pühapäev, 30. märts 2014

Anton Табаков: "minu kodu on suurepärane biofield"

Räägitakse, et laste geeniused loodus puhkab. Kuid Anthonile Tabakovu pigem sobib teine vanasõna'i: andekad inimesed andekad kõiges. Näitleja, ресторатор, abikaasa ja isa - kõik mängijad Tabakovu õnnestub. Ja oma kodu Anton nimetab kehastus oma unistused.

- Anton, kodus peremees - te?

- Vaadates mida sa mõtled. Minu töö toob mulle sissetulek, ma ei saa normaalselt tagada oma seitse'yu, lisaks leian, et see on oma otsene обя'side. Kuid see ei tähenda, et kodus ma kellelegi dikteerida, mida ja kuidas teha. Ma usun, et seitse'i on ehitatud võrdsusel ja vastastikusel austusel. Meil ei ole suuremaid või неглавных, lahendus, me võtame ainult koos. Nii, usun, et tuleb ja laste suhtes. Nad peavad tundma, et neid kuulavad ja võtavad teadmiseks, muidu hiljem, kui laps kasvab, on ta juba ei tule teile koos oma probleemidega.

- Juba kord sa rääkisid juba lapsest, alustame ekskursiooni oma kodus koos laste...

- Laste meil kaks. Üks magamistuba ning teine mängu - kõik nagu täiskasvanutel. Kuigi, ausalt öeldes, kui me neid arveldada, ei ole sellest mõelnud. Lihtsalt nii on mugavam. Ja veel me püüame kõigepealt teha laste toad isoleeritud, et keegi kedagi ei varjaks. Sest tütar tahab ja sõpru kutsuda, ja muusikat kuulata, ja kõik peab olema mugavalt.

Mis puutub inter'interjööri laste, siis nad maitsestada samas stiilis, et kogu maja. Liimi mingi tapeet koos слонятами või kassipojad, mulle tundub, et see on liiga. Lapse jaoks on oluline luua atmosfääri - värvikas ja helge, ja selle me oleme saavutanud, kasutades komplekti värvid. Kogu mööbel: ja креслица ja диванчики - kõik on väga erksad värvid. Ja siin on magamistuba, vastupidi, jäi lihtsalt puud'яной. Mulle tundub, et magamistuba on koht puhkamiseks ja erksad värvid on ainult ülemäära erutada teadvus.

- Nii nagu iga tüdruk, kellel on Ani ilmselt palju kleidid. Ilmselt ja garderoob oma on?

- Jah, riietus on tal nii palju, et mõned ta on riietatud ainult üks kord. Lihtsalt ei jõua kõike teha. Ja nii, millise midagi puhkus kindlasti'kindlasti imendub, siin on Uus aasta on olnud - ta on meid lihtsalt tappis otse!

Roll garderoob täidab suur riidekapp magamistoas, kui seda talle ei piisa. Muidugi, kui tütar kasvab, ja sellise kiirusega, millega täieneb tema riidekapp riided, pea ehitama eraldi suvila (naerab). Aga see on muidugi nali. Ausalt öeldes, meil on, kuni sellest ei ole mõelnud, aga kui küsimus oli üles meie ees on, ja siis otsustame. Ei usu, et see oleks suur probleem.

- Anton, iga inimese kodu on tema kindlus. Oma kodu kaitseb sind muust maailmast?

- Me elame ajal, mil inimesed valitseb kadedus ja viha. Olles selles ühiskonnas, sa oled vaimselt ammendanud. Silmakirjalikkus on tugevalt выматывает, nii et muidugi, kodu - see on just see koht, kus on võimalik olla mina ise, ei pea kartma, et sulle воткнут nuga tagasi. Kodu kaitseb mind negatiivse energia, заряжая ainult positiivsed emotsioonid, mis annavad jõudu homne päev.

Maja peab olema oma patroon, vaim. Ja kas teie kodus on?

- Ma usun, et ka õdusust ja hing kodus sõltub sellest, kes seda külastab. Minu kodu tulevad ainult head inimesed. Siin on suurepärane biofield. Te ise olete ilmselt märganud, et kellegi juurde lähed rõõmuga, ja kellele mitte. Peale aura mõjuta asukoht mööblit, värvi seinad... Ja kui kodus on tunda ebamugavust, mis tähendab, et midagi on valesti, ja põhjused võivad olla täiesti erinevad. Sellest, milline suhe valitseb majas, ja неблагополучного ruumi.

- Teil on puud'kivimaja, miks ei tellistest?

- Tuleb minna loomust. Et naturaalsed, siis hästi. Ja tellised, loomulikult on parem, kui klapp on. Mida vähem metalli, seda parem. Maja peaks hingata, elada, mitte olla betoonist kasti...

- On selline väljend: "unistuste maja". Milline ta on, oma unistuste kodu?

- Mul on kaks võimalust, üks neist on fantastiline. Ma ei ole originaalne ja kordan sõnu luuletaja Велимира Khlebnikova, mis ütles: "Iga loominguline inimene peab olema oma ühetoalise korteri iga osa maad, millel on klaasist seinad, ta peab üle vaatama kõik". Ma muidugi ei läinud nii kaugele. Ja teine variant - see on minu maja. See on nagu kord ja seal on maja minu unistused. Puud'яний, ümber männi ja kuuse - selline väike lukk.

- Lossis kindlasti peab olema palju peeglid...

- Peegel on olemas, ja nad mängivad olulist rolli. Oluline on see nende paigutus. Kus peegel peab olema saladus, kuskil ilmutus. Kuskil бытом, kuid see on minimaalne. Ja kus - see-ja maagia, ja see on kõige põnevam. Ja veel, meil oli paar aastat asusid rüpes suur peegel XVIII sajandil. Me otsustasime, et riputada kas Ani. Nüüd võib ta mõõta oma varustus ja välja teda, ning tunda ennast nagu tõeline printsess.

- Pidurid... peegel... Siis tundub, romantik!

- Ma lihtsalt toetaja klassikaline stiil. Maja me oleme näinud, et inglise stiilis mõnedes tubades asemel tapeet kasutatud riie, mulle tundub, et see näeb välja väga üllas. Pean tunnistama, et olen osaline, elegantne ja korraga hubane inter'єрам, nimelt see on omane koostisega inglise stiil. Puidust meil on peaaegu kõik: elutuba paneelmaja seinad ja tamme parkett põrandal, ja on traditsiooniline täispuidust mööbel...

- Ma kuulsin, et su naine on omal ajal väga увлекалась disainiga inter'еров, kus õnnestuda tema ideid?

- Kui-siis, kui ma затевал kohe mitu projekti, mul oli vaja abi: vaja oli kiiresti vormistada restoran. Naine otsustas mind aidata ja talle, ja mulle meeldis. Siis olid veel mitu projekti. Suurim neist - see, muidugi, oma maja. Nüüd on naine otsustanud võtta natuke aja maha. Ta on palju aega ja jõudu, annab televisioonis, ja mis kõige tähtsam, saab sellest tööst suurt rõõmu.

- Anton, ma väga ei tea, aga te kodus valmistada?

- Muidugi! Ma väga armastan süüa palju rohkem, kui seal on. Ma отдаюсь seda protsessi täielikult ja jäägitult. Nüüd olen saanud rohkem aega veeta kodus, nii et, jumal Tänatud, mul on aega ja siis, et valmistada midagi maitsvat. Sa tead, ma olen ju isegi külla minna "oma самоваром"... Sõbrad on juba naerma mind ja хватаются peas on, kui ma näitan silmapiiril oma коптильней. Kuid tulemus, muidugi, keegi ei eita.

Kahekordselt hea meel on mul, et mu isa käib einestada restoranis. Minu jaoks on see parim kiitus...

Materjalid teemal

Ants: "selles majas зародились meie suhe"
Valentin Yudashkin: "No snacking köögis! "
Anita Tsoi: "protsessi, loovust, ma oleks'u plaadid"
Mis oleks teile veel tahaks olla kodus või, võib-olla uusversioon?

- Kordamine, arvan, et ei pea midagi. Meile kõigile meeldib, ja tahaks lihtsalt elada ühel õhkkond, mida oleme loonud. Ja midagi veel olla... ei tea Isegi. Mul on kõik olemas, mis mulle vaja, ilmselt ma olen õnnelik inimene on kord juba ei saa nii öelda. Võiks soovida jaht, näiteks, kuid kainelt мысля, ma leian, et ma seda ei tahaks, aga kui äkki on'ilmub selline unistus, ma teen tööd. Ma tean kindlalt, et iga soovi täita, kuid enne selle täitmist saab tulla ainult läbi töö.

- Kui kujutada ette, et te olete kangelane muinasjutt "Võlur Emerald city", kuhu sa tahtsid, et orkaan võttis sind koos sinu maja?

- Kui ma ei taha, et orkaan mind kuskil nõudnud. Ma väga hästi tunnen ennast siin. Kuigi, kui see oleks võimalik, siis ma oleks попутешествовал oma kodus kogu maailmas, eluruumi paar päeva igas riigis. Ainult lõpuks tahaksin tagasi kõik oma kohale. Kuid see on siiani. Võib-olla tulevikus ma tahaks midagi muud... (Paus). Kuigi, tead, üldiselt on võimalik, et orkaan võttis mu kodu on ookeani kaldal, kus omaette võimalik puhata all kõlab internetis surfata.

Tekst: Julia Анпилогова | Foto: JP

Allikas: Omanik

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar