pühapäev, 28. september 2014

Aknahaldurit turul ukraina-arengusuuna 2006-11-02 17:24:05

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Aknahaldurit turul ukraina-arengusuuna
2006-11-02 17:24:05

Käeulatuses on kahekümne esimese sajandi inimkonna teadvuses on toimunud muutusi. New age paljud kutsuvad sajandi klaas. Viimase kolme aastakümne jooksul kogu maailm on jõudnud juba harjuda selle mugavuse, nagu "евроокна". Just sel ajal iseloomustas kiire majanduskasv, nende tootmine.


Kaasaegne tehnoloogia võimaldab valmistada aknad PVC, alumiinium, puit ja ka kombineerida puit, alumiinium ja plast. Sellised aknad on erinevad kaunid teenuse omadused ja kaasaegse disainiga. Ei saa nõustuda sellega, et just kvaliteetsed aknad on täna peamiselt määravad mugavust korterit või maja. Eelised "евроокон" võrreldes vanade mudelitega on juba ammu kõigile selge. Ja kui veel 7-8 aastat tagasi meie riigis oli võimalik kuulda ebameelitav kommentaare "евроокна" (alumiinium profiil, nad ütlevad, et külm ja PVC üldse tervisele kahjulik'i), siis täna juba keegi ei seadnud kahtluse alla nende rakendamise otstarbekust, nende praktilisus ja эстетичность. Nad lõid oma, piisavalt tugeva niši siseturul, mis on välja töötatud vastavalt oma seadustele. Trend kiirendatud arengu ukraina turul, "евроокон" näitab see, et viimasel ajal on oluliselt kasvanud hulk tootjaid nende toodete. See omakorda viib suurenenud konkurentsi ja sellest tulenevalt madalama hinnaga kauba, samuti paneb tõsta toodete kvaliteeti.
Ukraina kütusekulu krooni 1 m2 eluruumi 3-4 korda kõrgem kui arenenud riikides.
Esimene "евроокон", et'ilmus Ukraina turul 90-ndate alguses a., Olid металлопластиковые aknad. Esmalt need imporditi kujul valmistoodet, peamiselt Saksamaalt, siis hakkasid laevandus Poolast. Esimesed PVC-aknad ukraina tootmine saab dating 1993-1994 aastaid. Peaaegu samal ajal nendega turul tegeletakse pioneerid puud'kivi окностроенія. Nende tooted, mis on valmistatud трехслойного kummeeritud, talad, пропитанного palju клеями, смолами ja värvi, säilitab oma "looduslik" päritolu ainult волокнистую struktuuri, kuid seejuures omandab uusi kvaliteeti tarbija, nagu vastupidavus, vastupidavus niiskuse-ja ilmastikukindel. Areng on eraomand ja suurendada nõuetele energiasäästu tekib vajadus "soe" alumiiniumist konstruktsioonid, mida kasutatakse kohtades intensiivse isiku-lõime, kauplused, avalikud asutused jne.
Lõpus ja XX sajandi alguses Ukrainas toimunud esmase kapitali kogumist,'ilmus kliendid, valmis, lisaks утилитарных omadusi aknad, maksma ja esteetilised otsingud arhitektid. On'ilmusid esimesed näited struktureeritud aknad fassaadide, vastab kõikidele nõuetele теплозащиты.
Käesolevas artiklis, me püüame mõista olukorra kohta dbshrink Ukraina turul, määrata selle võimsuse, dünaamika muutused viimastel aastatel,'selgitada välja, kui palju aknaid on valmistatud erinevatest materjalidest tarbitud täna Ukrainas ja millised on väljavaated ja teed areng sellel turul.
Määratleda riigi turu aknad, tegime põhjaliku turu-uuringud, mõned tulemused, mis on esitatud allpool. Analüüsides aknas Euroopa turule (arvestades riiklikke erinevatest riikidest), Saksamaa (nagu законодательницы aknas tehnoloogia), Poolas (nagu riik, kogemus, millest paljuski pärib Ukraina), samuti muutused, mis viimasel kümnendil XX sajandi nendes riikides, võib ennustada, arengusuunad, mis ootavad ukraina turul lähitulevikus.
Niisiis...

Euroopas

1999. aastal Euroopas välja töötatud 2, 5 miljonit tonni materjale (profiilid ja immutatud), 35%, mis on läinud tootmine PVC akende, sama palju - tootmine puud'puitkonstruktsioonidele, mõned vähem - 30% - oli alumiinium (vt. lk. 15, joon. 4a). Võrdluseks märgime, et Ukraina samas 1999. aastal oli kasutada umbes 8 tuhat tonni materjali, mis vastab 0, 32% euroopa tarbimist.
Suhe saateid erinevatest materjalidest olemasoleva elamu fondis Euroopa riikide lõpus 90-ndate проиллюстрировано tabel. 1. Pärast sortimist iga kasutatavate materjalide, me määratletud piirkond on enim levinud raam on valmistatud puidust, PVC ja alumiiniumist (joon. 1 a, b, c). On selge, et puu -, kui ka traditsiooniliste materjal tootmine, akende, mida kasutatakse kümneid aastaid ülekaalus avad võrreldes kaasaegsete materjalidega, et'on ilmunud viimasel kümnendil (joon. 1 a). Nii, suurim kogus puid'puidust aknad paigaldatud riikides endise соцлагеря vana elamu foundation (Bulgaaria, Ungari, Leedu, Rumeenia, Sloveenia, jne), või skandinaavia riikides, kus on palju metsa ja kõrgenenud nõuetega теплоизоляционным tunnetele aknad. Kesk-Euroopa majandused asuvad väljaspool tsooni ekstreem-kliima (põhja või lõuna piirkonnad), eelistada plastikust aknad. Nii, Iirimaal viimase paari aasta jooksul on 70, 5% akende muutnud aknad PVC, Austrias, Inglismaal ja Saksamaal on enam kui pooled kõigist paigaldatud aknad on valmistatud металлопластика (joon. 1 b). Alumiiniumist mustreid eelistada lõunamaades, kus ei ole vaja kaitsta kohta levik on külm või kus on oma allikad juustud (Hispaania, Kreeka), ja, uurija aga komponentide omahind on madal (joonis. 1).

Tabel. 1. Riigi turul aknaraamide Euroopas lõpus 90-ndatel aastatel. %
Riik Puu PVC-Alumiinium
Austria 33 52 15
Inglismaa 25 52 23
Belgia 51 27 22
Bulgaaria 78 13 september
Ungari 72 august 20
Saksamaa 27, 5 51 21, 5
Kreeka 42, 5 10, 5 47
Taani 38, 5 34 27, 5
Iirimaa 12 70, 5 17, 5
Hispaania 20. september 71
Itaalia 49 12 39
Läti 62 20 18
Leedu 67, 5 14, 5 18
Holland 46, 5 32, 5 21
Norra 70 28. veebruaril
Poola on 58 39 3
Portugal 7, 5 1, 5 91
Rumeenia 67, 5 18, 5 14
Slovakkia 49 40 11
Sloveenia 64, 5 29, 5 6
Soome 61 14 25
Prantsusmaa 35 39 26
Tšehhi 46, 5 45, 5 8
Šveits 55, 5 23, 5 21
Rootsi 60 2, 5 37, 5
Eesti 64 20 16
Euroopa 48, 6 26, 5 24, 9

Saksamaa

Viimase 30 aasta jooksul Германш kindlalt hõivatud koht liider korda витии kaasaegsete akende tehnoloogia. Umbes 70% ettevõtteid, kes toodavad seadmed, info süsteemid, tarvikud ja kulumaterjalid aknad jäävad Saksamaa, mis on muutunud omamoodi test lab, kus praktikas katsetada uusimaid disaini. Nii, dünaamika muutused toodangu akende viimasel kümnendil, areng populaarsust nende või muude materjalide ja tehnoloogia Saksamaal on meile kõige suuremat huvi kuidas on kõige arenenum ja mitmekülgne kogemus.

Tabel. 2. Osa saksa turu miljonit akende
Aasta Kõige
1992 21,973
1993 23,423
1994 25,164
1995 25,523
1996 24,544
1997 24,325
1998 22,617
1999 21,330
2000 20,981
Tabel. 3. Miljonit. m2 akende, toodetud Saksamaal
Aasta Kõige
1992 37.134
1993 39.585
1994 42.527
1995 43.136
1996 41.480
1997 41.109
1998 38.223
1999 36.052
2000 35.457

Mahutavus saksa turu aknad piisavalt stabiilne ja moodustab alampiiri 21-25 miljonit aknad aasta (tabel. 2). Suurim hulk konstruktsioonid on toodetud 1995 aastal -25500000 tükki. Aastal 1999-2000 toimunud küllastumine turul ja seal on isegi veidi vähenenud tootmismahud. 2000. aastal Saksamaal toodetud 20900000 toodete-väikseim näitaja viimase kümne aasta jooksul. On arusaadav, kuivõrd atraktiivne, et Saksamaa on saanud avanesid turud Ida-Euroopas
Pindala keskmise saksa aken on 1, 69 m2. Ukrainas statistika aknad veidi rohkem -2, 08 m2
Kogus ruutmeetrit aknaid, koostatakse igal aastal Saksamaal, on välja toodud tabelis. 3.
Ja kuigi turg on üldiselt stabiliseerunud ja välispoliitika arengut ei olnud, sees ta on jätkuvalt muutuda. Kui me vaatame materjalide tootmiseks kasutatud aknaraamid Saksamaal 1990-2000 aastatel tabel. 4, 5; näeme pidevalt kasvav populaarsus PVC akende Nende tarbimise eest 10 aasta jooksul kasvanud rohkem kui 1, 5 korda ja on saanud domineerivaks saksa turul. Tootmine металлопластиковых aknad on jõudnud näitaja 55%. See tähendab, et iga teine konstruktsioon on valmistatud kõvast polüvinüülkloriidist. Intensiivsemaks kasvab tootmine puit-alumiinium aknad (2% kuni 3, 9%), kes siiski võtavad vähe turusektori.
Pange tähele, et kõver on, kes vastutab tootmise alumiiniumist tooted, kajastab kvantitatiivseid muutusi selles valdkonnas, kuid kindlasti ei ole kvaliteetsed. Tegelikult populaarsus alumiiniumist nagu конструкционного materjali viimastel aastatel oluliselt suurenenud. Ta on asendamatu, kui остеклении hoonete fassaadide, valmistamisel talvel aiad ja крышных laternate, üha enam on kavandatud arhitektide kui ehitada uusi või rekonstrueerimine vanu hooneid. Alumiinium on parem PVC nende omadused on tugevus, kuid halvem talle soojusisolatsiooni omadused. Aknad PVC vasta täielikult nõuetele, pre'on светопрозрачных piirdekonstruktsioonide, mis on pealegi odavam alumiinium aknad. Seega, ilmselt, alumiiniumprofiilist asemel tootmise tavaliste akende muutunud suunata lahendada keerulisi disaini probleeme, kus ta on asendamatu.



Tabel. 5. Disain aknaraamide ja Saksamaal. Materjalid, mida kasutatakse tootmise aknaraamide 1 990-2000 aastatel%
Aasta Puu / AL Puu PVC-AL
1990 2 39,5 35 23,5
1991 2 35 41,5 21,5
1992 2,3 34,8 41,4 21,5
1993 2,3 34,6 42,7 20,5
1994 2,4 30 46,8 20,8
1995 2,6 28,9 48,3 20,3
1996 3,3 27,5 49 20,3
1997 3,2 26,7 51,9 18,2
1998 3,5 26 53,5 17
1999 3,8 25 54 17,2
2000 3,9 24,1 55 17

Huvitav on ka olukord, mis on täheldatud sektoris puud'puidust akende Saksamaal. Kuigi koguarv toodete (tabel. 5) vähenes 10 aasta jooksul 39%, nende kvaliteet on muutunud põhimõtteliselt. Uued puud'puidust "евроокна" on koos oma eelkäijatega on ainult üks ühine joon - algne tooraine. 90-ndate alguses enamik raamid tuleb valmistatud täispuidust. Sellised aknad reageeriksid temperatuuri ja niiskuse влажностные muutused välisõhu, nõudis iga-aastase hoolduse, розсихалися ja ei vastanud ühelegi nõuetele euroopa normidele. Kuid juba 1998 aastal nende tootmine on langenud kuni 10%. Valdav enamus tooted on valmistatud трехслойного kummeeritud, talad, mis tagab püsivuse suurus ja vastupidavus disain.

Kui tooraine зажиточная Saksamaa ei saa endale lubada mitte ainult tavalise männi, kuid импортируемую eksootiline m'millist tõugu punase puu - meranti. See puu on muutumas üha populaarsemaks ja tootmismaht kuni 1998. aasta meranti üllatab okaspuud. See on tõesti koht, kus on väga vähe pistmist Ukrainas, kus on kõige употребляемыми on mänd ja tamm! Ilmselt sõid Saksamaal kasvab palju rohkem, kui Ukrainas, nii et seal akende tootmine, akende-mis see on piisavalt stabiilne ja moodustab umbes 10% turu mahu. Samal ajal kodumaise turu raam on valmistatud kuuse, nii nagu on valmistatud meranti, on absoluutne haruldus. Võibolla see on ainus kogemus Saksamaal, Ukrainas on ebatõenäoline, et pärida



Poola
Turg on meie lääne naabri paljuski meenutab turu kiire areng "законодательницы akna mood" on 90ndate alguses. Ja kuigi kahjuks me ei ole ise täiel seisukorra kohta turul tervikuna, püüame analüüsida kõige kiiremini arenev sektor PVC-aknad.
Akende arvu on toodetud 1998 ja 99 aastat, toodud tabel. 6. Joonis. 8 on kujutatud turuosa, hõivatud erinevate пофильная süsteemide Poolas 98-99 gg.. Me näeme, et kõige populaarsem süsteem poola turul on profiilid saksa firma VEKA, mis on omandatud 4% turuosa 99 a. ja on säilitanud juhtpositsiooni. Teisel kohal on piisavalt suur turuosa profiilid KOMERLING, esitas ukraina turul kahe-kolme sektori ettevõtted, peamiselt impordivad valmis tooted-Poola. Kolmandal kohal on poola profiili PANORAMA, ei ole olemas Ukrainas, erinevalt oma ungari sugulane ja töötavat kaitsepolitsei heaks. Ja lõpuks, edasi läheb hästi tuttav ukraina tootjatel saksa süsteemi TROCAL, КВЕ, REHAU. Profiilid THYSSEN ja PLASTMO kuni hõivata Ukraina on vähem kui 1% müügi ja selline, nagu ROPLASTO ja ei ole siseturul.

Tabel. 6. Aknad PVC штуках, toodetud Poolas
Profiili 1998 1999
Veka 436142 682064
Komerhng 416140 475580
Panorama 293835 358772
Trocal 249573 300345
КВЕ 188530 226917
Rehau 138536 209336
Thyssen 102160 153550
Plastmo 49160 85036
Brugmann 63127 64648
Aluplast 50743 63445
Intertec 53525 61807
Plus Tec 40654 56118
Schuco 23000 29510
Roplasto 11100 20800
Gealan 10000 17330
Deceuninck 12390 16860
Knipping 10500 16500
Accord 3843 4451
Thermoplast 3843 4451
Pimapen 1840 2040
Meeth 460510
Forbo 200 300
Kogu 2226201 2927470 *
* Võttes arvesse asjaomaste süsteemide, ei ole loetletud tabelis
Nagu kasutamiseks akna suluste, siis praktiliselt kogu see toodetud Saksamaal. 90% poola turg on jaotunud nelja vahel лидирующими kaubamärgid: ROTO, SIGE-MINE, WINKHAUS ja AUBI, võtavad erinevad suuruselt nišše, kuid oluliselt paremad suuruse pärast neid
Ukraina kogemus kasutamise kohta suluste eri firmade tootmisel aknad on paljuski sarnane kogemus Poola. Ukraina turg on ka moodustunud лидерская rühm neli saksa firmade kindlalt hoiavad positsiooni valdav enamus. Ilmselt esimene koht, võtab firma tooted ROTO, teise-neljanda koha jagavad omavahel, istuvad väga lähedased positsiooni, GU, WINKHAUS ja SIEGENIA erinevalt Poolast, kus sulused GU võtab vaid 4% turuosa, Ukraina oma tooteid kuulub vähemalt 20%. Või saksa ettevõtte juhtkond on teinud panustada tulevikku suunatud siseturg, siis Ukrainas kiirenes andekas meeskond semud, kuid edu Гретч-Юнітас Ukraina on muljetavaldavad. Mis tõestab - pea olema mitte ainult hea kaup, et sul on esindajad kõikidest saksa фурнитурных süsteeme, kuid mis kõige tähtsam, võime müüa.



Tabel. 7. Kõlari ehitus elamuehitusega Ukraina, mln m2
1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999
Kogu elamu fond 922, 1 932, 7 944, 8 960, 6 962, 9 978, 3 995, 2 1002, 6 1008, 4
Linna 574, 3 582, 4 592, 4 605, 9 607, 2 616, 6 629, 8 635, 1 639, 2
Maaelu 347, 8 350, 3 352, 4 354, 7 355, 7 361, 7 365, 7 367, 5 369, 2

Ukraina
Niisiis, jõudsime eesmärgini tema jutustus.
Tempo ehitamise Ukrainas aastatel 1991-1999. on toodud tabel. 7 ja joon. 10. Et kindlaks määrata ulatus ehitatud eluase 1999. a. lahutatakse kogu ala eluruumides, et seal oli 1999. a. pindala eluaseme, mis oli 1998.. : 1008, 4 -1002, 6 = 5, 8 miljonit m2. Vastavalt arhitektuuriline vastavalt kehtivatele Ukraina territooriumi, annab piisavalt valgust väljak akna avade kaudu, et on vahekorras 1:5 -1:8 ala tuba. Seega, et teha kindlaks квадратуры aknad uued kodud on ehitatud 1999. aastal. (mis nii või teisiti oleks kui-застеклены), jagame 5, 8 miljonit m2 keskmise koefitsiendiga, mis on 6, 5:
5, 8: 6, 5 = 0, 89 miljonit m2 aknad 1999. a
Tahame märkida, et võistlused võistkonnale valguse ruume erinevatel eesmärkidel kasutatakse erinevaid ennustus, kuid arvestades arhitektid, norm 6, 5 on korrektne määramisel saateid üldiselt fondis.
Jagades selle arvu ruudu keskmine ukraina aknad 2, 08 m2 (vt. "Showcase" nr 6, lk. 5. Muide, juba pärast kuuenda numbri logi need andmed on korduvalt kinnitanud statistika muudest allikatest), saame aknad, paigaldatud elamu fondis 1999. aastal. :
0, 89: 2, 08 = 0, 43 miljonit tükki.
Samal ajal, määrata koguarv toodete kohta выведенное aastal 1999, on vaja calculated arvu suurendada akende ehitatud haldus-ja äri hooned, vaid ka tegur, võttes arvesse kinnistutel üldise fondi ja asendamine olemasolevate akende.


Vastavalt Госкомстата Ukrainas suhe valdkonnas haldus-ja äri hooned (vabrikud, tehased, kontorid jne. ) kokku kuni метража elamuehitusega on 37%.
1999. aastal Ukrainas oli 1008, 4 mln m2 üldpinda eluaseme, 37% haldus fond, mis on 373, 1 miljonit m2.
Rakendades вышеизложенную arvutamise metoodika arvu aknad нежилом Fondis 1999. a.. saame:
373, 1: 6, 5 = 57, 4 miljonit м2окон
57, 4: 2, 08 = 27, 6 miljonit akende
Arvutada aknad, paigaldatud haldus-hoonete 1998. :
1002, 6 x37% = 371 miljonit m2
371: 6, 5 = 57 miljonit m2 akende
57: 2, 08 = 27, 4 miljonit akende
Seega, 1999. aastal leiti 27, 6 - 27, 4 = 0, 2 miljonit aknad haldus hoonetes.
Seega koguarv aknad Ukraina jõuab:
1008, 4 + 373, 1 = 1381, 5 miljonit m2: 6, 5 = 212 miljonit m2) aknad: 2, 08 = 102, 2 miljonit aknad, millest igal aastal keskmiselt asendatakse umbes 0, 5%või 0, 51 miljonit aknad.
Seega, Ukrainas 1999. aastal toodeti:
0, 43 (жіл. fond) + 0, 2 (mitteeluhoonete sihtasutus) + 0, 51 (asendamine olendid. ) = 1, 14 miljonit akende
Võrdluseks Poolas 1999. aastal toodeti 7, 52 miljonit aknad (neist 2, 93 miljonit tükki PVC), ja Ukrainas, vaid 1, 14 miljonit tooteid.
Kõrini läbi meie integreeritud turu-uuring turu maht Ukrainas 1999. aastal oli umbes 8 tuhat tonni materjalid (PVC, alumiinium profiil ja puud'puitkarkass immutatud), mida kasutati valmistamiseks aknad.



Neist 3, 508 tuhat tonni PVC, 0, 865 tuhat tonni alumiinium profiili kasutada, kui tootmise "евроокон" ja 0, 54 tuhat tonni imporditud puu kujul valmis aknad. Võrrelge kogustes tarbimine on nende materjalide Euroopas ja Saksamaal
Jaotus koguarvust polüvinüülkloriidist valmistatud info süsteemid on toodud Kogustes tarbimine alumiiniumist profiilid on esitatud
Võrdluseks 1998. aastal. Ukraina потребила ainult 2, 631 tuhat tonni PVC-asjaomaste süsteemide s 1, 06 tuhat tonni alumiiniumi Import valmis puitakende Ukraina oli 0, 894 tuhat tonni.
On selge, et kui liigute 1999 maht завозимого Ukraina alumiinium profiili vähenenud. See on ilmselt seletatav järgmistel põhjustel:
1) vene finants-ja majanduskriis on 98 g. ;
2) väheneb populaarsus alumiiniumist konstruktsioonid;
3) kasutades uusi teemasid] sissevedu alumiinium profiili, mis võimaldab piisavalt tõhusalt камуфлировать selle korrigeerimine tollitariifistiku tollimaksud soovitud eest importija poole. Sellised skeemid mõjutavad kogumaht viisil, kuid meie arvates ei ole võimalik reguleerida ego on suurem kui 20-30%. Siin tutvustame andmeid ilma поправочного koefitsiendiga, mis on saadud nii-öelda "puhas" viis.
Me usume, et langus tarbimise alumiinium profiili
Ukrainas 1999. aastal on põhjustatud kolmanda põhjus, sest mingeid muid märke kriisi me ei leidnud. Mis puutub sügisel populaarsust alumiiniumist konstruktsioonid, siis suur hulk остекленных fassaadide, ilmus hiljuti, veenvaid tõendeid vastupidisest. 1999. aastal ukraina turul alumiiniumist tooted on ilmunud kolm uut müüja ameerika firma EXCEL, poola METALPLAST ja venemaa АГРИСОВГАЗ. Ukraina tootjad - Kiievi (siis Броварской) taim alumiiniumist konstruktsioonid, Днепропетровский LÕUNA-ЧЕРМЕТ ja Donetsk tehase alumiinium profiil, kokku tootmise mille võimsus on 21000 tonni, ei moodustas tõsist konkurentsi välisriigi pakkujad.
Kõige потребляемыми viimastel aastatel on Ukraina turul jäävad cağaloğlu alumiiniumprofiilid. Ja kuigi üsna sageli kuulda нарекания üle oma kvaliteedi, hindade komponent, näib, on kriitiline mõju valides süsteemi. Hämmastav fenomen türgi ettevõtted, millest ükski ei ole oma esinduse Ukrainas, veelgi enam, mõned müüjad ukraina profiili sunnitud hoidma oma esindajad Türgi. Ilmselt üheski teises valdkonnas akna turul kodumaised ettevõtted ei ole kadri on nii palju, et edendada välismaiste toodete. Belgia firma REYNAERS, kindlalt удерживающая kolmas positsioon (joonis. 13), veenvalt tõestab, et rolli ei mängi mitte ainult hind, vaid ka toote kvaliteeti, vaid ka oskus seda müüma. Nagu teada, profiili REYNAERS - üks üsna kallis, ja tema positsiooni ukraina turul, on suurepärane näide kombinatsiooni õige poliitika müük ja teenindus.
Populaarsus PVC akende finants-ja majanduskriis Venemaal kuidagi ei kajastu. Veelgi enam, näib, et ta on isegi aidanud suurendada eksporti Ukrainasse. Kuna venemaa turg on üleöö muutunud неплатежеспособен paljud lääne ettevõtted on kaotanud suuri investeeringuid, проинвестировав nende Venemaale, silmad paljud meeleheitel euroopa tootjad PVC pöördusid kõrvale Ukraina. Algas massiline konkurents kodumaise tootja. Kogus asjaomaste süsteemide kasvanud 19 1998. kuni 27 1999. a. Seejuures arvestame ühe positsiooni türgi profiilid, завозимые ukraina ettevõtetega, samuti aknad ameerika standard koos сдвижными створками, kus ei kasutata армирование. Sellised aknad võivad olla deformeerunud kuumas kliimas ja ei ole sobiv kasutamiseks hoonete ülemistel korrustel, t. k. ei kannata suure tuulepargi koormatele, samuti ei ole kohaldatavad kujundusega suured suurused.

Sealt on näha, et ukraina turul liidripositsiooni kindlalt hoiavad kaks saksa info süsteem - REHAU ja КВЕ. 98 a x tooted töötas 1/3 osa turust. 99 g., kui konkurents on tihenenud, kes on tulnud taas firma lükatakse juht ja õnnestus ära tal 4%. Firma КВЕ, mida 1999. aastal omandas saksa kontsern XT TROPLAST, raske on säilitanud oma нишку. Arvestades aga, suurendada turuosa on peaaegu 1 miljon kg. PVC-profiilide 99 g., ootele või isegi väike kaotus segmendi turul tegelikult tähistab suurenenud pakkumise ja kasumit, ettevõtluse arendamine. Mõned ettevõtted, näiteks ACTUAL, PLASTIVAL, ei ole sa leidnud agressiivne poliitika konkurente, продвигающих selline süsteem, nagu PLUSTEC PANORAMA, SALAMANDER, ja olid oma esindused Mõned uustulnukad leegionäride (PLASTMO, THYSSEN TRÁS-ECO) on konfigureeritud nii tugevalt, et me eeldame, et näha kinnitus "s edu tulemuste 2000 a.
ALLIKAS: Showcase

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar