laupäev, 29. märts 2014

12-13 toolid päevas 2006-11-08 16:44:28

Ehitus ja rekonstrueerimine.








12-13 toolid päevas
2006-11-08 16:44:28

"Linnutee" Talv - aja suurim elavdamiseks turule koduse mööbli. Enamik müüjaid on spetsialiseerunud mingis kindlas vormis mööbel: leibkonna (m'mis, seinad, laste, прихожие jne), kontori või eriotstarbelised (trade, töökojad jne). Need suunad sobivad sektoris, mida saab jagada mööbel turg. Käesolev materjal on valgustab metoodika edendada kauba ettevõtted töötavad sektoris majapidamises mööbli. Müüjad mööbli võib jaotada ka tehnika ja müügimaht. Metoodika määratakse eelkõige käibekapitali olemasolu ja kontingendiga potentsiaalseid ostjaid, kellele orienteeritud ettevõtja. Nii, minimaalne kapitali iseseisva hankimise ja edasise müügi вещевом turul on umbes $ 1. 5 tuhat pluss sõiduk (näiteks "Moskvich" pakiruumi katusel ja haagise "Зубренок"). Mööbli müük "диверсанты" suudavad laadida peale легковушку koos haagisega kuni kolm m', mille nurgad. Kuid tundub, et aeg nagu "kaupmehed" lõpeb. Anatoli koos Борщаговского turul: "Nüüd müüme mööblit, mida toodi juba enne muudatusi tolli korra. Kui müüme, me mõelda, mida edasi teha. Uue partei mööbli sõidame ainult pärast seda, kui rakendame eelmisele. Ja täpselt öelda, kui palju aega" läheb "kaup, on praktiliselt võimatu. Juhtub ka kuu, poolteist простоишь - keegi midagi ei osta. Parim nõudlus talvel, hea - sügisel ja kevadel. Hea ostavad enne pühi, aga suvel - madalhooajal. Tänu sellele, et meil ei ole kulud ruumide rendi, teised "накруток", nagu müümisel läbi poe hind m'mööbel 50% madalam kui fikseeritud müügikohtades. Selleks, et kauplemine oli hea, väga oluline on võtta selline koht, kus oleks meie mööbel on nähtav ja проезжающего transport. Iga täiendava reklaami mul lihtsalt ei ole raha ". Remont kuni piljard Eraldi segment mööbli turu - väike mööbli tootmine, remont ja müük m'mööbel. Direktor kollektiivse ettevõtte "Samm" Peter ЗАМКОВОЙ; "Ettevõte kaupleb m'millega mööbli võimalus oma tootmise. Tooted on valmistatud vastavalt tellimus. Tulu müügist ja remont, umbes võrdseks. Arvutus on tehtud среднеобеспеченного kliendi. Näiteks, komplekt раскладывающихся diivan ja kaks tugitooli maksab 950 uah. Valmistamisel on kasutatud puitu ja uus обивочный materjali "Flur". Lisaks müüme m'mööbli tootmine, Makedoonia. Allahindlused on meie ettevõte ainult siis, kui remonti m'mööbel. Allahindlust (30%) nautida sõja veteranid ja invaliidid. Firma tegeleb ainult jae. Remont, peamiselt mööbel, mis on väärtuse poolest disaini, konstruktsiooni ja käsitsetav. Remont, mööbel plaani teise tulutu. Peale selle, "Samm" rakendab piljardilauad peaaegu kõik tüübid, inventar ja tarvikud. Selle seeria tooted on немалым nõudlus. Niisugune uus jooksul assistent paigaldamine äri jõudis ristiusk 2-3 aastat tagasi. On lootust pa see, et nõudlus aja jooksul ei vähene, vaid vastupidi, kasvab ". Keskmine äri-juhataja Asetäitja osakonna reklaami firma "Flash" Асхад ESITATUD: "Meie firma tegeleb müügiga peaaegu kogu spektri kodu mööbel, 99% - poola tootmise. Tänaseks on suurim nõudlus nautida köök (2. 6 kv. M, hind - $ 300) ja esik. Valik peamiste partneritega mitme poola tehased on määratletud armastusega valik. Igaüks neist annab meile üle 25 nimetust). Erilist turundus tehnikat, stimuleerides müük, meil on võimalikult madal hind. Hinnad ootame nii, et neid oleks võimalikult madal, nii et allahindlusi ei paku ". Suurtes kogustes - suured mured Natuke peale, seisavad suured tootjad mööbel. Vaatamata üldise ebasoodsa majandusliku olukorra ja riigi kodumaiste tootjate mööblit ei ole turult, kuid piisavalt, et edukalt konkureerida välismaiste tootjad (peamiselt põhjuseks on hind, mis on tunduvalt väiksem kui sarnase proovid välismaiste tootmist). Mida iga üks selliseid ettevõtteid viib ellu oma turu arengut. Üks juhtivaid juhid AO "Спецмебель" (ei пожелавший ennast nimetada) ütles järgmist: "nimi Ise ütleb, et peamine suund on meie jaoks kontorimööbel. Kodutehnika ja mööbel on umbes 10% kogu mahust tootmise. Viimati suunas areneb AS poolteist aastat. Täna, selleks et olla kindel turustavad, on vaja laiendada tootevalikut, mis me teeme - release ja haldus, leibkond mööbel. Valmistame ja kaasa uksed (puidustruktuuriga, spooniga, tahke jms. ) Mööbel, mis on valmistatud vastavalt kliendi kujunduse (nn custom)on 10%. Otse ettevõttes on olemas näitusesaal, kus on esitatud näidised on toodetud mööbel toodete. Kauplustes ei ole meil, kaubandus juurdehindlused ei võta. Ja loomulikult hinnad meie tooteid allpool poest. Kõige tulus valmistamisel ja on kõige suurem nõudlus on kabineti juhataja - "Diplomaat". Seda kasutatakse ja naturaalne puit ja vineer. Tänaseks on meie kui tootja, kõige keerulisem osa on toote müügiga. Hea rakendamine on vajalik kompleks on valmistatud kvaliteetsest materjalist ning tootmise tehnoloogia. Kuna meie ettevõte on suur (kaks tootmise ala), siis võib-olla on sätestatud hinna üldkulud on mõnevõrra kõrgem, kui väikesed tootjad. Kuid võrreldes hinnad kauplustes on sarnast imporditud tooted (kontorimööbel) meie - 50% madalam. Mis puutub m'või mööblit, siis m'nurka neljast teemad väärt, olenevalt mudelist, 802 kuni 1173 uah., tugitool-voodi - 240 uah.ning magamistuba - 1300 uah. Müüme oma tooteid üle kogu riigi. Müük toimub järgmistes proportsioonides: opt (vaguniga) - 25%, individuaalseid tellimusi - 50%, shopping all rakendamise -25%. Probleem rakendamise eesmärk on see, et organisatsioonid ei ole raha,. Meil on väga palju tööd on vahetuskaupa. Näiteks, lase mööbel - võtame tooraine. Maksimaalne soodustus, mida pakume ostes suurel partei mööbli - 10%. Maht rakendamise eelmisel aastal oli umbes 7 miljonit. uah.kuid seejuures standardvarustusse oli umbes 8 miljonit. uah. Neist numbritest võib näha, et umbes 10% pidevalt hangub. See консигнация, ja osa hulgimüük tarneahela baasi. Lisaks on lihtsalt võlglased. Näiteks on suur ettevõte, mis peaks meile 25 tuhat. uah. ". Верхнеценовой segment Direktor mööbli salongi "Ронікс" Vladimir Карлаш: "Me pakume mööbel itaalia tootjad (praktiliselt kogu valikut kodu mööbel). Näiteks, köök firma Fiamberty. Ukrainas on see ettevõte ei ole veel nii tuntud, nagu, näiteks, ja Venemaal. Töö selle firma põhjuseks on asjaolu, et selle kvaliteet ja sortiment rahuldavad praktiliselt kõik klientide päringute. Lisaks firma-tootja, jättes ukraina turule, pakub suuri allahindlusi, mis mõjutab müügihind. Avamisel salongi on tehtud pakkumine loodi riigis kiht jõukate inimeste. Üks eripära meie ettevõte on müük kööki on sisseehitatud kodumasinate (nõudepesumasina ja pesemine masinate, väljavõte, külmik, pliit ja духовкой). Komplekt tehnoloogia suurendab kulusid mööbli summas 4 tuhat. uah. Muidugi saab osta köök seatud, ja siis kodumasina poest osta, külmik ja muud seadmed. Kuid tavaline tehnika ei põimitud köök ja võib häirida tema üldist stiili. Standard külmik on laius 60 cm (kas sisseehitatud - 56 cm), laius riiulil külmik - ka 60 cm. Need mudelid kodutehnika, millega on komplekteeritud köök, jaemüük kauplemise võrk ei saabu, ja tulevad мебельным firmadele, nagu Itaalias, nii ka meil ja riigi. Edu mööbli äri on väga oluline kaupluse asukoht. Sobivate valida kohti ainult välireklaami võib säästa suuri investeeringuid tehes ilus märgistused, mis on nähtav igast küljest, vaid ka kiirtee. Väga tähtis on tootevalik. Nii, näiteks, "РОНІКС" maksustata neiud,'viis mudelid köögid (kataloogi - umbes 30). Aktiivselt ostavad neist neli, teised aga on n'yat täitmiseks vajalikud неординарных päringuid. Parim nõudlus on mööbel klassikalises stiilis, kuid need, kes обставляют ei ole enam esimene oma maja, on pöördunud модерну ". Pood "Томпо" kontserni "Dändi" oli esimene kauplus itaalia mööbli mitte ainult Kiievis, vaid ka Ukrainas. Постники kvaliteetne mööbel on valmistatud väärispuidust tehakse siia vaid Itaaliast. Poes töötab disainer, kes pakub abi valiku mööblit arvestades individuaalsust iga korteri ja kliendi soovidele. Kui ostja ei ole piisavalt proove, esitatud arvete poes, talle pakutakse üksikasjalikku teavet kataloogid, mille järgi saab tellida kõike, mida pidi maitse järgi. Esinduse mure töötavad Harkovi ja Kiievi, avanevad філали Lugansk. Aga kui eliit mööbel on mõeldud üksnes eliit klientuur, siis madratsid SP "Veneto" katta laiemat sektor tarbijaturg. Huvitav reklaami kontserni strateegia, tänu millele madratsid stiilis, ilma liialduste hooaja hitt. Osakonnajuhataja reklaami kontserni "Dändi" Irina Кочкин: "Me mõtlesime praegune ülesanne - selgitada постсоветском tarbija, kes on harjunud, et veeta öö забытье kui vaja, ortopeediline efekt täiesti uue, et meie turul tüüpi madratsid. Ja восьмиминутная" Luuletus madrats "on muutunud omamoodi esimene ei ole lihtsalt reklaam ja reklaami-infotehnoloogia filmiga, on näidanud, et nn "lõikes" väärikuse пружинного blokeerida, et üks hoiab tervislikud selg. Ja kuna hind on ortopeedilised madratsid (130 uah. ) peaaegu tasandil madratsid ватных, oli vaja sisendada olulist erinevust. Just tänu nendele üksikasjalik (kuigi, reklaami osas, võib-olla veidi pikk ja väsitav) selgitus meil õnnestus suurendada müüki madrats on rohkem kui kaks korda. (Evi "Luuletuse kohta madrats"me'arvasin, et hinna-plaatidele телекомпаний ei ole hinnad sedalaadi teenuste. Selgus, et kuni meil veel keegi ei tegele ükski tootja ega прокатом sellist tüüpi телепродукта. Nii ja jeeni suhtes, et meil erilist). Filmi "Томпо. Eliit versioon "(kus tarbija kasuks itaalia mööbli tutvub neiu-disainer) jälitamine on sarnased eesmärgid, kuid juba on kallis luksus mööbel. Pakume kõrge kvaliteediga tooteid ja stiili. Aga selleks, et eristada tõeliselt head asja фальшивки, tuleb olla lihtsalt üks rikas mees. Tuleb veidi aru saada erinevustest, ütleme, vahel PUITLAASTPLAAT ja мебельными toodetega, kaetud spooniga täispuidust väärtuslik tõug, mis tunduvad sama ilus. Seetõttu on valitud reklaam poliitika, mis võimaldab kättesaadavad viisil selgitada tarbijale, et ettepanek ei ole lihtsalt ilus asi ning laitmatu kvaliteet. Lisaks, reklaami poliitika hõlmab selliseid elemente nagu mäng oma lugejaid ja kuulajaid "Kiievi vedomosti". võitnud "Dändi-viktoriin" on tõesti saab madrats. Ning lõika kupong välja "Kiievi vedomosti" on tõesti saab трехпроцентную soodushinnaga ". Juhataja asetäitja osakonna reklaami Tatjana ПЕТРИК: "Kõik sõltub sellest," раскрученности "piirkonnas. Kiievis, kus reklaamikampaania toimub veel eelmisel suvel ja müüki jõudnud teatud tasemele, võib juba rääkida ka stabiilne protsent eraldatud vahendite käibest. Kogu Maailmas on seda tüüpi kauba reklaami eelarve on umbes 5-8% käibest. On arusaadav, et etapi o uue toote turule (Harkovi ja Zaporozhye) kulutused reklaamile meil suurem. Strateegia tootmise kauba ka ei jää surnud punkti. Tänaseks on kavandatud nelja tüüpi madratsid. Madratsid on valmistatud kui standard suurusega nii ja vastavalt mõõtmed lisab ruumi iga kliendi ". Спецменеджери + "Äri" AO "Спецмебель": "selleks, Et meelitada uusi kliente me kasutame erilist juhid. Nad sõidavad teiste linna, leida potentsiaalseid kliente ja levitavad meie kohta informatsiooni. Teatud mõju selline lähenemine. Eelnevalt valmistatud meie ettevõtte toodete me kasutame peaaegu igat liiki reklaami. Perioodilisussüsteemi press - see on "Töö ajalehe", "Rahaline Ukraina", "Äri", "Express-kohta'java", viide "Yellow pages". Kasutatud щитовую reklaam, reklaami televisioonis - UT-2, TET. Телереклама on osutunud üsna tõhus ". (Kõrini SOCIS-GALLUP, reklaam AS "Спецмебель" TV detsembrini 1996. aasta oli 125, kulud - $ 632. ) N. Замковой: "anna Reklaami avaldamine:" Äri "(hinnakirjad), erinevates kataloogides (" Kuldne leht ", " Yellow pages ", " Tööstuse Ukraina "jne. )" Äri "- antud hetkel kõige tõhusam viis esitada oma toodete ja teenuste turul. Hoone ettevõtte paigaldatud stendil". Diivan konkurendid Küsimus konkurentsi puudutavad ühtegi ettevõte-мебельщика. Üha raskemaks muutub töötada väikese firmadele kaubandus imporditud mööbel. P. Замковой: "Täna turul on tekkinud olukord, kus võidab see, kes pakub odavamalt, kui vastavas kvaliteedis. Kui olemasolevate maksude võib prognoosida arvu vähenemine pakkumisi. Sellise sissevoolu itaalia, rumeenia, tšehhi, slovaki ja muud mööblit ei ole. Nii nagu pakutavat meiega македонской. Tõenäoliselt, eriti see puudutab itaalia mööbel. Nii, et hetkel ei ole kaugeltki soodne alustada uue mööbli äri ". AS "Спецмебель": "Konkurents on täna tunda" otse "- kui standardvarustuses suurte riigiettevõtete kohta'objektide seas mööblitootjate võistlus. Osalevad kolm-neli ettevõtted, tootjad ja müüjad. Kohale konkursi läbiviimise äravedu oma proove. Määravaks kliendi jaoks on kvaliteet ja hind. Kuid lihtne on ostja (обыватель) hindab kõigepealt projekteerimine ja alles siis vaatab hinda ".
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar