Ehitus ja rekonstrueerimine.
Кухонногвардейци 2006-11-09 14:33:58
Turu areng köögimööbli eelmisel aastal võib kirjeldada kui "изохорный protsessi" (neile, kes термодинамику подзабыл, tuletame meelde: kui maht veresoone gaasiga pidev kasv gaasi temperatuur suureneb surve, ja vastupidi). Turul köögimööbli see näeb välja järgmiselt: müügisumma peaaegu ei muutu, kui selle suurendamine ettevõtluses (sh tõttu uute ettevõtete) toob vältimatult kaasa suurema surve - konkurentsivõimeline. Sellises olukorras, nagu tavaliselt juhtub üldlevinud удешевление kauba. Kuid seda ei juhtunud - on takistanud tõusu euro. Osa importijad isegi pidin hindu tõsta - peaaegu 15%. Mõned kodumaised tootjad, kes kasutavad imporditud materjalide ja osade valmistamisel mööbel, tuli ka hindu tõsta. "All шумок" veidi tõusis ja mõned плитные materjalid kohalikku päritolu. Siiski märgatav ja поголовного suurendada jaehindade köögimööblile ei juhtunud - teadvusel, kaupmehed ja tootjad pigem madalamate marginaalide vähenemine müügimaht. Loomulikult ettevõtjad, tõstes oma hinnad, tekib täiendavaid väljakutseid, kui selle ellurakendamine. Tõttu suurendada konkurentsisurve praegu turul toimub ümberjaotamiseks. On võimalik, et mõned tootjad ja kaupmehed (eriti nendel, kelle äri läheb "mägi") on jäänud mulje, et müüki tervikuna kasvavad, ja oluliselt. Selle tunde indulges ja areng tsiviliseeritud mööbli розницы, uute spetsialiseeritud poodides. Import ja eksport Ametlik import köögimööbli 2002. aastal suhteliselt näitajad 2001. aastast vähenenud 8, 4% (rahas). Eriti провальным möödunud aasta oli importijad poola mööbel (vt tabel 1, lk. 82). Tublisti on kahanenud ja informaalse tarne - nüüd räägitakse, et tollikontrolli läbima palju raskem kui eelmistel aastatel. Samal ajal on tunduvalt suurenenud eksport köögimööbli (vt tabel 2 lk. 82). Üle 80% pidi eelmisel aastal Vene Föderatsiooni. Nagu väidavad ettevõtjad, ukraina mööbel seal on väga suur - vene palju halvem kvaliteet (ja sageli kallim). Umbes vajab vene turul on kõik tootjad arvamus üheselt - "see on бездонная tünn! ". Mõned ukraina tootjad näeb hea perspektiivi kodumaiste köögimööbli-ja lääne-euroopa turgudel, näiteks Prantsusmaal (kuigi eelmisel aastal eksport sellesse riiki on mõnevõrra vähenenud). Kauplejad eeldavad, et kaebuse poola tooted lääne-euroopa tarbija väheneb. Nagu ütles üks neist spetsialistid: "Aitäh ELIS. Sisenemise Poola Liit põhjustanud tõmmates sealse palga kuni lääne-euroopa tasemel ". Selle tulemusena poola mööbel hakkas kaotama oma tasakaalustamata odavust ja ukraina on osutunud üsna konkurentsivõimeline. Tõsi, mahud, tootmine ja eksport ukraina ja poola ettevõtete kuni võrratu (y poolakad rohkem. - Toim. ). Kodumaise kauba aastatel 2002 ja 2003 kodused tooted on edukalt вытесняла ja tõrjub impordi. Kuid mitte kõik - mõned importijad märgatavalt kiiresti müüki (see puudutab peamiselt mööbli hinnataseme "üle keskmise"). Jah ja ei on iga ukraina фабриканта'ilmus põhjust juua šampanjat. Mõned suurettevõtted on viimase aasta jooksul lööb peaaegu kahekordistada toodangu maht aastas (näiteks co, LTD "Gerber-Holding", kuigi köögimööbel ei ole esmaseks seisukoht on nende valik. Jah ja SE "Меркс-mööbel" tõsiselt laiendab tootmist). Samal ajal on mõned nende kolleegid (ka mitte väike) on sunnitud vähendada väljaanne mööbel. Siiski riiul ukraina tootjad köögimööbli saabub sõna otseses mõttes hüppeliselt ja kella järgi. Неофитов kutsub tehnoloogia kättesaadavus käesoleva äri - paljud ettevõtjad usuvad just köögimööbel kõige lihtsam valmistada. Midagi, mutt, kaval - простенькие kapid ja kõik on erinevaid - värvid countertops ja fassaadide pluss seal igasuguseid ручечки teisest декоратівщіной. Fassaadide nüüd - head ja eri - palju. Ja kui paar aastat tagasi olemasolu omatoodetud fassaadide võiks pidada tõsine konkurentsieelis, siis nüüd, vastavalt ühe tootjad, "see on juba, kedagi ei huvita see". Pealegi, kui ei lase lahti oma suure partiide (mis on vähe üle jõu, isegi suhteliselt kitsas vahemikus), selline tootmine võib olla mugavam "külmutada" käibevahendeid. Aritmeetika on lihtne. Tuua välja Itaalia või Saksamaa kvaliteetset film film fassaad, tuleb osta vähemalt 300 jooksvat meetrit - need on seal minimaalne partii. Kui aga tellida teatud (harva kasutatakse mööbli) värvi, väiksemad lahed ei lase lahti, aga see on juba kilomeetrite film. Eest meeter film maksma umbes $ 7 ning hankida selle on vaja vähemalt 20 värvi. Selgub, et $ 42 tuhat. (pluss saatekulud) "külmutatud" lattu "размораживаться" sõna otseses mõttes tilk - ühe köök on vaid 2-5 töötab. m kilet. Seega paljud, isegi piisavalt suur firma tegemistega on фасадным tootmise ise ei vaevu. Seda enam, et mõni sahtel kergesti võimalik saada kätte "kell pool". Üldiselt, teoreetiliselt, skulptuurid köögimööblit on võimalik, millel ei ole mingit riist-ja äriruume. Üks firma tellis lõika plaat on köögikapid, teine ostetud suluseid ja mehhanismid, kolmas - countertops, neljas - fassaadid. Ja свел kõik see kokku kodus tellija. Muidugi, on vähe, kes rakendab sarnast skeemi oma ürgset puhas - isegi endal tagasihoidlik tootja oma гаражика selline-сякой станочек on. Kuid lihtsus on tootmise avab sissepääs turule köögimööbli kõigile huvilistele. Jällegi teoreetiliselt on selge, mida see peaks olema. Kõigepealt ületootmist, siis sellest tulenevalt liiga ettepanekul kauba ja kohustuslikku hinnaalandus teda. Et, tegelikult, täna ja seal turul. Edasi, vastavalt teooria, peaks algama protsess massilise väljasuremise nõrk, eelkõige väikesed tootjad. Kuid tekivad kahtlused arengus sellise stsenaariumi. Muidugi, mõned väikesed tootjad üsna kiiresti lahkub turult. Kuid nende mandumine nagu klassi lähiaastatel ebatõenäoline. Meie arvates palju rohkem kui nõrk võib olla asend "keskmise suurusega" tootjad, jah ja osad on suured ka. Ja see on põhjus, miks: kõige väiksematele tootjatele - päris või peaaegu ei ole koormatud tulumaksu koorem, nii nagu ka muud kulud nagu kulud nõuetele Gost kohta lavastuses toodete tootmine. Suurim sama ettevõtetel põgeneda tähelepanu kõiksugu reguleerivate asutuste palju raskem. Nii et tänu kokkuhoid arvutused riigiga "гаражники" võib tagada endale hea hind edumaa. Aga isegi kui üle püüdlusi, riik äkki наведет et eelarve valdkonnas, "гаражников" eriti ei ole igav. Hind edumaa väike tootja annavad otseselt ise suured ja keskmise suurusega ettevõtted arvel, ütleme nii, et ei ole liiga tagasihoidlik juha oma tooteid. Töötada väikese margin, kasutades ära masstootmine, paljud ettevõtted ei ole valmis (seda enam, et enamikul neist tootmine on tegelikult suur ei ole). Mood ja sortimendi kujundamine Süüdistada kaasmaalased on поголовной дремучести ja mahajäämuse küsimused maailma mööbli, moe oleks selge maligned. Eriti pärast seda, kui Kiievis (märtsis)'ilmus kuulus ümmargune köök "Akropol" ettevõtte Snaidero - twin sellesama, mis on toodetud raev see eelmise aasta messil Milanos. Veelgi enam, vaatamata sellele, et "Akropol" maksumus on võrreldav новеньким "Ягуаре", Ukrainas, nagu arvavad mõned ettevõtjad, ostja teda seal kiiremini, kui rikas Euroopas. Müüjad märgivad märgatavalt kasvanud pädevus heal järjel ukraina ostja küsimused mööbli, moe. Ja kuna kustutamatu tulega optimistlik jätkuvalt pakkuda siseturul värske euroopa ideed. Vastavalt projekteerija GP "Набукас" Katariina k sokolova, hitiks möödunud aasta oli Euroopas mööbel spoonitud mdf välja выбеленного tamm. Väga oluline on läikiv pind, nii populaarne on kaetud läikiva emailiga kaetud MDF (lähedane sugulane tavaline PUITKIUDPLAAT, vaid mis on valmistatud all rohkem on kõrge vererõhk, - mugav materjal tootmine рельефных fassaad). Värvigamma - grafiit, "märg asfalt", šokolaadi-beež toon. Tagasi фанеровка (kusjuures spoon peab olema kindlasti'kindlasti протонувати), mis on kaetud paksu lakki. Populaarsed on ka "puhas" fassaadid - ilma igasuguse украшательства ja väikseid detaile. Selliste fassaade ei ole isegi pliiatsid, nende asemel on kasutusel spetsiaalne mehhanism ukse avanemist: kergelt vajutas ukse - ta ja hüppas. Veel üks tendents köögi moe - kapid laiusega 1, 20 m. "Maja" ei ole enam moes. Ja veel üks nali - alumised kapid подвешиваются seina kõrgus on umbes 15 cm põrandast - ega sul jalad, ega sul cap. See on idee, tuleb luua mulje mingist lihtne. Erinev köögimööbel, et nn viimase moe või on juba kohal ukraina turul, või on'ilmub enne käesoleva aasta lõppu. Tähelepanuväärne on, et moodsad lahendused ukraina tarbija saab mitte ainult käest importijad. Sama выбеленный tamm, näiteks kevadisel näitusel "Kiiev Expo Mööbel 2003" demonstreerisid kohalikud tootjad. Nagu ka mõned teised aktuaalne Euroopas elemendid ja lahendusi. Siiski, hoolimata sellest, et ukraina tarbija mõistab mood, kõik moekas müüa väga tagasihoidlikes kogustes. Tegemist on ühikutes, parimal juhul kümneid köögi komplektid ühe mudeli. Ja mõned väga moes Euroopas köök ei müüda üldse. Nii on kuu ja maksab salongides, nagu muuseum eksponeerib, valgustav publikut ja tekitas ülemaailmse huvi, kuid sageli ja siirast imetlust, kuid lihtsalt ei soovi raha kulutada. - Toim. ). Isegi suhteliselt обеспеченная kiht elanikkonnast, peamiselt näitab teatud konservatiivsus valikul köögimööbli. Inimene võib väga üle arutada viimaseid suundumusi, mis on näidanud viimasel mööbli mess, ja siis vaikselt endale tellida köögimööblit mis on valmistatud naturaalsest tume puit klassikalises stiilis (täpselt selline mööbel peetakse märgiks rikkusest. - Toim. ). Kuid palju on nõudlus mööbli (kusjuures hinnavahemik "alla keskmise" "kallis") on täiesti vastab tänapäeva euroopa arengut. Näiteks populaarne mattklaas (või pleksiklaas, õhuke metallist raamiga). Värve köögid muutunud tunduvalt rahulikum, kuid veel kolm aastat tagasi elav mööbli продавалось väga palju. Palju vähem on muutunud tarbijatele, kes soovivad "mängida" kõrgus ülemised kapid. Peaaegu kaotasin oma distantsi mööbel koos нависающими katused rohke halogeenlambid. Nüüd tuled встраивают alumise osa kapid, et valgustada töö tsooni. Tarbijad hakkasid rohkem tähelepanu pöörama funktsionaalsust mööbel. Peamised müüki veel pakkuda lihtsaid odavaid köök (hind - $ 200-400), стилистически lähedased klassika. Särav nende esindajad, näiteks poola mudel "Eva", samuti ukraina "Katia", "Olga" ja teised Sarnased köök on valmistatud nii suur, nii palju väikesi ukraina ettevõtetega. Müük Huvitav, et ukraina turg on võrdselt tõhusad võivad olla täiesti erinevad lähenemisviisid organisatsiooni toodete müügi. Näiteks üks edukas tootjad köögid palju raha investeerib enda arengut võrgustik mööbel salongid (kuigi ka vahendajad ka ei unusta). Teine üldse ei ole enda розницы, kuid põhjalikult "kasvab" turustusvõrgule, hoides seda keerukas süsteem allahindlusi, kaubamärgi laenu ja muude vahenditega. Ja kolmas ei морочит endale pea kõigi nende hienoudet ja vabastab kauba igaühele, kes toob "elusad" raha. Ja seejuures müüb tuhat telerit kuus, ei investeeri mingit raha reklaamile, sest ettevõte on suunatud masstootmise ja väike varu. Madal müügihind ise tõmbab hulgimüüjad. Prognoos Vaevalt, et sel aastal on oodata järske muutusi turul on olukord köögimööbli. Müügimahud, eksperdid ennustavad, tõuseb mitte rohkem kui 3-5%. Jätkub kihutati imporditud kauba kodumaiste. Tiheneb konkurents. Hinnad on sõltub suuresti euro. Kui selle stabiliseerimiseks tuleb eeldada, et hinnaalanduse kaup koju (eriti väärtus segment "üle keskmise", kus on suured varud on marginaal). Ütleb arvustaja Ruslan Качаев (25), turundaja osakonna müüki köögimööbli GP "Меркс-mööbel" (g. Kiiev; tootmine ja müük köögi, kontori-ja elamumaa, mööbli müük shopping seadmed; alates 1992 a. ): - Üldiselt review kirjutatud hästi. On tõsi, vastuoluline teesid. Näiteks selle kohta, et vene mööbel hullem ukraina kvaliteet. See on ilmne viga. Venemaa on tootjad köögid "premium"klassi, kes on edukalt konkureerida välismaiste. Õigem oleks öelda, et соотношению "hind / kvaliteet" mööbel mõned ukraina tootjad atraktiivsemaks. Samuti on väga vaieldav väide, et köögimööbel on lihtne valmistada. See võib olla seotud ainult кухням "ökonoomne"-klassi. Mööbel kõrgemal tasemel teha on oluliselt keerulisem, seda enam, et toimub see, et konkreetse tellija väga lühikese aja jooksul. Sama võib öelda ka turustavad. Müüa köök, ehk raskem kui teiste mööbel. Õige teha arvutus silmas kõiki tellija soovidest, võib ainult hästi koolitatud müügijuht. Mõned tähelepanekud ja täpsustusi kaupa vaadata. 1. Sel aastal hinnad oluliselt ei kasva. Nagu varemgi toimub partitsiooni turu - müüa suured tootjad suurenevad, vähendades müük väiksemad. Ja asi ei ole mitte ainult hinnaga, vaid ka põhimõtteid organisatsiooni müügivõrk, poliitika edendamise kauba. 2. Imporditud köök keskmine hind rühm peaaegu täielikult on langetanud turult välja kodumaise toodanguga. Pärast stabiliseerimis-müügi ukraina turul paljude tootjate eksport muutub fookus müük. 3. Algajad'ilmuvad peamiselt segmendis on odavaid köögid. Turg on köögid keskmine hind rühma hõivatud suurte tootjate, väikeste sama praktiliselt ei ole võimalik ette kujutada konkureerivate toodete, nii hinna, kui ka kvaliteedi poolest. Ka neil ei ole tõhus müügikanal, mille korraldus nõuab märkimisväärseid kulutusi. Trend on nüüd selline, et suured tootjad püüavad luua oma võrk salongid ja ilusalongid edasimüüjate all oma kaubamärk. 4. On ebatõenäoline, et lähitulevikus suured ettevõtted on madalamad hinnad köök keskmine hind rühma. Väikesed tootjad on sunnitud või hinda langetama, või pakkuda kaup, millel on unikaalsed omadused kõrgema hinnaga. Ekspert ütleb Irina Бушуева (29), arhitekt-projekteerija OÜ "Triton-tools" (g. Odessa; tootmine корпусной mööbli mõõtude projektile, 1993 a. ) Tarbija eelistusi - tarbijate Eelistuste muutumist. On märgatav tendents минимализму. Fassaadid - MDF või spoonitud MDF. Värv - неяркие, pastell, m'. Inimesed, tavaliselt tulevad, on juba teada, mida nad tahavad. Loe ajakirju, kogenud moes. Teave эргономике, muide, mõtle harva. Rohkem me ise juhime nende tähelepanu on see, mis juhtub, kaua veenda, et valitud nende paigutus on lihtsalt ebamugav töötada. Olesja Vänt (27), disainer salon "Tšehhi kööki" Karina "(g. Kiiev; jaemüük köögimööbli; alates 1998. ; 15 inimest. ) Tarbija eelistusi - Üha tarbijad ostavad tehnikat maineka tootja. Isegi kui piiratud eelarve kodu-kööki ostja siiski eelistab osta kallist ja kvaliteetset tehnikat. Selliseid kliente on ette nähtud laenu. Rohkem nõudlikumad ostjad on muutunud nagu countertops - eelistatakse kunstlik kivi. Esimene koht - kõrged nõudmised suluste, juhendid, sorteerituna kastid, sisemise kokkulepet köögid. Liider fassaadide on naturaalne puit eri tooni. Jekaterina Sokolova (28), disainer GP "Набукас" (g. Kiiev; müügiesindaja leedu tootja mööbli "Narbutas & K"; alates 1997. a. ; 19 inimest. ) Tarbija eelistusi - trendid maailma mööbli, moe ukraina ostja kahjuks vastata ei ole nii резво, nagu tahaks. Seni on kõige aktiivsemalt ostavad traditsioonilise mööbel. Kallis menukad on köök lihtne, "геометричными" филенками, mis olid moes Itaalias viis aastat tagasi. Väga meeldib tarbija "array" ja "klassika". Muide, eelistused ja maitsed on ostjaid vähe muutuvad. Paljuski tänu abi meie konsultandid. Lisaks palju ideid ja elemendid tajutav ukraina publiku ees piisavalt kiiresti - näiteks klaas-metallist raamiga, отбеленный tamm. Igor Бергельсон (47), peaökonomist, juhatuse liige Беличской mööblivabrikus (smt. Коцюбинское, Kiievis piirkonnas. ; mööbli tootmine kaubamärgi "P. K. . "1993. a. ; umbes 500 inimesele. Umbes konkurents - Konkurents turul повареной mööbli ужесточается iga päevaga, - liiga palju ettevõtteid tegeleb selle äriga. Ma arvan, et sellist konkurentsi tase ei ole mitte üheski segmendis mööbli turule. Põhjus on selles, et köögimööbel, tegelikult on väga lihtne valmistada, materjalid ja komponendid on olemas, kulub hanke keerukate seadmete, põhimõtteliselt vabatahtlik. Seetõttu on turule avatud peaaegu kõigile, kes soovivad. Lähedal perspektiivis. - Arvan, et mägede taga ei ole suurenenud surve turule poolt uute ühisettevõtete korraldatud esindajatega tugev mööbel riikides - Poolas, Itaalias, Saksamaal, Hispaanias, Rootsis. Viimasel ajal, nagu st trend ülekandmiseks poola мебельщиками oma lavastused Ukraina. See toob kaasa olulise hinnalanguse ja vähendada kasumi tegutsevad ettevõtted. Võrra ja vähendada vahendeid, mida saaks suunata tootmise areng ja toodete täiustamist. Kardan, ettevõtte seejuures on топтаться kohapeal, et lõpuks lööb ja tarbijale. ja perspektiivis veelgi - selle Kohta, et ootab tööstus perspektiivis veelgi lihtne ära arvata, vaadates mööbel turg Poola. Veel paar aastat tagasi seal sõna otseses mõttes iga 500 m oli või mööbli tootmine, või ceglewski "гуртовня". Siis paljudele ettevõtetele on muutunud üle jõu konkurentsis püsimiseks, ja jäi sõna otseses mõttes mitmed majanduslikult tugev firma. Meil ka mõne aja pärast jäävadki ainult väga tugevaid ja toimivaid firma. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar