kolmapäev, 29. oktoober 2014

Vaatame aknad... 2006-11-02 16:53:16

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Vaatame aknad...
2006-11-02 16:53:16

Aknahaldurit turg on täna üks kõige aktiivsem ja kõige lootustandvamaid segmentide ehitusturul. Algus paljud ehitusprojektid 2001. aastal tõi kaasa suurenenud nõudlus aknad, arvestades kasvava tempo ehitus (mõned kaupmehed ennustavad kauges tulevikus, eriti pealinnas, ehitusbuum), tasub oodata tihedam on konkurents selles segmendis akende tootmise ja paratamatu langus hinnad.
Väljavaadete kohta segment räägib ka asjaolu, et 2003. aastal Kiievi, Harkovi ja Dnepropetrovsk on kavas ehitada veel 2, 5 miljonit kv. m eluaseme.
Arvestades kogemusi vene turul, on oodata toodangu kasvu komponendid Ukrainasse. Mis tähendab, et on tulemas uus laine konkurentsi.

TURU металлопластиковых akende
Металлопластиковые aknad ja varem populaarne ja võtavad esimene koht ja näitajatele. Erinevalt puud'puidust, plastik aknad ei vaja erilist hooldust, täiendavat värvimist - hoida neid puhtana piisavalt эпизодического протирки. Terasest roolivõimendi, hid all on plastikust "pilv" see annab jõudu ja противовзломные kvaliteedi ja трехкамерные profiilid võimaldavad saada "soe" disain. Puuduseks металлопластиковых aknad on raskusi remont, kui seda vigastada ja tugev sõltuvus õige kokkupanek ja paigaldus.
Ajalugu turu arengut металлопластиковых aknad Ukrainas algas hiljuti - 1992 - 1994. Need ajad, töö ettevõtjate sellel turul toimub skeemi järgi, väga kaugel sellest praegusest. Kõigepealt tuli tellida, siis spetsialist sõitis koos joonistega. Poola või Saksamaale, kust металлопластиковые disain ввозились riiki juba valmis kujul. See on seotud algse kauba väärtus mitu korda. Kuigi, vaatamata üsna keeruline süsteem, kasumlikkus sellist äri võiks olla kuni 200% (toodete hind oli umbes $ 350 per sq m.). Võrdluseks: 2001. aastal ettevõtete kasumlikkus oli 10 -15%.
Selles etapis arengut ukraina turul on raske ette kujutada, et металлопластиковые disain ввозились valmis kujul välismaalt. Igasugune, isegi väike firma, rakendab металлопластиковые aknad, juba on saanud lase ja мелкогабаритных, kuid oma tootmise ja üsna piiratud impordi mingil välismaa suluste.
Металлопластиковые aknad jätkuvalt Ukraina piisav nõudlus ja käibed segmendis aeglaselt, kuid kindlalt kasvab. Suureneb ettevõtete arv - реализаторов ja enam kui mõõdukas tempos, kuid kasvab ettevõtete arv-tootjad.
Muutub psühholoogia potentsiaalsed tarbijad, kes järk-järgult heaks arvasin, et igavene lohe, iga-aastase liigutav ja protsessi заклейки algav esimese külma ilmaga on parem muuta mugavust, mugavus, heli-ja soojusisolatsioon.
Hetkel on iga-aastane turumaht plastakende moodustab erinevatel hinnangutel 1, 5 kuni 3 miljonit kv. m-aknad, st alates $ 190-200 kuni $ 400 miljonit jaemüügi hinnad. Vastavalt kaupmehed, kasv 2002. aastal umbes 22 - 25%, kuid seejuures oluliselt suurenenud "rahavoogude" ei juhtunud. On sv'seoses julma konkurentsi, peavad ettevõtjad olid madalamad hinnad keskmiselt 9-12%.
Ettevõtjad väidavad, et viimase kahe aasta jooksul langevad металлопластиковые aknad on 15 - 20%. Tuleval aastal hinnad on vähendanud veel vähemalt 10%. Eksperdid eeldavad 2003 kasvu võimsusega akna turu 15 - 25% pluss osakaalu vähendamine import 20 - 25%, kasv капиталооборот rääkida ei julge.
Enamik kodumaiseid ettevõtteid, kes kasutavad металлопластиковые aknad, ole oma tootmise profiili. Selleks on mitmeid põhjuseid, kuid olulisemad neist on kaks: esiteks, selline tootmine nõuab märkimisväärseid investeeringuid, ja teiseks, tema organisatsioon nõuab teatud dokumendid, wops'seotud kõikvõimalike экспертизами ja teiste ebameeldivaid hetki. Enamik imporditud Ukraina osad on valmistatud Saksamaal. Kõige levinud tooted firmad Rehau, Veka, Gealan, KBE. Vähemal määral Aluplast, Kommerling, Plusplan. Just saksa tootjad on tagatud optimaalne, et ukrainlased on hinna ja kvaliteedi suhe.
Viimastel aastatel muutunud importida türgi, ungari, словацкие ja tšehhi osad. See toodang on odavam, kuid selgeid hinnanguid selle kvaliteet ei ole veel kättesaadav - kogu info selle kohta on kopeeritud kujul isiklikke seisukohti. Türgi profiili kuju on veidi erinev saksa analoog, kuid mis puutub liitmine, füüsikalis-mehaanilised omadused, vastupidavust uv-kiirgusele, siis відрізнивши selge. Üks ukraina tootjad металлопластиковых aknad kõige konkurentsivõimeline tänaseks on need ettevõtted, kellel on jäänud kujunemisperiood ja tootmise, kes veedavad piisavalt aktiivset poliitikat müük.
Täpset statistikat arvu kohta ettevõtjate ukraina металлопластикового akna turul veel ei ole. Täpsem statistika-st, kuid erinevate operaatorite see on erinev. Esialgsete hinnangute kohaselt spetsialistid, ettevõtete arv-tootjad металлопластиковых aknad on umbes 400-500. Igal juhul on selge, et võrreldes sama 1995 aasta arv on nii tootjate kui ka tavalised реализаторов suurenenud mitu korda. Hetkel Kiievis töötavad umbes 140 tootjad.
Need ettevõtted, mis omakorda võib jagada kolme rühma. Väike mõned ettevõtjad peavad suure osa turul olemasoleva ettevõtted -70%. Need on ettevõtted, kes rendivad all tootmis-ala suurus ei ole üle 80-100 kv. m ja on jõudlus 3-5 akende vahetuse. Keskmine andmed on üldjuhul juhtimise hulka umbes 25% оконщиков mille tootmisvõimsus on 15-20 akende vahetuse. Ülejäänud on suured ettevõtted valmistamisega äripinnad on 1200-1500 kv. m, kus töötab rohkem kui 100 töötajat ja jõudlus 1000 aknad kuus. Positiivne suured tootmise mõnikord on pärit tagada väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete комплектующими kodumaise toodangu, et loomulikult on odavam ja mugavam, kui imporditud kaup. See võimaldab võita hinna lõplik toode.
Huvitav on veel üks trend ukraina akna turul. Olulist konkurentsi ettevõtjatele akna turul algas olla ihaldatud ja oodatud on klient-unistus - suured ehitusettevõtted. Nad suudavad korraldada oma toodangu металлопластиковых aknad ja koos komplekt omatoodetud maja, sageli tegelevad ja jaekaubandus.
Mida kujutab ukraina aknas turg nägu?
Viimastel aastatel on otsustanud vaieldamatut lemmikud, mis ei ole esimene aasta on juhtpositsioonil nii valdkonnas tootmise ja müügi poolel kauba ja tegelikult määravad aknas poliitika Ukrainas. Lisaks turul edukalt töötavad ja tootmisfirmad keskmise suurusega, mille ostja on valdavalt erasektori tellija.
Vastavalt uuringule, mis viidi läbi konsultatsioonifirma "Atlas Analüütik"piirkonna ettevõtjate turu tingimusteta lemmikud on sellised firmad nagu mure "Энран" mille tootmisvõimsus on 10 tuhat aknad kvartal-ja toodetega koos "ökonoomne" "eliiti" klassi. Hiiglane nr 2 - SP "Вікнопласт", kelle peamiseks protsent müügi moodustavad suured ehitusettevõtted, kuigi suur osa tellimusi tuleb ja tavaline tarbija. Tootmisvõimsus SP "Вікнопласт" - 4, 5 tuhat aknad kuus. Juhid turul saab omistada металлопластиковых "Стерх" ja "Queen Свиг" tootmise 0, 5 ja 1-1, 5 tuhat aknad kuu võrra. Firma "Madalsoo on kustutanud" UAB "Євровікнобуд" tarnivad turule üle 50 ja 100 akende ööpäevas ja juhinduvad peamiselt erasektori tellija.

SÜSTEEMI TURUSTAMISE
Firma väikestes kogustes tootmine on keskendunud tellimused eraisikutele ja "on väga väike opt". See on tavaliselt firma мизерным reklaamieelarve - põhi arvutamisel populaarsus viis "suusõnaliselt". Keskmine ja suur tootja on suunatud hulgi-ostja, peamiselt ehitus organisatsioonile. Sellised tootjad ja kaupmehed plaanivad reklaamikampaania põhjalikumalt, millega keskmiselt vahemikus $ 10 kuni 50 tuhat ja regulaarselt'olles ja бигбордах ja televisioonis, ja erialases ajakirjanduses. Tõsi, viimasel ajal kuni бигбордов ja reklaami transpordi оконщікі остыли ja tasuta reklaam väljaanded on muutunud отзываться нелестно. Sest sellise reklaami väljapaistvad ettevõtted ja väikesed ostja par.
Mis puutub kauba enda, siis uuendusi kuni ei eeldata. Sest võimetus enda ostja eriti soodsa hinnaga ja kaotamata kui ettevõtted opereerivad terminiga tarne ja paigaldus. Mõned lisaks on standardsed teenused pakuvad "täis hakkliha": teha mõõn, värv, paigaldada sääsevõrgud,, rulood, pakkuda aknast kõiksugu energiasäästu omadused. Muide, mõned ettevõtjad vähendavad müüki двухкамерных klaasisolaatorid läbimüügi suurendamiseks однокамерных, kuid varustatud энергосберегающими klaasidega. Tõsi, hind on aken võib kasvada.
Tänaseks on sätestatud pakutavate akende standard: aknad kurdid, aknad-ühe-, kahe-ja многостворчатые, aknad pöörlevad, klapitav, pöörd-ja pöörd / klapitav, topelt kombineeritud (pöörd - ja pöörd / aknatiiva kaldavatud-I-tuim) ja штульповое (распашное kahepoolmelised ilma keskmine eraldamine). Kurdid aknad, loomulikult on odavam, kuigi vahe on kuni 60% kuludest võrreldes sama pöörd - откидными. Kuid on aegu, mil hinnad металлопластиковые rõõm on заоблачными ja tarbijad lihtsalt olid sunnitud запечатывать eluruumid on möödas, ja nüüd on kurdid aknad kasutatakse peamiselt kontoris ja kaubanduskeskused (20% müügist). Müük pöörd - kallutatavate aknad on oluliselt suurenenud viimastel aastatel ja moodustavad hetkel 40% teaduslikke turul kaupu. Põhjused on siin kolm: toimub teatud tulude kasvu, aeglaselt, kuid kindlalt vähenenud hindu kaupadele ja muidugi, muutub psühholoogia potentsiaalne tarbija. Pakutakse turul osad ka ei erine eriti mitmekesisus: sääsevõrgud, võimalused värvi tõusu, profiilid ja aknalauad.
Mis puutub hindade aknas tooteid, siis "metsiste suurim asurkond eestis" nad asuvad vahemikus $ 30 - 50 1 kv. m. Hind sõltub kvaliteedist profiili ja riik tootja. Hinnad pöörd-ja pöörd / klapitav aken vahemikus $ 80 kuni $ 100 per sq. m.
Toodud näide hinnad on esitatud arvestusega, et aken standardvarustuses однокамерным стеклопакетом, ja iga järgmine kaamera tuleb lisada veel 10-20% väärtusest. Hinna tooteid kujundavad ka tasu kokkupanek ja paigaldus.
Tuleb märkida, et ükski tootja ei ootab lähitulevikus uute tehnoloogiate ja arendustegevuse akna tootmine.

TARBIJA
Peamised tulu segmendi plastikust kujunduse ettevõtted saavad alates suurkliendid. Omanik suuri objekte'objektid on enamasti riiklik ehitus struktuur, seetõttu on see turusegment sõltub paljuski eelarve rahastamise. Mis puudutab eraisikuid, siis tänaseks on kokku tellimuste plastakende nende osakaal ei ületa 30%. Kuid palju firmade riikide et viimasel ajal klientide arvu keskmise sissetulekuga oluliselt suurenenud. See suundumus on muutunud eriti märgatav on aastatel 1999-2001. Täna installida oma korteris aknad PVC lubada endale palju rohkem inimesi kui aastatel 1994-1995-ndatel, kui metallist plastikust turul ainult'oli Ukrainasse.

PROGNOOSID
2003. aastal müüki металлопластиковых aknad, eksperdid ennustavad, et kasvada oma õigustatud 15-20%, kui vähendada impordi turuosa 12-15%. Kaupmehed usuvad, et iga-aastane hinnalangus (on sunnitud 10-15%) ei jäänud märkamata ka erasektori klientidele (selle wops'seovad oma lootusi paljud väikesed ettevõtted). Mis puutub suurte riiklike tellimuste, siis siin sõltub kõik eelarve rahastamise, mis ehitusturg viimastel aastatel poole ronib. Ja üldiselt on sama võitlus nii suur-kui ka erakliendi on erakordselt tihe.
Paljud näevad ette imendumist väikestele ettevõtetele suurettevõtted, loodab ettevõte toodangu kasvu kodumaiste osad. See on alati toob kaasa uue konkurentsi ja arengu spektri teenuseid.

TURU PUUD'PUIDUST AKENDE
Puit on vanim materjal, mida kasutatakse akende valmistamiseks. Kaasaegne tehnoloogia ja sellega seotud materjalid võimaldavad kasutada puitu on laiem kui kunagi varem.
Täna pakutakse puud'puidust aknad erinevat konfiguratsiooni: kandiline, kolmnurkne, trapetsprofiilid, полукруглые, gooti, ümmargune ja nii edasi. Kliendile pakutakse dekoratiivsed elemendid, käsitsi nikerdatud, millega enamasti kaunistavad uksed, originaal komplektid prille koos vitraažid on kohandatud projekti, термоизоляционные klaasid, противоударные, орнаментные. Võib katta toodete лакокрасочными materjalidega, nagu läbipaistvad materjalid on täielikult värvigamma, nii läbipaistvad, ei varja looduslikku struktuuri ja joonis puidust ja värvilised.
Nagu sektoris металлопластиковых akende tootmine ja müük puud'puidust akende kasvab. Selliseid järeldusi saab teha aeglane ümbersuunamise nõudlus koos металлопластиковой peale puu'jan tooteid. Paljud ettevõtted, kes tegelevad ehitusega luksuslik kodu, on üha enam pöörama tähelepanu puud'jan tooteid.
Otsustav tegur, mis hoiab tagasi edendamine puud'puidust akende, on nende hind. Kuid vaatamata sellele, tootmine puud'puidust akende - see on tulus ja eksperdid ennustavad oleks sel ja sel aastal. Sel aastal hinnanguliselt mõned ettevõtjad ukraina puud'puidust akna turul, 7-10% kasvab tootmine ja müük odav kodumaiseid tooteid.
Eelmisel aastal müüki puud'puitakende oli umbes 0, 5-0, 7 miljonit kv. m, mis on väljendatud esialgsetel hinnangutel ettevõtjate 40 miljonit dollarit. Koguse suhe kodused tooted moodustasid 75-80%, impordi. - 20-25%. Võrreldes 2001 aastaga on need näitajad tõusid 5-15%.
Vaatamata kasvav konkurents turul puud'puidust aknad, paljud ütlevad, et siin on veel ruumi ka uusi ettevõtjaid.
Tõsi, mõned ettevõtjad ennustavad, et kolme-n'yat aastat firmadele, kes müüvad привозными aknad, pead kas turult või suunata oma tegevus.
Umbes dünaamilises arengus näitavad peamised trendid, millega oli ukraina turule eelmisel aastal. See ja uute ettevõtjate ja avamine ja arendamine edasimüüjate võrgustiku paljude tootjate, kus suur tähelepanu on nüüd antud piirkonnas ja soov täiustada tootmisprotsessi ja seega kvaliteediga tooteid, mis on saadaval. Muide, kvaliteedi praegu ettevõtjad teevad põhirõhu oma tegevuses. Aknahaldurit valik eelmisel aastal ei ole rahul tarbija erilisi uuendusi ja ikka pakutakse pöörd-ja pöörd / klapitav, paralleelselt-nihutamine, et kõiguvad ja koosneb disain.
Erinev struktuur tarbija puud'puidust aknad. Kõige sagedamini'on suured kliendid - hotellid, motellid, kontorid. Kasvab nõudlus aknad энергосберегающими, dekoratiiv -, toonitud, бронированными klaasplast. Odav, kuid aegunud disain aknad, naudib kõike väiksem nõudlus.
Olukord turul on akna toodete tunnistab, et praegu on ukraina ettevõtjad saavad toota konkurentsivõimelist toodangut. Peamised tootjad puud'puidust akende - "G. Juurde. &Quot;, "Noor-96", "Õnn", "Эско", "Koit".

VALEM AKNA
Profiil - peamine konstruktiivne osa aknad. Selle valmistamisel on leidnud koha ja klassikaline puust ja praktiline plastikust, ja järeleandmatu alumiinium.
Kõik profiilid металлопластиковых aknad, esitas Ukraina turul, võib laias laastus jagada kahte suurde rühma: standard euroopa ja eriline soojustatud. Esimene kuuluvad süsteemi jäävasse paks 58-60 mm, mis on mõeldud однокамерный klaaspakett paksusega 24 mm või двухкамерный mööbli võimalus, pakettaknad õhuke õhu kihid 6-8 mm. Eksperdid ei soovita kasutada neid põhja-temperatuuri tsoonis Ukrainas. Teine - see profiilid, mis on spetsiaalselt välja töötatud euroopa parasvöötme. Nendeks profiilid, mille ukselehe paksus 74 mm võimaldab rakendada двухкамерный mööbli võimalus, pakettaknad kihid 12 mm, mis tagab vastupanu теплопередаче. Vastavalt Lõikama 11-3-7-79 "Ehitus теплотехника" (muudatus nr 1) kõik esitatud Ukrainasse, külgmised profiilid peaks olema seina paksus 3 mm tolerantsiga -0, 2 mm.
Kui akna süsteemid REHAU sügavus (paksus) 60 mm võib paigaldada aknad paksusega kuni 33 mm. Aknad трехкамерных profiili sügavus 60 mm ja двухкамерным стеклопакетом 32 mm sobivad väga külma temperatuuri tsoon Ukraina, mida kontrollitakse testi tulemused. Profiilid moodustavad suurema vabaduse arhitekt ja disainer kohtunik, mis võimaldab kasutada erinevaid konstruktiivseid võimalusi заполненый светопроемов:
- ühe-, kahe - ja многостворчатые disain;
- pöörlevad, klapitav, pöörd-ja pöörd / klapitav aknad, rõduuksed ja välisuksed;
- disain импостом, манжетным profiili, ülemine (alumine) aken lehed;
- aknad koos скосом, võlvitud сегментные ja muu omapärase konstruktsiooniga.
Näiteks, plastaknad THIESSEN võib olla süsteemi самовентиляции. Ilma välise притвор raami vahele ja jäävasse, värske õhk siseneb läbi aukude ees kaamera. Seejärel õhuvoolu läbi teiste augud saadetakse фальц. Läbi aukude притворе asend soojendatud õhk tungib tuppa.
Kuigi valmistamisel on kõik plastist aknad on kasutusel üks ja sama polümeer - polüvinüülkloriid, nad erinevad üksteisest mitte ainult konstruktiivset täitmisele, vaid ka materjali. See on tingitud juuresolekul paljude lisaained PVC, mida рецептуру, mis on hoitud saladuses ning omab firma-tootja profiili.
Toidulisandeid, mis takistavad pleegib ja ultraviolettkiirguse lagunemise PVC, on praktiliselt kõik info süsteemi juhtiv profiil: VEKA, GEALAN, КВЕ, REHAU, mis on ennast hästi tõestanud piirkondades äärmise Põhja-Venemaal, kõrge Šveitsis, Austrias.
Kõige üldistatud klassifikatsioon jagab PVC - profiilid kahte suurde rühma - "saksa" ja "american". Ameeriklased, унаследовавшие alates Vana maailma поднимающуюся paigaldatud aknad, läinud mööda teed maksimaalne hinnaalanduse, luues kerge profiili. Euroopas, kus raam распахнутого aknad tekkinud märkimisväärne koormus, PVC-profiil vastupidi oli täpsemalt армирован tsingitud terasest. Siit, muide, mõiste "metallist plastist". Украинцам lähemal vaimus saksa süsteem.
PVC-profiil valmistatakse meetod väljapressimist, et näeb suurt sarnasust materjali ja selle stabiilsuse.
Baasi värvi profiilid - valge. Kuid pakutakse ka profiilid teisi värve - on ühevärvilised või "puu all", kusjuures värvus võib olla nii ühe ja kahe tema poole. Värvi profiili kallim kui valge.
"Klassikaline" PVC-profiil on lõikes kolm ei ole omavahel seotud kaamera. See annab madal теплопроизводность profiili. Eemaldatav profileeritud erineva suurusega võimaldab teil määrata ühe-, двухкамерный klaaspakett või tavaline klaas. Seal on süsteem, прорезей ja kanaleid, mille kaudu välja õõnsused profiili eemaldatakse kondensaat.
Profiili tänapäeva puitakna esindab bruce on liimitud osa. Kõige levinum materjal täna on traditsiooniline - mänd ja tamm, kuid tellija soovil aknas saab valmistada teise kalli materjali, näiteks pöök, kirss, indoneesia tõugu миранти.
Suur mõju kvaliteediga puidust aknad avaldavad tehnoloogia клейки, talad, kvaliteeti liimi-ja maalimisvahendid.
Mis puutub akende alumiiniumist, siis täna on "lahe" ja "soe" profiil. Viimane erineb olemasolu теплоизолирующего ruumi (platinum термовставки), снижающего soojusjuhtivus.
Alumiinium profiil, nagu toodetele PVC, on rikkalik värvigamma ja on süsteemi инвариантностью.
Viimaste seas saavutusi tootmine, akende-saate valida kombineeritud kohta alumiinium-puit aknad. Ühendus puit-metall annab ratsionaalselt сконструированное aken, mis on kõrge kvaliteedi ja funktsionaalsuse. Aken iseloomustab kõrge heli - ja soojapidavusega, vastupidavus negatiivne атмосферному mõju ja kõigele piisavalt esteetiliselt meeldiv.
Taotlus alumiiniumist pealiskaudne viimistlus väljast, ei vaja täiendavat värvimine pakub mugavust kasutaja ja teeb pikemat võtta.
Näiteks on firma GLUMATEX on oma valikus kahte tüüpi puitakende.
Esimene vaade - see on süsteemi VIGA-KOMPAKT, mis ühendab eeliseid kolme materjale: alumiinium, уплотнителя välja полихлорвинила ja puidust, välimine pool on alumiinium, mis võib olla valge või pruun värv. Keskmine kiht on kaamera, mis on tehtud alates полихлорвинила, mis mõjutab vähendamise koefitsient soojuskadu läbi profiili. Ja sees on näha puu, selle süsteemi puit võib olla kahes värvitoonis - lahtiselt ja valge. Teine vaade kohta alumiinium-puidust aknad - see on süsteem HOLZ-PLUS. See koosneb puust profiili, облицованного väljastpoolt alumiiniumist kattega. Toodete selle liigi kasutatakse puitu välja mänd või punakaspruun.
Kasutusala kujundusega PVC-puidust ja alumiiniumist profiil беспредельная. Kuid spetsialistid soovitavad järgmist. Металлопластиковые ja alumiiniumist aknad, uksed, värvitud - ideaalne lahendus kontori -, näituse paviljonid ja teiste громадських ja büroohoonete. PVC ja alumiiniumist konstruktsiooniga однопарным klaasiga (ilma klaaspakett) hea, rõdude ja lodžade.
Aknad on puidust soovitavad kasutada kontorites ja edukate ettevõtete - see lisab prestiiži. Lisaks, puidust aknad, puidust sobivad eluruumid ning esteetiline mugavust ja soojust naturaalse materjali ohtralt окупают kulud.
Kaaludes erinevaid aknas tooteid, tuleb märkida see, mis ühendab kõiki pakutud kaasaegsete akende - need on peaaegu alati kohaldada klaaspaketid. Viimastel aastatel on meie turul juhtiv koht on hõivatud kaasaegne välismaa tehnoloogia ja materjalid ning Lääne-Euroopas ja Ameerikas umbes 90% kõik aknad on akende klaas-pakette.
Pakettaknad - see on süda kaasaegse aknad. Ego kirjeldab fikseerib configuration akna avale, kuid konstruktiivselt ta on alati ühesugune. Klaaspakett on kaks või enam klaasi, hermeetiliselt ühendatud ümbermõõt ja moodustavad kaamera teatud paksusega (6 kuni 20 mm). Ühised süsteemid aknaid on võimalik kasutada штапиков vahel klaasidega, samuti erinevad komplektid prille (противоударные, теплоизолирующие, орнаментные).
Lihtne idee ühenduse klaaside ühe ploki koos edasi paigaldamist aken on muutunud populaarseks "dbshrink maailmas" kolm peamist põhjust:
- akende valmistamine klaasplast selgus технологичным ja lubatud 10-15% vähendada tööjõu osatähtsus, ja 30-35% - materjalide kulud;
- tegevuse kvaliteedi aknad klaasplast järsult tõusnud, eriti puudumise tõttu vaja puhastust межстекольного ruumi;
- kasutamine многостекольных kujunduse, spetsiaalsed katted klaasid, filmide ja gaasid sees klaasisolaatorid andis võimaluse küps koguses näitajad теплозащите aknad.
Sees kaamera ümbermõõt kinnitatud aukudega profiili гранулами materjali, mis on võimeline niiskust. Kui toode on mõistlikult герметизировано, mööbli võimalus, pakettaknad muutub uduseks ei, külm ei juhib vahel klaaside mustrid, mööbli võimalus, pakettaknad mitte satub tolm.
Konstruktiivselt klaaspaketid jagunevad kahte liiki:
- klaaspaketid liimitud ga raam;
- aknad-ga kaetud.
On клееных стеклопакетах klaasi eraldada üksteisest spetsiaalsete õõnes дистанционными raamidega tehtud, on tavaliselt koosneb alumiiniumi. Süvend raames täidetakse водопоглотителем, mis läbi spetsiaalse augu абсорбирует niiskust межстекольного ruumi, takistab запотеванию ja jää klaasi seestpoolt madalatel temperatuuridel.
Enamik tänapäeva klaaspakett on kaks kontuuri sulgemist takistavad takistavad veeauru ja õhku mööbli võimalus, pakettaknad. Et vähendada soojuskadude äärtest klaaspakett on hakanud aktiivselt kasutama ja muud materjalid (teras, plastmass).
Juba 80-ndate soov vähendada soojuse kadu läbi serv klaasi ja ka parandamiseks технологичности nende valmistamiseks on kaasa toonud täiesti uue klassi tooteid, mis on nime saanud "süsteem ТРЕМКО", ettevõtte nime järgi, ainult представившей uus kaup turul. Sellistes стеклопакетах tihendamine teostatakse kasutades ainus element - lindi "Swiggle", mingit endale riba hermeetikud, mille sees запаяна gofreeritud metallist alusplaat ja on водопоглотитель. Kuumas võimalik spetsiaalsete pressid lint seob klaas ümbermõõt, kui see metallist plaat loob жорсткість ja kujundab suurus õhu vahekiht.
Hiljuti ilmunud ja muud valmistamise tehnoloogia klaasi sooja serva järgi: kasutades kraaslindist поризованных silikoonid ja kasutades alumiiniumist raamid терморазрывом.
Ukraina tootjate akna toodete ehitamine klaaspakett kõige sagedamini kasutavad klaas Лисичанского taime-või AO "Гомельстекло". Tuntud tarnijate lääne klaas слывут firma " - Toonekurg" ja "Vitraaž San Гобен". On ettevõtteid, mis tegid endale nime varustamise materjalide, tööriistade ja seadmete tootmiseks klaaspakett, näiteks kiiev "Витрем".
Eraldi osa tööstuse klaasisolaatorid pealekandmine igasuguseid katted. See - dekoratiivsed, päikese ja противоударные film ja pihustamine. Täna selline kate sagedamini raamat valmistamise käigus aknad. Tuntud müüjad kile - киевские firma "Солар Garde Ukraina" ja "Уником"; tekitamine, dekoratiiv-ja energiasäästu kate (nn LOW-E) pakuvad "Стеклотон" ja "Стриммер". SP "Leopard" презентует "soojapidavuse peegel" mis on kinnitatud läbi on pinge spetsiaalne kile sees klaaspakett.

HINNAD
Plastikust aken valge profiili однокамерным стеклопакетом mõne tuntud tootja maksab (kui ala avale alates 1 kuni 2 sq m.) mitte vähem kui 75 dollarit per sq m (tuim); 125 dollarit per sq m (pöörlev); 150 dollarit (pöörd-ja pöörd / aknatiiva kaldavatud). Hind mittestandardsete toodete (mitte ristküliku-või arch-kujuline) konfiguratsioon lepitakse kokku individuaalselt. Veokulud linna, demonteerimine ja paigaldamine - kuni 20% tellimuse summast. Tähtaeg alates 3 kuni 10 päeva.
- Alumiinium aknad "soe" profiili kallim. 1 sq m kui väljakul avale alates 1 kuni 2 ruutmeetrit. m möödub 115 dollarit (tuim), 225 dollarit (pöörlev) ja 230 dollarit (pöörd-ja pöörd / aknatiiva kaldavatud aken).
Puidust aknad jagunevad mitu hind rühmad. Esimese moodustavad odava kodumaise toote männist. Keskmise suurusega Linna hinnad (1 sq m.), aknad, värvitud valge värviga - 85 dollarit (tuim), 150 dollarit (pöörlev), 190 dollarit (pöörd-ja pöörd / aknatiiva kaldavatud).
Teine rühm - männi-aknad, imporditud Poolast.
Kolmas grupp - eliit aknad tamm või saar. Selliste toodete avalöögi 250 dollarit per sq pm jog aknad.
ALLIKAS: Капстроительтво.

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar