Ehitus ja rekonstrueerimine.
Õhust prop - võimaluste laiendamine ценробежной дробилок 2008-11-10 15:01:42
Õhust prop - võimaluste laiendamine ценробежной дробилок Õhust prop ekstsentrilise дробилок
Центробежно-trummid crusher (lääne-terminoloogia - veski koos vertikaalse võlliga) leiavad üha enam protsessides purustamine ja jahvatamine рудных ja нерудных materjale. Tänu sellele, et praktiliselt kogu подводимая poole aasta veski energia, mida kasutatakse sõnumi kineetiline energia измельчаемого materjali, центробежно-trummid crusher on suur EFEKTIIVSUS ja kõrge koefitsient tükeldamine.
Tööpõhimõte on seda suhteliselt uut riistvara on järgmine. Purustatud materjal esitatakse ülalt kesk input auk nn kiirendi. Ta on silindriline õõnes disain koos радиальными sirkel, вращающуюся ümber vertikaalse telje. Toimel tekkiva tulemusena rotatsiooni kiirendi tsentrifugaaljõud tükki измельчаемого materjali liiguvad kiirendus keskuse ja perifeeria mööda haritud sirkel kanaleid. Materjal lendab välja kiirendi kaamera purustamise lineaarse kiirusega, mis on määratud sagedusega rotatsiooni ja läbimõõt kiirendi. Kui соударении tükid materjali liikumatu seinaga toimub hävitamine materjali abil šokk lagunemine. Täiendavale измельчению materjali soodustab ka protsessi kaootiline kokkupõrke tükki üksteise sees kaamera.
Purustamine materjalide abil центробежно-löökpillid дробилок on mitmeid eeliseid teiste ees viisil purustamise: esmane hävitamine on loomulik struktuuriline piirid sees purustatud tükid, väikesed strike-slip tüve sees homogeenne killud. See teeb центробежно-trummid crusher on eriti tõhusad, et saada plastiline puru on risttahuka kujuline, ja kui измельчении rood võimaldab saavutada "avalikustamine" вкраплений kasulikke komponente kui suurusest 2-3 korda suurem, kui teises измельчительное riistvara.
Kui kogu atraktiivsust центробежно-löökpillid дробилок, kuni 80-ndate aastate keskpaigast XX sajandi eksisteerinud mitmeid tehnilisi ja "материаловедческих" piiranguid, mis piiravad laialdane rakendamine реализованного neid viisil purustamine, изобретенного veel möödunud sajandi alguses. Tõhustada šokk lagunemine on vaja suurendada kiirust materjali kokkupõrkel, aga see on põhjustanud ülekasvu ударно-abrasiivne kulumine töö tegijad ja vähendab ressursi подшипниковых täituri crusher.
Probleem kulumine on suures osas lahendatud kasutades põhimõtet самофутеровкі. Uute kiirendite leiutas 80-ndatel aastatel новозелландцами Brian Бейтлі (Bryan Baitley) ja Jim Макдоналдом (Jim McDonald), on konstrueeritud nii, et põhjustab ударно-abrasiivne kulumine materjal on tekkinud põhimõtteliselt ei pinnaga töö tegijad crusher ning kihiga ise измельчаемого materjali. Töö käigus materjal залегает on уплотненном võimalik spetsiaalsed taskud asuvad, kuidas tegelikult on kiirendi (joon. 1)kaamera lihvimine (joon. 2). Tulemuseks абразивно-löökpuurimine mõju poolt измельчаемого materjali kanal kiirendi toimub peamiselt ainult kokkupuutel materjali hoides самофутеровку nn "labidas", mis asub kanali lõpus. Abaluu valmistatakse, lisades lisab valmistatud tugevast sulamist ja taastavad perioodilise наплавкой spetsiaalsete elektroodi.

Joonis. 1. Liikumise skeem materjali kiirendi ekstsentrilise дробилок
1 - produktide, 2 - подкладной lehel; 3 - самофутерющійся tasku, 4 - твердосплавная spaatel, 5 - mädanenud materjali kiirendi, 6 - korpus kiirendi

Joonis. 2. Футеровочные taskud kaamera purustamise
Mis puutub probleemi tagada vastuvõetava ressursi подшипниковых tippu, siis ta nagu varem ei ole rahuldavat lahendust raames traditsiooniliste skeemide mehaanilise ajami fikseeritud laagritega telg. See-wops'on tingitud asjaolust, et sait, mis pööramine rootor osa центробежно-mõju crusher, peab vastama järgmistele nõuetele:
- taluda suuri löökpillid koormus tekkinud saatmisel hoogu tükkideks materjali, nagu on hetkel sattumist kiirendi, nii et hetkel väljumist;
- töötada tingimustes tugev massi tasakaalu pöörleva süsteemi ja selle tulemusena taluma suuri перекашиваются jõupingutusi, wops'seotud mõju подшипниковые tugipunkt гироскопических hetki, mis on põhjustatud mõju väliseid punktid вращающуюся osa crusher.
Omakorda несбалансированность kiirendi võib olla põhjustatud järgmistest teguritest:
- ebaühtlane залегание футеруют materjali kanalite kiirendi
eest liigse niiskuse allikas materjali, eriti sisu savi; - segamisseadmed, suur tükk kanalis ja забивание kanal rikkumise tõttu töö power hankides krahh;
- ebaühtlane kulumine või hävitamise abaluu suur tükk või võõrastele metallist esemega, пропущенным металлоуловітелем;
- ebaühtlane toitu, mis põhjustab ebavõrdsust lõime materjali kanalite kiirendi;
- üle lubatava tulemuslikkuse esitamise materjali kiirendi, mis võib põhjustada "завалу" crusher.
Praktikas kõik eeltoodu viib võimatu luua crusher traditsiooniline millel toetust (fikseeritud pöörlemistelg), kellel on korraga suure jõudlusega, suure kiirusega lendavate tükki ja suudab töödelda materjali suur allikas seguga. On дробилках kohta millel toetus крупность tükki lähtematerjali on piiratud suurusega 40 mm, läbimõõt kiirendus ei ületa ühte meetrit ja maksimaalne pöörete arv kiirendi on 1500 p / min, piirates lineaarne kiirus измельчаемого materjali väljumise kiirendi väärtused on 60-70 m / s maksimaalse suurusega дробилок.
Kui selliste piirangute kohaldamise ulatus šokk lagunemine on vähenenud, peamiselt, et saada кубоподібно killustik, ja lihvimine maagi kuni suurusest allpool 5-10 mm muutub kasutuks tõttu madal koefitsient, purustamise ja kõrge tagastamise kohta додрабливания. Nii tsentrifugaalpumbad crusher traditsiooniline подшипниковых vajadus ei saa korvata tõsist konkurentsi конусным crusher väike purustamine ja стержневым мельницам olemasolevate skeemis рудоподготовки.
Et ületada piiranguid, накладываемых on pöörlemiskiirus kiirendite дробилках traditsiooniliste подшипниковыми kn, mis on rakendatud nn õhust (газостатичних) toetumine (joon. 3)esimene mainita, mis (ja vastavad patendid) kuuluvad XX sajandi alguses.

Joonis. 3. Õhust prop ekstsentrilise дробилок
1 - Staatori; 2 - rootor, 3 - sõukruvivõlli, 4 - elektrimootor;
5 - õhu ventilaator; 6 - võll, 7 - kiirendi; 8 - концевая spaatel kiirendi;
9 - kaamera purustamine; 10 - rõhualandusseadeldis sõlme puhul katastroof keelata õhk; 11 - kate piiritletud osa; 12 - otsik maha laadida дробленного toode;
13 - центробежная sidur; 14 - tolmukapead
Et paremini ette kujutada eelised, mida annab kasutada газостатичних (õhu) toetust, peatume pikemalt oma konstruktsioonilt ja omadused. Sammas kujutab endast kahte all üksteist sõrmus sfääriline segment (rootori ja staatori), vahe millega tüüpiline високонапірним fänn нагнетается õhk. Loodav liigse surve õhu tõstejõud paneb rootori (statsionaarsed peal gaasipedaal) hõljuma. Vajalik kogus, õhuvahe on tagatud reguleeritav käiku slotted'ühinemises peitub üks kahvlite sõukruvivõlli, edastavast pöördemoment mootori, mis asub kaldu koos rootori. Kas sõukruvivõlli kaks карданных hingede juures, tagab sõltumatuse sätteid geomeetriline telg rootori suhteliselt telje pöörlemise mootor.
Sisselülitatud ventilaatoriga aegunud liikuv sõlme crusher (rootor ja kiirendi) on puhkeseisundis. Kaal rootori ja kiirendi pluss jõud pinge sõukruvivõlli tasakaalustatud kaaperdamist jõud, mis on põhjustatud liigse surve õhku. Sest vägi, kehtiv poolt õhku sfäärilise pinna rootor, kõikjal on suunatud sissepoole ulatus, kesklinn ulatus on tegelikult osutub omamoodi "virtuaalne" kohast toetust (kaelus) rootor. See tähendab, et mõju all kõik jõud ei läbib keskus, reguleerimisala (siis on jõudu luua hetkel suhteliselt võrra toetust), rootor erineb algse olukorra nii, nagu oleks ta olnud шарнирное kinnitamine keskel ulatus. Teiste sõnadega, tekib õhust sammas, mille rootor võib teha ringi keskel ulatus vibrational liikumine, puudutamata seejuures staatori.
Muidugi olemasolu sv'side fikseeritud pikkusega kujul sõukruvivõlli viib vastava vähenemist suurusjärgus õhuvahe igal pöördumise rootor. Kuid vähendamise see on ebaoluline, ja liigub punkti kaelus rootori toimub vertikaalteljele (nagu шарниру on кулисе vänt mehhanism).
Kui mõni keeldute rootori telje vertikaalne (või pigem keeldute keskus top крестовины sõukruvivõlli otsene liin, mida'ühendab keskus, reguleerimisala ja keskus alt крестовины) resultandist sellele lisatud top крестовине jõud osutub suurepärane nullist suurus, mille telje pöörlemise mootor. Loodud sel hetkel suhteliselt virtuaalne võrra toetust rootori püüdma omakorda rootori telg vertikaalsesse asendisse.
Pärast valu ajal pööramine liikuv sõlme crusher tegelikult muutub гироскопом c kohast toetust keskel ulatus, seepärast on kõik omadused, mis on iseloomulikud nn "raske" (st kehastab punkti, ei совпадающей keskus massid) гироскопов kolme vabadusastmega. Täielik kirjeldus liikumine on selline süsteem, учитывающей päris mehaanilised omadused kõigi sissetulevate sinna elemente, on väga raske. See nõuab ühise lahenduse üle 30 mittelineaarsed diferentsiaalvõrrandid, nii piirata kvalitatiivne kirjeldus, tema omadusi, mis tulenevad peamised omadused güro:
- трехстепенной güroskoop (st güroskoop, orienteerumine hetkeline telje pöörlemise mille ümber üksainus toed ei ole piiratud) kui puudub välismõjude säilitab positsiooni telje pöörlemise samaks;
- kui несовпадении telje pöörlemise, mille peamine telg inerts güro viimane pöörleb ühtlaselt ümber oma telje pöörlemise, kirjeldades igakülgsele koonilist pinda tippu punkti tuge (nagu telje pöörleva волчка).
Suhteliselt meie puhul, kui inertsi peatelg (sama esimeses ühtlustamise geomeetriline telg jooksva saidi crusher) lähedal vertikaalse telje pöörlemise mootori nurk нутації puudumisel väliseid häireid on väga väike. See tähendab, et meie güroskoop pöörleb ümber oma peamise telje inerts, olukord kus muutu ajas.
Kättesaadavus jooksva süsteemi tasakaalustamata massi viib смещению tema massikeskme suhteliselt geomeetriline telg süsteemi. Arvestades asjaolu, et inertsi peatelg on alati läbib massikeskme süsteemi, tuleme järeldusele, et kui teil on tasakaalu mõju osa crusher hakkab pöörlema nii, et geomeetriline telg rootori osutub nihutatakse suhteliselt tegelik telje pöörlemise summa võrra nihe massikeskme. Mis see "viisid jaotus" õhu toetust, st. puuduta rootori staatori toimub vahetustega massikeskme jooksva sõlme suurust ning projektsioon-radiaalne, õhuvahe vahel. Kui arvestada, et mass jooksva saidi crusher on umbes 1000 kg, ja groove kliirens rootori ja staatori mitte vähem kui kaks millimeetrit, siis selgub, et tasakaalustamata mass, mis asub perifeerias, kiirendi, mille läbimõõt on 1, 25 m, võib ulatuda kuni kolm kilogrammi, mis ei too kaasa "viisid jaotus" õhust piilarid ja rikkuda crusher.
Tegelikult reaktsioon "güro" olemasolu mass häired osutub keerulisemaks. Fakt on see, et kui tegevus güroskoop välise hetk ei sobi suunas, mille pöörlemistelg (st опрокидывающего pärast), güroskoop püüab kasutada oma telje pöörlemise läbiv telje risti eelmisega, kus peituvad tugipunkt ja jõud, mis põhjustab hetkel. Kiirus прецессии on võrdeline suuruse välise hetkest ja pöördvõrdeline кинетическому hetkeks on güroskoop.
Meie puhul, tekib olemasolu tõttu tasakaalu nihe geomeetriline telg rootori suhteliselt staatori tulemuseks on ebaühtlane, õhuvahe. Läbi see resultandist jõudude poolt õhku rootor ei liigu enam läbi keskus, reguleerimisala ja loob väline hetkel. Selle tulemusena tekib прецессии toimub omakorda rootori telje ümber keskel ulatus. Ja kuigi lõpuks nupuvajutusega rootori kohta staatori ei pruugi ilmneda isegi siis, kui teil on ebaühtlane, mis ületavad eespool nimetatud väärtus tekkimine прецессии on, nagu näitab kogemus, on väga ebasoovitav.
Põhjus peitub selles, et eelmainitud kiirus прецессии on võrdeline приложенном välise hetkest. Ja kui kuidagi takistada tekkis прецессии, siis poolt güro oma takistab kohta'objekt hakkab tegutsema гироскопический hetkel piisav, et säilitada гироскопом vajalik kiirus прецессии "iga hinna eest". Suurus гироскопического hetkest, kui see on piiratud vaid täielik punkt summa liikumise (кинетическим punkt), siis on üldine varu on kineetiline energia güroskoop, pöörlemiskiirus, mille võib isegi langeda nullini (kui laos on tema energia ei täiendatakse väljastpoolt) kui ilmneb teel ego прецессии ületamatu takistuse. Suur дробилках, kui rotatsiooni kiirendi on tagatud mootori võimsus mitusada kilovatti, mis tekivad juhul прецессии гироскопические momendid võivad ulatuda hiiglane kogused.
Selles peitub ilmselt peamine põhjus on võimatu ehitada võimas центробежно-löökpillid дробилок kasutades traditsioonilisi подшипниковых vundamendid. Juba siis, kui дисбалансах mitusada grammi, koormus laagritele on muutunud nii suureks, et see on oluliselt vähendada aega nende probleemivaba töö.
Kasutamine sfäärilise õhu toetumine võimaldab vältida probleeme, mis on seotud tekke гироскопических hetki, kuna kasutatav kinemaatiline skeem ei kehtesta piiranguid liikumine трехстепенного güroskoop. Tuleb märkida, et reaalselt olemasolevat disaini tsentrifugaalpumbad crusher regulaarne pretsessiooni suur amplituud on endiselt taunitav nähtus. Avaldub see hetki kulgeb resonantsahelaid sagedus, kui lõhkuda ja peatumise crusher. Aga konstruktiivseid lahendusi, samuti põhjalik konfigureerimine tsentrifugaalpumbad crusher tootmisprotsessis võimaldab edukalt lahendada probleeme kiirendus ja lõpp, ning töö käigus taluma suurusjärgus suur tasakaalustamatus võrreldes дробилками millel on pjedestaal.
Järeldus
Kokkuvõtteks eelnevast arutelust võib öelda, et taotlus on kerakujuline õhu tugipunkt lubatud põhjalikult muuta кинематическую skeemi центробежно-löökpillid дробилок ja liikuda skeemi fikseeritud (laagritega) telg skeemiga трехстепенного güro "virtuaalne" kohast toetust kesklinnas sfääri, mis ei ole analooge tänapäeva дробильной tehnoloogia. Peamised põhimõtted luua sellist skeemi on:
- ei kehtesta mingeid piiranguid soov rootori crusher pöörlema ümber oma peamise telje inerts;
- ei tekita reaktsioonid bonding hetki tegutsev роторную osa crusher ja viivad regulaarselt прецессии.
Mõiste uus õhu tugipunkt on tõestanud oma tõhusust kogemusi praktilise kohaldamise üle siin juba 15 aastat ja on suurendanud vahemikus lineaarne kiirusega pöörleva süsteemide kui tsentrifugaalpumbad lagunemine kuni 100 m / s ja enam. Selle mõiste läbimõõdud kiirendid ja koos nendega ja ühtne riistvara jõudluse ainult piiratud tehniliste võimalustega masinate ettevõtted ja tingimustega transportida. Juba täna loodud tsentrifugaal-veski koos kiirendid läbimõõt 2, 1 meeter, lineaarne kiirusega lendavate purustatud materjali kiirendi 100 m / sek ja võimsusega kuni 650 tonni tunnis avatud tsüklis.
Iseloomulike omaduste ekstsentrilise дробилок on õhu toetust on:
- nõrk tundlikkus дисбалансам;
- väga efektiivne purustamine (on tagatud suure pöörlemiskiiruse kiirendi);
- suur jõudlus;
- kõrge töökindlus ja vastupidavus on mehaaniline osa.
Kasv läbimõõduga kiirendi võimaldas saavutada märkimisväärset edu ja розв'lahendada probleeme ударно-abrasiivne kulumine töö tegijad crusher. Fakt on see, et kulumine suureneb kasvava kiirusega kiirendi, kuid väheneb kasvava selle läbimõõt. Seletus on lihtne: sama toodang kiirus saavutatakse suurema pikkuses, st. suurema süütevõimendid materjal, kui lõhkuda on väiksem kiirendus, mis toob kaasa väiksema kulumise vähendamise прижимных jõud, пропорциональных kiirendada.
Turg дробильного ja измельчаемого seadmed on piisavalt konservatiivne. Nagu juba mainitud, revolutsiooni siin äärmiselt haruldased. Tsentrifugaalpumbad crusher on õhust toetus on üks viimaseid saavutusi kaasaegse teaduse ja tehnoloogia ning annavad unikaalsete tehnoloogiliste tulemused. Mõnes valdkonnas, nagu näiteks tootmine кубоподібно killustik, veski sellist põhimõtet tegevus on muutunud vaieldamatu liider. Muudes valdkondades, näiteks kuivas измельчении rood kuni suurusest 1-2 mm, nad on tegelikult безальтернативным seadmed.
On рудоподготовки tuleb aeg tõsine konkurents центробежно-ударным seadmete ja muud traditsioonilised purustamine-измельчительний varustus, nagu näiteks стержневыми võtta. Võistlus läheb, eelkõige valdkonnas vähendada tarbimist ja tarbimise voodri ton valmistoote. Ja ekstsentrilise дробилок on õhu toetust nende kõrge KASUTEGUR ja самофутірующіміся töövoo asutused on põhjust võita see vaidlus.
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar