teisipäev, 30. september 2014

Jaoks ülemus 2006-11-07 10:51:31

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Jaoks ülemus
2006-11-07 10:51:31

2000 iseloomustas märgatav taaselustamine turul santehniliste toodete. Kõige selgemini on see tendents väljendub piirkondades Ukraina, kus turu maht on aasta algusest kasvanud mitte vähem kui 10-15%. Ettevõtjad märgivad suurenenud nõudlus kallis сантехнику. Toote keskmine hind niši ostavad mitte ainult jae -, vaid ka hulgi ostjatele - ehitusettevõtted. Eriti märgatav müügi kasv on märgitud suuremates asulates, valdavalt piirkondliku tähtis, kus paljud платежеспособные kodanikud hakkasid tegelema remondiga eluaseme. Suurendada remondi-ja ehitustööde arvates müüjad sanitaartehnilised tööd, wops'on tingitud eelkõige asjaolust, et keskklass täna proovib parandada oma elamistingimusi, скупая langenud hinnaga kinnisvara või omandades taas üles ehitatud eluase suurema mugavuse. Omadused Kaupmehed kaasaegsed seadmed märgivad mõned omadused müük selle rühma tooteid. 1. Enamik turul tegutsevate ettevõtjate (70-85% hulgi-ja 95-98% jaemüük) müüvad сантехнику koos облицовочной plaatidega, mis oluliselt laiendab müüki. Sageli inimene, kes tuleb osta сантехнику, omandab selle sama poe ja keraamiline plaat, mis antud juhul teenib kaasas kaubana. On juhtumeid, ja vastupidises järjekorras, kui ostja tuli välja keraamiliste plaatidega, ja ostis сантехнику vannituba. 2. Viimasel ajal on kallis сантехнику ostavad nn "евронабором", mis sisaldab mullivann, duššikabiini minnes ja / või sauna, wc-pott ja bidee, vannitoamööbel. 3. Turul sanitaartehnilised tööd, nagu turul keraamilised plaadid, konkurents on endiselt üsna kõrge. Siiski, nagu märkis juhid hulgi-ettevõtted ja kauplused, konkurents müüjate контрабандной torustiku täna praktiliselt märgatav (mida ei saa öelda keraamiliste plaatide). Ainus valdkond salakaubavedajate jäävad sarnaseid tooteid - segistid, jalamatid vannituba, kaaned wc, kardin et dušikabiinidele. Trend On viimase kahe aasta jooksul наметилось kolm suunda, mis lähemale ukraina turule torustiku kuni rahvusvahelistele standarditele. Esiteks, hulgimüügi firmad üritavad laiendada jaemüük kauplustes all oma patenteeritud kaubamärk. Teiseks, täna on peaaegu iga ülistab ennast firma-müüja torustiku pakub mitmeid lisateenuseid. See on mitte ainult mis on saanud juba traditsiooniliseks tasuta nõu valiku riistvara ja kauba ostjale, kuid selle paigaldamine ja häälestamine kohapeal, ja sageli disain vannituba. Hulgi ostjatele ja püsiklientidele mõned ettevõtted rakendavad süsteemi kuhjuv allahindlusi, kinnitatud rohkem ходовом toote - keraamiline plaatides. Kolmandaks, palju poode, mis müüvad kaasaegsed seadmed, mis on muutunud pakkuda kõiki punktile sanitaartehniliste kanalisatsioon, torud (metallist ja plastikust), vee puhastamise süsteem ja vahendeid paigaldada seadmed. Maht ja ettevõtjad pessimistlik hinnangul turu maht sanitaartehnika ja keraamilised plaadid kolmteist suurim piirkondades Ukraina on umbes $ 70 miljonit., on optimistlik - umbes $ 120 miljonit eurot aastas. Arvutuste kohaselt ettevõtted-ettevõtjad, üldine turu maht keraamilised plaadid ja santehnika Ukrainas ei ületa $ 200 miljonit aastas. Suhe müüki nimetatud turu sektorites rahas, samuti on umbes 1: 3 kasuks keraamiliste plaatidega, seega maht on ukraina turu torustiku keskmiselt $ 50 miljonit aastas. Kaupmehed kaasaegsed seadmed võib jagada kahte kategooriasse - всеукраинского ja regionaalse ulatusega, kuigi viimased on sageli müüa сантехнику ja väljaspool oma valdkonda. Ettevõtete seas, kes töötavad praktiliselt kogu Ukrainas, tuleb märkida "Агромат", "Best Line", "Carmen", "San Rühmade", "Standard", "Укрбудмаркет". Nelja suurima müüa piirkondades võib eristada mitmeid ettevõtteid "keskmise kaliibriga": Harkovi regioonis - "Veneetsia", "Säde-soft", "Кайрос", "Континет", "Laura", "Sputnik", "фавола di Oro "; Dnepropetrovsk -" Добрыня ", " Maja Ehitus "; Donetsk -" Brownie ", " Ильма ", " Максидом ", " Milano ", " Реннесанс "; Kiievi -" Angola ", " AMIP-K ", "Kodu Expo", "Geiser", "Radoon", "Толбуд". Valik on ukraina turul santehniliste toodete pakub laias valikus tooteid, mida võib tinglikult jagada teed, odav ja keskmine hind rühma. Kallis sanitaartehnika on esindatud tootjad Saksamaalt, Itaaliast, Hispaaniast, Rootsist, Soomest, eraldi kaubamärgid Portugalist; odav - traditsiooniliselt Poola ja Türgi, samuti Slovakkia, Ungari, Venemaa, Eesti, Valgevene. Odav сантехнику toodetud ja ukraina tootjad. Kas kaupmehed сантехническими toodetega ja санфаянсом on olemas mitut liiki kaupu, mis on erineva maksumusega-ja näitajatele. Esimene, odav - segistid ja vannitoa aksessuaarid, teine keskmine hind - kraanikausid, tualetid, bidee, lisaseadmed vannituba; kolmas, mille hulka kuuluvad hind "lavalaudadele" - vannid, dušid, samuti on palju kallim udo - вольствие, nagu mullivann, saun korter, mööbel, vannitoad. Kauba kategooriast odav müüakse rohkem, nii et kogu kasum müüjad püüavad saada arvel käibemaksu. Nõudlus on sama сантехнику kolmanda kategooria akrüül vann, samuti навороченные dušid ja mullivannid, mööbel, vannitoad ei ole kõrge: kuigi need tooted ja hoida kuni 38% müük sanitaartehnika ja санфаянса. Kuu on suurim ettevõte müüb mitte vähem kui 100 ühikut sanitaartehniliste. Kõige sagedamini päev osta kaks wc, kraanikauss, üks-kaks vanni, kahe-kolme segisti. Kõige odavam kodumaine wc-pott maksab umbes 70 grivna, "ei ole väga" kallis hispaania - 450-880 grivna. Kui rääkida värvigammat, siis kuningas müük on valge värv. 80% kogu müüdava санфаянса ja vann on valge. Populaarsuse lähevad roosa, салатовый ja beež värv. Müüjad ütlevad, et сантехнику saab omistada toodetele elastne nõudlus. Nii, et oleks pidev kasumit, ettevõtted on sunnitud paralleelselt kaubelda rohkem "liikuva" kaupade, näiteks keraamiliste plaatidega, tapeet, parkett, ламинированными põrandad jne. Piirkonnad Ükski piirkond Ukraina arvuga esindatud tootjad ja sortimendi kauba ei küündi kapitalituru. Seejuures üha sagedamini piirkondades, võib märgata kohalolekut suurte kiievi ettevõtted, mis mitte ainult ei loonud turustaja'юторську võrk, vaid ka avavad oma shopping punkt või filiaalid. Kuid kiievis turul võib vaidlustada kolme ida piirkond Ukraina - Dnipropetrovsk, Donetsk ja Harkovi. Vaatamata sellele, et sees selle мезорегионы on olulisi erinevusi (näiteks, kui Dnepropetrovsk piirkonnas, nagu Krimmis, valitseb ehitusload, siis Kharkiv põhirõhk renoveerimine ja remont vana eluase), struktuuri müük see oluliselt ei mõjuta. Pigem jälje paneb ostujõud elanikkonna valdkonnas. Siiski, nagu näitab küsitlus ettevõtteid, kes kauplevad kaasaegsed seadmed, mis on sarnased omadused peegelduvad motivatsiooni ostud. Nii, kui Harkovi, Odessa, Lviv kaks kolmest komplekti torustiku vannituba ostavad remont vanad korterid, siis Kiievis, Simferopol, Donetsk, Dnipropetrovsk vastupidi - kaks kolmest komplektid ostetakse paigaldada uus строящейся korter. Lähtudes jaemüügi käive, fikseeritud Госкомстатом, esimene tosin liidrite seas piirkondades Ukraina on järgmine: Kiiev, Donetsk, Dnipropetrovsk, Kharkiv, Lviv, Zaporozhye, Lugansk piirkonnas, on Krimm Autonoomne Vabariik, samuti Odessa ja Poltava piirkonnas. Andmed Госкомстата kinnitavad ja ekspertiisi firmad, mis müüvad kaasaegsed seadmed ja keraamiliste plaatidega, ja see tähendab, et areng on ukraina turu torustiku selgelt väljendatud "ida" suunas. Oleg ГАВРИШ
ALLIKAS: Будмайстер

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar