pühapäev, 30. märts 2014

Aastane paradiis Giorgio Armani

Esimest korda Giorgio Armani sattus saarele Пантеллерия rohkem kui kolmkümmend aastat tagasi, kui külastas oma sõpra. Siis talle seal ei meeldinud. Ise Armani ütles: "Ma ootasin, et mind ootab eksootika, kuid mitte nii palju. Ei olnud häid hotelle, restorane, mingit infrastruktuuri. Meil tuli ise valmistada endale toitu, peamiselt tipphetkeks oli möödaminnes teel auto. Aga paar päeva olen harjunud ясному lõuna taevas ja pidev vaikus ".

1981 Armani otsustasin osta maja selles piirkonnas. Nüüd Пантеллерию juba on olemas elekter, mis on ehitatud mitmeid hotelle ja pidevalt lippama autod, mis siiski ei riku ürgset ilu saartel. Maja, teostatud traditsioonilises araabia stiilis, seintega looduslikest kivine kivimite paksus on umbes kaks jalga ja tõstja, annab palava ilmaga jahe ja värskuse. Ise saar on tekkinud vulkaaniline kivim, nii et maa on siin väga viljakas. Sajandeid tagasi siin olid araabia asula, mõned elemendid, hoone on säilinud veel nendest kaugetest aegadest.

Materjalid teemal

Inter'camera alates DKNY
Vapustav maja Yves Saint-Laurent
Põhimõte Dominos
20 pluss aastat Armani on loonud siin oaas, mis ümbritseb kogu maja. Siin võib näha erinevaid omanäolist puud, suurepärane põõsaste, põõsastike jasmiin, range siluetid töötama ja трехсотлетних palm tõi välja, Sitsiilia, ja muidugi kohalikud kaktused.

Igal aastal on siin kõik uuendamas, teevad omamoodi makeover kodus. Hiljuti uuendanud bassein ja täielikult освежили inter'is, kus on kasutatud erinevaid esemeid rida Armani Casa. Luua villa Giorgio kutsus tuntud itaalia arhitekt Gabriella Джіунтолі. "Minu otsus palgata seda tööd Gabriella, oli tingitud paljudest teguritest. Esiteks, kuidas kohalik elanik on see saar, see on ideaalne mõistab seda loodust ja keskkonda.

Teiseks, see on kaasasündinud kingitus mõista maitse ja vajadusi kliendi, muutes oma ideid ellu viia, mis on loomulik ja lihtne, kuid lõpuks luksuslik. Maja Пантеллерию kajastab minu nägemust ja enda esteetilist laadi. Kodus sa ei tohiks tunda lõdvestunud ja pingevaba. Mulle meeldib, kui inimene ei kaota sv'side loodusega, me räägime materjale, värve ja vorme. Mul on palju kodudes üle kogu maailma, ja nad on kõik üksteisest erinevad, kuid igaüks omal moel peegeldab oma isikupära, " ütleb Armani.

See maja on palju eeliseid, mida täielikult nautida suur disainer. Siin ta tunneb, et on rahulik ja pingevaba, siin võib ta koguda puhkus kogu oma seitsme'u ja, lõpuks, mõtlesin, et sina oled palju miili kaugusel tsivilisatsiooni, ei ole hea.

Inimesed küsivad sageli Giorgio võrrelda seda maja Milanos ja maja Пантеллерию, et ta vastab: "Need kaks maja on täiesti kaks erinevat funktsiooni. Milanos ma töötan esmaspäevast n'reedeti on väga hõivatud ajakava. Ma ei saa lõõgastuda kodus ja jälle tuleb tööl kaks sekundit, sest ma olen südames Milan. Пантеллерия - see on minu suve varjupaika, siin ma veedan terve august on aasta-aastalt. Kuid viimasel ajal olen saanud veeta seal rohkem aega, nüüd ma выезжаю sinna уикенды kevadel ja sügisel, sest siin on alati soe ".

Пантеллерия - see on see koht, kus Armani saab tõeliselt lõõgastuda. Tema õde räägib, et tal on isegi erinev nägu. See koht inspireeris teda on mõned ideed, mis väljendub toodete Armani Casa. Kuid Armani otsivad inspiratsiooni mitte ainult siin, ta otsib seda kogu füüsiline keskkond - meri, kivisse, puusse. Lihtsad puhtad jooned, kallid materjalid, vaieldamatu funktsionaalsust ja mugavust - siin on filosoofia Armani Casa, ideaalne väljendub villa Armani saarel Пантеллерия.

Tekst: Ksenija Romanova

Allikas: www2. iz-dom. webstroy. ee

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar