pühapäev, 28. september 2014

Ehitus liim 2006-11-24 17:50:54

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Ehitus liim
2006-11-24 17:50:54


Koostada isegi ligilähedast pilti müügimahtude liimi siseturul, tuginedes tollile statistika, osutus päris raskeks. See ei kajasta tegelikku müügimahtude imporditud toodete turul. Nimetada täpset arvu kodumaise tootmise liimi ka peaaegu võimatu, sest Госкомстат ei oma selliseid andmeid. Spetsialistide hinnangul on osa imporditud ja kodumaiste toodete puhul on suhe 30/70. Seejuures suurt tulu müüjad liimi müüa saanud ehitus liimi. Ettevõtjad selle turu, tavaliselt jagada ehitus liim: liim keraamiliste plaatide ja loodusliku kivi, et m'mis põrandakatete-ja puitpõrandate, обойный ja paigaldus liim. Spetsialistide hinnangul on müük ehitus liimi viimase 3 aasta jooksul kiiresti kasvanud. Seletatav on see trend on aktiivne areng ukraina turul ehitusmaterjalide ja ehitus tööstuse üldiselt. Mida rohkem müüa keraamilised plaadid, tapeet, parkett, linoleum jne., seda enam, vastavalt müüa ja kinnitusmaterjalid, sealhulgas liimi. Erinevatel hinnangutel suured operaatorid, 2000. aastal Ukrainas müüdi ligi 60 tonni ehitus-liimi väärt umbes $ 35 miljonit. Müüjad Ehitus liim ei saa nimetada ассортиментным kaubana. Kõige sagedamini liim müüakse tagatise kaup ja "annab" umbes 8-10% käibest. Aeg-ajalt ta on üsna olulise osa firma ja võib pakkuda 20% - 30% müügist. Müüjad ehitus liimi saab omistada praktiliselt kõik firmad, kes müüvad отделочными materjalidega. Ainult Kiievis neid võib насчитываться umbes 300-400. Lisaks suurtele ettevõtetele spetsialistid liigitavad firma, mis on suuteline kuus müüa 150-200 t ehitus-liimi. Näiteks hinnangul ettevõtjad, Kiievis saab loota umbes 7-8. Ukrainas on neid mitte rohkem kui 15. Piisavalt kõrge, peetakse müügimahud korra 50-60 tonni kuus. "Середнячки" on reaalselt võimalik müüa 10-20 t, väikesed ettevõtted - 1 t liimi kuus. Vastavalt ettevõtjad viimase 3 aasta jooksul hulgimüük shopping marginaalid ehitus liim suurendada konkurentsi langes 30-35% 5-10%. Traditsiooniliselt on peamised ostjad ehitus liimi - ehitus organisatsiooni. Moodustavad kuni 70% müügist. Vaatamata sellele, tootjad tarnivad kaupu ja jaemüügi võrk. Esiteks, teatud osa tooteid kasutatakse era-ehitajad. Teiseks, mida suurem on kauba рознице, seda suurem mõju olemasolu ühel või teisel marki turul. Kolmandaks, väikesed ehitusfirmad tihti ostavad kauba jaemüügi võrgu. Tavaliselt on kõige edukalt müüakse ehitus liim nendes kauplustes, kus on rakendatud ja kinnituvad materjali (näiteks keraamiline plaat). Kuu müügimaht on sellistes kauplustes keskmiselt võib ulatuda 0, 3 kuni 1 tonn kuus. Näiteks kauplustes, mis on spetsialiseerunud müügi põrandakatete, обов'kindlasti lisada oma valik ja vastav liim. Suured ja keskmise suurusega hulgimüük firma sageli on oma kaupluse või kaupluste võrk ehitusmaterjale. Kuid töö üksikute rühmade ehitus liim on oma spetsiifika. Ehitus-poed müüvad umbes 70% kogu jaemüügi liimi plaadid. Kuid, näiteks, kallis imporditud ja kodumaise liimi plaadid on müügil ainult kauplustes, mis müüvad ehitusmaterjalidega. Odav kodumaine kaup müüakse väiksemates kogustes avatud hoone turgudel otse plaate (näiteks turul "Noorus" Kiievis). Vastavalt üks turu реализаторов, mustrid müügitehingute turul ei ole täheldatud. Päevas võib osta 2 kuni 8 kotti (25 kg), ja nädal võib midagi ei продаться. Muide, toodete tootjatele ja turul võib pakkuda allahindlusi. Näiteks, kui müüa on üle 5 kotti liimi, soodustuse suurus võib ulatuda umbes 5%. Peale selle, turgudel päris hästi müüa kodumaise liim, põrandakatete. Vastavalt müüjad, kuni 50% tema jaemüük "tehtud" täpselt turgudel. Ülejäänud 50% jagatakse spetsialiseeritud kauplused ja nende omanike andmebaasi. Kõige vastavalt operaatorite, turud moodustavad kuni 40% jaemüük ehitus liimi. Hooajalisus müük liimi traditsiooniliselt sõltub eripära ehitustööd. Nii, ehitajad püüavad sügise alguses lõpetada väljas tööd, nii et sügisel ja talvel on täheldatud loomulik müügi langus. Tipp müük moodustas soe ja "kuiv" kuud: juuni - september. Arengu dünaamika erinevate segmentide ehitusturul tervikuna on sama. Siiski, väärib märkimist, et viimase paari aasta jooksul turule liimi ja kuivad segud (kuhu kuulub ja liimi plaadid) areneb kiiresti üle. Eeldatav osalejate стройрынка, kasv 2002. aastal kokku 20% kuni 30%. Ka kõnealuse turu arengu sõltub ja järgmised tegurid: valuutakursside väärtus energia; väärtus imporditud tooraine (täiendamine), mis on Ukrainas ei ole tehtud. Liim keraamiliste plaatide ja loodusliku kivi, pange Tähele, et liim keraamiliste plaatide viitab turul kuivatatud segud. Kusjuures, selle müük struktuuris müügi kuivatatud segud moodustavad füüsilises väljenduses ligi 60%. Fakt on see, et isikkoosseis liimi plaadid koosneb tsemendi ja liiva ja toidulisandeid, mis annavad sellele клею need või muud omadused, kasutavad сополимеры винилацетата ja sünteetiline vaik. Maht ja dünaamika müük viimase 5 aasta jooksul müüki liimi plaadid Ukraina märgatavalt suurenenud. Vastavalt turuosaliste, veel 5 aastat tagasi, selle asemel, et "плиточного" liimi, peamiselt on kasutatud traditsioonilise tsement lahused (koosneb tsemendi, liiva, PVA, kuid valmistub ehitajad vahetult enne tellised plaadid). Selle aja jooksul, erinevatel hinnangutel tarbimine "плиточного" liim on kasvanud ligi 4 korda. Wops'see on tingitud eeskätt kasvava tootmise "плиточного" liimi Ukrainasse ja "vastuvõtmisega" tarbija uue toote. Kuidas tulemus on, hind on tooteid langenud ja muutunud kättesaadavaks. Mõnedel andmetel 1999. aastal turu liim keraamiliste plaatide oli umbes 35 tuh t, kuid juba aastal 2000 umbes 60 tuh t. Vastavalt teiste ettevõtjate müüki liimi plaadid aastal 2000 moodustas umbes 40 tuh t väärt $ 14-15 miljonit eurot.

Osta liim hermeetik, мастику Kiievis.

ALLIKAS: http://www. konstanta. kiev. ua/

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar