pühapäev, 30. märts 2014

Territooriumil on laste naeru

Valgevene kaunitar ja pimedate konkursi "Eurovisiooni-2005" Angelika Агурбаш kümme aastat tagasi ei osanud ta arvatagi, et kunagi ümber kolima Venemaale, kohtub siin oma armastust, muutub suures ema'u ja armuke kaks hubast kodu - kodus oma mehe подмосковном Kuninganna ja luksuslik toaline korter Крылатские mäed.

Angelique, Teie lapsepõlv möödus Valgevenes. Kuidas meeles pidada'elamus Teile maja lapsepõlvest?

Maja minu lapsepõlvest - see on külalislahke maja minu vanaisa Minski oblast. Hubane ja hästi hoitud, see maja on teretulnud kohanud arvukalt külalisi - sugulased (minu ema seitse'st oli 8 last), sõbrad või lihtsalt tuttavad inimesed. Ja pühad on siin alati olnud suur pidu. Amp'mäletan, kuidas ma alati ootasin nädalavahetusel, et lõpuks minna oma vanaisa. Ta oli fantastiline inimene, uskumatult хозяйственным. Ja mind väga armastas! Mulle tundub, et kõige rohkem meeldis. Ma olen tänulik Jumalale, et ta kinkis mulle lapsepõlves õnn suhelda vanaisa. Kui ma olin 13-aastane, tema ei ole muutunud. Kuid ma olen amp'mäletan ja ikka veel armastan.



Sa tundsid ebamugavust kolides Venemaale?

Muidugi. Kui ma elasin Valgevenes, ma ei suutnud ette kujutada, et kunagi teie juurest lahkunud oma kodumaalt. Ma tõesti ei mõista neid, kes ülesandel siis need ajad, Ameerikasse, Austraaliasse. Ma kujutanud, kuidas nad nutavad oma kodumaa vastu. Lihtsalt hulluks minna! Ja kui kolis Moskvasse, siis ise ohtralt tundsin kogu õudus эмигрантской elu. Tundub, Valgevene kõrval, ei tohiks tunda mingi erinevus - meil on isegi piiri kui sellist ei ole, kuid siiski. Ma olen väga kaua привыкала moskvas, selle linna rütmi. Elu minskis ja elu Moskvas - see on täiesti kaks erinevat elu. Absoluutselt täpselt tean, et elu Moskvas toimub kiiremini, sõidab nagu электричка. Mõnikord isegi ei jõua enne mõista, mis sinuga toimub. Muide, ma elan siin juba n'viis aastat ja jõudnud armuda sellesse linna. Ja nüüd, kui ma tulen Minsk, saan aru, et minu teine kodumaa on nüüd Moskvas. Kuigi Valgevene ma olen nagu varem, on armastus ja see armastus on säilinud peaaegu физиологическом tasandil.

Kus Sa oled elanud, kui jõudsime Moskvasse?

Esimesed kaks kuud elasime hotellis. Siis oli väiksemat tüüpi kahe magamistoaga korter, kus oleme elanud pool aastat. Ja kui sai lõplikult selgeks, et ma lähen mehele, Nikolai, kolisime tema juurde avar maja подмосковном Kuninganna. Maja üldpind on umbes 700 ruutmeetrit. Fakt on see, et maja ehitamine oli veel isa Nikolai. Kahjuks see ei ole enam meiega. Maja on väga kallis, minu abikaasa. Ta mitte mingil juhul ei taha teda jätta. Tuleb välja, et mul oli päris "ja meeste" maja. Nüüd on meie "linnus" suletud tõsist rekonstrueerimist. On sv'seoses korduvtäitmisel meie suur pere. Viimase nelja aasta jooksul on ta tugevalt töötada. Seitse meie lapsed, pluss veel sugulased ja sõbrad. Meie kaks tütart juba abiellusime. Üks on juba sündinud tütar, ja nüüd on meil oodata suur täiendamise osas lapselapsed ja внучек. Meie laua elutoas enam ei piisa selleks, et mugav on tulla kogu perega, sest lõuna-või õhtusööki. Laiendame Эрко hall ja paneme seal on suur tabel, vähemalt persson 30. Ja nüüd kolisime selle korteri.



Mis lugu see toaline korter Крылатские mäed?

Korter on'ilmus n'viis aastat tagasi. Nikolai ostis selle mulle, loodan, et ma kiiresti перееду lastega Valgevenest. Ju ma omal ajal kaua ei olnud sellega nõus kolima. Ja kui me juba abielus, ja kui ma kolis Moskvasse, siis kohe ka ei kao elama selles korteris. Seda enam, et seal olid ainult paljad seinad. Nii et see korter on pikka aega пустовала. Ja ainult kaks aastat tagasi siin all on minu juhtimisel algas remont.

Sa oled kutsutud disainer sisekujunduses'interjööri korteri?

Kogu kujunduse mõtles mind. Hoolimata sellest, et esmalt on palgatud väga usaldusväärne ehituse selts, mis on teinud kogu remont on meie korteris. Riigi selts oli kaks disainerit, kes mind aitasid osta mööblit. Asi on selles, et ma üldse ei teadnud, kus, näiteks, Moskvas saab tellida mööbel, valgustid ja muud aksessuaarid. Disainerid külastanud mööbli müük butiigid, tõid mulle tohutu hulk katalooge. Ja minu pädevuses oli heaks või lükkama tagasi pakutud mulle võimalusi. Muide, algselt see korter oli четырехкомнатной pluss köök. Me eemaldada üks tuba ja teinud elutuba, совмещенную koos köögiga. Elutuba on teinud игорную ja kaardiga tsooni. Mind on ülekoormatud uhkus alates uimastamise gizmos korteris on valgusti kujul palli üle kaardi lauale. Minu arvates, meie korter on nüüd sõnastatud stiilis art deco elementidega klassikalise дворцового stiili. See, et olen ise arenenud disain ei ole midagi erilist. Selleks on vaja vaid natuke meele ja maitse.



Ja miks on korteris nii palju Oma portreed ja peeglite?

See vaipu tuntud valgevene kunstniku Andrei Смоляка. Nad on mulle väga kallis. Kõik maalid on liikunud minu minski korter. Usun, et nende minu peamine väärtus. Ilma nendeta ma ei suuda elada. Pro peeglid ütlen, et see on minu tõeline haigus. (Naerab. ) Ei saa mööda minna, ei ole vaadates sinna. Pidevalt leian pilguga peeglist oma peegelpilti. Kes ütles, et peeglid võtavad energiat. Nii et nüüd püüan võimalikult vähe peeglisse vaadata. Püüan elada rohkem loomulikult, освобождаясь eri konventsioonide. Kohe meenuvad sõnad ühe suure iseloomu: "maailmas on nii palju asju, mida ma ei vaja". Õppinud filtreerida välja neid asju elus, mida ma ei vaja, et vabastada oma ruumi. Selles vanuses info rõhk nõuab tähtsustada ja panema kõik oma полочкам, eraldades tähtsam alates второстепенного. Muidu võib lihtsalt hulluks minna.

Sinu jaoks on oluline, millisel korrusel elada?

Mulle meeldib kõrgus. Meie korter asub neiud,'viiendal korrusel - see on viimane.

Ilma milleta ei ole mõeldav Oma kodu?

Ilma lapse naeru. Ütlevad, et kui 30 aastat maja täis laste naeru, siis ta on tulvil кошмарами. Jumal Tänatud, et meil seda ei ole. Meie kodu on alati täis laste naeru. Ja veel, minu jaoks on tähtis see, mis asjad mind ümbritsevad. Ei meeldi kõik навороченное ja пафосное. Murelik suhtun värvi, тонам ja pooltooni võrra väiksemaks, siis. Mulle meeldivad lihtsad, puhtad jooned, mida ma hea meelega декорируют kõiksugu elemente inter'jer: maalid, skulptuurid, küünlad.



Teie lemmik kodune tegevus?

Minu jaoks on parim puhkus lihtsalt magada ja mitte midagi teha. On igasugu head-paremat, vaata, võib-olla rumal edastamiseks. Mõnikord flipping mingeid ajakirju. See on häirivad mind probleeme ja olen mõtteid.

On asju, millega Sa eriti kalliks?

Inimeste suhted lähedaste inimestega - see on hindamatu. Ja muidugi terve'i. Kui ei ole tervist'i, siis on elus juba midagi ei pea - ega kortereid ega maju ega luksus.

Huvitatud kas Sa ilmalik tegevus?

Kõikvõimalikud ilmalikud üritused ma käin väga harva. Kohtlen teda väga valiv. Mul on nüüd professionaalne loominguline kollektiiv ja suur pere. Nii sagedane tekkimine maailmas ei ole piisavalt aega ega jõudu.

Angelique, on Sul lemmik kirjanik või lauamäng raamat?

Ma ei lugenud juba tuhat aastat, kuigi vajadus on suur. Kuid, võttes kätte raamatu, ma pidevalt magama kolmas-neljas lehel. Desktop raamatuid lapsepõlvest mul on kolm: "Väike prints" Saint-Exupéry, "Vanamees ja meri" Hemingway ja Anderseni muinasjutud. "Tüdruk koos спичками" - see on minu lemmik muinasjutt.

Kus ja kuidas soovid puhkust veeta?

Allaklapitav, tavaliselt kodus. Treenides majapidamine, keetmist. Vaatamata sellele, et ma ta iga päev kodus muresid, nagu varem juhin inimesi, kes aitavad mul ümber maja. Ilma minu sekkumiseta ei saa. Ja veel ma armastan puhata mere ääres. Meri annab tohutu plahvatuse jõudu. Meri, päike ja liiv on minu jaoks parim релакс. Üldiselt on vesi alati aitab vabaneda elu kogemusi. Kui rääkida reisida eri linnades, siis ma väga armastan London ja Milano. Neil on elu - ei наигранная, ja niisugune, nagu ta on. Need linnad annab mulle vabaduse. Seal ma allaklapitav ise ja näen, kuidas teised puhkavad, täiesti võõrad mulle inimesed, hengata, vabalt väljendada oma mõtteid, tundeid, soove.

Ja lõpetuseks, Angelika, mis on sinu jaoks tähendab armastus?

Armastus - see on elu. See on vastupandamatu külgetõmme üksteist, mis сметает kõik oma teed. Armastus on võimatu segi ajada влюбленностью. See on midagi, ilma milleta sa ei saa elada.

Ksenia Фінаева

Allikas: PRO Kinnisvara

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar