neljapäev, 30. oktoober 2014

Металлопластиковое küllastus 2006-11-02 19:37:41

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Металлопластиковое küllastus
2006-11-02 19:37:41

Maksimaalselt 3 aastat nõudlus turul металлопластиковых kujunduse enam kasvada. Selles järjest karmi konkurentsi edukalt arendada äri, saavad ainult need ettevõtted, kes juba täna hakkavad taastama oma tootmise ja turustamise strateegia, võttes arvesse uusi tingimusi.

Ehitusbuum suuremates linnades Ukraina paljuski määratletud arengu suundumusi turul металлопластиковых kujunduse, mis veel enne 1997. aastat oli vaid väike segment, hõivatud umbes 3% kogutoodangust akna süsteemid. Edasine teadlikkus selgeid eeliseid kujunduse polüvinüülkloriidist (PVC) enne puude'puidust ja alumiiniumist on viinud kiire kasvu selles segmendis ja ebatavaliselt suur hulk tootjaid. Ja kui just 5 aastat tagasi PVC-konstruktsioonid maht rakendamine oluliselt olid, näiteks alumiiniumist, siis täna металлопластиковые aknad võtavad 54% kogu turust.
Nagu väidavad analüütikud, käesoleval aastal on näidanud märke kasvu aeglustumisest, varem oli keskmiselt 60% aastas. Vastavalt eksperdi hinnangul juurdekasv väheneb poole võrra ja kokku mitte rohkem kui 30%. Antud prognoos kinnitavad ka mõned suuremad tootjad PVC-kujunduse, märkides, et turg läheneb tasemele küllastus.
Selle kohta, et turg on hakanud muutuma, ütleb lahkumine tema kaasosalist. Vähem kui kaks aastat tagasi oli piisavalt suur kiht firmade reklaamitakse tooteid, on võtnud tellimusi, et размещали need tootjad, kes viisid valmistooteid tarbijale. Tavaliselt need ettevõtted müüsid tooteid poola ja saksa ettevõtetele. Etapi moodustavad turu vahendus on pöördutud märkimisväärset kasumit. Kuid kasv kogus kohalike tootjate, teravdades konkurentsi ja olulist langust on keskmine hinnatase on teinud vahendaja tegevus majanduslikult ebasoodne.
Inimeste kasvavat karmistamist konkurentsi vaja kasutada uusi lähenemisi tootmise ja turustamise poliitika kõik ettevõtted, kes tahavad hoida oma äri selles segmendis turul.

Profiili täis nägu
Ukrainas on esindatud umbes tosin suurte tootjate PVC-profiilid. Seejuures summaarne turuosa seitsme suurimad importijad on umbes 74%. Ülejäänud ettevõtted, kus on rohkem kui poolesaja, ligikaudu võrdsetes osades jagavad ülejäänud 26% turuosa. Summaarne müük profiilid kolme kvartali 2002 oli 12-13 tuhat tonni väärt umbes $ 27-32 miljonit. Peamine importija selles segmendis jääb Saksamaa, väike turuosa hoida Poola ja Türgi. Ukrainas on ja enda tootja sellist tüüpi profiil - tehase "Рівнепласт", kuid selle kvaliteet tooteid jätab soovida, mistõttu on temaga vähe, kes töötab.
Tootjad profiilid piisavalt optimistlik hinnanguid väljavaated siseturul. Sellest annab tunnistust näiteks välimus Ukraina kevadel käesoleva aasta tütarettevõtte saksa firma SCHU.. CO. "Ukraina turg profiilid tegelikult on veel protsessis küllastus. Aja jooksul on välja kujunenud teatud stereotüüp mõista vajaliku minimaalse taseme, kvaliteedi ja hinna kohta siis või muu toode, " leiab commercial direktor tütarettevõtte" Шуко-Ukraina "Alexander Побірскій.
Siiski tuleb märkida, et strateegia tootjad on juba ammu kohal Ukraina, viimasel ajal on toimumas mõningad muudatused. Veel hiljuti peamised jõupingutused nende esinduste olid suunatud töötlejad profiilid (tootjad valmis kujundused). Sees sellise ettevõtte tegevusest võtsid osa spetsialiseeritud näitustel, avaldanud переработчикам reklaami ja tehnilist tuge, koolitatud personali. Nüüd on see töö saab mingi kvalitatiivne muutus, uus suund. Näiteks suurim operaator turu firma REHAU plaanib varsti avada oma koolituskeskus. Tema tegevus on suunatud juba parandada töötajate oskusi firma, mis on töödeldud profiilid REHAU.
Jätkates aktiivselt laieneda turustamise oma tooteid, meelitades uusi ettevõtteid-töötlejad, müüjad profiilid hakkas läbi kampaania, mis on suunatud lõpptarbijale. Ilmselt peamine eesmärk on, et отстроиться konkurentide esile selle kaubamärk üldist mõistet "металлопластиковый profiili". Selline lähenemine võimaldab импортерам liigendada nõudlus, jättes переработчикам probleemi lahendada, "viimane miil", siis on võitlus eelkõige tarbija.

Kasumlikkus väheneb, kvaliteet tõuseb
Kõige teravamalt tunnetavad приближающееся küllastumine turul müüjad металлопластиковых kujunduse. Esindajad paljud ettevõtted räägivad, et juba täna tuleb neil töötada tingimustes piisavalt tihe konkurents. Üldiselt, see ei ole üllatav, kui arvestada, et ainult Kiievis praegu tööd rohkem kui 150 tootjate ja kokku on neid Ukrainas umbes 400.
Suurenenud konkurentsi juba toonud kaasa madalamad hinnad umbes 2, 5 korda vastu algsest. Vastavalt langes kasumlikkus, mis tänaseks on 10 kuni 20%, samas kui varem ta võiks olla 50% ja isegi kõrgem. Need suundumused on kinnitanud suuremad ettevõtted-tootjad: "Энран", "Вікнопласт", "El-Invest", "Євровікнобуд".
Oluline tuleviku seisukohast või teise tootja kriteeriumiks võib pidada seda, millised segmendid tarbijaturg ta näeb. Suurim töötajate arv on nüüd firma on keskendunud ühekordsed kliendid. Eripära on selles segmendis on iseloomulik suhteliselt kõrge marginaaliga, требовательности klientidele kvaliteetsete toodete ja teenuste keerukust saada suurel hulgal tellimusi, ning seetõttu laadida tootmisvõimsust. Lisaks, see osa on turu kõige vastuvõtlikumad sesoonne kõikumine nõudluse.
Teise äärmise positsiooni hõivata ettevõtted, mis teenindavad ainult segment kapitali ehitus. Tasuv tootmine on siin vaevalt jõuab 5%. Tootlus tootmine on tagatud läbi suure hulga tellimusi. Siiski, vaatamata formaalne tingimus sertifitseerimise, tootmise ja ülim tooteid, nõuded klientidele kvaliteedile ei ole nii kõrged. Enamik ettevõtteid, kes toodavad металлопластиковые disain "капстроя" on struktuuriüksused suured ehitusfirmad oskus. Ise ehitajad ütlevad, et kui mahud paigaldus jõuavad vähemalt 500 kv. m kuus, palju kasulikum on oma tootmise металлопластиковых akende, kui töötada koos kolmandad osapooled. Vahepeal ja viimastel tuntud reservatsioonidega hinnata koostöö efektiivsust ehituskivid suurte ettevõtetega. "Ei saa üheselt öelda, et ettevõtte tellimused soodsam ühekordseid, - ütleb direktor" Вікнопласт "Sergei Есипов. - Selleks, et töötada ühelgi ehitus ettevõte, tootjate PVC-konstruktsioonide tuleb võita pakkumise ja täpselt õigeaegselt pakkuda tooteid. Et tagada kõrge kasumlikkus on selline suund müüki, peavad olema hästi omandatud kontakte paljude ehituse ettevõtted ja töötada kogu Ukraina ".
Kõige tugevamad perspektiivis mängijate turul, ilmselt on tootjad, kes teevad pakkumise koos töö kui väikesed, nii ja hulgimüük klientidega. Täna selline seisukoht võimaldab piisavalt kõrge kasumlikkus ühekordseid korraldusi ja samal ajal vältida seisakuid tootmises. Kuid areneda võrdselt mõlemas suunas, vastavalt eksperdid jõud, et ainult kõige suurtele ettevõtetele, kellel on kõrge juhtimine. Võimalik tugevdada positsioone need ettevõtted on tingitud asjaolust, et iga neist on juba üks praktiline kogemus, mille puhul võib mitte jätkuda konkurentidele. Tegemist on võime korraldada tootmist, et täita tellimusi suurtes kogustes, ühelt poolt, ja tagada tõeline kvaliteet - teisest.
Ilmselt esimesed ohvrid turu küllastumine saab olema väga väikesed ettevõtted, kes mitte ainult ei ole püsiva mahuga tootmise, kuid ei suuda tagada vajalikul tasemel kvaliteediga tooteid. Vähemalt turu küllastumine ja sv'язку koos kaasnevate seda protsessi con'юнктурними muutuste juhtimine (organisatsioon, ассортиментными, hind) nõudlus paratamatult переориентироваться rohkem kõrge kvaliteediga tooteid ja teenuseid. Ja alguses see trend on juba maetud. "Meile on korduvalt tulnud kliendid palvega lahti ja pane uued aknad, selle asemel, et hiljuti püstitatud akna süsteemid, mis on valmistatud nn" гаражными "tootjad. Arvan, et tulevikus firmadele, kes suudavad dokumentidega tõendada oma toodete kvaliteeti veel etapis läbirääkimisi tellijaga, on väga raske töötada, mitte ainult ehitajatega, vaid ka erasektori klientidele, " räägib müügijuht ettevõtte" E-Invest "Julia Pivovarova.

Piirkondlike perspektiivid
Turu kasvu PVC-konstruktsioonide sunnib mõned ettevõtjad arendada piirkondlikud niši. Kui varem oli hoone Kiievis mahutaks 40% общеукраинского turul, siis nüüd hakkas järsult suurenema erikaal piirkondades. Lisaks mõjutab langus kasvu tarbijate nõudlus pealinna, mis oli sel aastal keskmiselt 10%, samal ajal kui juurdekasv hulgal tellimusi valdkondades üha enam tajutavat ja moodustab umbes 20% võrreldes 5-10% eelmisel aastal. Tihe konkurents on sundinud mõned ettevõtted "registreerimine" Kiievis ja teistes suuremates linnades riik juba praegu tegelema починкой võrkude müügi provintsis.
Võitlus piirkondlik segment tõotab olla üsna heidutav ja töötatakse kõigepealt vahel suured ettevõtted, kellel on suur turustusvõrgule suuremates linnades ja piirkondlike "середнячками". Esimesed teevad rõhku tõhus logistika ja teine on valmis kõigi vahenditega võitlema oma niši: koheselt reageerida vähimatki kliendi soovide ja moodustada rohkem дробную turundus võrgu piirkonnas.
Märke alustada seda protsessi juba praegu. Vastavalt osakonna juhataja aknas tehnoloogia esinduse firma REHAU Igor Бинковский, "piirkondades nüüd täheldatud märkimisväärset laienemist ja nende tootjad ja nende edasimüüjad. Veelgi enam, mõned neist on isegi püüavad suurendada oma tootmisvõimsust ja töötab kahes või kolmes vahetuses ". Toimub ka lukk keskmise suurusega ettevõtted, nad järk-järgult neelavad segmendid väikesed ettevõtted, kes turult. Seni, kuni protsessi imendumist väiksemad ettevõtted ei saanud laiaulatuslik iseloomuga, kuid ta ei ole enam kaugel. Seejuures, kui ei ole imelik, turg on veel'on väikesed ettevõtted, kes üritavad konkureerida juba tunnustatud juhid, mõnikord nad isegi отвоевывают oma koht päikese all. Aga lähitulevikus, usuvad eksperdid, et nii lihtsalt turule tulla, isegi piirkondlik, on väga raske.
Vahepeal ei ole kõik suured ettevõtted on valmis переориентироваться kohta hiinasse. "Suurlinna turg металлопластиковых aknad on tõesti väga tihe, aga meie firma on esialgu võttis ta hea positsiooni. Nüüd me investeerime raha reklaami-ja uute toodete, et säilitada ja laiendada oma võimalusi just Kiievis. Me ei usu piirkondlik turg prioriteet meie firma, nii nagu seda reeglid ette enamikul juhtudel on kohalikud ettevõtjad või väga suured ettevõtted juba налаженной turustaja'юторською võrk ", - ütleb Sergei Есипов, direktor" Вікнопласт ".

Integreeritud imerohi
Teine võimalik läbi konkurentsivõime kui turustavad tooteid PVC muutub mastering ettevõtjatele uusi, tõhusamaid turustamise ja reklaami strateegiad. Eriti, välireklaam, reklaam ja MEEDIA (sh spetsialiseeritud) tekitab palju kõnesid, kuid protsent nende mõju on väga väike. Turundajad suured ja väikesed tootvaid ettevõtteid металлопластиковых kujunduse meelde, et kõige tõhusam on nn "gypsy post". Aga selleks, et ta oli mõjus, firmadele pea suurt tähelepanu pöörama toote kvaliteedi parandamine ja teenuse. Seejuures kaugeltki mitte kõik operaatorid on võimelised eraldama nimetatud eesmärgil vahendeid, sest lõpptoodangu kvaliteedi kindlaks määratud kolm peamist parameetrit: hea profiil kallist aparatuuri ja personali kvalifikatsioon.
Paljud ettevõtted-tootjad hakkavad mõtlema oma teadvusel. Kui varem on neil esikohal seisis hinna küsimus, siis nüüd on paljude arvamus on oluline tarbija-võhik, see oli tema puhul on rahulolu teenustega ja kaubaga on võimalik hiljem tuua uusi kliente.
"Täna ei ole nii lihtne leida ja veenda klienti ostu, et eriti raske on teha kaugusel. Nii дистанционные müük ei kasutata. Kliendile on oluline näha toodet. Meie firma läks teel luua oma punktid tellimuste vastuvõtmise - nüüd on see üks meie olulisemaid ülesandeid, " - ütleb tegevjuht" E-Invest "Nikolai Klimov.
Praegu turuliidrid on konkurentsieelis, mille väärtus lähitulevikus muutub kasvada. Tegemist on mitmekesistada tootmist ja tootmise kogu võimaliku spektri tooted on PVC-profiilid - hoone fassaad, мансард, talvel aiad, vaheseinte kontorites (hooned, mis on ehitatud täielikult PVC ja klaasi). Paljude arvates turul tegutsevate ettevõtjate, eriti aktiivselt kasvab nõudlus talveaiad ja fassaade, mis on tingitud hüppeline suburban suvila ehitamiseks. Need tootjad металлопластиковых kujunduse, kes suudab adekvaatselt reageerida sellele nõudlus, saavad häid dividende.
ALLIKAS: Kaaslane.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar