Ehitus ja rekonstrueerimine.
Стольники ja стульнікі'2001. Aastane kaubanduskeskus turu ülevaade büroomööbel'2001 2006-11-08 16:32:56
Eelmisel aastal turu mahu kasv, vastavalt enamik küsitletud ettevõtjaid, oli 10-12%. Kuigi on olnud ka teisi hinnanguid. Näiteks, turundusosakond üks tunnustatud liidrid sellel turul hindavad aastane kasv 4%, teine suur firma usuvad, et turg on kasvanud 15%. Kõik need hinnangud on loomulikult väga sub'objektiivne ja-wops'on seotud eelkõige üksikute edu iga konkreetse firma eelmisel aastal. Ent ühes мебельщики üksmeelne - märgatav tõus turul oli, on ja jääb, vähemalt veel paar aastat. Vastavalt мебельщиков, ainuüksi eelarve organisatsioonides on kogunenud kinni nõudlus piisav, et tööstuse arengut juba mitu aastat. Kõigepealt turu kasvu büroomööbel-wops'on seotud üldise arengu majandus-ja kohaloleku olulist peidetud tekkinud nõudlus. On'tekivad uued ettevõtted, kes vajavad mööblit. Firma-veteranid kasvavad, on remont oma kontorid, liiguvad uued ruumid - jälle on vaja mööblit. Vastavalt мебельщиков, ainuüksi eelarve organisatsioonides, väsinud istuda lagunemisohus "nõukogude" mööbel kogunenud kinni nõudlus piisav, et tööstuse arengut juba mitu aastat. Lisaks, mööbel, isegi kõige kaasaegne, on mõnus (tootja) võime halveneda ja moraalselt muutuvad, kuupäevastatud. IMPORT JA EKSPORT eelmisel aastal au töötanud eksportijad büroomööbel - võrreldes 2000. aastaga ekspordi maht kasvas 28, 88% (vt tabel. 1). 7, 07% ja suurenes maht ametlik import. Aga kui eksport kasvab kogu arvestatakse statistika kauba rühmades, siis import puud'puidust kontorimööbel 2001. aastal vähenes, mis, muide, üllatav korrektsust kordub aastast 1998. Kuid puude'jane mööbel siiani on 55, 63% kogu arvestatakse statistika impordist büroomööbel. Oma osa büroo tugitooli moodustab 16, 47% impordist, vastavalt, metallist mööbel, 27, 9%. Keskmine hind importida puud'puidust mööbel - $ 54, 7 ühiku kohta, toolid ja lamamistoolid - $ 54, 25 ühiku kohta. Levinud arvamus paratamatus väljatõrjumine impordi диссонирует imeline meeleolu enamik importijad. Kõige rohkem imporditakse büroomööbel Itaaliast - 41, 04% kogu impordist (vt tabel. 2) (edaspidi olulise viivitusega järgnevad Prantsusmaa ja Leedu - 8, 74% ja 8, 64% võrra. Vaid 2001. aastal kontorimööbel импортировалась alates 29 riiki. Osa seitse neist (24% koguarvust), mis moodustasid ligi 80% impordist - täiuslik pilt põhimõtte Pareto (20% koormuse annavad 80% tulemusest). Peamine tarbija ukraina büroomööbel rahvusvahelisel turul jääb Venemaa - 89, 19% kogu ekspordist, 96, 28% eksport kontori toolid, 94, 11% ekspordist puu'puidust mööbli (vt tabel. 3). Siin isegi Pareto oleks häbisse, kui arvestada, et kogu mööbel вывозилась 30 riigist. Ekspordi struktuuri toolid ja tugitoolid moodustas 59, 12%, metallist mööbel, 6, 66%, puude'jan - 34, 22%. Sage (võimalik, et täiesti õiglane) arvamus paratamatus väljatõrjumine import kodumaise kaubaga mitu диссонирует imeline meeleolu importijad enamik - vähemalt tilk müügimahtude keegi neist ei kurtnud. Vastupidi, kõik tähistati kasv ning mõned importijad on ta tunduvalt ületas kasvutempo turg tervikuna. Eriti hästi tunnete, et eelmisel aastal importijad leedu mööbli, kuna tänu erilise kauplemise suhteid Ukraina ja Leedu nad pääsenud tasumise ввозной tasu. Ukraina trendikas mööbel "high tech": detailid on valmistatud metallist ja klaasist, akrüül plastist, perforatsioon. EKSPERDID ÜTLEVAD Igor Квач, commercial direktor LTD "Альста" (g. Kiiev; kaupmees mööbel): - Turg kasvab, ja nüüd on täiesti võimalik ehitada äri "nullist", kui ei, muidugi, ei ole ahne ja ei väntamine hinnad. Me ise peame keegi занес aasta poolteist tagasi poodi tool: no proovi, äkki õnnestub müüa. Ja me siis kaubeldi hoopis teiste asjadega. Proovisime, mis siis juhtus. Оглянулись ümber, näeme samad toolid kallis salongides müüakse koos hinnalisand 70%. Me otsustasime, et meil on piisavalt ja 35%. Esmane segment, millele me keskendume, näiteks sama väike firma, kui meie, kes vajavad mööbel on kõrge kvaliteediga, kuid odavam. Alla Муквич, turundus-direktor firma "Акрос" (g. Kiiev; tootja kontori toolid): - Suured ettevõtted on juba piisavalt küpsed luua oma disaini stuudio ja usuvad allpool väärikust lihtsalt "varastada" mudel üksteiselt. Firma väiksemat ei jälestavad võtta mudel, "раскрученную" keegi teine, ja müüvad seda nii oma disaini. Kusjuures, isegi патентуя oma mudeli, mida me sageli ei suuda neid kaitsta, copy - selline tase патентования meie riigis. --- Meil on nii "varastatud" kolm mudelit tugitooli - "Graafika", "Iris" ja "Hoogu". Kusjuures "Iris" mõned tootjad pakuvad isegi ei muuda nimi. Eriti hästi õnnestus ja mudel "Graafika". Oleme viinud seda turule ülemöödunud aastal, eelmisel aastal kulutanud palju aega ja vaeva selle "раскрутку"ja kui ta on saanud piisava populaarsuse ja tunnustuse, seda on lihtsalt "varastatud" - hiljuti lõpeb näitusele on seda juba pakkunud teised tootjad. Ja, mis kõige solvav, lihtsalt убогом täitmisel. Julia PIVOVAROVA, juht GP "Набукас" (g. Kiiev; müügiesindaja Ukraina firma Narbutas & Ko): --- Hulk import Ukrainasse, viimasel ajal on tõesti vähenenud, et wops'on seotud nii, et tugevdada positsioone ukraina tootjate ja lahkumist turult odavaid mööbli poola ja tšehhi tootjad. Ostja ei ole enam võidad ainult hinnaga, teda huvitab ka kvaliteet, kaasaegne disain, tööriistad. Ja sellepärast on saadaval trend ukraina turul ei tohiks vaadelda kui ohtu tõsiste импортерам mööbel tuntud kaubamärke, pigem isegi vastupidi. Ja kui ettevõte pakub ukraina turul uus kujundus, uued tehnoloogia - koht talle leidub alati. Tegelasteks on Naljakas komme kodumaiste мебельщиков sõna otseses mõttes mingit konkreetset teavet (sh müük) paigutama kategooria ärisaladuse, rangelt võttes, jätab meid mis tahes kohta'erandid hindamise kriteeriumid ruumi ühe või teise firma turul. Nii et tuleb leppida järeldused "разведслужб" ettevõtjate (kui nad tahavad, et neid jagada - korrigeeritud möödapääsmatu sellistel juhtudel valeinfo), nende саморекламу, sub'erapooletu tunne, kuulujutud, kuulujutud. Nii et siin räägitakse, et vaieldamatu liider ukraina turul büroomööbel peetakse GP "Меркс Mööbel" - suurim ukraina eksportija puud'puidust kontorimööbel. Esmane vastutus kasvu eksport "mööbel istekoha" kannab harkovi firma Nowy Styl Ukraina - suurim tootja ja eksportija töötoolid ja lamamistoolid on mitte ainult Ukrainas, vaid ka SRÜ-sse. Huviväärsuste "juhtiv grupp" nimetatakse ka UAB "Энран" (kaubamärgid "Энран-Акрос" ja "Акрос"), firma "Irma" (TM "Амати"), LTD "Интехсервис Ltd. " (kaubamärk "Снайт"), GP "Набукас" (müügiesindaja leedu firma Narbutas & Ko), LTD "Art Metallist Sulgurid" ja edendada oma tooteid firma "Mööbel Market-Rühmade", firma "Uus Liigas" ja Белицкая mööbel tehas (TM "G. Juurde. Koos. " ). Jällegi räägitakse, et rühmajuhid on kiiresti lähenemas переквалифицированы kaks aastat tagasi importijad tootjad PP "Неопол Kauplemine on". Sellise suure ja suhteliselt suurte firmade (müügimahuga $ 200 tuhat kuus) ukraina turul, büroomööbel on kakskümmend. Lisaks ettevõtted, mis on suunatud enam-vähem suur nõudlus, turg on olemas ja ettevõtted, mis pakuvad kallis mööbel euroopa tootjad. Kõige kuulsam ettevõtetel selline võib olla tingitud Office Solution (vahendaja ettevõtte Steelcase), "Unicode-Олавтекс" (diiler GDB International) ja " - Absoluut". Turul on lisaks kontori mööbel olemas lihtsalt lugematu arv keskmise ja väikeste ja mikroskoopiline tootjad ja kaupmehed. Kui soovitakse hinnata koguarv tootjate ühes ainult Kiievis nimetatakse numbreid 200 (ülemine piir kõlab nagu "noh, väga palju"). Vastavalt ettevõtjad, on pealinnas alad, kus sõna otseses mõttes iga garaaž "ваяется" midagi, mis on seotud vähemalt tema looja, büroomööbel. VALIK on Väga üksikasjalikult liiki büroomööbel, struktuuri, selle müük Ukrainas ja hindade nišše ÄRI kirjutas kaks aastat tagasi (vt. nr 22 29. mai 2000). Seda kordama ei hakka, räägitakse ainult siis uus on see, et'ilmus ajast. Niisiis, viimase aasta-kahe jooksul on moodustunud "джентльменский sätestatud" mööbel seeria, mille olemasolu oma valik, kui vähegi võimalik, püüavad anda kõik tõsised tootjad büroomööbel. See hõlmab: seeria (ja parem paar) кабинетной mööbli top-juhid traditsioonilises stiilis, seeria keskastme juhtide, üks-kaks-seeria standard ram mööbli (st mööbel töötajad), paar seeriat mööblit stiilis "high tech"seeria kompaktne operatiiv -, mööbli-ja seeria mööbli võitnud pakkumiste eelarve organisatsioonid ja небогатых ettevõtte klientidele. Kaugeltki mitte kõik tootjad suudavad pakkuda sellist valikut, kuid tendents on, et "täita tühimikke" eelmisel aastal прослеживалась piisavalt selgelt, eriti selles suunas, et vähendada kulusid tooteid. Näiteks Белицкая mööbel tehas (TM "G. Juurde. Koos. "), kuni viimase ajani on esitatud turul büroomööbel ainult rida online mööbli "System", mis on orienteeritud umbes sama turusektori, et seeria "Ģseetõttu" (GP " Меркс-mööbel "), " Kit "(TM Amati), EURO (TM" Евротех "), Prioritet ja Dream (TM" Снайт "), " Sümfoonia "" Неопол Kauplemine on ". Eelmisel aastal kaubamärgi all "G. Juurde. Koos. " ja'ilmus seeria "Ava Pakkumine", mis on spetsiaalselt mõeldud võitluseks ettevõtete ja eelarve pakkumiste piirkondades. Täna on tõsised tootjad püüavad osaleda kõigil ассортментних nišše: директорских kabinettide juurde mööblit vaene väike. Viimase aasta-kahe jooksul on moodustunud "джентльменский sätestatud" mööbel seeria, mille olemasolu laevanduse üritavad anda kõik tõsised tegijad. Teine näide - PP "Неопол Kauplemine on", mis asemele oma seeria "Sümfoonia", позиционированной nagu "keskmine alumine", vabastatakse kohe kolm seeria tegevuse mööbel. Kuid ei'януча "klassika" ei ole kaotanud oma tähtsust ka täna on - suur osa kabinettide juhid, kuidas ja tegevuse mööbel, täidetud konservatiivne stiil. Aga meil on väga moes suund "techno", või, nagu seda nimetatakse, "high-tech", mis erineb kasutades osad on valmistatud metallist ja klaasist, akrüül plasti, mis metall, perforeeritud detailid. Turul on olemas mitmeid esindajad selles suunas: "Splain" (GP "Меркс-mööbel"), "Techno" (TM "Энран-Акрос"), töökorras mööbel "Maatriks" ja uus S-mobile TM Amati, modifitseeritud kabinet Butterfly (TM "Снайт"), Koba ja (mõnel mudelil) seeria Milanas alates TM Narbutas. Mõned elemendid "high-tech" saate kohtuda ja muu seeria Narbutas, näiteks süsteemi кабинетной mööbli Vadovas. Midagi on selles suunas ja algne stiil "Art Deco stiilis"on ainsad esindajad, kelle meie turul on ravikabinetid kõrgemate juhtide "Fort" ja "Раут" TM Amati. Erinevalt suured ettevõtted, väikesed безбрендовие tootjad, nagu tavaliselt, ei ole eriti viitsinud loominguline tappa, ja moodustavad valik laenates kõige paremate mudelite "vanemate vendade". Suured ettevõtted nimetavad seda " - piraatlus", väga teda solvatuna (õigustatult) ja üritavad kuidagi kaitsta end selle nähtuse vastu. Kuidagi õigustamata plagiarists, ei maksa siiski unustada, et esimesed mudelid enamus tänapäeva mööbel meetri'ilmus ole tulemusena jumaliku inspiratsiooni, kuidas toodet, ütleme nii, loominguline rafineerimise ideid, почерпнутых euroopa tootjad. Ja sageli teed elementaarse koopia. Ja see "идейная meik" alates lääne-euroopa disainerid ei lõppenud tänaseni. ORGANISATSIOON TURUSTAMISE Peamised turustuskanalid, struktuur jaemüük ja примерные kauba vood turul büroomööbel kaaluti juba eeltoodud meiega тематическом läbivaatamise Äri (vt. nr 22 29. 05. 2000 a. ). Pange tähele, et viimase aasta-kahe jooksul on üha enam ilmne soov ettevõtjad kasutusele kõik peamised turustuskanalid: läbi oma salong (võrk salongid)võrgu kaudu vahendajad ja läbi otsemüügi. Paljud need ettevõtjad, kes varem ограничивался väiksema arvu turustuskanaleid, nüüd usinalt "ümber" puuduvad. Paljud ettevõtjad täna usinalt "ümber" puuduvad turustuskanaleid. Näiteks firma "Irma" eelmisel aastal lõi osakond otsemüügi - lisaks oma salongi "Амати" ja piisavalt võimas võrgustik edasimüüjad. GP "Набукас" selgitab tõusu oma turu näitajaid eelmise aasta nagu kord uut rõhku edendamine kauba - veidi rohkem kui aasta tagasi see firma tegi pakkumise aktiivne müük, st. otsemüük. Enne seda kogu müük viidi ellu võrgu kaudu piirkondlikud edasimüüjad ja enda sisekujundus Kiievis. PE "Неопол Kauplemine on" - ei ole sugugi uus valdkonnas otsemüügi - nüüd on teinud märkimisväärseid jõupingutusi, et ehitada edasimüüjate võrgu. Sisekujundus, muidugi, ka töötab - juba mitte esimest aastat. Suured tootjad ei kavatse istuda, sest ümarlaua läbirääkimistel "piraadid". On arusaadav, et organisatsioon korraliku mööbli salongi rõõm ei ole odav, ja päris palju väiketootjate lihtsalt ei saa seda endale lubada. Selliste ettevõtete peamine müügikanal jäävad otsemüük. Hoone edasimüüjate võrgustiku kõige asjakohane, et juba kindlasti väärt jalgadel tootja või on ainuõigus importija. Importija, mis arendab võrgustik edasimüüjad, kuid ei ole ainuõigus Ukraina esinduse teatud marki, sageli tegelikult kasvatab oma potentsiaalsed konkurendid. Erandiks on juhud, kui antakse importija mark on liiga väike osa struktuuri müügi tema edasimüüjate, et mõtet on minna otse välismaa tootja. Mis puutub otsemüügi, siis on raske tulla olukorda, kus see kanal oleks maas või неуместен. HINNAD Möödunud aastal ja väljalaskeaasta 2002 iseloomustab повальным soov tootjate büroomööbel alandamise eest oma tooteid. Sageli on need vähendada "väärtustanud" aktsiate ja ajutiste allahindlustega, kehtivusaja lõppemisel, mille hinnad on "unustada" tõsta kuni algtaseme. "Perpetual" aktsiad mis hinnalangus 15% eraldi sarja mööbel on juba tajutakse kui midagi enesestmõistetavalt, kuid keegi ja see tundub ebapiisav. Näiteks, üks suurte tootjate büroo tugitooli ja toolid langes hind üle 20% (ja vastavalt ka viis endaga kaasa suure osa turust)ja liider tootmise teiste liikide ja vormide mööbel pakub üks populaarsemaid seeria tegevuse mööblit soodustusega 40% esialgne maksumus (et, jällegi, teeb kuidagi reageerida ja muud). Pressiesindaja üks juhtivaid tööstuse ettevõtted, ka увлеченной see põnev protsess, selgitas juhtub seda, et surve all ja lõpuks on'on tegelik konkurents tootjad on sunnitud vähendama oma algselt pumbatud üle mõõta mõistlikul määral "накрутки" kuni tsiviliseeritud tasemel. Lisaks tootmise kasvu juba ise sageli vähendab tegelikku toote hind. Olulist rolli mängib kiiduväärt soov ettevõtjate haara tükk rohkem kiiresti kasvaval turul. Ja muide, suur tarbijate "aitäh" seega "гаражным" tootjad ja "piraat", mis toodavad umbes kolmandik tarbitakse riigi büroomööbel on демпинговым, seoses tööstuse juhid hinnaga. Kavandatav ühinemine on Ukraina WTO paneb мебельщиков närviliseks ja otsima uusi ассортиментные ja kulude niši. "Perpetual? aktsiad mis hinnalangus 15% enam tajutakse kui midagi enesestmõistetavalt. EKSPERDID ÜTLEVAD Tatjana Измайлова, tegevjuht LTD "Интехсервис LTD. " (G. Kiiev; tootja TM "СНАЙТ"): N'viis aastat tagasi, kui me alustasime oma tegevust, tolli õigusaktid on suunatud toetust ukraina tootja, st. puudub imporditollimaksu ja isegi ввозной KÄIBEMAKSU materjalid, imporditud vajadustele enda valmistatud. Kahjuks tuleb tõdeda, et iga aastaga on mängureeglid muutuvad raskemaks, tollimaksud tõusevad ja olukord tagastamisega KÄIBEMAKSU ei parane. Siiski on ilmne võitnud ukraina mööbli turule kodumaised tootjad. Kasutades uusimaid saavutusi lääne ettevõtete valdkonnas mööbel komponentide, ukraina tootjate samal ajal paremini mõista oma ostja. Igor БЕРГЕЛЬСОН, juhatuse liige, peaökonomist Беличской mööblivabrikus (TM "G. K. . "): Ettevõtted, kes püüavad võidelda ostja, milles демпинговые hinnad ja делаия suuri allahindlusi, lihtsalt ei mõtle homse ees. See ainult tundub, et nad mängivad meie vastu - nad mängivad ainult vastu ise. Tegelikult, meie turul veel keegi ei jõudnud nii palju toota, et lubab endale kasumlikkus 7-8%, kui samal poola tootjad mööbli. Ja kui roi on 12% mis tahes ukraina firma praegustes tingimustes on raske oleks pakkuda normaalset arengut. Aga nüüd vähe lihtsalt püsida turul, sest homme-ülehomme siia võivad tulla tõsised investeeringud Läänest, ja kui me ei ole valmis, siis lihtsalt kaotame konkurentsis. Vitali ПАХАНОВ osakonna müüki ütleb müügiesindaja jsc "Mööbel Trade" (g. Harkovi; kontorimööbli tootja TM "Евротех"): - kogu mitmekesisuse mööbli ukraina turul, operatiivne kontorimööbel - tehnoloogiliselt kõige lihtsam toote. Selle tulemusena, mille tulemuseks on suurenenud impordi tollimaksud mööbel paljud kohalikud ettevõtted on suutnud kiiresti kohandama oma tootmist ja täita seda nišši. Mõnevõrra teistsugune on olukord teine hind rühma kontorimööbel - ja ravikabinetid direktori hind alates 2000. e. sätestatud. Siin import hoiab suure osa turust ja kodumaise tootja, vaid hakkas juhtida tehnoloogia, mis on vajalik, et luua selliseid tooteid. Sama protsessi edendamine turule kodumaise kauba selle hinnaga rühma tuleb ületada stereotüüp, mis moodustati ostjal on suhteliselt teadlikult parima kvaliteediga imporditud mööbli. Ja siiski on võitnud sellel turul ukraina фабриками - on vaid aja küsimus. Dmitri NESTERENKO, elektriraudtee müügi-PE "Неопол Kauplemine" (g. Kiiev; kontorimööbli tootja): - Kui lühidalt iseloomustada tänapäeva turg, mööbli, saab märkida kolm funktsioonid on: karmistamist konkurentsi, uute tehnoloogiate ja kasvu haritust tarbijate. Tuleb märkida, et ostjad on muutunud palju nõudlikum ja disainile ja kvaliteedile toodete. Nendes tingimustes jäävad ellu ainult tootjad, kes suudavad kiirelt reageerida muutuvas olukorras. Mõistes seda, kui me ise firma pöörata tagada oma liikuvuse erilist tähelepanu. Mis puutub "piraatlus", siis see teema on valus tahes tõsiselt tootja mööbli. Minu arvates, "piraatlus" изживет ennast ainult siis, kui tarbija on keskenduda kvaliteedile ja mark mööbli, mitte tema odavus. REKLAAM on Piisavalt teavet selle kohta, milliseid reklaami, suhteliste kulude tema ja jaotamise reklaami eelarve, kellel on koht turul büroomööbel, jutustatakse juba eeltoodud meiega on algtasemel ülevaade Ettevõtte. Mõtle vaid mõned suundumused, kuulanud ennast viimase kahe aasta jooksul. Väljavaade on pakkuda täiendavat roi "nime taga? meelitas paljud tootjad. Esiteks, on olemas märgatav "drift" siin on puhtalt info reklaami pilt. Rohkem isegi suhteliselt некрупных tootjad on võtnud endale kohustuse luua ja "edendamine" oma kaubamärkide või vähemalt suurendada nimi tunnustamist firma. Olukorras, kus kvaliteet - kategooria nõrgalt sobib analüüs ja võrdlus ja tihe hinnakonkurents on tulvil lihtsalt universaalse vähenenud kasumid ja potentsiaalne "läbikukkumine" turg on väga atraktiivne selgub vista tagada endale rohkem roi "nimi". Teiseks, huvitav ja креативнее saanud kampaania on omanikud "раскрученных" marki ja "suurte" turu nimede. Näide, mis kõigil "kuulamise", - viimane reklaamikampaania DP "Меркс Mööbel" koos слоганом "Liider kõigi vormide mööbel". Üldiselt, mööbel turg on rikas huvitavate reklaami ideid, mis sageli ei ole mis nõuavad märkimisväärseid kulutusi nende rakendamise. Näiteks paar aastat tagasi üks väike kiievi mööbel firmade postitatud tagaküljel visiitkaardid pilt kena лупоглазого kontori tooli, naeratus призывающего: "Osta mind! " Ja hiljuti teine firma tellis oma töötajatele visiitkaardid kujul silueti kontoris diivanil koos vastava back-end pilt. Kolmandaks, lihtsalt oluliselt выросшим raha, kulutatakse reklaam. Rohkem raha on põimitud telereklaam, reklaam äri väljaannetes. Üks kõige suuremate "mööbel" рекламоносителей seas trükiväljaannete on BUSINESS. ГОСРЕГУЛИРОВАНИЕ viimase aasta jooksul ei ole riik преподнесло tootjatele ja müüjatele büroomööbel mingeid üllatusi. Määr ввозной tollimaksud majapidamises mööbel jääb 25%, büroomööbli ks - 15%, ламинированную paber-CPD - 15%. Selline olukord aga mitte kauaks jääb samaks. Seoses kavandatava vastuvõtmisega Ukraina мебельную osa WTO 2005 ennustused suhtes tollimaksud mööbel tohiks vähendada 0%. Veel ei ole selge, kui palju etappe ja kui järsult väheneb panused, kuid teatud mõju turule on protsess, kindlasti osutub. PROGNOOS Oodata edasist kasvu turg - umbes 10% h. See kasv on veel piisav suhteliselt ohutu uute operaatorite, et tõenäoliselt toimub käesoleval aastal. Ожидающееся langus (edasi "обнулением") pakkumiste suhtes tollimaksude ja tõenäoliselt võimaldaks импортерам kallis mööbel ronib ja keskmine hind rühma. Lisaks planeeritud liitumine Ukraina мебельную osa WTO automaatselt saama ka kutse aktiivsem töö meie turul suur hulga euroopa ettevõtted, kelle tootmis -, finants -, haldus-ja, paraku, loominguline ressursside kuni ebaproportsionaalne saadaval on ukraina tootjad. Nii et räägib täieliku võidu kodumaiste tootjate üle maaletoojad mõned enneaegselt. ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar