust, et "wops'siduda" keskkond ja üldist stiili - tapeet, põrandad, kaunistused, aksessuaarid. Meie ülesanne on aidata teha on ainus õige valik ja ei reeda ostja, kes hakkab suhtuma mööbli kuidas üksusele keskkond oma elupaik ja-wops'seob temaga vastavad ootustele. Viimasel ajal on projekteerimisel mööbli me hoolikalt kuulame meedikute soovitusi. Nii, nagu me oleme kategooriliselt loobunud kirev punased, sinised, kollased lilled, et laste ja noorukite mööbel. Teadus-spetsialistid, punane värv vähendab tähelepanu ja töövõime teen 30-40%, ja sinine värv, eriti lähedane фиолетовому, on murettekitav ja ärrituvus. Väga hea, et lapse roheline värv, kuid kõige soodsam ja mitmekülgne - helepruuni värvi imitatsioon naturaalsest puidust, mis on kasutusel ka meile peamine. Tootmine mööbli - see on keeruline teadus, kulub aastaid, et mõista seda, ja ikka jääb непознанной saladus Meistrid. Paar lööki, eriline joon, mehhanism koos saladus - keegi juba ei kordab puhas büroo ülemöödunud sajandi... Ajad muutuvad ja inimesed ei kipu varustada oma kodu "üks kord ja alatiseks" - nad tahavad muutuda. Ja veel võimalik varjata sebimine Majas, ei sarnane teistele, обустроенном oma maitse, tunne ennast selles mugavalt - see on suur kiusatus. Ei eita ennast rõõm, ja oleme valmis täitma teie soove!
ALLIKAS: Konkreetselt....

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar