kolmapäev, 1. oktoober 2014

Inter'jer pood

Arvatakse, et edukas töö poe sõltub tema edu asukoha valikut, hinnapoliitikat ja sellest, kui hästi töötab ostjad personal. Ja see on kindlasti õige: keegi ei hakka ostma kallis kaup kahtlase päritoluga ainult sellepärast, et armastada mark poes ei müü.

Ja veel, see ei ole kõik tegurid, mis mõjutavad organisatsiooni kauplemise protsessi. Oluline osa edu tundub kaupluse disain.


remont butiik on Метрополе - töö Vir-Арстрой


Esmapilgul võib tunduda, et ülesehitamisel inter'interjööri poes ei ole midagi erilist. Ja iga mees, kuigi natuke mõistev ja disain, võib koostada esialgne eskiis, sisekujundus'єра poest. Tegelikult ei ole kõik nii lihtne.

Kasutades konstruktsiooni on loodud maine säilitamiseks ja seepärast on vaja kaaluda mitmeid tegureid. Esiteks, iga kauplus on oma arhitektuurilise kava, millega tuleb arvestada. Mis seal igasuguseid подсобные-ja hoiuruumid tuleb varjata nii, et nad ei ole nad surutakse silma ostjale ja ei отвлекали tema ostab.

Teiseks, on vaja arvestada suunda ostjaid. Tavaliselt on esimene ostja satub ассортиментные tsooni, kus, muide, on eriline koht on vaja võtta uuendusi ja juhid müük; edasi paigutatud zone teenuse ostjad. Siin saab nõu müüja või proovida oma lemmik asi.

Mõnikord loomisel inter'interjööri poe need piirkonnad on совмещаются. Tõepoolest, on üsna raske ette kujutada, ehete pood pikkade avatud стеллажами sissepääsu ja töötukassaga ja peegel lõpuks saali.

Kuid väikesed erandid ainult kinnitavad reeglit. Eraldi ассортиментную tsoonis kuni teeninduspiirkonnas, lihtne vahetustega mööbel (riiulid ja riidepuud on halvem koht зеркалам ja diivanitele) ei piisa. Sel juhul eelistatakse valgustus.

Eksperdid väidavad, et õigesti valitud valgus võib suurendada müüki mitu korda. M'mis on hajutatud valgus on vajalik igale poodi, samal ajal ei ole valus ja muu spetsiaalne valgustus toodete presentatsioon. Täna on firma, mis loovad kaubanduslik riistvara kauplustes, mis pakuvad mart erineva kuju ja erinevate transpordiliikide taustvalgus - halogeenlambid pirnid kuni led.

Eri tooteid tuleb misc valgustus. Nii, näiteks, lamp, подсветят m'liha riiulitel on nii, et see nägi välja võimalikult looduslik, ei sobi valgusti diamond kaelakeed.

Mis puutub kauplemise varustust, siis siin on olemas mass võimalusi. Saab valida seas on juba valmis letid ja riiulid; see võtab vähem aega ja raha. Selliste standard стеллажами ise tavaliselt sisseoste supermarketites.

Mittestandardsed lahendused on kallim, kuid nad annavad poodi kordumatust ja on äratuntav, mis on eriti väärtuslik, kui loote võrgustik jaemüük kauplustes.

Diivanid, kes saab istuda ajal liibuvad, peaks olema võimalikult mugavad. Ostja vaevalt peatab oma valikuid mingi paari kingi, kui ajal liibuvad tal tuleb otsida selline koht on diivanil, kus ei выпирают vedrud.

Oluline koht disain kauplus võtab presentatsioon. See peab olema täidetud ühtne värvilahendus inter'иером poest, ja selge, et annan ülevaate selle kohta, et selles poes on võimalik osta. See muidugi ei tähenda, et on vaja panna kringlid ja saiakesed kontrollimiseks; ere näide siin - riietatud mannekeenid.


remont butiik on Метрополе - töö Vir-Арстрой

Huvitav on ka kasutamine inter'piirde reklaami. Kus, kuidas mitte oma poodi meelitada tähelepanu oma toodetel ja algatada osta? Funktsioone, et meelitada tähelepanu kaubamärgile väga palju: valguskastid, sildid, reklaamfotod, p'mahukad tähed...

Ja veel, kõige olulisem disaini pood on värv. Täna on väga populaarne ka valge värv: tema kasutab oma vormistamisel iga "ise kinni" supermarket. Kuid selliseid poode on muutunud väga sarnased üksteisega, ja mitmes "valge" kauplused ostja saab valida juhuslikult.

Selgub, on vaja silma paista värvi, luua oma unikaalse stiili. Siin igaüks valib ise: ei ole universaalne värvi edu. Seejuures tuleb amp'pidage meeles, et värvigamma kauplus võib varieeruda sõltuvalt valgusti seinad.

Kõige tähtsam on inter'ери - pood-et iga ostja tundsin end turvaliselt. Nii täna isegi kõige eliit butiigid püüavad suurimani демократизму on inter'ери (ja töös ostja! ): Isegi kui ei ole кругленькой summad inimesed veedavad siin on nii palju aega, kui neile meeldiks. Võimalik, et nad tahavad tagasi tulla.

Sultanova, Alina (© "Vir-АртСтрой")

Kasutada fotod portfolio "Vir-АртСтрой"



© Artikkel on kirjutatud spetsiaalselt ettevõtte VIR. Kui täis-või osalise materjalide kasutamisel viide www. eremont. ee обов'kohustuslik

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar