kolmapäev, 1. oktoober 2014

Riik esitavad puhast vett 2006-11-07 12:47:10

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Riik esitavad puhast vett
2006-11-07 12:47:10

Pudelivett tihti saavad neist auku nii, nagu nafta. Seejuures vesi müüa peaaegu kaks korda kallim õli. Nii, et kui juba on õli rikas, siis miks mitte olla " ja "vesi"? Muidugi võrdlus õli ja vee seda ja piiratud, kuna tööstus tarbib sadu kordi rohkem süsivesinike tooraine, kui rahvastiku - puhas vesi. Siiski võib julgelt väita, et väljavaated tootjatelt vett, mitte sugugi halvem, kui oilers: turg kasvab, ja неохваченных tarbija veel väga palju. Otsustades mitmeid reklaami telefoni katalooge, täna tarne joogivee pealinna bürood ja korterid tegelevad rohkem kui kaks tosinat firmat. Ise turuosalised eritavad neli suuremad ettevõtted on: "Puhas vesi", "Püha allikas", "Royal water" ja "Maja vee 2000". Nad moodustavad kuni 70% kapitalituru, mille maht, vastavalt mõned, hinnatakse $ 35 miljonit - $ 40 miljonit eurot. Seejuures joogivesi ja mineraalvesi on tänasel päeval moodustavad kõige kiiremini kasvav turg seas FMCG (fast moving consumer goods, kiiresti оборачиваемые tarbekaubad ). Vastavalt AC Nielsen, teisel poolaastal eelmise aastaga võrreldes sama perioodiga 2000 aasta müügi kasvu mineraalvett Moskvas oli 55%. Sarnane olukord ja segmendis kohaletoimetamise vett: hinnangul ettevõtte "Puhas vesi", aastane kasv sellel turul umbes 30 - 40%. Müügi kasvu veega mood soosib tervislikke eluviise ja suurenenud huvi soodustab sporti. Ei andnud teistele kuivada Teenete teket Moskvas tsiviliseeritud äri-kohaletoimetamise joogivee kontorid on omistatud основателю "Puhta vee" (Clear Water) ameerika Скотту Николу. 1994. aastal esimesed kliendid ettevõtted hakkasid välismaalased ja "arenenud" kodumaised ettevõtted. Juba aasta turul'ilmus alternatiiv: oma teenuseid, et pakkuda vett, добытой välja puuraugust Солнечногорском piirkonnas, on pakkunud firma "Royal water". 1997. aastal oma versiooni pudelivett (pärit allikast, mis asub territooriumil, Kostroma Piiskopkond) hakkas tootma firma "Püha allikas", mis selleks ajaks väljas осваивала turg mineraalvett standard pakis (0, 5 l ja 1, 5 liitrit). Raske turul 1998 ettevõtte müügi vesi oli suhteliselt valutu. "Muidugi, me kaotasime kliendi-ja müügitegevuses, " meenutab Sergei Трацевскій, müügidirektor," Puhas vesi ". - Vee hind langes $ 11 kuni $ 9 eest ühe pudeli. Kuid me ei ole koondatud ühe töötaja ". Hindamise Eugenia Anna, firma tegevjuht "Maja vee 2000", mis on kriisi ajal firma, et pakkuda vett kaotanud keskmiselt 20% oma klientide andmebaasi. "Igal juhul ei ole ükski firma ei läinud turule, - ütleb Anna. - Selleks ajaks paljudele kvaliteetne vesi on juba sisestatud teenuste nimekirja, milleta ei saa hakkama ". "Maja vee 2000" isegi võttis kriisi olukorras turule - ettevõte asutati 1998. aasta lõpus. Et silma paista konkurendid, "Maja vee 2000" ei saanud võtta pant, sest seadmed ja pudelid. Демпинговые meetmed on aidanud ettevõtetel ei ole mitte ainult hoida vanu kliente, kuid võita uusi. Hiljem pidi isegi tootmisvõimsust laiendada. 2000 "Puhas vesi" avas Domodedovo tehas, kus suutnud välja 1700 бутылей tunnis. "Maja vee 2000" kasvab tootmise arvelt tehased подмосковной Ивантеевке ja "Püha allikas" investeerinud avamine tehase Омске. "Pärast seda, kui pidime langetama, meie vett saanud lubada endale, et need, kes varem seda ei teinud, " ütleb Трацевскій. Ja välimus on viimase paari aasta jooksul on väikeste ettevõtete kohaletoimetamise vee - märk sellest, et see teenus on muutunud päris suur isegi nende seas ei ole kõige tagatud elanikkonna kategooriate ". Lihtsalt lisa... Tarnijad vee võitlevad üksteisega mitte niivõrd toote kvaliteet, kui palju teenuse kvaliteeti. "Teenused - see on strateegiliselt tähtis, " ütleb Sergei Трацевскій. - Kõik hea toode võib üks kord ja igaveseks rikkuda ebakvaliteetse teenusega. Iga kümneid tuhandeid meie klientidele kinnitada oma "isiklikud" ettevõtja ja juht, keda ta teab nime ja nägu. Meie äri on üles ehitatud püsivust suhted ". Kuna nõuded klientidele pidevalt tõusevad, pakkuda konkureerivaid ettevõtteid, olles üsna kindlad veel paar aastat tagasi, tänapäeval kipub mitmekesisust. Keegi pakub aparaate valmistada gaseeritud vett, teine on eksperimenteerimine koosseisu vedelikku. Vee sisaldus fluori toodavad "Puhas vesi" ja "Royal water". "Püha Allikas" on plaanis alustada müüki слабоминерализованной vett. Eelmise aasta novembris Омске avati tehas külma vett soolsus on neiud'ятнадцяти-ja одіннадцатілітрових бутылях. Et suurendada atraktiivsust teenuseid silmis potentsiaalsed kliendid firmad toodavad uusi teenuste pakette ja pakuvad allahindluse programmi ja lisaks on alati valmis tegema suuri allahindlusi. Nii, vastavalt "Kp", ettevõtted võivad kalduda esialgse hinnakirja 15 - 20%. Kliendi andmebaasi ettevõtted kohaletoimetamise vett võiks olla oluliselt rohkem, kui oleks peale vett kohapeal toimusid ka odavam pakend ja tarvikud. Aga see pool "vee" äri on veel tegemisel. Paar aastat tagasi organisatsioon kohaliku tootmise бутылей plaanis teha hollandi kontsern Huhtamaki Van Leer, kuid juba alustatud projekt on ahendatud. Sama kehtib ka kohaliku tootmise jahutite: saint petersburg firma "International water service", mis valmis luua oma territooriumil koost jahutite, lõpuks loobus ignoreerida. Nüüd anda capital turg кулерами kodumaise koost ähvardab Kaliningradi firma "Iceberg". Kuid müüjad vett eelistavad soetada seadmed ja mahutid kas välismaa tootjad. Kvaliteet on vene proovid ei kannata mingit konkurentsi. Kuid isegi arvestades neid tegureid turg "kontor" vett saab edukalt areneda. "Vesi on ainult paljutõotav turg, muheda Jevgeni Анно. - Ja on ka tulevikus seda mitte ainult selles, et joogivett tarbivad kohvi ja tee valmistamise vahendid. Vesi suudab varustada organismi vajalike elementidega биодобавками, vitamiine ". Kasutades vee veendunud Anna, saab pildistada stressi ravida ja teha profülaktikat haigused. Tee tervendamise teadvusel osa elanikkonnast "Maja vee 2000" kavatseb sõlmida lähiajal. Sel aastal turule on plaanis tuua vett теліей - неенергомі-сткмм taimne ravim, mis aitab eemaldada toksiine organismist. Tõsi, kuni tervislik ravim on müügil eraldi vett. Puhas alternatiiv kraanivett Asjaolud: ettevõtte kohaletoimetamise vett väljutavad turule uusi tooteid Põhjused: tarbimise kasv joogivee ja mineraalvee keset kasvava konkurentsiga Võitjad on: "Puhas vesi", "Püha allikas", "Royal water" Intressimäär: $ 50 miljonit Prognoos: tööstuse kasv 30% aastas
ALLIKAS: Firma

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar