pühapäev, 28. september 2014

Umbes turu arengut ehitusmaterjalide positsiooni keskkonnaohutuse 2006-11-15 20:33:42

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Umbes turu arengut ehitusmaterjalide positsiooni keskkonnaohutuse
2006-11-15 20:33:42

XX. обозначилась trend on kiiresti arenenud energeetika arenguks põhjal orgaanilised топлив. Suhteline odavus energia arenenud riikides on viinud raiskav kasutamine ja levitamine energia, tehnoloogia ja sellest tulenevalt suuremat keskkonna saastumist. Perioodi industrialiseerimine majandus-ja wops'seotud sellega kiire linnastumise tehti üleminek tööstuslikud tehnoloogiad, sealhulgas ehituses keeruline. Praegu tarkvara ehitus ökoloogiliselt ohutud, odavad, pikaajaliseks kasutamiseks, materjalid, konstruktsioonid ja toodetega, mis võimaldavad ehitada kvaliteetset majutust taskukohaste hindadega, peaks olema üks teie peamisi prioriteete majanduspoliitika Venemaal. Aga täna tuleb tõdeda asjaolu, et ökoloogiline julgeolek ei ole peamine kriteerium kvaliteet ehitamine toodete kujundamisel süsteemi valitsuse määrus on keeruline. Vastavalt Põhiseaduse Vene Föderatsiooni iga riigi kodanik on õigus soodsa keskkonna. Artikkel 3 föderaalseadus 10. 01. 2002 nr 7-FZ "environmental" [1] sätestatud põhimõtteid äri-ja muud tegevust avaliku võimu sub'osalejad Vene Föderatsiooni, kohaliku omavalitsuse asutuste, juriidiliste ja füüsiliste isikute, mis tekitab mõju keskkonnale. Vaatleme mõningaid neist: - teaduslikult põhjendatud kombinatsioon keskkonna, majanduslike ja sotsiaalsete huvide inimese, riigi ja ühiskonna tagada säästev areng ja toetav keskkond; - valve, paljundamise ja heaperemeheliku kasutamise loodusvarasid; - vastutus asutuste juhtimise kõigil tasanditel - avaliku võimu organite kohaliku omavalitsuse pakkuda soodsa keskkonna ja ökoloogilise turvalisuse vastavatel territooriumidel; - обов'язковість keskkonnamõju hindamise otsuste rakendamise kohta majandustegevuse või muu tegevusega; - обов'язковість läbi riikliku keskkonnaekspertide projektide ja muu dokumentatsiooni, обосновывающих äritegevuse ja muud tegevust, mis võiks avaldada negatiivset mõju keskkonnale, ohtu elule, terve'u ja varale; - majandustegevuse keeld ja muud tegevust, tagajärjed, mille mõju on ettearvamatu keskkond, samuti projekti elluviimise, mis võib põhjustada lagunemise looduslike ökoloogiliste süsteemide, muuta ja (või) hävitamise geneetilise fondi taimi, loomad ja muud organismid, loodusvarade ammendumine ja muul negatiivseid muutusi keskkonnale; - vastavus õigus iga on saada usaldusväärset teavet keskkonnaseisundi, samuti kodanike kaasamise otsuste tegemisel, seoses nende õiguste soodsa keskkonna, vastavalt seadustele Siiski, vaatamata продекларированное kodanike õigus soodsa keskkonna, sisemine õhust kolmapäev, kuni ei ole lubatud arvu kohta'objektide kaitse. Nii et vastavalt art. 4 käesoleva Seaduse'objektide keskkonna reostus, kurnatus, lagunemise, riknemise, hävimise ja muud negatiivset mõju äri-või muud tegevust, on: maa, kõht, mulla; pinna-ja põhjavett; metsad ja muu taimestik, siis loomad ja muud organismid ja nende geneetiline fond; välisõhku, osoonikihi kiht atmosfääri ja околоземное kosmoses. Teoreetiliselt tagada tervise kaitse'ma olen isik peab toimuma läbi обов'язкову ökoloogilise ekspertiisi. Praktikas on aga tingimustes ülemvõimu rahaliste suhete ja loata dokumentatsioon väljastatakse häiretega, ning tootjad ise võivad rikkuda tingimused tootmise, samuti siseneda turule tooteid, mis ei ole läbinud vastavat öko-гигиеническую kontrolli. Ja tulemus on puudujäägid seaduse ja ülemvõimu varimajanduse kannatab elanikkonna ökoloogiline seisund elamu-ja äriruume iga aastaga süveneb. § 11 käesoleva Seaduse öeldakse, eelkõige selle kohta, et kodanikel on õigus: luua avaliku p'ühingu, fondid ja muud mittetulundusühingud, kelle tegevus keskkonnakaitse valdkonnas; esitada ettepanekuid läbi avaliku keskkonnaekspertide ja osaleda selle läbiviimisel kehtestatud korras; pre'esitada kohtusse kahju hüvitamise kahju keskkonnale. Võib öelda, et Venemaa kodanikud, kes elavad linnades, on õigus olla sellega, mis neil on raske hingata, kui välisõhu saastumist, kuid loota garanteeritud tavaline õhk siseruumides, kus nad veedavad suurema osa ajast, nad ei saa - Seadus on see kui ei ole ette nähtud. Seega, peamine методологическая недоработка Seaduse toob kaasa moonutusi eesmärgid ja mehhanismid avaliku korra, keskkonnakaitse, ja lõppkokkuvõttes kahjustab riigi, sest asjatundmatu lähenemine teket süsteemi riikliku regulatsiooni, on selles, et temas on rõhuasetus nihkunud, valve-sellest, mis on jäänud tänaval, asub väljaspool ehitatud hooned ja rajatised, kuigi art. 1 sätestab, et keskkond on kogu komponendid looduskeskkonna, loodusvarade ja-natural-inimtekkeliste objektide'esemeid, aga ka inimtekkeliste objektide'objektid. Arendajad Seaduse зобов'seotud olid arvestama rahvusvahelisi norme, eelkõige Стокгольмскую ÜRO deklaratsiooni, mis on saadud 1972 a. peamine tähendus kus taandub sellele, et selleks, et keskkonnakaitse on mees, kõigepealt oma tervist'i, ja tuleb kaitsta välise ja majapidamises ja töö keskkonda [2]. Arengu vino tõlgendusest probleemi vastu Seadus, et venemaa FÖDERATSIOONI "turvamisest välisõhu"art. 1, mille välisõhku on määratletud kui "oluline osa keskkonnast, mis on looduslike gaaside segu atmosfäär, mis asub väljaspool elamu -, tootmis-ja muud ruumid" [3]. Seega, käesolevas seaduses probleem siseõhu kvaliteeti, kus inimene veedab suurema osa oma elust, see ei mõjuta. Siiski oleks ebaõiglane väita, et tervise kaitse'ma olen isik ei saa muuta oma seadusandlikul tasandil, Venemaal. Tarkvara nõuded keskkonnaohutuse sisemine õhukeskkonna ette nähtud Seaduses vene FÖDERATSIOONI 30. 03. 1999 nr 52-FZ (töötle 30. 12. 2001) "sanitaar-epidemioloogiliste terminid elanikkonna heaolu", vastavalt art. 11, mille üksikud ettevõtjad ja juriidilised isikud vastavalt tehtava neid tegevusega on kohustatud'seotud, eelkõige tagama ohutuse ja tervise'ma olen isik tehtavate tööde ja teenuste osutamisel ning toodete tehnilise sihtkohta, toiduainete ja kaupade isiklike tarbeesemete ning kodumasinate tarbeks, kui nende tootmise, veo, ladustamise, rakendamise elanikkonnale [4]. Progressiivne norm käesoleva Seaduse on kodanike õigus saada hüvitist täies ulatuses tekitatud kahju nende tervist'u või vara rikkumise tõttu rakendamisel sanitaar-противоэпидемических (ennetus) tegevuste. Siiski, vaatamata sellele, et just spetsialistid tervise tööstusharudes'i oma teadus-ja väljaannetes eritavad lahendada madala kvaliteediga ehitusmaterjalide, konstruktsioonide ja toodete kuidas prioriteet, millest suurel määral sõltub ohutus tervisele'i inimese sisemise õhu keskkonnas, selles Seaduses on küsimus kvaliteedi ehituse tooted üldse ei mõjuta. Vastavalt Tellimusele МИНЗДРАВА RF 15. 08. 2001 nr 325 (töötle 18. 03. 2002) "sanitaar-epid hindamisest tooted" sanitaar-epid hindamisest sõltub ainult ehituse toorainet ja materjale, mille hügieenilised määrustele reglementeeritud sisu radioaktiivsete ainete, sealhulgas tootmise jäätmete ringlussevõtu ja kasutada siseriiklikus majanduses, vanametalli [5]. Põhineb läbiviidud teadus-Venemaal ametlikult tähistatud ka ja prioriteedid riigi reguleerida turul ehitusmaterjalide, konstruktsioonide ja toodete, sealhulgas ökoloogiline aspekt. Nii, подпрограмме föderaalse sihtprogrammi "Kodu" - "Struktuuriline kohandamine tootmise baasi elamumajanduse", mis võeti vastu 1994. a. ja näeb rakendamise tegevusi 1994-1995 a., Määratletud valdkonnad, parandada tootmise struktuuri peamist liiki ehitusmaterjalide, konstruktsioonide ja toodete. Iga alamvaldkond nende suundadega ette luua uusi ja täiustatud ehitusmaterjalide, toodetud ресурсосберегающим tehnoloogiatele, mis võimaldavad saada keskkonnasõbralike toodete kui väikseim koormus keskkonnale. Üldiselt realiseerimiseks tegevuste programmid, wops'läbiviimisega seotud prioriteetsed teadus-ja arendustegevuse kulutustes, 1994-1995 gg.. eeldatav rahastamine föderaalse eelarve summas 19 miljardit p. ; ümber keskmine muidugi juuni 1994 - detsember 1995 gg.. - 5, 7 miljonit USD. Seega, valitud vahendid on planeeritud rakendada arendus-on umbes 100 uurimisteemad, mille pidi olema loomine 19 liiki tõhus ehitusmaterjalide, 37 tehnoloogiliste liinide ja 49 seadmeid. Lisaks traditsioonilistest allikatest rahastamise seadus on suunatud programmid selles подпрограмме oli ette nähtud luua, kui Госстрое Venemaa внебюджетного arendamise sihtasutuse tehnoloogia arenguga ehituses keeruline arvel eraldised 1, 5% toote hind toodetud ettevõtete keeruline ja investeeringute fondi ehitus kompleksi "Стройинвест" saadud vahendite arvelt müügist lõpetamata ehituse kohta'objektide ehitusmaterjalide tööstuses ja ehituses, eesmärgiga hiljem kasutada neid ehitus on lõpetatud, prioriteetsete objektide'objektide ehitus keeruline ja rakendamine teadus-arendustegevus. Aastate jooksul pärast vastuvõtmist suunatud programmi "Kodu" ja alateema annab ruta tootmise baasi eluaseme probleem, et tagada keskkonna turvalisuse ehitusmaterjalide, konstruktsioonide ja toodete võiks olla lahendatud, sest ametlik võim ei märganud seda probleemi. Turg ehitusmaterjalide, konstruktsioonide ja toodete peaaegu puudub sanitaar-ja-epidemiologic järelevalve. Перекладывание õlgadele sanitaar-epidemioloogilised teenuste eest hoolitsemine on turvalisuse tagamisel inimtegevus tingimustes piiratud rahalisi vahendeid eraldatakse selleks otstarbeks Мінохоронздоров'i, Venemaa, samuti kitsas spetsialiseerumine ministeeriumi põhjustavad ülekaalu negatiivsete suundumuste, et tagada keskkonna turvalisuse toodete kõik kaubaturud, eelkõige ehitus-ja toiduameti. On sv'seoses sellega tuleb rakendamine integreeritud lähenemisviisi probleemi lahendamiseks kaasates asjaomased ministeeriumid ja ametkonnad, kelle määrus neile alluvate tööstusharude ja tooraineturgudel. Pakkuda keskkonnaohutuse ehitusmaterjalide, konstruktsioonide ja toodete peab vastutama mitte ainult МИНЗДРАВА, kuid Госстрой RF. Kirjanduse loetelu 1. Seaduse vene FÖDERATSIOONI 10. 01. 2002 nr 7-FZ "environmental" / / kogutud seadused vene FÖDERATSIOONI. 14. 01. 2002, art. 133. 2. Стокгольмская deklaratsioon (Katkendid). (Vastu võetud Stockholmis 16. 06. 1972 Konverentsil ÜRO keskkonna probleeme) / / Kehtiv rahvusvaheline õigus. T. 3. M. : Moskva sõltumatu instituut rahvusvahelise õigusega. 1997. Koos. 682-687. 3. Seaduse vene FÖDERATSIOONI 04. 05. 1999 nr 96-FZ "turvamisest välisõhu" / / kogutud seadused vene FÖDERATSIOONI. 03.05.1999. nr 18, art. 2222. 4. Seaduse vene FÖDERATSIOONI 30. 03. 1999 nr 52-FZ (töötle 30. 12. 2001) "sanitaar-epidemioloogiliste terminid heaolu elanikkonna" / / Esialgse dokumendi tekst on avaldatud Koosolekul õigusaktide vene FÖDERATSIOONI. 05.04.1999. nr 14, art. 1650. 5. Telli МИНЗДРАВА RF 15. 08. 2001 nr 325 (töötle 18. 03. 2002) "sanitaar-epid hindamisest tooted" (Registreeritud Min'минюсте VENEMAA 19. 10. 2001 nr 2978) / / Esialgse dokumendi tekst on avaldatud "Rossiiskaja gazeta". Nr 210. 27.10.2001
ALLIKAS: Ehitusmaterjalid.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar