laupäev, 29. märts 2014

Progressiivne diivan, või Диванный edu 2006-11-08 16:43:42

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Progressiivne diivan, või Диванный edu
2006-11-08 16:43:42

Üheksa'on viis aastat alates ajast, kui днепропетровский tehases "Progress" oli renoveeritud ja переориентирован on mööbli tootmine. Selle aja jooksul on JSC "Progress" sai number suurimaid ukraina tootjad selle tooteid. Täna "Progress" pakub vastuvõetava hinnaga tooteid, mille kvaliteet ei ole halvem välismaa kolleegidega. Suurim Ukrainas müüki m'mööbel kinnitavad, et "Progress" omab juhtivat positsiooni tööstuses. Kõik see sai võimalikuks tänu suunatud areng oma kauplemise võrgu ja pideva täiustamise tooteid. 28 linnades Ukraina töötavad 42 kaubamärgiga poe ja tootmises, kus töötab üle tuhande inimese. Kuidas kõik algas 1995. aastal, et "Progressi" mööbel töid enam ei tehtud üldse. 70-ndate tehas metallist tarvikud ja näitlikud õppevahendid füüsiliste ja keemiliste klassiruumid, koolid. Siiski saabumist uue omaniku - firma "Фиорд" - taim on kardinaalselt muutunud ja hakkas oma elu mööbli ettevõte. Miks valiti just mööbli tootmine? Oleg Бочаров ja Aleksandr Halb, firma kus 1995. aastal ostis ettevõte, öeldes, et nende otsus teha selle äri paljuski oli intuitiivne ja ei базировалось selgeid põhimõtteid ja turustamise arvutused. Lihtsalt ühel päeval nad tundsid, et selles valdkonnas-suur tulevik. Juhtus nii, et just мебельным tootmise olid wops'seotud mõned nende ühised sõbrad, kes on sundinud mõtte juurde luua mööbli firma. Ja 1992. aastal'ilmus "Abajas". Esimene mudel on m'mööbel kaaslased kogunud oma kätega, siis ise müüsid selle. Äri hakkas arenema, tootmine järk-järgult разрастался, mitu korda muutnud üldse asukoht, kui ei'avanes võimalus lunastada tehases "Progress". 1995. aastal, kui "Edu" alles moodustus nagu mööbel ühendada, turg m'mööbel Ukrainas oli arenenud piisavalt nõrk. Mööbel, vähemasti enamus комбинатов ja väikesed ettevõtted ei ole väga kõrge kvaliteediga, aga on saadaval hinnaga ja üsna vastas nõuetele. On ju veel olemas jääknähud puudujääk, ja maksevõimele ostjaid oli madal. Seejärel, vähemalt turu küllastumine, hakkasid tarbijad pre'esindada rohkem kui kõrged kvaliteedinõuded mööbel. Alanud aja tihe konkurents suurte мебельными ettevõtete ja uute väikeste мебельными кооперативами. Viimased olid tunduvalt мобильнее. Nad on aktiivselt otsinud turge, paindlikult reageerinud nõuded ostjatele, samal ajal kui traditsioonilised tootjad - riiklikud ettevõtted - ei suutnud ületada jõudu inertsi ja reastuda. Peamine probleem kõik mööbel firmad jäid turustuskanaleid. Turustaja'turustajad, kes on valmis müüma mööbel, kogu Ukrainas või vähemalt erinevates piirkondades, ei olnud, ja töötada vanade nõukogude мебельными kauplused oli üsna ebamugav. Nii et enamik väikeste ettevõtete удовлетворялось varustamise oma tooteid eraldi kauplused. Aga omanikud "Edu" tahtsid, et nende mööbel on märgatav üldine taust. Hinnates olukorda turul, 1996, "Progress" on otsustanud arendada võrgustiku kaubamärgiga mööbel poed, kuidas luues piirkondades tütarettevõtete ja töötades läbi edasimüüjate. See ei ole ainult решало ülesanne представленности mööbli рознице, kuid формировало alus arengule mööbli brändi. Sest sisekujundus on isik kaubamärk mööbel. Selles suunas läksid ja mõned teised firmad, on tänapäeval muutunud üsna tuntud. Eriti, "Merk" ja "Vasakul" müüvad oma mööblit läbi piirkondlikud edasimüüjad. Keskmise suurusega ja väikesed tootjad endiselt koostööd üksikute kauplused. "Järgmine loomulik arenguetapp, mööbli turule - välimus ühe suure operaatori kaubandus mööbel koos 30-40 nende punktide üle kogu riigi, - ütleb Oleg Бочаров, general manager" Progress ". - Siis saab rääkida lõplikul kujundamisel kodumaise mööbli turul. Sest selline võrk on net'емкая osa arenenud mööbli turule ". Nende suurepärase. Muude kui edu põhjus tehases "Progress"? Vastavalt Oleg Бочарова, mis moodustavad paari. Esiteks, see lahendus arendada oma kaubamärgiga võrk ja autopark. Nagu selgub, on ettevõttel kasulikum tegutseda tootja ja müüja korraga, kui lihtsalt ära anda mööbel realiseerimiseks. Täna TM "Mööbel Progress" on esindatud rohkem kui 40 marginimega kauplustes kõigis piirkondades Ukraina, neist vahendusfirma - umbes 15 ja ülejäänud tütarettevõtjad. Perspektiivis on planeeritud toodangu turud naabruses Ukraina riiki. Areng on autopargi oli wops'põhjuseks on vähene автоперевозчиков, mis on võimeline õigeaegselt ja õiges koguses anda tehase sõidukitega nõutud klassi. Küsimus edasi arendada autopargi tekkis, kui on suurenenud tootmismahud ja rohkem teravalt tõusis küsimus on kvaliteetne ja õigeaegne kohaletoimetamine mööbli kauplused. 1996. aastal'ilmusid esimesed serial tellimused kasvasid müügimahud ja on laienenud kauplustekett. Järk-järgult автопредприятие kui taim on kasvanud ja on oluliselt muutunud. M'mööbel - kaup on väga spetsiifilise, et tema vedamiseks läheb vaja spetsiaalseid vahendeid. Autod tehases "Progress" on tagantjärele on magamis-ja vormistatud vastavalt nõuetele transportimiseks toodetud. Veel üks põhjus on üsna kiire areng "Edu" - hoone tihedamaid suhteid oma edasimüüjad. Ja juhitud ettevõte näeb oma edasimüüjate uues nagu-kuidas frantsiisitud partneritega. Kui on sama, nagu arvab käsiraamatut, gdr frantsiisitud skeemid assistent paigaldamine turul veel ei ole, on aeg. Paljud toota-kas ja ettevõtjad lihtsalt ei mõista sellist organisatsiooni tasandil kaubanduse mööbli, nii et täna on see võimalus omavahelisi suhteid on väga raske edendada seas edasimüüjad. Vastavalt Oleg Бочарова, just tänu teade dollarit maksma autoritasu kasutamise eest kaubamärk on "Edu" siiani ei ole ühtegi франчайзингового partner. Kuid isegi praegused suhted edasimüüjate võimaldavad teil tõhusalt arendada uusi turge, kuid reegleid kaubanduse poolt väljatöötatud "Edu". Nii, 2002. aastal, et suurendada teadlikkust brändi, "Progress" alustas pre'esindada kuni kõik poed nõue säilitada ühtne korporatiivne identiteet. Koostamisel otsustati teha põhivärvid kollane ja sinine. Selline kombinatsioon pidi põhjustada association ukraina päritolu, tootja, rõhutada, et mööbel on selle kaubamärk - kodused. Lisaks, iga firma poest võib saada sama pakett teenusepakkuja. Teenuse pakett sisaldab konsultatsiooni kvalifitseeritud müüjad, garantiid mööbel ja võimalus osta järelmaksuga, paindlik süsteem allahindlusi hulgi ostjatele, garantii-ja kasutusele võetud pärast garantiiaja remont, tasuta shipping korterisse, samuti kokkupanek ja paigaldus. Just tänu teenust oma aega "Mööbel Progress" выделилась keset teisi marke ja täna on ettevõte jätkuvalt parandada oma teenuseid. Olulist tähelepanu pööratakse pideva õppimise müüjad (igaüks neist peab olema valmis üksikasjalikult öelda, millest on tehtud siis või teisiti toote omadused kasutatud tooraine jne. ). Selleks, "Progress" korraldab müüjad kauplustes koolituste müügi-ja isikliku kasvu, samuti teostab hindamisaruanne koos присвоением müüjatele kvalifitseerimise kategoorias. Ja kes on klient? Kui firma alles alustas tööd, see pakkus mööbel on piisavalt madala hinnaga. Kuid arenedes ja turu küllastumine juhend "Edu" on tulnud järeldusele, et konkureerida väikeste tootjate segment $ 100-150 ebapraktiline. Ja täna mööbel ettevõte asuma keskmine väärtus segment $ 250-500. Vastavalt tulemustele teadus, ostjad mööbel "Edu" - see on tagatud tarbijad 25-44 aastat (nende sissetulek on vahemikus 1500 kuni 2500 usd. Kuu, 90% ostjatest on seitse'nd). Sellised inimesed pre'esindavad kõrged kvaliteedinõuded mööbel (kvaliteedi all kliendid on meeles eelkõige vastupidavus), kuid neil ei ole piisavalt vahendeid, et osta itaalia mööbli $ 2-3 tuhat. Vastavalt teadusuuringute, klient "Edu" on valmis kulutama m'mööbel 2000-2500 eek. (Kusjuures mööbel - see on tähenduslik ostmine, mis on tehtud umbes kord n'yat aastat). Ettevõte uuris võimalus väljumist ja ülemine hind segment, aga jõudsin järeldusele, et selles etapis on lahendus võib pigem kahjustada kui tuua "Mööbel Edu" uue taseme arendamiseks. Sest tarbijal on selge association selle kaubamärk on nii odav ja piisavalt tagatud ostja on ebatõenäoline, et minna sisustus salongid "Edu". Ning siin on tänase päeva sihtrühma olemasolu kalleid mudeleid saab ainult hirmutada. Aga tulevane plaanis tehases uue brändi ja eraldi võrku, et edendada kallis mööbel. Innovatsioon teenust ja toodet, Kuna uuringud näitavad, et ostjad "Edu" kõige rohkem hindavad vastupidavust m'mööbel, tehnoloogid on ettevõtte peamine tähelepanu pööratud tehnoloogia areng. Tootmises pidevalt sisse uuendusi. Omal ajal "Progress" oli esimene kodumaine tootja, kes asendas disain diivan andmed PUITKIUDPLAAT detailid välja kallim materjal - vineer. Hiljem on seda eeskuju järginud paljud teised ukraina tootjate ja täna on keegi seda juba ei ole üllatunud. Nüüd on tähelepanu tehnoloogid taim on suunatud kvaliteedi tõstmine puidu töötlemine. Erinevalt teiste tootjate, "Progress" kogu tsükli töötlemine puidu teostab oma jõududega. Mööbel конструируется nii, et kõik tema puud'puidust osad on kättesaadavad silma ostjad ja need saime näha ja hinnata toodete kvaliteeti. "Paljud tootjad püüavad peita halb või tehnoloogiliselt valesti töödeldud puu-ütleb Oleg Бочаров. - Me otsustasime näita ostjatele kõik sisemised osad, mööbli - mis on puit ja kuidas seda kasutatakse konstruktsiooni ühe või teise mudeli. On kuldne reegel - mis tahes kaup, tuleb vaadata mitte ainult väljast, vaid ka kiigata, "fassaad". Püüame näidata kliendile, et meie mööbel on valmistatud südametunnistus ja kestab kaua." Täna tänu sellele lähenemine tooted "Edu" on originaal, kuid juba homme ja muud mööbli tootjad pööravad tähelepanu viimistlus sisemised osad, ja siis tehas peaks tegema ostjatele uut konkurentsivõimeline pakkumine. Kusjuures ei ole ainult tootmine on valdkond rakendada täiustusi ja uuendusi. Parandamise teenuse Oleg Бочаров usub peaaegu tähtsam, kui täiustamine ise mööbli. Omal ajal "Progress" üks esimesi nende hulgas kodu-mööbel äriühingud pakutakse tasuta kohaletoimetamine mööbli ostjatele ja seeläbi oluliselt tõstis oma müüki. Varsti pärast seda muud mööbli müük tootjad ja jaemüüjad olid see edukas kogemus ja teinud oma toodete kohaletoimetamine tasuta. Vastavalt Oleg Бочарова, see on juba täna konkurentsi - täiustatud toodetele ja teenustele, mis teeb ühe ettevõtte erineb teistest. Ja ostja saab paremat kaupa ja kõrgetasemelist teenust. Seal on palju valida Erinevaid m'mööbel TM "Mööbel Progress" on rohkem kui 40 mudeleid, millest mõned näevad ette võimaluse modulaarne koost, et seoses väikese korteri võimaldab leida erinevaid võimalusi kombinatsioonid moodulite ja paigutus mööbli ruumis. Iga kahe kuu tagant valmistab kogenud proovi uue diivani või komplekti mööbel. Uued mudelid välja töötatud disain osakonna "Edu", kusjuures tema töötajad juhinduvad andmetele turu-uuringute, analüüside dünaamika nõudlus enda valikut ja nii edasi. Kõik proovid mööbli kontrollida vastavust ГОСТам instituut "Гіпромебель", mida tõendab kvaliteedi sertifikaadid on kõik mudelid. Обивочная riie on hangitud USA-s, mõned Euroopa riigid, samuti Türgi. Seejuures tellimuste võimaldavad "Edu" tellida autoriõigus värvi ja teatud liiki kudede isegi paistab silma logo "Mööbel Progress". On loomulik, et suur hulk sisustus materjalid (rohkem kui 700 liiki kangas) võimaldab oluliselt laiendada valikuvõimalusi sees üks näidisele. Üks ja sama mudel võib olla esindatud kuus hind gruppides, olenevalt kuludest, polsterdus kangas. Mis puutub värvi ja nende kombinatsioone, siis on neid üle 400. Kliendi soovil võib valmistada mistahes mudeli millise iganes kombinatsioon обивок, kuid mõned mudelid on - ja on loomulik nahk. Teine vahend suurendada on laiendada tootevalikut valmistatud kaubagruppide. Kuni viimase ajani "Progress" oli tuntud tootja ainult m'mööbel, kuid praegu tehases algas väljaanne köögid. Lähitulevikus on planeeritud käivitada tootmise magamistuba ja mööbel toad. Laiendada tootevalikut ja lahkumisest uusi nišše käsiraamatut näeb tulevikku suunatud arengu tee, ja seega praegu toimub töö ületamiseks stereotüüp, et "Progress" teeb ainult m'mööbel. Lisaks toimub pidev optimeerimine sortimendi sees iga kauba "! Rühma. Erinevad maitsed ja nõudmised on ostjaid mööbel, tulevad uued suundumused moes mööbli, kasvab tarbijate heaolu, mis ei ole enam rahul vaid diivan taskukohase hinnaga. " Täna on ostja enam orienteeruda ainult hind, - ütleb Oleg Бочаров, - ja on valmis maksma suure summa eest moodne ja ergonoomilist mudel või rohkem tuntud kaubamärk. Ei saa ignoreerida nõuete muutus ostjaid valik, ja nii me igal aastal viime läbi turu-uuringud ja analüüsime oma valik *. Ettevõtte jaoks on oluline mõista, mis juhtub klientide nõudmistele on ühes või teises модельную rühm, ta tõuseb, langeb või jääb stabiilseks. On uuritud, et need näitajad on suhteliselt tooteid konkurentide - nii kodu-kui ka välismaiste tootjate mööbli. Olla kursis uute toodete disaini ja tehnoloogia mööbli valmistamine võimaldavad "Edu" rahvusvahelised ja всеукраинские näitus. Nii et kui mingi ajast ja arust mudel, ta ei taganenud tootmise. Garantii kvaliteedi Märk sellest, et ettevõte on valmis vastutama oma toodete kvaliteeti, garantiid kvaliteedi. Teenuse garantii tähtaeg on 18 kuud m'mööbel ja 24-kuu - laevakere. "Kui tegemist on kvaliteedi garantii ja keegi tootjate kinnitab, et tema tooted pole üldse kaebusi, see näitab, et ta lihtsalt ei ole vastupidine sv'suhelda oma ostjatega, - ütleb Oleg Бочаров. - Transport, viga esinejad, väikesed tehnilised vead - kõik see võib olla negatiivne mõju kauba kvaliteet, ja sellest ei ole kindlustatud mitte ükski firma. Seetõttu on väga oluline analüüsida kõiki vigu ja kõik tegurid, mis mõjutavad kvaliteeti, et arvestada nende edasiseks tööks ". Näiteks osariigis iga firma kauplus" Edu "on spetsialist toodete kvaliteedile, обов'kelle kohustuste hulka kuulub kontrollimine mööbli pärast transporti tehasest. Pretensioonide tekkimisel toote (või selle osa) on saadetud tehase eriosakond kaebus kiirus kõrvaldada puudused või vead. Kui spetsialist • kvaliteet ei ole tekkinud defekt õigeaegselt ja kehv toode jube kliendi avalduse alusel viimase juurde sõidab töötaja ja hinnata olukorda, kõrvaldab puudused kohapeal või transpordib seadme tehase ning kliendile remondi ajal antakse sarnase kauba ajutiseks kasutamiseks. 14 päeva jooksul osakonnas kaebus kiirus veedavad remont ja kohaletoimetamine-kaup on kliendile tagasi. Selline süsteem on välja kujunenud praktika kaudu, sest mööbel - see on piisavalt keeruline, et transpordi ja kohaletoimetamise tooted. "Kõik kukkus" Kuna "Mööbel Progress", mida müüakse peamiselt kaubamärgiga kauplused, reklaami jõupingutusi ettevõtted on suunatud mitte ainult luua positiivne maine, brändi, kuid informeerimine ostjad on kohti, kus saab osta seda, mööbel. Mis puutub pilti, siis praegune loosung TM "Mööbel Edu" -" Et kõik kukkus" - peegeldab võimalus osta kogu mööbel (pehme mööbel, köök, magamistuba ja t. d. ) ühes kohas. Tv video näitab, kuidas pere kõigepealt "lisab" mööbli osas on köök ja siis on loodud oma kujutlusvõimet pilt muutub tõeliseks köögiga tänu "Mööbli Progress". Poed sama oma reklaamikampaaniates panna rõhku edendada konkreetseid mudeleid mööbli. "Me kindlasti toetame ka meie mööbli müük meened on välise reklaami, (билборды uuendatakse umbes kord kuue kuu jooksul), kuigi uued mudelid ilmuvad sagedamini. Lisaks, täpsem info kõikidest uudistest regulaarselt võõrustab kell firma kodulehel, nii et soovi korral on mõni potentsiaalne ostja võib sellega tutvuda," ütleb Oleg Бочаров. "Edu" peamine tõhususe näitaja propagandakulud - müük suureneb. Eesmärk tulemuslikkuse analüüsi erinevate медианосителей, samuti teadus kõlarid tellimuste tooteid ja õigeaegse avastamise paljutõotav ja probleemseid seisukohti tehas omab oma uuringud ostjad on marginimega kauplustes. "Meil oli kogemus poole pöördumise turu-uuringute firma, - ütleb Oleg Бочаров -, kuid see osutus väga kallis ja ei toonud erilist kasu. Siis oleme ise välja töötanud опросный leht külastajate pood. Teave, mis on saadud esimene käsi, on osutunud väga kasulik. See on meid aidanud mitmeti mõista (näiteks, oleme suutnud hinnata tõhusust reklaam kulude suhe ostis mööblit juurde посетившим kauplus). Nüüd selline küsitlused toimuvad pidevalt". Kui abi oma uuringute firma tuvastas kõige sobivam медианосители. "Täna oleme peamiselt paneme televisiooni kaubaautod, ja ülejäänud vahendid kasutame täiendav," selgitab Oleg Бочаров. Need vahendid kulutatakse vastavalt reklaami plaane ja arvestuse hooajalisus. Näiteks, sel aastal allkirjastatud leping pakkumine ning reklaami mööbli programmi "Härrasmees-Show". Varem reklaam "Edusamme" ei läheks suvel, sest see on surnud hooaja мебельщиков. Hiljuti, olles kaalunud kõiki plusse" ja "vastu", et ettevõtte juhtkond on otsustanud mitte minna suvel koos ekraani. Kui pidevalt meelde tuletada enda kohta vaatajale, pärast lõppu puhkuste ta on valmis külastada kauplusi "Mööbel Progress". Praegu aastane, reklaami eelarve "Edu" on umbes 5% iga-aastasest eelarvest firma. Sellest summast moodustasid fondi kohalike reklaamikampaaniate (raha ise kasutada filiaalid) ja reklaami fond image reklaam. Tütarettevõtete silma reklaam fondid järgmise skeemi järgi: shop esitab reklaami kava vastutava kontori ja kui see dokument õigustab ennast seisukohast kasumlikkuse selle filiaali, siis ta väidetavalt. Edasimüüja poed ise määravad oma reklaami eelarve, oma reklaam vajadusi ei rahastatakse peamiselt kontoris. Vabadus kauplustes Olemasolu vahendusfirma ja kauplust võimaldab "Progressi" tegelikult sobib, et edendada oma mööbli. Edasimüüja poed on üsna suur vabadus oma tegevust. Näituse näidisele ja suurus kauplemise marginaalid, kes moodustavad nad ise, tehases "Progress" on uus mudel affiliate esitlused, konverentside ja messide. Kõik see võimaldab esindajatele poed vaadata новинкам ja määrata, milline neist uusi mudeleid osta, ja milline on oodata, tuginedes näitajatest oma sales. Soovi korral müüja tellib ühe või teise mudeli. Kampaania aktsiad ja edasimüüjate veedavad oma vahendeid. Mis puudutab kauplusi-koostööpartnereid, siis nende volitused ei ole nii suured. Paigaldada kauplemise hinnalisand tooteid nad võivad samamoodi, nagu edasimüüjad, kuid ei ole seejuures on õigus moodustada näidisele. See on tingitud asjaolust, et oma poed kasutatakse ja kuidas tööriista uurida tarbijate nõudlus, uued mudelid tulevad kõik filiaalid, seega uurimisrühm tehase jälgi reaktsiooni ostjaid ühe või teise uudise. Kui pood sattus punkti ja uus mudel oli edukas, siis lisandus nõudlust see on märgatav praktiliselt kohe. Edaspidi selline mudel võtab silmapaistev poes ja kõnelusi ostjad müüjad on pöörata tähelepanu just sellele, rääkides selle eelised ja plussid. Üldiselt sama, kui mitte arvesse võtta uuendusi, mööbel kauplustes satub kahel juhul - kas tema taha saata lattu, teades, et see on продающаяся mudel, kas see mööbel alusel konkreetse ostja. Tavaliselt on suur osa toimetatakse kauplused tooteid nagu kord ja on kohandatud - ostja valib ta välja kataloog, mida on igas poes. Päeva jooksul poest аккумулируются klientide tellimused ja spetsiaalsele arvuti pro-programmid edastatakse tehas, müügimeeskonna. Seal need tellimused moodustavad kuni suuruseni transpordi kogused (auto koos haagisega ). Tähtaeg moodustamise tellimuse suurusest sõltub linna ja müügi tasandil (keskmiselt kulub selleks kolm päeva kuni kaks nädalat), siis tellimus edastavad tootmine. Tootmise tsükkel kestab kolm päeva, pärast seda valmis toode jõuab lattu. Tegelikult on peaaegu igal. diivan, mis on tehtud tehases "Progress" - see on juba kellegi diivan. "Meil ei ole mõtet teha reservi, keegi ei ole soovitud mööbli - me teeme seda neile, kes selle juba ostnud, - ütleb hr Бочаров. - Kui esitada hüpoteetilise olukorra, et tekib nõudlus, - me lõpetame tootmise, kuid затоваривать laod ei lase". See süsteem on üks kõige демократичных, ja see programm võimaldab teada reaktsioon turul pakutav valik. Poliitika progressiivne hind hinnakujunduse Põhimõtteid firma on paigaldatud mitte vahetult. Kauba valik on jagatud rühmadesse. Hinnastrateegia iga rühm määrab olukord turul mõjul millest kujuneb müügihind iga mudeli. Sellega tegeleb spetsiaalselt loodud kui tehases uurimisrühm. Müügihind on sarnane kõigi kauplustes, ja kuigi kaubanduse juurdehindlus on määratletud kauplused ise, on kehtestatud soovituslikud kogused juha. Teisisõnu, on olemas pistik - ülemine (kui ülehinnatud hinnad mudel непродаваемой) ja alumine (kui pood müüb mudel soetusmaksumuses, mis tähendab, et midagi ei teeni) piir hinnad. Kui pood on tuvastanud, et talle on kasulik selline-siis on hind, siis keskel ning sellest summast võib ta pakkuda ostjale soodushinnaga. Ja kui see on pidev klient, совершающий ei ole enam esimese ostu (muide, "Progress" lugupidamisega viitab ostjate ja kinnitus ei nõua), siis soodustus talle on tagatud. Uuringute tulemused näitavad, et korduv osta või osta tuttavate soovitusi moodustavad suure osa. Siiski toote kvaliteet, teeninduse tase, rõõm kõige toote ostmiseks on palju tähtsam, kui iga kliendikaart, вважають "прогрессовцы". Kui "Edu" järgib neid põhimõtteid. Kui nende osutub piisavalt, ilmselt pead tegema loomise süsteemi lisatasud ja allahindlused. Suurepärane kaugele Nagu ka iga firma, "Progress" ehitab pikaajalised arengukavad. Lähiajal on planeeritud laiendada выпускающихся kaubagruppide: käesoleva aasta lõpuks on kaubanduskeskused saali kaubamärgiga salongid ilmuvad екатеринбурге ja tund - elutuba, прихожие ja laste tuba "Edu". Planeeritud tootmise mahud on sellised, et ettevõtte ees seisvad ülesanded ehitus uue tehase ja uuendada tootegruppide. Lisaks "прогрессовцы" kavatsevad vormingut muuta oma müügipunktides. Juba lähitulevikus ilmuvad suured mööbli müük keskused kokkulepet maja, mille "Edu" küsib oma ostjatele, ei raiska aega otsides, "ühe katuse all" vali mööblit terve kodu. Kuid kõik see on vaid etapid teel peamine eesmärk - saada seadusandja mööbli mood. Just nii lõppes "Progress" oma positsiooni assistent paigaldamine Ukraina turul tulevikus.
ALLIKAS: Uus turundus

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar