Ehitus ja rekonstrueerimine.
Pakkumiste reklaamituru: mäng DARTS 2006-11-16 16:40:39
Meie firma - SC "MAJA" marketing group aeg - ajalt silmitsi ülesannetega, mis annavad pakkudes abi Kliendi valimisel reklaamiagentuur. Enamasti on sellist tüüpi ülesanded kokku võtta järgmiselt: - Testimine reklaam mõistete ja reklaami концептов ("Фестал'' / Aventis - Testimine pakendid / sildid (vermut / Теба, šokolaadi" Deluxe "/" Укрпроминвест "vein" Kuldne hiv ", АСЕ" Merikotkas ") - Meedia-mõõta selgitada meedia plaanid ja meedia planeerimine (Yamanouchi Europe) - Consulting (соотнесение reklaami strateegia turundus, võttes arvesse infrastruktuuri piirangud). Viimase aasta jooksul eksperdi küsitluse hinne reklaamiagentuurid" Ringid vee peal " me otsustasime'selgitada välja potentsiaalne nõudlus ettevõtete reklaamijatele (suurim Ukrainas reklaam eelarved) teenuse teabe hooldus pakkumiste. 63% vastanutest (juhid reklaam ja turundus) vastasid, et selline teenus on vajalik. Teie arvates, eelarved mis mahus võib karistada pakkumise, mis korraldab ja viiakse läbi spetsialiseeritud agentuuri? Enne vastuste Kuni 50 tuh.. eurot aastas 22, 73 50-150 miljonit. eurot aastas 27, 27 150-500 tuhat. eurot aastas, 34, 09 500 miljonit. eurot - 1 miljonit. eurot aastas 27, 27 üle 1 miljoni. eurot aastas 15, 91 Mis peaks esindama on asutus, mis osutab läbiviimisel pakkumiste? Vastused 1. Esindus välisriigi spetsialiseerunud firma 5, 45 2. Kohalik partner välismaa firma profiili 9, 09 3. Kohalik firma, kes teab hästi, ukraina reklaamiturul 74, 55 4. Ettevõte on vajalik teave, 54, 55 5. Muud 3, 64 Koos, et 41% eksperte vastas, et seda teenust ei vaja, " ei usalda kolmanda osapoole ettevõtetele, me läbi ise ". Me otsustasime rääkida metoodika alusel läbi pakkumiste ettevõte, mis tema hiljuti teostanud firma METODISTI nägu turundus-juht Vassili Лацанича. - Olemas läbiviimisel pakkumise metoodika võrrelda pakkumisi reklaamiagentuurid? Kui jah, siis milline? - Pakkumise зобов'peab olema võimalikult kohta'veenid, seega olime sunnitud teatud juhtudel luua mingi metoodika võrrelda neid või muid parameetreid asutuste. Vastavalt loodud tabelid on tehtud matemaatiline vormis, kus me tingimusel, need positsioonid, mis meid huvitas, et võrrelda iga selts. Näiteks Klientide nimekiri ameti - see on väga oluline parameeter on iga Klient, sest ta räägib sellest, kui palju inimene on või kui suured ettevõtted usaldab selles selts. Seega, kui me oleme teinud klient nimekirja iga asutuste, seejärel võrdles. Me arvasime, et ühe asutuste kliendi nimekiri rohkem muljetavaldav, nii et tundub. Kliendid on rohkem usaldav viitavad sellele selts. Ja nii edasi, see on üks lihtsamaid näiteid, kuidas teha võrdlev nimekirjad sellest, et nagu ei oleks vaieldamatu. - Teie ettevõttel on suur kogemus reklaami agentuuride. Kui Ukrainas tegutsenud ettevõte, mille spetsialiteet on organisatsioon ja pakkumiste: eesmärkide seadmine enne hindamise erinevaid meetodeid (ekspertiis, katsetamine tarbijate ja t. d. ) - ära Sa seda teenust? - Ma ei saa rääkida nimel kogu firma METODISTI. Ma arvan, et kaugeltki mitte alati ei ole see väljund oleks vastuvõetav, et tänaseni ei ole ma kunagi kohanud meie riigis on selline tava, seega ei saa rääkida, et see on hea воспримется turg. Lisaks veetes pakkumine, iga ettevõte usub, et ta on teinud pakkumise, et ennast parima seisukohast, et ennast kõige. Ja vaevalt saab seletada kõiki nüansse, mida tuleb arvestada läbiviimisel pakkumiste mingi kolmandale isikule, ja siis võtta temalt tulemus. Ma arvan, et selline asi on võimalik juhul, kui ettevõte püüab vältida vastutuse otsuse. Keegi teine kulutatud pakkumise, keegi teine valis müüja, ja kui mul nüüd midagi ei õnnestu, siis on süüdi mitte mina, vaid see, kes on teinud. See on argpükslik lähenemine, ja vaevalt, et see toob kaasa head tõhusa tulemuse koostöö nii töövõtja. Ja lisaks, töötades oma firma. Sa võid nii või teisiti töötama üle oma võimete aus valiku töövõtja. Annavad see откуп kellelegi teisele, Te ei saa enam kontrollida. Sama küsimus küsisime Andrei Fedorov, direktor reklaamiagentuur "Aprikoos" ja loojale saidi www. tender. org. ua Abi: selle saidi kohta - Kuidas te arvate, kas selline teenus, nagu teabe saatel pakkumiste reklaami Ukraina turul? - Ma arvan, et ta pigem on vaja mingi väike reklaamija. Sest pakkumiste et mingi majandusaasta direktor - suur tükk * 'rahulolu, mille ta vaevalt keegi oleks jagada. Sest see on tasuta tsirkus, näitab, allikas info allikas side, inspiratsiooni. Pakkumine läbi lahe, selles on probleem: inimestele meeldib veeta pakkumiste. Mehele meeldib tunda võtab vastu otsuse, tunda oma tähtsust, vaadata erinevaid inimesi, kaleidoskoop isikute ja hoiakud - see on lõbus. Ja loomulikult, kui inimene on professionaalne, ta saab ise otsustada. Mõnikord on valiku probleem - see, kui Klient ei taheta selge ülesanne, ja kui ta seda ei pane, paneb selle endale reklaamiagentuur. Erinevaid selts on seadnud endale erinevaid ülesandeid, ja siis proovige seda võrrelda. - Kas te olete kunagi kasutanud, depositooriumi, mis pakub Reklaami Koalitsioon? - Ei taha tunduda originaalne, kuid ma ei tea, mis on depositoorium. Aga sellest teab Лазебник: - Всеукраинская Reklaami Koalitsioon täidab oma "misjonitöö funktsiooni" ja pakub täiesti tasuta liikmetele Koalitsiooni - depositoorium. See on reklaamiagentuur, osaledes pakkumise võib edastada hoiule Kommenteeritud direktsiooni kõik materjalid, esitlused, sh loomingulised tööd. Seega, ta kindlustab ennast - vähemalt mingil määral - hiljem võimalik kasutada neid materjale, autoriõiguste rikkumine. Kohtuvaidlusi, õnneks kõigile, Ukrainas ei olnud veel. Ja võib öelda, et on palju tõhusamad sellistes olukordades töötab välistele intsident avalikustamise. Kuid me oleme valmis kaitsma õigusi reklaamiagentuurid, liikmed Всеукраинской Reklaami Koalitsiooni. Andrei Fedorov, vastuseks selgitused: - ei ole kasutanud, ei tea, aga hea meelega säilitasid oleks. See on hea idee. Meil on varastatud midagi ideid läbi baarmenid, me sellesse suhtume filosoofiliselt, paar korda порывались peksta, aga siis ei leidnud seda teha. - Juri Грымов ütleb, et idee varastada võimatu. - Noh, esiteks, idee varastada on võimalik, teiseks on vanasõna'i ", Lillad Alpides õitsevad üheaegselt ". Kui turundaja hindab turg teatud brändi, ta tuleb kindlale järeldusele. Ja kui see järeldus on ühesugune sissepääsu juures mitmed reklaamiagentuurid, siis väljapääs on mingi olukordades võib ületada. Ja seda saab jälgida läbi pakkumiste: mõnikord on üks mõte olevat mitme ametitega - ja kuidas sa различишь, kes on selle kasutusele võtnud on reaalne? Ja nüüd turundaja pakkumiste kohta - Kui osaleb väline turustamise firma, mitte ainult RA ja klient - mida on vähendatud osalemine on? - Tavaliselt test reklaam mõistete ja reklaami концептов. Klient tahab olla kindel, et ettepanek asutus vastab tarbija ja põhjustab tal soovitud reaktsiooni. Kui Klient "arenenud" - ja selliseid on meil mitu korda tööd - kõik algab ammu enne tegelikult pakkumiste alates teadusuuringutest позиционированию toodet või teenust, jagunemisega sihtrühmadele ja t. n. Siis тендеру selts saavad juba palju rohkem põhjalik materjal arendustegevuse. See on ideaalis, kuid testid on minu arvates asi peaaegu обов'kohustuslik. - Miks? - Seepärast, et ikkagi tarbija õiguste ja ta "hääletuse" kauba või teenuse eest rahakotti. Sellest seisukohast turundaja lähemale tarbijale, kui RA ja kaitseb Kliendi huve. Väljendub see näiteks selles, et testimise vahel "pass" ilmselt kulunud reklaam endi kontseptsioone ja "артових", "arenenud" jääb eemale, kuna ei tööta. See ei ole reegel ja kehtib ainult osa publikule, kuid see juhtub. Või, näiteks, see võib minna iseärasustest tootmise baasi Kliendi. Рекламист harva tegelikult viitsinud ise neid, ja asjata. Mingeid pakutud ametitega asju lihtsalt ei ole võimalik või on liiga kulukas täita. - Katsetamine on alati töötab? - On vaja kogemusi, on vaja arusaamine turustamise poliitika Kliendi ja teatud mõttes незашореність. Näiteks, klassikaline canon teadus ei ole alati kasuks. Maailma praktikas on tuntud kulukas programmi eelmise тестирований, mis rääkisid "ei lähe", aga tegelikult "läks". Lihtsalt sellepärast, et "jätsid arvestamata" mingeid nüansse. On hästi teada näide - " - Absoluut", mis ei peaks olema idee müüa Ühendriikides. Eriti, seal tarbijate küsinud "meeldib - ei meeldi pudel"ja oli vaja pref'seostada kontekstiga tarbimise ja küsib : "mis see võib olla". Ja nii edasi. - Eelmisel aastal Sa анонсировали projekt "DARTS" - pakkumiste reklaamituru. Olete valmis oma käitumist? - Arvan, et seni, kuni ei, see on liiga raske ei ole seoses tehnoloogia ja perspektiivi suhe selle asutuste. Aga testimine - see on üks valdkondi meie tegevus, kus meil on suured kogemused. Sama, nagu eelmised otsingumootorid uuringutes on tegelikult antud materjali arendamise reklaam mõisted. Jämedalt öeldes, me pidevalt teeme järgmist: otsime publik, сегментируя neid, võrdleme seaded, toote hindamise ja nõudluse sinna,'ясовуємо need omadused tooteid, mis on oma parimas valguses esindavad oma klientidele ja hindame võimalused ja tingimused turu laiendust. Ja siis testime siis, et selle põhjal pakub selts. Siiani toiminud hästi. - Ja muide, SC "MAJA" teeb Ringid? - Ei, ja see on ka arvestatakse Klientide läbiviimisel pakkumiste. On pressiteated üle pakkumise METODISTI on mainitud, et üks tegureid otsus oli koht "D'Arcy" hinne. Lisaks, paljud Kliendid esitavad teavet teemal koostamise lühike lehte, siis on esmalt valitud amet nende või teiste parameetrite (mitte tingimata'tingimata рейтинговом nimekirjas; sageli - "loominguline" või "kõige meedia tõhus"). ALLIKAS: MADE.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar