pühapäev, 30. märts 2014

Anita Tsoi: "protsessi, loovust, ma oleks'u plaadid"

Anita Tsoi - tuntud laulja ja naine on tugeva iseloomuga. Mida on väärt üks lugu kodus Аниты põhja Підмосков'i, mis tuli ehitada kaks korda ühes ja samas kohas. Aga nüüd on see maja, kus käis meie reporter oli tõeline pere гнездышком.

- Anita, kas teie kodus on kerge lugu?

- See on tõsi: enne kodu, mis meil on, me läksime peaaegu 8 aastat. Meie kodu sündis selline raske piin, et see on parem ja ei mäleta. Üks "tore" päev üks maja, mis ehitasime mehega mitu aastat, lihtsalt võttis ja põles läbi. See oli kohutav. Ja mu mees vastumeelselt, sai ehitada uus. Kujutate ette, milline stress? Paar aastat ehitada, õilistada maja, ja siis üks kord ja kõik, üks tuhk. Ja tuleb nullist alustada. Kuid teha ei olnud midagi, ja ehitati uuesti, tellistest. Ongi kogu lugu.

Paljud meist, kes on elanud elu osa "хрущевках", коммуналках, miks siis soojas meenutavad ajal. Kuidas te arvate, mis on selle põhjus?

- Tead, ma arvan, et leinapäeval ei ole need "koera" tingimused... Soojust meenutavad oma lapsepõlve, noorust. Ma ise olen kõik see on hästi teada, et ma olen ka õnnelik, kui abikaasa on andnud tööd ruumi ka eestis, kaheksa meetrit, et kas. Võib normaalne inimene rõõmustada nurgas paar meetrit roaches ja lutikad ise on endale? Muidugi mitte: me rõõmustasid selle üle, et olid koos, ainult abiellusid. Ja võib normaalne inimene rõõmustada kahetoalises korteris on панельном majas, kus keskkonna ainult paljas betoon seinad ja wc-pott? Korralikult ei saa, kuid oleme rõõmsad, sest võrreldes коммуналкой see oli palee. Normaalne inimene elada sellistes tingimustes ei saa, ja meil on kogu riik on nii elas.

- Olgem nüüd liikuda oma kodus. Ma midagi ei näe tuba, mis elus kunstnik on suur väärtus, - garderoob...

- Tead, tuba selline on, ja päris suur. Aga ma ei kuulun nende hulka need lauljad, kes ei saa osa ühe концертным ülikonnaga. Võib see tunduda imelik, kuid on asju, mida ma ei kanna, minu kodus ei ole. Kord poolaastas ma устраиваю nädala saabumine Euroopasse, Itaaliasse, ja soetada seal täieliku programmi. Ja kõike muud: asjad, kontserdi-kostüümid - ma дарю laste teatrit студиям, lihtsalt lastekodude. On lihtsalt hooajalised asjad ilusad ja kvaliteetsed kingad - siin on see kõik kastid ja".

- Ma tean, et kolmandal korrusel koju saada raskem, kui paljud panga hoidla...

- Ma ei tea, kuidas ladustamine (naerab)... Aga see, et seal on minu valduses, - see on tõsi. Ja ma olen väga rõõmus, et meil juhtus nii, et ma seal saan rahulikult üksi olla üks. Ma olen keegi ei ссорилась, midagi ei taotlenud, on lihtsalt nii välja on kujunenud aegade jooksul. Mu lähedased on väga mõistavad mind, ja ma olen neile selle eest tänulik.

Mul on seda väga vaja, sest ma kirjutan laule, ja peab ütlema, et kui keegi on vaataja nägi, kuidas kirjutada see või teine laul, siis on väga üllatunud olnud. Ma pean saama, ütleme, грохнуть seina plaat või hüüa täiest kõrist, või veel midagi. Loominguline protsess - asi on raske ja kõigil see kulgeb sujuvalt, vaikselt, mõtlik vaade. Mul vähemalt ei ole nii. Juhtub, et on vaja splash emotsioone, ja siin üksindus aitab küll native mõnikord on mures (naerab).

- Kuna mul on isa jahimees, ma oletan, kust sul nii palju nahad loomade...

- Nii-nii, see on, sõbrad, tema abikaasa, kes on sõltuvuses hunt ja meid, kui nii võib öelda, täidavad. Nii et kõik need karud, hundid, põder neile kohustusi'seotud tema välimus on meil kodus.

- Ja ikka kohe näha, et siin elab ida-inimene...

- Ma väga armastan ida-kultuur : see on ju mu emakeel... Mööbel mul hiina, vana, väga mugav. Ja veel disainerid hakkasid eri taimed, enamasti eksootiline, pluss suurepärane purskkaevud - ida kultuur on vesi väga olulist rolli mängib. Ja nüüd mul on siin kõik kasvab, журчит ja annab võimaluse lõõgastuda. Tõsi, peavalu need taimed: kogu aeg kardan, et засохнут, kodu -, siis ma käin harva.

- Anita, on suur hulk hobuseid ümber, nende kujud, maalid - sa neid ikka armastad? On ju koos hobustega-wops'ei ole seotud mitte kõige rõõmuküllasem osa oma elust...

- See on tõsi, ma kukkusin hobuse kahjustatud selg... Kuid see on tuntud lugu, ei taha seda tagasi. Kuid hobune ei ole ju süüdi, et ma neid ikka väga meeldib, kuigi ratsutama lõpetanud.

- Ja siin on see galerii lennukid ilmselt mehelik. Mehe või poja?

- Poega. Ta armastab kõiki neid lennukeid, näete, kui palju on juba? Tuli otsida neile eriline koht majas, aga nüüd on see peaaegu osa inter'jer.

- Nii asjatundlikult valitud inter'ep - teie teene?

- Jah. See on minu, võib öelda, et perekondlik обов'ühenduvus: mees ehitas oma maja, ma olen seda обустраивала. Mul on väga hea meel, et meil nii, et kõik on ütlematagi распределилось, ei olnud mingeid vaidlusi. Sest harva juhtub, et inimeste maitsed on täielikult olid mehed üldse, tavaliselt rahulikum kuulub eri inter'єрним eksperimenteerida. Näiteks, käetugi ustel. Et mehed on kõigepealt oluline, et see oleks mugav, прочна ilmutas (naerab), aga naise jaoks on oluline, mis ta värvi, kuju... Nii et meil on seitse'* igaüks tegeleb sellega, mis talle lähedal: mees - globaalsete väljakutsetega, ma - väikesed.

- Nüüd esimene korrus: teil on siin jõusaal, bassein,...

- Noh, mis parata, kui mul on elu lõpuni määratud võidelda liigse kehakaaluga? Kuid, nagu näete, ja selles võitluses on võimalik võita. Tõsi, võitlus ikka jätkub: igal hommikul, väheste eranditega, ujuja, ja обов'kindlasti - kolm korda nädalas vähemalt - tegelen õhusõidukit simulaatorid.

- Mida te soovitate inimestele, kes unistavad oma kodus?

- Ei rahune maha ja ei loobu. On vana korea märk, meie сім'i tema koges ise: kui teil on põlenud maja, siis on vaja uus ehitada seal, пепелище, siis edasine elu oleks õnnelik. Meid see puudutas sõna otseses mõttes, et jumal hoidku, kellele, muidugi.

Aga ma tahaksin seda uskuda'ma suhtusin laiem. Isegi kui teil midagi ei juhtunud, vaeva on läinud tuhka, ei pea meelt heitma. Tuleb püüelda püstitatud eesmärgi kõigi vahenditega, ükskõik mida! Ja kui jõuad seda, ehitada oma maja, maja laiemas mõttes - sul kõik hästi läheb.

Tekst: Julia Анпилогова

Materjalid teemal

Sergei Зверев: "Vormistades maja, kuulake ise"
Vapustav maja Yves Saint-Laurent
Põhimõte Dominos
Allikas: Omanik

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar