Kuidas parandada katus, garaaž
Aja jooksul on katus, garaaž võib nõuda remonti. Ja kui leitakse mingeid probleeme, kõrvaldama need tuleb kohe, nii riigi-katus sõltub säilimise kogu ehitise ja auto, hoitud garaažis. Remonditööd katuse eksperdid soovitavad alustada soojal ajal, vaid ka õigesti valida materjale.
Liigid rull rull katusematerjalid
Remont, katuse garaaž sageli kasutatakse jooksva katusekattematerjalid. Sellisel juhul saadakse mitmekihiline konstruktsioon, mida nimetatakse кровельным katuse all. Pealmine kiht on selle varjupaiga on alati hõlmama materjalid, st materjalid, millel on taimkate üks bituumeni тугоплавкого ja spetsiaalse посыпку. Посыпка võib olla mitut liiki - пылевидная, peeneteraline, крупнозернистая või kestendav. Alumine kiht on katus pea kohal on alati tehtud беспокровний materjali.
Peale selle, kõik jooksva katusekattematerjalid jagatud безосновные ja põhi. Безосновные materjale toota viisil jooksva segu, mis koosneb'язкого osa orgaanilist päritolu, samuti täiteaine ja erinevaid lisaaineid. Alus põhilisi materjale töödeldakse tõrv või битумом, või смесями neist.
Oluline omadus kõik katus rull rull materjal on veekindel. Lisaks kvaliteetseid jooksva materjale iseloomustab kõrgete näitajate poolest теплостойкости, tugevus lõhe, paindlikkust.
Tavaliselt, katusetööd ja üks rull rull materjalide koosneb n'viis kihti, mis sisaldavad katab materjalid, pärgamiin ja подкладочный katus. On kleebitud kõik kihid läbi битумных мастик. Ka sageli kasutatakse наплавляется abil gaasi põletid katus.
Kui kasutate materjalide битумным'яжучим osa, tähtaeg usaldusväärset teenust katus on n'яти kuni seitse aastat. Selline väike perspektiivis-wops'on seotud vähendatud теплостойкостью ja habras, bituumeni alla nulli temperatuuridel, ja seda võimendatud mõjuks vananemise mõju all kiirte päike. Seetõttu on viimasel ajal spetsialistid töötavad välja uusi materjale ja tehnoloogiaid katta katus, püüdes asendada битумный osa, või kasutades uut tüüpi посыпок.
Ka sageli kasutatakse стеклохолст - odav, tugev ja vastupidav materjal, ei mõjuta mäda. Kasutatud ja tihedam, kuid ka kallim materjal - klaaskiud. Kasutades selle asemel, katusekattematerjali selliseid materjale, saate suurendada eluiga кровельного vaip.
Kasutades polüester võite saavutada enam tugev ja vastupidav sidur materjali битумной наслойкой. Ja kaitseks päikesekiirguse eest on moes kasutada materjale mineraal graanuleid maavarasid raasuke. Посыпка lisavad usaldusväärsust materjali ja teevad kate atraktiivsemaks.
Katuse remont kasutades rull rull katusematerjalid
Sageli garaaži katuse remont oma kätega tehtud, kasutades rull rull katusematerjalid. Tavaliselt selliseid materjale kasutavad korter katused, millel on väikese nurga all stingray ning ka katustel korrusmajade. Paigaldus selliseid materjale on üsna lihtne. See toimub viisil наплавления on ettevalmistatud alus гидроизоляционного kiht läbi põleti. Mõningatel juhtudel hüdroisolatsiooni kiht pannakse влагостойкую vineer või paks soojustus.
Remont sellist tüüpi katus on, nagu tavaliselt, ei ole täielikult demonteerimisel katus ja seadme uue katte ja asendada defektsed alade katmiseks. Kui polüamiidist vaip ei ole läbivad augud, siis tuleb hea kuiv koht, kus on tekkinud пробоина ja puhastada mustusest ja vana postmark. Edasi lohk kuivatada ja raamistik, sisemiste poolte löökaugu määrdunud vuugimastiksiga ja pärast seda on taotletud puudusega koht plaaster faili välja кровельного materjali. Edasi töödeldakse koht pahtel.
Kõrvaldada nn kotid veega, haritud katusekattel, tuleb lõigata ümbrik, laienda kõik nurgad, eemaldada täielikult vees, kuivatada puudusega koht ja mustusest. Pärast seda kogu pind katta vuugimastiksiga, kõik nurgad ümbriku uuesti panna koht ja hea приглаживают. Edasi ülalt vaja panna plaaster faili, ja siis jäik tutid kanda veel üks kiht postmark. Kõik materjalid on hästi приглаживают ja tasandatud.
Ka sageli remont, katus on kõrvaldada väikesed laius praod pinnale кровельного vaip. Selliseid pragusid lõigata, puhastada prahist, kuivatada. Pärast seda kõik tuleb valada kuum vuugimastiksiga ja täita паклей praod. Pane veel мастику ja siluda pind.
Remondi käigus katuse sageli koos kuumade materjalidega, seetõttu on oluline järgida tuleohutuse ohutust.
Katuse remont alates kiltkivist ja metall
Arvatakse, et kiltkivi - see on kõige vastupidavast polüamiidist materjal katus, garaaž. Kui paigaldada selline kate katusele, siis remont seda tuleb väga harva ja remonttööd tavaliselt väikesed. Remont kiltkivi kasutatakse spetsiaalset remondi lahus, mis koosneb lei PVA, распушенного asbesti -, vee-ja tsement. Tsement on parem võtta marki üle 300.
Et lahendus tuleks võtta asbesti ja tsemendi suhe 3:2. Kõigepealt tuleb hästi sega kuivad komponendid lahust, ning pärast seda on juba lisada kuiva segu veega, lahjendatud liimi võrdsetes osades. Saadud remondi lahus peab olema konsistents paks koor ja korraga tuleks süüa on selle summa, mida saab kulutada mitte rohkem kui 3:00. Kui enam haiget remondi lahus, siis ta muutub väärtusetuks, siis on kõvastunud.
Ettevalmistatud lahus on vaja kanda puhastatud, et eemaldada mustus ja praht, pestud pind. Seejuures on t praod tuleb täita паклей ning lahusega määrida kogu обрабатываемую pind. Kanda lahus tuleb kiht mitte vähem kui kaks millimeetrit, erilist tähelepanu pöörates трещинам, mürade ja щелях.
Kui soovite täielikult asendada leht kiltkivi, siis on kõik tegevused tuleb läbi viia ettevaatlikult, et mitte vigastada kõrval lehed. Lisaks eksperdid soovitavad kohe värvida kiltkivi, kasutades selleks spetsiaalset värvi.
Mõned garaažide katus metallist ja remonditakse, kas see muul viisil. Väike pragu või auk saab sulgeda abil kanep, mida on eelnevalt ligunenud sooja битуме. Top töödeldud vead tuleb katta битумной vuugimastiksiga.
Kui metallist katus on auk on liiga suur, siis panen neid tuleb abil заплат välja katusekattematerjali. Saab teha ka laigud välja kotiriie. Enne seda katuse valmistub sobivalt: kustutatud ja промазывается vuugimastiksiga. Kui auke on katusel on tohutu suurus ja lappida neid ei saa, sel juhul tuleb panna katusele tükk кровельного rauda, ja siis teha plaaster faili. Nii plaastrid ei painduma.
Millega katusekattematerjali
Remont, katuse garaaž, kaetud katusekattematerjali, tuleb kasutada kvaliteetset katusekattematerjali, ilma vigu. Kui приобретенном materjali avastatud kahjustused. Siis saab lõigata defektseid tükki katusekattematerjali ja kasutada remondi tükki väiksema suuruse.
Et katus on kaetud katusekattematerjali, kauem kestaks, on oluline kasutada kvaliteetseid materjale, nõuetekohaselt ette valmistada alus millega katusekattematerjali ja järgima tehnoloogia on oma stiil. Aluspõrand esmalt tuleb tühjendada prügi ja muude saasteainete, tasandada, loputada ja kuivatada.
Kasutada vaik kinni katusekattematerjali, nagu see oli varem levinud, ei ole tõhus. Vaik, nagu teada, on aja jooksul praod ja katus tõttu lekib. Lisaks, kasutades sellist meetodit, tuleb kanda mitu paksu kihti vaiku ja mitu kihti katusekattematerjali. Ka lekke'on tingitud микротрещин vaik. Nii, микротрещинах koguneb kondensaat ja katus on niisutatud. Nii et kui katusel on vana kate, tuleb see eemaldada ja eemalda pinnalt kogu tõrva enne tasanduskihi või plaadid kattuvad. Kõik ebatasasused betoonist alus on vaja viia läbi sidemetega. Selle seadme vaja гидроуровень või laser tase.
Pärast tasanduskihi täiesti piisavalt, on vaja puhastada pind katuse garaaž prügi, ja peale seda kanda мастику. Pärast ahne postmark saab paigaldada katus. Tuleb teada, et vihmase ilmaga ei saa panna katus. Kui töö käigus hakkas vihma sadama, siis on parem tööd edasi lükata, kui väli on lõpuks vihma hoolikalt kuivatada alus. Saab nautida seda gaasipõleti. Alati on parem katusetööd teha suvel sooja ilmaga ja ilma vihma.
Kui kitt kuivanud, võib järeldada, katusekattematerjali, kusjuures peab olema vähemalt kaks kihti katusekattematerjali. Tuleb sõlmida простілочний kiht ilma helbed ja pealmine kiht koos kam'яной poolelt. Mõnikord kasutatakse katusekattematerjali, kus need kaks kihti omavahel ühendatud.
Lennukisse pakkida katus tuleb madalaima punkti, et ülemised lehed leidsid, et kattuvus on alumised lehed. See on vajalik, et õmblused lehte potis vesi. Külmikut katus koos kam'яной poolelt on vaja простілочний kiht nihkes poole lehel.
Tööd katusekattematerjali oli mugavam, saab eelnevalt lõigatud lehed on soovitud suurusega. Pärast seda lehed saab скрутить rulli nii, et kui скручивании hakitud leht ei nihkunud. Siis kui раскатывании töölehe katusel ta asuma kavandatud rida ja ei nihkub kõrvale.
Pärast seda on vaja läbi gaasipõleti kuumuta krunt postmark koos katusekattematerjali, laius 20 kuni 30 sentimeetrit. On рубероиде on mõõtesilinder film, mis muutub valge ja põleb sel hetkel, kui materjal on täielikult valmis приклеиванию. Ei saa vältida ülekuumenemist lehte.
Pärast plokisoojendi krunt katusekattematerjali tuleb lisada мастике ja kõndida seda spetsiaalse rink. Baasi katus katus pärast kinni peab jääma kõikides kohtades. Kiiresti kinni lehte katusekattematerjali, saate töötada iseseisvalt ja assistent. Siis samal ajal, kui esimene töötaja on прикатывают rink lehte katusematerjalina ja nael tema, teine töötaja hakkab soojendama järgmine krunt teoseid. Järgmise kihi võib katta ainult pärast seda, kui lehed katusekattematerjali tihedalt приклеится katuse ja on jahtunud.
Kohas, kus katuselt läheb ventilatsioonitoru või korsten, tuleb see lõigata lehed katusekattematerjali ja kinni neid kattuvus. Kui seda on raske teha, siis saab täpsemalt kinni keerulisi kohti veel mitu kihti katusekattematerjali. Ka tuleks ettevaatlikult jääda lehed katusekattematerjali juurde торцу katus. Serv töölehe seejuures peab olema liimitud katusel on eriti kõvasti kinni. Kui te seda ei tee, siis tugeva tuule serva katusekattematerjali hakkab tasapisi lahku lüüa katus.
Mõningatel juhtudel, kui наклеивании lehte kohta ei ole piisavalt tasane alus või muudes olukordades, täht halb kinnitub katuse. Selle probleemi lahendamiseks saate töölehele katusekattematerjali täiendavalt tugevdada ülalt kasutades metallist või puude'puidust piirded. Latt tuleb kinnitada krai tagumik katus läbi terve töölehe. Sellel ja lõpeb protsess katusekattematerjali paigaldamist katusele, garaaž.
Iseseisvalt remonditud katus, garaaž, asendada vana katte, lekke kõrvaldada või crack on lihtne, kui täpselt kinni tehnoloogia töötab ja kasutada vaid kvaliteetseid materjale. Remondi varem või hiljem tuleb iga katus, garaaž. Ja kui on avastatud kõik vead katusel, kohe tuleb neid parandada. See on oluline ja väga garaaž ja auto, mis on salvestatud garaaž. Ehitustegevusest soojal ajal kasutada häid materjale ning vähene sademete, on võimalik saada kvaliteetset kate katused garaaž, pikka aega ei nõua remonti.
Mine jagu: Katus
Allikas: www. materik-m. ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar