kolmapäev, 29. oktoober 2014

Aknahaldurit turul ukraina - arengusuuna 2006-11-02 16:57:14

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Aknahaldurit turul ukraina - arengusuuna
2006-11-02 16:57:14

Käeulatuses on kahekümne esimese sajandi inimkonna teadvuses on toimunud muutusi. New age paljud kutsuvad sajandi klaas. Viimase kolme aastakümne jooksul kogu maailm on jõudnud juba harjuda selle mugavuse, nagu "евроокна". Just sel ajal iseloomustas kiire majanduskasv, nende tootmine.
Kaasaegne tehnoloogia võimaldab valmistada aknad PVC, alumiinium, puit ja ka kombineerida puit, alumiinium ja plast. Sellised aknad on erinevad kaunid teenuse omadused ja kaasaegse disainiga. Ei saa nõustuda sellega, et just kvaliteetsed aknad on täna peamiselt määravad mugavust korterit või maja. Eelised "евроокон" võrreldes vanade mudelitega on juba ammu kõigile selge. Ja kui veel 7-8 aastat tagasi meie riigis oli võimalik kuulda ebameelitav kommentaare "евроокна" (alumiinium profiil, nad ütlevad, et külm ja PVC üldse tervisele kahjulik'i), siis täna juba keegi ei seadnud kahtluse alla nende rakendamise otstarbekust, nende praktilisus ja эстетичность. Nad lõid oma, piisavalt tugeva niši siseturul, mis on välja töötatud vastavalt oma seadustele. Trend kiirendatud arengu ukraina turul, "евроокон" näitab see, et viimasel ajal on oluliselt kasvanud hulk tootjaid nende toodete. See omakorda viib suurenenud konkurentsi ja sellest tulenevalt madalama hinnaga kauba, samuti paneb tõsta toodete kvaliteeti.
Taotluse kaasaegsete akende Ukrainas algas tunduvalt hiljem, kui Euroopas. Nii, profiil, millest valmistati esimesed plastikust aken on toodetud saksa firma TROCAL veel 1954. aastal. Ta erines märkimisväärselt rakendatava täna raske polüvinüülkloriidist, kuid tähistas avamine ajastu põhimõtteliselt uusi светопрозрачных piirdekonstruktsioonide.
6 Ukraina kütusekulu küte 1 m 2 põrandapinda on 3-4 korda suurem kui arenenud riikides.
Esimene "евроокон", et'ilmus Ukraina turul 90-ndate alguses a., Olid металлопластиковые aknad. Esmalt need imporditi kujul valmistoodet peamiselt Saksamaalt, siis hakkasid laevandus Poolast. Esimesed PVC-aknad ukraina tootmine saab dating 1993-1994 aastaid. Peaaegu samal ajal nendega turul tegeletakse pioneerid puud'kivi окностроенія. Nende tooted, mis on valmistatud трехслойного kummeeritud, talad, пропитанного palju клеями, смолами ja värvi, säilitab oma "looduslik" päritolu ainult волокнистую struktuuri, kuid seejuures omandab uusi kvaliteeti tarbija, nagu vastupidavus, vastupidavus niiskuse-ja ilmastikukindel. Areng on eraomand ja suurendada nõuetele energiasäästu tekib vajadus "soe" alumiiniumist konstruktsioonid, mida kasutatakse kauplustes, avalikud asutused jne.
Lõpus ja XX sajandi alguses Ukrainas toimunud esmase kapitali kogumist,'ilmus kliendid, valmis, lisaks утилитарных omadusi aknad, maksma ja esteetilised otsingud arhitektid. On'ilmusid esimesed näited struktureeritud aknad fassaadide, vastab kõikidele nõuetele теплозащиты.
Käesolevas artiklis, me püüame mõista olukorra kohta dbshrink Ukraina turul, määrata selle võimsuse, dünaamika muutused viimastel aastatel,'selgitada välja, kui palju aknaid on valmistatud erinevatest materjalidest tarbitud täna Ukrainas ja millised on väljavaated ja teed areng sellel turul. Kaaludes andmete materjalid tuleb arvestada, et toodud statistilised näitajad ja kvaliteediomadused erinevate asjaomaste süsteemide, suluste ja muu on sõltuvus, ei ole tavaliselt lineaarne (kui üldse on sellist). Populaarsus ühtede või teiste süsteemide tingivad mitmed tegurid: esiteks, see eriti tarbimine konkreetsel turul (areneb ukraina turule ja juba moodustunud saksa võivad olla polar performance), teiseks see hind aspekt tooteid (tavaliselt kuni on otsustav mõju meie turule, kuigi olukord muutub kiiresti), kolmandaks, see on nn "raskust" tootja (tarkvara regulaarse varustatuse, stabiilse toodangu kvaliteedi, jne.), ja, muidugi, "раскрученность" kaubamärk (edukas reklaam, poliitika on veel pikk võib anda oma kajab: - "tuttav kaup - see tähendab, et kvalitatiivne") jne. Nii prestiižne ja kvaliteetsed materjalid ja seega недешевые, võib olla vähe segmendi turul (kus on prioriteedid antud muid omadusi) ja oluliselt loovutada populaarsust üle lihtsustatud versioon.
Määratleda riigi turu aknad, tegime põhjaliku turu-uuringud, mõned tulemused, mis on esitatud allpool. Analüüsides aknas Euroopa turule (arvestades riiklikke erinevatest riikidest), Saksamaa (nagu законодательницы aknas tehnoloogia), Poolas (nagu riik, kogemus, millest paljuski pärib Ukraina), samuti muutused, mis viimasel kümnendil XX sajandi nendes riikides, võib ennustada, arengusuunad, mis ootavad ukraina turul lähitulevikus.
Niisiis...
Euroopas
Juuni 1999 Euroopas välja töötatud 2, 5 miljonit tonni materjale (profiilid ja immutatud), 35%, mis on läinud tootmine PVC akende, sama palju - tootmine puud'puitkonstruktsioonidele, mõned vähem - 30% - oli alumiinium. Võrdluseks märgime, et Ukraina samas 1999. aastal oli kasutada umbes 8 tuhat tonni materjali, mis vastab 0, 32% euroopa tarbimist.
Suhe saateid erinevatest materjalidest olemasoleva elamu fondis Euroopa riikide lõpus 90-ndate проиллюстрировано tabel. 1. Pärast sortimist iga kasutatavate materjalide, me määratletud piirkond on enim levinud raam on valmistatud puidust, PVC ja alumiiniumist. On selge, et puit kui traditsiooniline materjal tootmine, akende, mida kasutatakse kümneid aastaid ülekaalus avad võrreldes kaasaegsete materjalidega, et'on ilmunud viimasel kümnendil. Nii, suurim kogus puid'puidust aknad paigaldatud riikides endise соцлагеря vana elamu foundation (Bulgaaria, Ungari, Leedu, Rumeenia, Sloveenia, jne), või skandinaavia riikides, kus on palju metsa ja kõrgenenud nõuetega теплоизоляционным tunnetele aknad. Kesk-Euroopa majandused asuvad väljaspool tsooni ekstreem-kliima (põhja või lõuna piirkonnad), eelistada plastikust aknad. Nii, Iirimaal viimase paari aasta jooksul on 70, 5% akende muutnud aknad PVC, Austrias, Inglismaal ja Saksamaal on enam kui pooled kõigist paigaldatud aknad on valmistatud металлопластика.
Alumiiniumist mustreid eelistada lõunamaades, kus ei ole vaja kaitsta tungimist külma või kus on oma tooraine allikate (Hispaania, Kreeka), ja seega komponentide omahind on madal.
Saksamaa
Viimase 30 aasta jooksul on Saksamaa kindlalt hõivatud koht liider arendamisel kaasaegse aknas tehnoloogia. Umbes 70% ettevõtteid, kes toodavad seadmed, info süsteemid, tarvikud ja kulumaterjalid aknad jäävad Saksamaa, mis on muutunud omamoodi test lab, kus praktikas katsetada uusimaid disaini. Nii, dünaamika muutused toodangu akende viimasel kümnendil, areng populaarsust nende või muude materjalide ja tehnoloogia Saksamaal on meile kõige suuremat huvi kuidas on kõige arenenum ja mitmekülgne kogemus.
Mahutavus saksa turu aknad piisavalt stabiilne ja moodustab alampiiri 21-25 miljonit aknad aasta (tabel. 2). Suurim hulk konstruktsioonid on toodetud 1995 - 25, 5 miljonit tükki. Ka aastatel 1999-2000. juhtus küllastumine turul ja seal on isegi veidi vähenenud tootmismahud. 2000. aastal Saksamaal toodetud 20900000 toodete - väikseim näitaja viimase kümne aasta jooksul. On arusaadav, kuivõrd atraktiivne on muutunud avanesid turud on Ida-Euroopa jaoks Saksamaa.
Pindala keskmise saksa aken on 1, 69 m2. Ukrainas statistika aknad veidi rohkem - 2, 08 m2.
Kogus ruutmeetrit aknaid, koostatakse igal aastal Saksamaal, on välja toodud tabelis. 2.
Ja kuigi turg on üldiselt stabiliseerunud ja välispoliitika arengut ei olnud, sees ta on jätkuvalt muutuda. Kui me vaatame materjalide tootmiseks kasutatud aknaraamid Saksamaal 1990-2000 aastatel (tabel. 3, 4. ), Siis näeme pidevalt kasvav populaarsus aknad PVC. Nende tarbimine on 10 aasta jooksul kasvanud rohkem kui 1, 5 korda ja on saanud domineerivaks saksa turul. Tootmine металлопластиковых aknad on jõudnud näitaja 55%. See tähendab, et iga teine konstruktsioon on valmistatud kõvast polüvinüülkloriidist. Intensiivsemaks kasvab tootmine puit-alumiinium aknad (2 kuni 3, 9%), kes siiski võtavad vähe turusektori.
Pange tähele, et kõver peegeldab tootmine alumiiniumist toodete näitab kvantitatiivseid muutusi selles valdkonnas, kuid kindlasti ei ole kvaliteetsed. Tegelikult populaarsus alumiiniumist nagu конструкционного materjali viimastel aastatel oluliselt suurenenud. Ta on asendamatu, kui остеклении hoonete fassaadide, valmistamisel talvel aiad ja крышных laternate, üha enam on kavandatud arhitektide kui ehitada uusi või rekonstrueerimine vanu hooneid. Alumiinium on parem PVC nende omadused on tugevus, kuid halvem talle soojusisolatsiooni omadused. Aknad PVC vastavad täielikult ja tehnilisi ja majanduslikke nõudeid, pre'on neid, olles pealegi odavam alumiiniumist. Seega, ilmselt alumiinium profiili hakati tootma vähem tavaline aknad, rohkem suunates selle lahendada keerulisi disaini probleeme.
Huvitav on ka olukord, mis on täheldatud sektoris puud'puidust akende Saksamaal. Kuigi koguarv toodete (tabel. 4) vähenenud 10 aastaga 39%, nende kvaliteet on muutunud põhimõtteliselt. Uued puud'puidust "евроокна" on koos oma eelkäijatega on ainult üks ühine joon - algne tooraine. 90-ndate alguses enamik raamid tuleb valmistatud täispuidust. Sellised aknad reageeriksid temperatuuri ja niiskuse влажностные muutused välisõhu, nõudis iga-aastase hoolduse, розсихалися ja ei vastanud ühelegi nõuetele теплосбережения. Kuid juba 1998 aastal neid praktiliselt ei valmistasid. Valdav enamus tooted on valmistatud трехслойного kummeeritud, talad, mis tagab püsivuse suurus ja vastupidavus disain.

Poola
Turg on meie lääne naabri paljuski meenutab turu kiire areng "законодательницы akna mood" on 90ndate alguses. Ja kuigi kahjuks me ei ole ise täiel seisukorra kohta turul tervikuna, püüame analüüsida kõige kiiremini arenev sektor PVC-aknad.
Akende arvu, toodetud 1998-99 a., On toodud tabel. 5. Me näeme, et kõige populaarsem süsteem poola turul on profiilid saksa firma VEKA, mis on küll ja kaotas 4% turuosa 99 g., kuid on säilitanud juhtpositsiooni. Teisel kohal on piisavalt suur turuosa ja tugevdada positsiooni profiilid KOMERLING, esitas ukraina turul kahe-kolme sektori ettevõtted, peamiselt impordivad valmis tooted-Poola. Kolmandal kohal on poola profiili PANORAMA, ei ole olemas Ukrainas, erinevalt oma ungari sugulane ja töötavat kaitsepolitsei heaks. Ja lõpuks, edasi läheb hästi tuttav ukraina tootjatel saksa süsteemi TROCAL, КВЕ, REHAU. Profiilid THYSSEN ja PLAST-MO kuni hõivata Ukraina on vähem kui 1% müügi ja nagu ROPLASTO ja ACCORD ja üldse puuduvad siseturul.
Nagu kasutamiseks akna suluste, siis praktiliselt kogu see toodetud Saksamaal. 90% poola turg on jaotunud nelja vahel лидирующими kaubamärgid: ROTO, SIEGENIA, WINKHAUS ja AUBI, võtavad erinevad suuruselt nišše, kuid oluliselt paremad suuruse pärast neid.
Ukraina kogemus kasutamise kohta suluste eri firmade tootmisel aknad on paljuski sarnane kogemus Poola. Ukraina turg on ka moodustunud лидерская rühm neli saksa firmade kindlalt hoiavad positsiooni valdav enamus. Ilmselt esimene koht, võtab firma tooted ROTO, teise-neljanda koha jagavad omavahel, istuvad väga lähedased positsiooni, GU, WINKHAUS ja SIEGENIA. Erinevalt Poolast, kus sulused GU võtab vaid 4% turuosa, Ukraina oma tooteid kuulub vähemalt 20%. Või saksa ettevõtte juhtkond on teinud panustada tulevikku suunatud siseturg, siis Ukrainas kiirenes andekas meeskond semud, kuid edu Гретч-Юнітас Ukraina on muljetavaldavad. Mis tõestab - pea olema mitte ainult hea kaup, et sul on esindajad kõikidest saksa фурнитурных süsteeme, kuid mis kõige tähtsam, võime müüa.
Ukraina
Niisiis, jõudsime eesmärgini tema jutustus.
Tempo ehitamise Ukrainas aastatel 1991-1999. on toodud tabel. 6. Et kindlaks määrata ulatus ehitatud eluase 1999, lahutatakse kogu ala eluruumides, et seal oli 1999. a. pindala eluaseme, mis oli 1998. aastal. : 1008, 4-1002, 6 = 5800000 m2. Vastavalt arhitektuuriline vastavalt kehtivatele Ukraina territooriumi, annab piisavalt valgust väljak akna avade kaudu, et on vahekorras 1:5 -1:8 ala tuba. Seega, et teha kindlaks квадратуры aknad uued kodud on ehitatud 1999. aastal. (mis nii või teisiti oleks kui-застеклены), jagame 5800000 m2 keskmise koefitsiendiga, mis on 6, 5: 5, 8: 6, 5 = 0890000 m2 akende 1999. aastal.
Tahame märkida, et selleks, et arvutada valguse ruume erinevatel eesmärkidel kasutatakse erinevaid ennustus, kuid arvestades arhitektid, norm 6, 5 on korrektne määramisel saateid üldiselt fondis.
Jagades selle arvu ruudu keskmine ukraina aknad 2, 08 m 2 (vt. "Showcase", nr 6, lk 5. Muide, juba pärast kuuenda numbri logi need andmed on korduvalt kinnitanud statistika muudest allikatest), saame aknad, paigaldatud elamu fondis 1999.. : 0, 89: 2, 08 = 0430000 tükki.
Samal ajal, määrata koguarv tooteid, mis on toodetud 1999, on vaja calculated arvu suurendada akende ehitatud haldus-ja äri hooned, vaid ka tegur, võttes arvesse kinnistutel üldise fondi ja asendamine olemasolevate akende.
Vastavalt Госкомстата, Ukrainas suhe valdkonnas haldus-ja äri hooned (vabrikud, tehased, kontorid jne. ) kokku kuni метража elamuehitusega on 37%.
1999. aastal Ukrainas oli 1008400000 m2 üldpinda eluaseme, 37% haldus fond, mis on 373 100 000 m2.
Rakendades вышеизложенную arvutamise metoodika arvu aknad нежилом fondis, saame:
373, 1: 6, 5 = 57400000 m2 aknad;
57, 4: 2, 08 = 27600000 aknad.
Arvutada aknad, paigaldatud haldus-hoonete 1998. :
1002, 6 x 37% = 371 miljonit m2;
371: 6, 5 = 57 miljonit m2 aknad;
57: 2, 08 = 27, 4 miljonit aknad.
Seega, 1999 haldus-hoonete leiti 27, 6 - 27, 4 = 0200000 aknad.
Seega koguarv aknad Ukraina jõuab:
1008, 4 + 373, 1 = 1381500000 m2: 6, 5 = 212 miljonit m2) aknad: 2, 08 = 102 200 000 akent, millest igal aastal keskmiselt asendatakse umbes 0, 5%, või 0510000 aknad.
Seega, Ukrainas 1999. aastal toodeti:
0, 43 (жіл. fond) + 0, 2 (mitteeluhoonete sihtasutus) + 0, 51 (asendamine olendid. ) = 1140000 aknad.
Võrdluseks Poolas 1999. aastal toodetud 7520000 aknad (neist 2930000 tükki PVC), ja Ukrainas kokku 1140000 tooteid.
Vastavalt läbi meie integreeritud turu-uuring, turu maht Ukrainas 1999. aastal oli umbes 8 tuh t materjalid (PVC, alumiinium profiil ja puud'puitkarkass immutatud), mida kasutati valmistamiseks aknad.
Neist 3, 508 tuh t PVC; 0, 865 tuh t alumiinium profiili kasutada, kui tootmise "евроокон" ja 0, 54 tuh t puu imporditud kujul valmis aknad.
Võrdluseks 1998. aastal. Ukraina потребила vaid 2, 631 tuh t PVC-asjaomaste süsteemide ja 1, 06 tuh t alumiiniumist. Import valmis puud'puidust akende Ukraina oli 0, 894 tuhat t.
On selge, et kui liigute 1999 a. maht veeta tooteid sisse Ukrainasse, alumiinium profiili vähenenud. See on ilmselt seletatav järgmistel põhjustel:
1) vene finants-ja majanduskriisi 1998. a. ;
2) väheneb populaarsus alumiiniumist konstruktsioonid;
3) kasutades uusi teemasid impordi alumiinium profiili, et võimaldada piisavalt tõhusalt камуфлировать selle korrigeerimine lõivu õige, et importija poole. Sellised skeemid mõjutavad üldise impordi maht, kuid meie arvates ei ole võimalik muuta, seda enam kui 20-30%. Siin tutvustame andmeid ilma поправочного koefitsiendiga, mis on saadud, kui nii võib öelda, "puhas" viis.
Me usume, et langus tarbimise alumiinium profiili Ukrainas 1999. aastal on põhjustatud kolmanda põhjus, sest mingeid muid märke kriisi me ei leidnud. Mis puutub sügisel populaarsust alumiiniumist konstruktsioonid, siis suur hulk остекленных fassaadide,'on tekkinud viimasel ajal, näitab veenvalt vastupidist. Nii, 1999. aastal ukraina turul alumiiniumist tooted'on ilmunud kolm uut pakkuja: ameerika firma EXCEL, poola METALPLAST ja venemaa ARPJA-СОВГАЗ. Ukraina tootjad - Kiievi (siis Броварской) taim alumiiniumist konstruktsioonid, Днепропетровский ЮГЧЕР-MET ja Donetsk alumiinium taim, kokku tootmise mille võimsus on 21 000 tonni, ei moodustas tõsist konkurentsi välisriigi pakkujad.
Kõige употребительными viimastel aastatel on Ukraina turul jäävad cağaloğlu alumiiniumprofiilid. Ja kuigi üsna sageli kuulda нарекания üle oma kvaliteedi, hindade komponent, näib, on kriitiline mõju valides süsteemi. Kummaline nähtus türgi ettevõtted, millest ükski ei ole oma esinduse Ukrainas, veelgi enam, mõned müüjad ukraina profiili sunnitud pidama oma esindajate Türgis. Ilmselt üheski teises valdkonnas akna turul kodumaised ettevõtted ei ole seda teinud nii palju, et edendada välismaa tooteid. Belgia firma REYNAERS, kindlalt hoiab kolmandat positsiooni, veenvalt tõestab, et rolli ei mängi mitte ainult hind, vaid ka toote kvaliteeti, vaid ka oskus seda müüa. Nagu teada, profiili REYNAERS - üks suhteliselt kallis ja tema positsiooni ukraina turul, on suurepärane näide kombinatsiooni õige poliitika müük ja teenindus.
Populaarsus PVC akende finants-ja majanduskriis Venemaal kuidagi ei kajastu. Pealegi on ilmne, et ta on isegi aidanud suurendada eksporti Ukrainasse. Kuna venemaa turg on kohe sai неплатежеспособен ja paljud lääne firmad on kaotanud suuri investeeringuid, investeerides neid Venemaal, hoiakud paljude meeleheitel euroopa tootjad PVC pöördusid kõrvale Ukraina. Algas massiline konkurents kodumaise tootja. Kogus asjaomaste süsteemide kasvanud 19 1998. a. kuni 27. 1999. aastal. Seejuures arvestame ühe positsiooni türgi profiilid jaoks ukraina ettevõtetega, samuti kollektiivselt CHELSEA, mõtleme aknad ameerika standard koos сдвижными створками, kus ei kasutata армирование. Sellised aknad võivad olla deformeerunud kuumas kliimas ja ei ole sobiv kasutamiseks hoonete ülemistel korrustel, nii et ei kannata suure tuulepargi koormatele, samuti kõlbmatu on kujundusega suured suurused.
Ukraina turul liidripositsiooni kindlalt hoiavad kahe saksa info süsteem - REHAU ja КВЕ. 1998 nende tooted on hõivatud 1/3 osa turust. 1999. a. kui konkurents on tihenenud, kes on tulnud taas firma lükatakse juht ja õnnestus ära tal 4%. Firma КВЕ, mida 1999. aastal omandas saksa kontsern XT TROPLAST, raske on säilitanud oma niši. Arvestades aga, suurendada turuosa peaaegu 1 miljon kg PVC-profiilide 1999. a. või isegi väike kaotus segmendi turul tegelikult tähistab suurenenud pakkumise ja kasumit, ettevõtluse arendamine. Mõned ettevõtted, näiteks ACTUAL, PLASTIVAL, ei olnud agressiivne poliitika konkurente, продвигающих selline süsteem, nagu PLUSTEC, PANORAMA, SALAMANDER, ja olid oma esindused. Mõned новоприбывших leegionäride (PLASTMO, THYSSEN, TRÁS-ECO) on konfigureeritud nii tugevalt, et me eeldame, et näha, mis kinnitab nende edu kuni 2000 g.
Käesolevas artiklis käsitletakse peamiselt kokkuvõte 1999. a., kuna statistiliste tulemuste 2000 veel ei ole. Esialgsetel pärast, kindlat paremust jälle, sest firma REHAU. Parandanud oma positsiooni PLUSTEC, PANORAMA, TOCAL, PLASTMO. Oluliselt vähenes tootmismaht akende profiili BEKKER.
Koguse määramiseks on toodetud Ukrainas, PVC-aknad meil on tehtud järgmine eksperiment: kaaluti ühe паллете profiili raami, raami, импоста ja штапика - nn "baasi" profiilid, jagatud pikkuse profiili ja õppinud kaal ühe погонного meetrit iga nimetatud profiile. Katse jaoks valitud üks levinumaid Ukrainas süsteemid. Edasi умножили kaal погонного meetrit iga liiki profiili pikkus profiile, mida kasutatakse среднестатистическом aknas (vt. "Showcase", nr 6, lk 5). Said kaal сренестатістіческого ukraina aknad. Ta on 17 kg (ilma tugevdamine).
Jagame kogukaal PVC (kilogrammides), kasutatud tootmisel aknad Ukrainas, kaal keskmine aknad:
1999.: 3508 t: 17 = 0206000 aknad;
1998: 2630 t: 17 = 0155000 aknad.
Seega, tõus tootmise 1999. aastal oli + 33%.
Võrdlev iseloomustus riigi turgudel kolm riiki (Saksamaa, Poola ja Ukraina) on toodud tabel. 7. Huvitav, et Saksamaal, vaatamata pidev kasv populaarsus plastakende ja nende suur eelis turul (54%) vähendamise tõttu on ühise turu arv on toodetud 1999 aastal toodete vähenes võrreldes 1998. a., mis on kajastatud tabelis negatiivsel -4, 8%.
Oh jah, Saksamaal ja isegi Poola meil kaugele. Kuid tempo, et suurendada tootmise inspireerivad. Esiteks, osa plastakende, osa-18% turuosa, ei ole nii väike, ausalt öeldes, me ei saa oodata, et saada selline (piisavalt suur! ) Protsent. Ja dünaamika lubab loota parimat.
Üks kaudsete tunnuste dünaamika arengu turul on hinnad. Viisime läbi võrdlev analüüs kulude aknad ühtlase suurusega, однокамерным стеклопакетом, mis on valmistatud 1999. aastal Poolas ja Ukrainas (tabel. 8). Mis siis, kui ukraina läheb jälgedes Poola ja trend, et suurendada tootmise plastist aknad jätkub, siis juba 1-2 aastat toodete hinnad PVC väheneb umbes kaks korda ja on kättesaadavad enamik kaasmaalasi. Lõppude lõpuks, akende-wops'ei ole seotud mitte ainult mood uusi ehitusmaterjale, vaid pigem, koos sooviga inimeste mugavust, vaid ka üha rohkem seotud probleeme теплосбережения ja kokkuhoid energia ressursse. Tuleviku ettevõtted, kes reklaamivad energiasäästliku tehnoloogia. Tehnoloogilise arendustöö keskendub rohkem küsimusi ökoloogia ja mõju toodete tervist'i tarbijatele.
Selle tulemusena analüüsitakse võib järeldada, et akende tootmine, akende-kaasaegseid materjale ja kaasaegse tehnoloogia igal aastal suureneb. Aastal 2000 me nägime tõeline ehitusbuum, ja kui selline suundumus jätkub, järgmise n'viis aastat oleme tunnistajaks mass rekonstrueerimine hooned. Turu küllastumine meil on jäänud ootama seitse aastat. Nii et tööle, härrased!
Arvan, et mõned lugejad võivad omada oma arvamust sätestatud artikli näitajad ja kommentaare. Aga kokkuvõtteks tahan rõhutada, et andmete õigsuse eest, p'objektiivsuse ja õigluse tulemused kinnitan.
Tahan ka väljendada tänu oma arvukatele abilistele, on andnud hindamatut abi materjali kogumisel ja koostamisel artikkel.
ALLIKAS: Vesilood

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar