reede, 31. oktoober 2014

Struktuur turul pakkumise kuivatatud segud 2006-10-28 14:35:46

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Struktuur turul pakkumise kuivatatud segud
2006-10-28 14:35:46

Algus XXI sajandi Venemaal tähistatakse kasvava mahuga ehitus-ja remonditöid. See-wops'on tingitud järk-järgult stabiliseerunud majanduslikku olukorda riigis. Suuremates linnades tegelikku nõudlus oli suurem pakkumised, mis on muutunud võimas stiimul taaselustamise hoone organisatsioonide ja turu areng ehitusmaterjalide. Nii, 2003 ehituse organisatsioonidega võeti üle 36 miljonit m2 elamispinda, et 7 -, 2% rohkem kui eelmisel aastal. Ehitusmaterjalide tööstuses tootmismaht 2003. aastal kasvas 6, 4%. Kõik need asjaolud aitavad tõuke turu arendamise ehitusmaterjalide ja teatud segmentides. Kuiv ehitus segu - see on materjal, kasutatakse laialdaselt ehituses. Neid kasutatakse enamasti tööd, mida organisatsioonid ja eraisikud, ja hulk tarbijaid selle toote kasvab pidevalt. Pärast imporditud toodetega koos'ilmusid kohalikud materjalid, mis on edukalt konkureerida lääne proovi kuivatatud segusid. Turg CAS areneb pidevalt, esitades tähelepanu tarbijad uut tüüpi tooteid, kuid potentsiaal on selle avastanud ei ole täielikult. 2003. aasta märtsis selts "SYBOL-MARKETING" (Moskva) viidi läbi uuring, mille eesmärk on kirjeldada staatuse jae-kuiv ehituse смесями (valikus ja brändi pakutavate kaupade ning nende osakaalu ja jaotamine). Proovi osalenud 100 punkti jaemüük, neist 70 turu-ja 30 poest. Uuring turu kaubandus tehti neiud,'яти hoone turgudel Moskva. Üldiselt valikus jae-kuiv смесями eraldati neiud,'viis peamiste kaubagruppide. Uuringu tulemused näitavad, et suurim osa ülesehitusega võtab liimi plaadid (27%), teisel kohal on pahtel (22%), kolmandal - vuugitäitesegu õmblused. Väikseim osakaal'kinnistada materjalid ja hüdroisolatsioon. Üldiselt jae-kuiv смесями kohal 115 marki, neist 26 impordi ja 89 kodu. Hulgas vene marki umbes pool - moskva tootjad. Tabel. 1 toodud vahekorras välis -, moskva ja piirkondlikke kaubamärke, CAS tase turustamine jaekaubanduses. Maksimaalselt on esitatud siseriiklikud kaubamärgi mercantile group "'язкі", minimaalselt-jaotises "Vuugitäitesegu õmblused". Moskva marki kõige esitatud seas'siduvad materjalid, kõige vähem - ja veekindluse. Mis puudutab piirkondlikke tootjad, nende tooted on maksimaalne tase levitamise jaotises "Valmis pahtel", minimaalne jaotises "Isetasanduv põrand". Tabel 1. kaubagruppide CAS Välismaa marki Vene marki moskva piirkondlike'язкі 0% 71% 29% Veekindlad 42% 21% 37% Valmis pahtel 17% 40% 43% Krunditud 26% 36% 38% Vuugitäitesegu õmblused 44% 44% 12% Liimi plaadid 32% 60% 9% Isetasanduv põrand 29% 65% 6% Pahtel 33% 51% 16% Krohv 26% 52% 22% Kokku 23% 39% 38% Juhtivat positsiooni järgi jaotamine on peaaegu kõik kauba rühmades CAS võtavad sellised kaubamärgid, nagu Atlas (82% kogu jaekaubandus), Maavaraotsijate (77%) Vetonit (76%), Eunice (74%), Knauf (72%). Kõrge представленности kaubamärgi üldist jaemüügi võrgu kaasneb kõrge tase selle levitamise turud, ja enamikul juhtudel ja kauplustes. On ka leitud, et peaaegu kõik kauba rühmade tasandil levitamise CAS turgudel kõrgem, kui kauplustes. Mark-välimised esitatakse tavaliselt müügikohtades ainult ühte tüüpi - kauplustes või turgudel. Eri kauba-rühmade tasandil jaotamine üksikute kaubamärkide olid неодинаковыми (joon. 2). Näiteks mark Atlas, esikoht jaekaubanduses üldiselt oli liider ei ole kaugeltki mitte kõigis kauba rühmades. Tema valitsev seisukoht on tingitud kõrge jaotus suurte kauba-rühmades, nagu "Vuugitäitesegu õmblused" ja "Liimi plaadid". Kaubagruppide erinevad omavahel arvu kohta, mis on esitatud nende marki. Enamiku kaubagruppide juht kergesti eraldada on ilmne üleolekut teiste üle kaubamärgid. Kõige rohkem marki CAS esitatud rühmades "Liim plaadid" ja "Krohvisegu" (47 ja 45). Tuletame meelde, et nende kaubagruppide on kõige suurem osakaal struktuuris jaemüük. On'язкі, mis on tekkinud müüa harvem esindatud vähemalt summa marki, mis näitab, et suhteliselt madalal tasemel konkurentsi. Huvitav, et selline väike minev. Rühmas, kuidas valmis pahtel, esineb 35 marki, st konkurents on siin väga kõrge. Tase levitamise iga brändi, välja arvatud teatud juhtudel, on väga erinevad kauplustes ja turgudel. Üldiselt kauplustes on fikseeritud 80 marki CAS, turu - 65. Teine tüüp on turu struktuur, identifitseeritakse uuringu käigus - see on osa toodete eri marki üldiselt kogus toodet kuivadele segud, fikseeritud punktides jaemüük (tabel. 2). 100% vastu kogus kõik kauba nime, kõik tootjad ja kõigis kauba rühmades. Tabel 2 kaubagruppide CAS Juhtivat tootemarki Koguarv brändide jae-1 koht 2 koht 3 koht'язкі Kontakt НЦ (9%) Maavaraotsijate (6%) Тектор, Aed, Trim (2%) 14 Veekindlad Глимс (44%) Võidab (23%) Ceresit, Knauf, Сторомікс (3%) 24 Valmis pahtel Maavaraotsijate (33%), Kolmanda-Tööriistad (9%) Akron, Kapten (7%) 35 Krunditud Maavaraotsijate (30%) Глимс (18 %) Knauf (13%) 39 Vuugitäitesegu õmblused Atlas (40%) Vetonit (20%) Глимс (17%) 25 Liimi plaadid Eunice (72%) Atlas (69%) Maavaraotsijate (52%) 47 Isetasanduv põrand Глимс ( 48%) Vetonit (41%) Maavaraotsijate (36%) 17 Pahtel Vetonit (62%) Maavaraotsijate (55%) Глимс (48%) 45 Krohv Knauf (62%) Maavaraotsijate (41%) Vetonit (35%) 23 Uurida turu struktuuri kuivatatud segusid, долям toodete eri marki jaekaubanduses on toodud joonis. 3. Osa kaubamärke eri kauba-rühmades erinevad omavahel. Неодинакова ja struktuuri juhtimist iga tootegrupi (tabel. 3). Nii, näiteks, mark Maavaraotsijate võtab maksimaalse osakaalu kruntimine ja valmis шпатлевке, Глимс - veekindluse ja составам seadme самовыравнивающихся katted sugu Vetonit - шпатлевке. Tabel 3 Kauba rühm CAS Juhtivat tootemarki 1. koht 2. koht 3. koht'язкі Kontakt НЦ (24%) Maavaraotsijate (16%) Trim (16%) Hüdroisolatsioon Глимс (40%) Võidab (18%) Сторомікс ( 8%) Valmis pahtel Maavaraotsijate (40%), Kolmanda-Tööriistad (9%) Akron (5%) Krunt Maavaraotsijate (22%) Глимс (11%) Optimist (7%) Vuugitäitesegu õmblused Sopro (32%) Mapei (21% ) Atlas (19%) Liimi plaadid Eunice (22%) Atlas (13%) Maavaraotsijate (11%) Isetasanduv põrand Глимс (26%) Vetonit (23%) Võidab (17%) Pahtel Vetonit (25%) Глимс, Maavaraotsijate (18%) Pufas (9%) Krohv Knauf (23%) Maavaraotsijate (15%) Глимс (13%) Suhe imporditud ja kodumaiste brändide kuivatatud segud osutus sama poes ja turul kauplemise. Umbes 44% toote kuulub välisriikide tootjad, 56% - vene ettevõtted. Järelevalve jaemüük annab rikkalikku teavet riigi jae-kuiv смесями Moskvas, mis võimaldab jälgida turu dünaamikat, ja hinnata perspektiivi arengut selles suunas.
ALLIKAS: Ehitusmaterjalid

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar