pühapäev, 12. oktoober 2014

Kapi sa oled olnud, kapi sina ja jäi 2006-11-08 16:31:29

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Kapi sa oled olnud, kapi sina ja jäi
2006-11-08 16:31:29

Meie hinnangute kohaselt, nüüd ukraina turul mööbel on esitatud kuni 70 nimed ja üle 3000 kaubaartiklit kaupu. Suhe nimetust kaubamärgi rühmadele umbes järgmine: üle 20 sordi office ' i toodete (1200-1400 numbrite järgi), 35-40 nimed majapidamises (1100-1300 numbrite järgi) ja 10-15 nimed eriline mööbel (500-700 numbrite järgi). Ja kui võrrelda siseturg on euroopa arvu numbrite järgi on praktiliselt võimatu, siis arvu nimed ukraina turule läheneb talle ja pakub kuni 80% euroopa valikut mööblit. Nii üllatada nüüd kodumaise tarbija jaoks midagi täiesti uut on väga raske. Möbleeritud lugu Turg mööbli, nii nagu ukraina ja muud kaubad, mis on läbinud oma arengus mitmeid etappe. Enne 1987. aastat turul mööbel praktiliselt puudusid segmendid kontori ja spetsiaalse mööbli. Ulatus turu suhteid piirdunud peamiselt majapidamises mööbli ja tarvikud asutuste ja organisatsioonide kulunud kampaania-distribution iseloomu. Segment kodumasinate, mööbli on esitatud umbes 30 toodet, millel on ühine kogus numbrite järgi 300-400 ühikut. Peamiselt on see olnud mööbel kodumaise toodangu (kuni 80% on pakkumisi) ja tootmise riikide СЭВ. Oluline tegur arengu nõudlus selle aja jooksul oli võimalus ostude planeerimine, millele aitas stabiilne tase elatustaset. Lisaks kõrge nõudluse rahuldamiseks oli tingitud kõikjal kasutades laenu. Iseloomulik on selle aja jooksul oli ulatuslik pakkumine suhteliselt odava mööbli minimaalse taseme tagamine. Siiski omandamine kvaliteetse kodumaise ja imporditud mööbli probleem olnud. Piirangud olid põhjustatud väike erikaal kvaliteetseid mööbli üldiselt hulk pakkumisi. Küsimus omandamise häid mööbel on sageli selgunud finantsseisund ostja, ja olemasolu блата. Lahendus küsimusi impordi, tootmise ja turustamise mööbli tegeles riik. Ajavahemikul 1987-1991 aastatest on olukord turul mööbli veidi muutunud. Esiteks, sel ajal oli veidi pom'якшена poliitika riigi suhtes eraettevõtluse. See on toonud kaasa luua erinevaid ühistuid ja väikeste ettevõtteid, kes toodavad peamiselt kodumaiste mööbel või midagi veel selle nime all. Ent üldine tootmise mahud mööbli nende struktuuride olid väga väikesed. Teiseks, упростилась protseduur lahkumist välismaale. Kodumaise tarbija saaks tutvuda standarditega elu välismaal, kvaliteet mööbel ja selle hinna eest. Vastavalt mõned kauplejad, see aeg on olnud kasutamata jätta hetk hakkas pakkumised kallis ja kvaliteetne euroopa mööbli jaotusvõrgu. Võib-olla ta ei tarvitanud oleks nõudluse tõttu kõrge hind, aga demo selline mööbel oli ei näita, et tootjad ja tarbijad, mis määrasid maksimaalne kvaliteet mööbel kuidas kauba elu ja töö. Aastatel 1992-1994 aastatest on olukord muutunud. Ühelt poolt kodused mööblitööstus on vähendanud tootmist. Teiselt poolt, on tekkinud liigset inflatsiooni nõudlus kestvuskaupade. Sel perioodil hakkas tormiliselt arenema privaatne äri - tarbija konkreetse mööbel. Aga kõigepealt удовлетворялись minimaalselt vajalikud vajadusi, et välja selgitanud küllastumine turul odava kodumaise ja imporditud toodetega. 1995-1996 aastatel kujundanud väga jõukad kliendid, kellel on võimalik osta kvaliteetne mööbel, kuidas töö ja elu. Just see tegur, mis on määratletud kogudus ukraina turule, tuntud välismaiste tootjatega. Dünaamika tootmismahud mõned nimed mööbli Ukrainas aastatel 1991-1996 (vastavalt Ministeeriumi statistika Ukraina) on esitatud graafikul. Alkohoolne диванчик On tootnud Ministeeriumi statistika Ukraina andmetele, 342 ettevõte tegeleb mööbli tootmisega. Meie arvates kohaldatav statistiliste asutused eraldamine kauba nimetus ei ole päris korrektne, sest ei võimalda rõhutada teatud kaubagruppide. Siiski on see info kasulik viia läbi võrdlev hinnangute mööbli valmistamine neid või muid nimetusi. Nii. vastavalt Ministeeriumi statistika Ukraina, tootmise kodumasinate, mööbli Ukrainas tegelevad 326 ettevõtete гарнитуров ja komplekti mööbel toodete tuba, köök ja koridorid - 198, табуреток - 140, kapid on riideid ja pesu - 128, ka köögimööbli - 122, m'mööbel - 100, lauad söögi kohtades - 98, voodeid puud'puidust - 98, lamamistoolid - 76, diivanid-voodid - 76, kapid raamatuid - 74, riiulid raamatuid - 73, toolid - 65, mööbli laste - 60, lauad ajakirjade - 59, lauad köögi - 58, lauad kirjalike - 54, kapid riistad ja сервантов - 54, kapid kombineeritud - 49, lamamistoolid-voodid - 37, kapid köök - 36, madratsid kahepoolne m'kvaliteedi - 35, voodid laste - 33, innerspring ühekülgne m'kvaliteedi - 19, nagid ja riiulid breakout raamatu - 12, laste madratsid - 10, diivanid m'mis - 9, mööbel koolieelsete lasteasutuste - 8, секретеров - 8 mööbli üldhariduskoolidele ja institutsioonide haridus - 7, тахты - 4, соф - 5 ettevõtetele. Seejuures on umbes 82% ettevõtetest toodavad 1 kuni 9 nimed mööbel, umbes 17% - 10 kuni 19, ja ainult 1% (neli ettevõtet) - alates 20 kuni 24 nimed mööbel. See Киверцовский riigi tootmise ja kauplemise puidutööstuse ühendada (kokku 23 nimetused); лісопромислове kohta'ühtekuuluvustunne "Прікарпатліс" (24 nimetused); Львовское tootmise деревообрабатывающее kohta'ühtekuuluvustunne "Львівдерев" (24 nimetused); AO "Харківдерев" (22 nimetused). Siiski tehtud korrespondentide Äri küsitlus ettevõtete arv on näidanud, et statistiline teave nende kohta ei ole alati usaldusväärne. Nii mõned ettevõtted eespool juba lagunenud mitmeid iseseisvaid vabrikud, комбинатов jne. Paljud vähendas tootevalikut. Nagu ütles asedirektor Киверцовского riigi tootmise ja kauplemise деревообрабатывающего keerukas tootmise-ja turundusjuht Paul базілян, tegelik nomenklatuur mööbel on tänaseks enam kui 10 nimetust). Teabe ettevõtetes, peamine tootmise tooteid puu FSC "Черновицкий mööbel mill" on mööbel 17 nimed (23 asendis), UAB "Барановский plant" Случ "toodab 16 nimed mööbel (28 kohta), Сторожинецкое riigi лесохозяйственное ettevõte mööbli tootmisega ei tegele, AO "Донецкмебель" toodab mööblit, 11 nimed (14 kohta), JSC ПТМФ "Karpaadid" - 18 наіменоаваній (37 kohta). Üks näitajad staatuse mööblitööstuses on asjaolu, et mööblivabrikus "Свалява", nagu teatas telefoni infoliini teenuse eest võlgu keelatud telefonid. Kõige täidlane мебельным tootmise lääne piirkond. Ettevõtete arv-mööblitootjate esikohal Закарпатская ala - 35 ettevõtete, Lviv ja Ровенская valdkonnas - 20 ettevõtetel. Kõige vähem küllastunud мебельными ettevõtete Chernihiv piirkonnas - seal on ainult n'yat. Andmed küllastus мебельным tootmise eri piirkondades Ukraina on esitatud tabelis. 1. Ilmselt huvitavam on asjaolu, et kõigi kodumaiste tootjate mööbel on ainult 50% ettevõtete vabastamist see toode on профильным, siis on nad algselt ehitati nagu mööbli müük tehase või комбинаты. Ülejäänud 50% tootjad on õppinud väljaanne erinevate nimetuste mööbli paralleelselt või selle asemel profiili tootmise. Nii, umbes 13% tootjatest on kasutatud ettevõtte, on umbes 3% tootjatest edukalt ühendada tootmine, mööbli ja erinevate tekstiilitoodete, näiteks hommikumantlid, сарафаны, aluspüksid ja pr. Rohkem kui 26% ettevõtetest, kes toodavad täna mööbel - töökojad, metallurgia, auto, tööpingi ettevõtte ja ettevõtte радиоэлектроники. On tootjate hulgas mööbli tehas продтоваров ja isegi пивзавод. On selge, et mööbli tootmisega paljud ettevõtted tegid selleks, et ellu jääda tänapäeva keskkonnas, ja neil on raske pakkuda vastuvõetava kvaliteedi tase on toodetud tooteid. Meie hinnangul praeguseks on mööbli tootmisega Ukrainas tegelevad 400-450 firmade ja ettevõtete. Itaallased on Ukraina praegu turul mööbli esitatud tooteid euroopa, ameerika, aasia tootjatele ja tootjate SRÜ ja Balti riikide. Täpselt arvestada koguarv marki ei ole võimalik, sest heterogeensus lauseehitus eri piirkondades. Kuid see on ohutu öelda, et üle 95% imporditud mööbli kaugemaltki - see on koostada eri euroopa tootjad. Tooted on endised kaasmaalased on esindatud peamiselt mööbli Valgevenest ja Eestist. Huvitav kogemus eesti мебельщиков edendamisel kauba meie turule. Peaaegu kogu mööblitööstus Eestis esindatud Ukraina üks firma - Marten Group. Vastavalt David Шурак, direktor selle firma konsolideeritud vaeva ligi 20 eesti ettevõtetele, mis võimaldab esitada kogu valik on tarbija, kontori ja kauplemise mööbel, võimaldab firmal edukalt taastada eesti nišš assistent paigaldamine Ukraina turul. Struktuuri ettepanekud euroopa mööbli juhtpositsioonil itaalia мебельщики. See ei ole üllatav, sest paljude ekspertide sõnul, just itaallased - seadusandjad maailma mööbli mood. Meie hinnangute kohaselt, Kiievis kuni 50% pakutud euroopa mööbel - itaalia tootmine, 15-20% - poola, 10-15% - saksa, 15-20% - mööbel on valmistatud Belgias, Prantsusmaal, Hispaanias, Tšehhis jt kaubagruppide Kõige ratsionaalne, meie arvates, klassifikatsioon mööbel ce funktsionaalse otstarbe järgi - mööbel igapäevaelu ja töö. Leibkond mööbel laias laastus võib jagada mööbel kodus ja дачную. Tuleb mainida, et all дачами antud juhul mõeldakse traditsiooniline eeslinna kodus proovi alguses 80s - kuni 7х8 m, mis asuvad неохраняемых äärelinna asulates ja mida kasutatakse peamiselt suvel. Praegu teket segment villa mööbel piiranud. Esiteks, puudub alus valiku äärelinna mööbli sõltumatu segment. Tavaliselt, suvilad оснащались ja on arvel killud отслуживших oma aja, kuid on veel terve kodu mööbel. Teiseks, kas omanikud suvilat puuduvad garantiid vara säilimise. Kolmandaks, enamik omanikud mini-suvilate puuduvad vajalikud vahendid, et osta mööblit, ning oma majad tüüpi "country palee "on peamiselt elamu mööbel ja üksikuid elemente muuga valik on olemas ainult верандах. Jaotumine kodu mööbel vastavate alarühmade on lihtne, sest need alarühma ammu ja kindlalt eraldatud kohas kasutamine: mööbel, köögid, magamistuba, elutoad, lauanõud, laste, koridorid, vannitoad. Mõnevõrra keerulisem on olukord mööbliga tööks. Kõige selgemalt valitud segmentides mööbli kontori ja kauplemise. Samal ajal on mööbel hotellide, kohvikud, pangad, tõenäoliselt sümbioos eri suundades kodumasinate, kontori ja kauplemise mööbli. Samas, kui selles ja pangandus, ja hotellide mööbel on erilised omadused. "lattu" või "all tellimus" täna pakkumise mööbli Ukraina teostab firma-import-rea, nii "paadid". Peamised müüja-kami loomulik on firma, siis on jurassic-metoodiline näo. Nende osakaal mahus import moodustab üle 95%. Ebaküpsus "челночного" äri on põhjustatud peamiselt громоздкостью kauba ja ebaökonoomne, et süstikud suhe mass / kauba hind. Aga lääne-euroopa piirialadel osakaal mööbel, salaviina viisil, on palju suurem kui teistes piirkondades, ja olemasolevatel andmetel on kuni 30% sortimendi. Hinnanguliselt ettevõtjad, impordi maht mööbli Ukrainas on umbes 80 miljonit. eurot aastas, samas kui üldine müügimaht umbes 160-170 miljonit. eurot aastas. Kuid saadud arvud on väga ligikaudsed. Täpsemalt hinnata turu maht on raske, ja seda kolmel põhjusel. Esiteks, paljud ettevõtted kasutavad "erilised" kanalid "lite" tolli puhastus. Mõnede hinnangute kohaselt on iga teine firma on sarnaste võimalustega. Teiseks, pidevalt on'tekivad uued ettevõtted, avatakse uusi poode, mingi firma proovivad ise assistent paigaldamine äri, mis siis temas pettunud. Kolmandaks, puuduliku seadusandliku baasi ja süvenev konkurents on sundinud juhend firmade varjata tegelikke müüki. Hinnanguliselt paljude töötavate spetsialistide assistent paigaldamine äri, enam-vähem stabiilselt impordivad mööbel Ukrainas 220-250 firmade. Neist on väikesed ettevõtted, kellel on aastane müügimaht on kuni 400 tuhat. oru.- umbes 180-200. Keskmise suurusega ettevõtted, kellel on iga-aastased müügimahud on vahemikus 400 kuni 1, 2 miljonit. eurot - 30-35. Suuremad ettevõtted-importija Ukrainasse, ei ole enam n'ятнадцяти. Selline firma on aastane müügimaht on üle 1, 2 miljoni. oru. Suhe hulgal müügi sektoris ilmselt järgmine : kodumasinad ja mööbel - 40%, kontorimööbel - 50%, eri - 10% kogumahu müügi. On selge, et need arvud on üsna ligikaudsed juhised samadel põhjustel. Põhilisi viise kauba üleandmist - töö "lattu" work "all tellimus". Tavaliselt, kui kallim on mööblit, seda parem firma kauba all tellimus. Kusjuures kategooriaga "peamiselt" lase end opereerida ainult suurfirmad. Keskmised ja väikesed ettevõtted, kes tegid panuse kaubanduse kallis mööbel, lihtsalt on sunnitud töötama all tellimus. Seega, kui mööbel on firma, mis müüb kallis kaup, asetas ta oma koosseisu, siis võib olla kindel, et see firma ei ole väikeste. Tarneaeg all tellimus erinevad ettevõtted - alates 20 kuni 45 päeva. See sõltub keerukusest tellimuse налаженности sõiduki koridori, ettevõtte võimalustest tootja. Siiski, hoolimata hinnast, vaid 3-5% mööbel viiakse kokku või peaaegu kokkupandud kujul. See on tavaliselt väga kallis mööbel, mis on kohandatud tellitud ja on suuremal määral teoseks mööbli kunsti, kui koht säilitada pesu. Ülejäänud mööbel on imporditud полуразобранном kujul või kilbid ja läheb kohapeal. Töötoolid ja praktiliselt kogu kontorimööbel traditsiooniliselt tulevad kokkupanemata. Oluline on luua kontakt. Isikliku Edu müügi mööbli määravad selle kvaliteeti, populaarsust ("kuulsus") kaubamärke, kindel ja läbimõeldud kava tegeliku turustamise. Toode käsitleme allpool, ja nüüd mõtle põhipunktid organisatsiooni müügi. Praegu on turg mööbli muutub rohkem tsiviliseeritud võrreldes olukorraga, 2 -, 3-aastane. Täna ta on esindatud laias valikus, mis katab maksimaalselt päringuid ostjad; peaaegu kadunud firma-одновневкі, mis on arvutatud saada ülemäärast kasumit arvelt lihtne petta ostja; ellujäänud ettevõtjad, püüdes saada tugipunkt turul, pakkudes klientidele erinevaid garantii kvaliteediga tooteid ja teenuseid - võitlevad kliendi. Palju ettevõtteid eesmärgiga ellujäämise tegeletakse sellega seotud tegevusvaldkondades. Kuid need, kes tunnevad end enesekindlalt, julgelt panna "munad ühte korvi". Üks näide - firma "ABSOLUT-Holding", esineb ukraina turul 5 aastat ja spetsialiseerunud rakendamise kontorimööbli ja integreeritud standardvarustuses kontorid. Usub Tatjana Voronin, tootejuht, reklaam selle firma, suurenenud müügimaht on võimalik ainult siis, kui kontsentratsioon jõupingutusi kogu personali firma. Täna kaubelda mööbel on põhiliselt koondunud ikkagi mööbel kauplustes, mitte neil, nagu see oli paar aastat tagasi. Meie hinnangute kohaselt, väljaspool kauplusi rakendatakse 5 -7% kogumahu müük, mööbli tavaliselt odav poola ja kodumaise toodetava "inimeste умельцами". Vastavalt Ministeeriumi statistika Ukrainas, Kiievis on 28 poed ja salongid, kus kaubandus mööbel являтся профилирующей. Ukrainas on 1011 nagu poed. Kuid on selge, et nimekirja Ministeeriumi statistika ei sisalda mitmeid poode, aktiivselt pakuvad mööbel. Paljud ettevõtted avavad osakondade universaalne kauplustes. Lisaks mõned ettevõtted on kauplemise punkti oma kontorites, kaubandus kataloogidesse ja otse laost. Suuremad ettevõtted avavad oma ilusalongid ja loovad terve kaubamärgiga võrgustik. Meie hinnangul täna Ukrainas on umbes 3000 kauplust, ilusalongid, osakondade kauplemine sisustus. Lisaks anti välja kliendi tootjad pakuvad mitte ainult nõustamine, näitusesaal, kuid mööbli tarne kliendile, komplekteerimine, paigaldus, garantii ja pärast hooldus. Kõige levinum garantiiaeg - 1 aasta. Kaubandus mööbel kataloogidesse praeguseks on ise vähe õigustab. Vastavalt Oleg Добкина, vice president ettevõtte Shafer Shop Stenske-Ukraina, kodumaine ostja ei ole veel küps sellise kahvlid teenuste. Tal on palju lihtsam aega veeta, bensiin ja p'kauplused sõita isiklikult otsides vajaliku kauba. Aga mis turu arengut see süsteem müük muutub üha populaarsemaks, eriti kui väike ostud. Suurt tähtsust omab valiku juhtide töö börsisaal. Sel juhul koos selliste nõudmistega, nagu teadmine, domeeni, oskus seletada eelised ja omadused mööbel, suurt rolli mängivad elementaarne viisakus konsultant, oskus õigesti juhtida end'їдливими ja дотошными klientide. Esimene ja väga paljulubav samm võitluses mass ostja võib vaadelda süsteemi tutvustus kauba müügi laenu ettepanek AS "Kiievi mööbel mill". Hinnanguliselt Nikolai Войтко, esimese direktori asetäitja selle aktsiaselts, kolm kuud tööd laen oli rakendatud mööbli summa üle 25 tuhat. uah. See on loomulikult vähe, aga oluline oli julge seda sammu. Tasuta nõukogu algaja ärireisideks, kes on teinud bet müüa kallis mööbel, võimalik soovitada aegsasti kujundada nimekiri potentsiaalsetele klientidele, kellega on vaja kasv'seob isiklik tuttav. Edu saladus kauplemise sel kaup on see, et tee (ja väga kallis) mööbel on müüdud peamiselt isiklike kontaktide. Huvitav, meie arvates asjaolu on tuvastatud, kui uuringud ostjad ja ettevõtjad. Sisuliselt see seisneb selles, et kõik ostjad tulevad kauplused, ilusalongid, on väga vähe (mitte rohkem kui 10%) saab ka ise aru, millisest materjalist (puit, PUITLAASTPLAAT, PUITKIUDPLAAT, mitmekihilised, pressitud puidutolm) on valmistatud ühe või teise mööbel või selle katte. Kõige raskem tuvastada materjali ostes kallis kodumööbel, mida eristab kvaliteetne töötlemine ja kasutamine värvigamma, lähedane looduslik materjal. Arvestades teadmatus ja недоверчивость ostjad mõnedes salongides on hoiatanud sarnaseid küsimusi, ausalt, milline valik pliidid, millest on valmistatud mööbel. Nii et, kallid ostjad, kui te ei kavatse on mööblisalongis, ножовку või faili võid julgelt jätta kodu. Drift alates kogusest kvaliteedi Parafraseerides on üks seadustest dialektiline materialism, võib öelda, et tänane turg mööbli переориентируется alates kogusest kvaliteedi. Tarbija jaoks peamised kriteeriumid kvaliteet on algmaterjal vastav disain, vasta nõuetele värvuse, kuju, комплектности ja usaldusväärsus kasutamise. Kvaliteedi mõiste tootjad mööbel on mõnevõrra laiem. See hõlmab kvaliteedi algsete materjalide, tehnoloogia ja kvalifikatsiooni tootmise töötajad, siis on antud juhul tegemist juba läheb süsteemi kvaliteedi. Vastavalt Alexander Собко, tegevjuht SP "Энран-Акрос", tänane päev on väga raske tagada toodete kõrge kvaliteet on traditsiooniline kodu-mööbel производствах. Põhjused - neid on tülikas infrastruktuur, vananenud seadmed ja piisavalt nõrk loovust. Just seetõttu on käsiraamat kontserni "Энран" läinud viis luua oma mööbli tootmise kuupäev büroomööbel kasutades saksa materjalide ja kaasaegse saksa seadmed firma HOMAG. Ja küsimus personali värbamine on käsitsetavad meelitada tööle kvalifitseeritud spetsialistid, kes on töötanud ettevõtetes SÕJALIS. Eraldi tahaks märkida üks nähtuste ukraina mööbli turule nimega "kvaliteeti poola mööbel", laialt levinud Ukrainas. Lõpuks 80-ndate omandamine poola mööbel peamine mass ostjaid arvati prestiižne. Näiteks on sageli указывался elamu kõrvaklapid "Anja", mis koosneb 20 teemad: diivan, kaks tugitooli, diivanilaud, сервант, raamaturiiul, söögilaud, kuus m', mille toolid, kinnitab ta, diivan, kummut, riidekapp, kirjutuslaud, töötool, tumba pesu. Maksis selline kõrvaklapid umbes 1000 rubla ja tagab keskmist двухкомнатную korter peaaegu täiskomplekti mööbli ühtses stiilis. Seejuures mööbel oli päris kõrge tarbijate kvaliteedi. Aga 90-ndate alguses turg hakkas täita natuke teine poola mööbel. Vestlused esindajatega kauplemise organisatsioonide esindajad kauplustes, ekspress-uuringud selle omanikud on'selgus, et täna on suhtumine kvaliteedile kõik mööbel, mis on tehtud Poolas, pigem negatiivne. Vastavalt Anatoli Степанюка, tegevjuht-juhatuse esimees AS "Mööbel firma" Лыбидь ", enamikul poola mööbel" teine laine "toimub väikestes, полукустарных töökodades ja tõesti iseloomustab madal tarbijahindade kvaliteediga. Kuid tänu madala hinna samuti on ta loonud konkurentsi paremat kodumaist mööbli, eriti toodete AO "Лыбидь". See pani juhend viimane aastatel 1993-1995 kunstlikult hoida oma hinnad, töö on praktiliselt ilma kasumit. Kuid nüüd Ukraina turul, kaasas poola mööbel on enamasti üsna kõrge kvaliteedi. Aga inerts mõtlemine tarbijate mängis oma julm nali, ja ввозную praegu poola mööbel potentsiaalne ostja проецирует установившийся stereotüüp. Usub Kristjan Заварзин. vastutav müügijuht firma "Liit", импортерам kvaliteetse poola mööbli nüüd on vaja kulutada palju vaeva, et tagastada endise hästi ім'i. Hind aspekt Hinda mööbel võib laias laastus разделіт' kahte komponenti - "баеовую" (tõeline kvaliteet) ja "представительскую" (prestiiži ja populaarsus kauba). Seejuures on võimalik müüa oma tooteid, sealhulgas ka hind teine osa, et tootja on omapärane "lisaboonus" ja võib põhineda ainult reaalseid tulemusi oma tööd ja tunnustamise kauba tarbija. Hinnanguliselt mitmed spetsialistid-производственников ja сбытовников, säilitades сегодняшей olukord assistent paigaldamine tootmise peamine mass kodumaise mööbli hind läve престижности põhimõtteliselt недостижим. Nii mõned ettevõtted töötavad kahjumiga, nostalgia meenub periood 1992-1993-ndatel, kui arvel inflatsiooni nõudluse hinna võiks tõsta vähemalt kord nädalas ja olema seejuures kasumit. Indeksid hulgimüük hindade mõned nimetused mööbli 1991-1996 aastatel (vastavalt Ministeeriumi statistika Ukraina) on toodud tabel. 2. Kuidas peaks neid andmeid, 1992 ja 1993 aastatel erinesid suurima kasvuga hindade. Kuid alates 1994. aastast indeksid hulgimüük hindade languses ja moodustas 1996. aastal, üldiselt, on mööblitööstuse 1, 3 korda võrreldes 77, 7 korda 1993. aastal. Järsk vähendamine indeksid hulgi hind näitab lõpetamise inflatsiooni kasvu hinnad mööbel ja väljund selle maailma tasemel. Ees paljud мебельными ettevõtete probleem on terav äärmiselt kõrge omahind, mis tulenes peamiselt tooraine ja materjalid (kuni 60-70% kuludest). Paradoks, kuid mõnede hinnangute kohaselt, osta imporditud materjalide mööbli valmistamine, isegi arvestuse kõikide tollimaksude, 10-30% odavam, kui osta sama on lähedal konsultatsioon, s изготовляющем. Ja ainult nagu on äärmuslik vahend võitluses ellujäämise eest saab hinnata toimimise kui mitmes mööbel ettevõtete endi kauplused, kes müüvad kaupu ilma kaubanduse marginaalid. Need tegevused meenutavad löök haamriga oma sõrmi, mille eest on võimalik saada väikest rahalist kompensatsiooni, et osta uus käepide haamer. Sest reklaam on asjaolu, et firma poes müüakse 30-40% odavam, kui kaubik võrgustik, kauglöögi selle võrgu ise, eriti kui shopping nearby, liiklus sama toodetega. Sel juhul ettevõtte tootja muutub konkurent ise ennast. Arenenud riikides on sellised vastuolud peetakse lubamatud, ja vahel, tootja ja kaubanduse sõlmitakse lepingu kohta keeld viide tootja jae-ilma среднерозничной juurdehindlused. Tänane turg mööbli ulatuslik ja mitmekesine. Mööbel, предсталенная peal, asetada erinevates hind rühmades, Nii on võimalik osta mööbli komplekt - 300 eurot.ja saab osta sama koosseisu komplekti eest 20 tuhat. eurot. Nii kokkuleppele, et edaspidi mõiste "odav mööbel" hakkab iseloomustama kaupade keskmise jaemüügi hind kuni 1000 eurot. sätestatud mõiste "mööbel keskmine hind" - 1000-1500 eurot.ja mõiste "kallis mööbel" - üle 1500 eurot. Loomulikult on selline jaotus on väga tingimuslik ja ei pretendeeri однозначность. Äri nr 46 kuni 1996. aasta juba приводился analüüs jaehind eraldi tüüpi mööbel, seepärast ei hakka seda korrata. Märgime vaid, et uuesti analüüsida jaehindade mitmes pealinna mööbel poed ja salongid, mille korrespondentide Äritegevuse käigus töö üle käesoleva materjaliga, näitas, et üle 90% pakutud komplekti mööblit (köök, magamistuba, elutuba, kõrvaklapid jms. ) kodumaise toodangu võib liigitada kategooriasse "odav mööbel" ja 10% - kategooriasse "mööbel keskmine hind". Tulemused mini-teadus-ja keskmist protsent kategooriate mööbli erinevate tootjate toodud tabelis. 3. Kuid objektiivseid põhjusi, ei ole võimalik analüüsida hinnad kogu jaemüük võrgustik Kiievi ja vastavalt saadud hinnangud on oma piir täpsust ja on edaspidi reguleerida. Kiirus rakendamise odav mööbel on oluliselt suurem, kui kallis, mis võimaldab müüjatel salvestada kauplemise hinnalisand tasemel 20-30% sisendite hinnad. Omakorda kallis mööbel müüb aeglaselt, ja tasuvus saavutatakse juha 40-50% ja rohkem. Mõnedel andmetel jaehinnad on vastavalt Киеву kallis itaalia mööbel (tingimusel, et see täielikult ühenduse tolliterritooriumil puhastus) üle отпускной hinnad ettevõtted-tootja 2, 2-2, 4 x. Efektiivsus hinnapoliitika firma peegeldub süsteem allahindlusi. Seejuures on süsteem allahindlusi, et on väga kallis mööbel piisavalt unikaalne. Siin, nagu tavaliselt, kui kallim on Mööblit, seda vähem pakuvad allahindlusi, ostjale (mitte rohkem kui 5-10%). See on seletatav seisukohast prestiiži. Tegelikult klient, kes ostab 10-20 mööbli komplekti hinnaga ühe komplekti 35-40 tuhat. eurot.mingi "tingida" võtaks ebasobiv. Siiski on suurem osa ettevõtjaid kasutab laialdaselt süsteem allahindlusi, mis on, näiteks siis, kui ruumis partei üle 50 tuh.. eurot. võivad ulatuda kuni 25%. Kusjuures, tavaliselt allahindlusi kontoris leibkond mööbel on mõnevõrra kõrgem, kui näiteks kauplemise. Ilmselt trading mööbel peetakse ostja peamiselt tootmise tööriist, mille kasutamine kohe hakkab toob kasumit. Prognoos Üldine tendents turu mööbel aastal 1997, on rõhku arengu piirkondliku struktuuri, kus ei ole selline tugev konkurents, nagu pealinnas. Eeldatav suurenemine müügist, mõnede hinnangute kohaselt võib koostada üldine turg 10-15%. Seejuures on võimalik ümber jaotada müügimahtude kaubamärgi rühmadele. Ilmselt veidi rohkem kiiremini areneb segment kauplemise mööbel ja selle osakaal võib ulatuda kuni 15% väidetava müügimahtude vähendamise konkreetsed kaalu müük, kodumasinate, mööbli. Huviväärsuste kodumasinate, mööbli on nõudluse taset, ilmselt on kaasa köök kõrvaklapid. Arvatavasti, kodumasinate, mööbli on suurim nõudlus nautida mööbel hinnaga, mis asub "piirivalve riba" vahel mööbel on odav ja keskmine kulu. Üldised trendid moe kõigile turusegmentides mööbel jääb tõenäoliselt stabiilne, tõuseb nõudlus mööbel on valmistatud looduslikest materjalidest ja "soe" тониров. Mõnedel andmetel võib suurendada konkurentsi segmendis kvaliteetse kontorimööbli kodumaise tootmise. Olemasolevatest allikatest nähtub, et sel aastal on võimalik avamine suurte mööbli valmistamine sellise klassi kasutades южноевропейских tehnoloogia. Üldiselt, mitmel hinnangute oluliseks takistuseks müügi kodumööbel jääb võimetus süsteemi tõhusat kasutamist krediiti müük.
ALLIKAS: Business

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar