Ehitus ja rekonstrueerimine.
Elame ja ehitame samas "vaimus" 2006-11-14 12:58:12
Probleem edasise arengu Kiievi обросла terve habe erinevaid müüte ja väärarusaamu. "Entusiasmi" kommunistliku religiooni hinges paljude inimeste asendatakse hirm tuleviku ees ja segadust ees kasvav kultuuriline mõju Lääne. Selles viljakas keskkonnas väga hästi tunnevad loojad uusi kohutav muinasjutud "arhitektuuri koletised" ähvardab Киеву. Võib öelda, et võitlus "arhitektuuri koletised" on saanud peamine tegevus киевского Juhtimine kaitse amp'mälestiste ajaloo ja arhitektuuri, ja põhjendus selle töötajate rohkem meenutab retoorika religioossete (või большевистских) jutlustajad on tehtud ennustus lähedase Hullu (rahva? ) Kohus. Laadi asju "maadlejad taga hele pilt Kiievi" on segu klišee välja bolševistliku ajakirjanduse perioodi võidelda "безрідним космополитизмом" (jaotus vastavalt seletamatu objekte "meie" ja "ei ole meie", lõhnas vandenõu vastu kodulinna võimsad tumedad jõud, maksud arhitektid on selles, et nad управляютс, mis on ostetud nende peremehed - raha kotti) retoorika mingil kummalisel religioosse sekti (kõnedele luua kiievist teine Jeruusalemma, hoiatab ohu linna vaimne katastroof, kui ehitada üks või teine p'objekti, trend kuulutada täiesti ilmalik (näiteks kauplemise Бессарабку) ruumi pühadeks. Siiski, kõik on oma ajalugu. Ligi kaks tosinat aastat (1890-1910 aa. ), Kiiev koos форпоста Venemaa edela impeeriumi ja majutus tuntud kloostrid õigeusu kristlus on kujunenud suur linn ida-Euroopas. See oli ajastu enneolematu linnastumine, innovatsiooni tehnoloogia ehitus-ja arhitektuurilisi stiile. Maailmavaade киевского haritud ühiskonna (rääkida ideoloogia kogu ühiskonna ajastu on lihtsalt mõttetu) oli европоцентрістскіх, progresseeruv (arvati, et uus on parem kui vana) ja ratsionaalne (kõrge ühiskondlik hinnang tööjõu arhitektide oli norm ). Arhitektuursed loomingulisi vaidlusi oli väga korrektselt ja viisakalt. Austav, aus suhtumine, et vastasele oli finantseeritavate auaste põhimõte, mille kaudu ei saaks väljuda keegi, kuidas oleks маститым arhitekt ta ei olnud. Ilmselt передаваясь põlvest põlve pärimus "kuld sajandil "kiievi arhitektuur järk-järgult väljendu" былинное rääkimise kohta vana Kiiev "ja sai mingi religiooni sarnaseks, koos kõigi selle atribuutidega. Nagu igal religioonil, periood разброда ja шатаний see kiiresti lõppes ja tüüri peamise voolu jumalateenistus olid jõulise" vaimsed juhid ". Liikumine on võtnud" canon "vormid ja kriitiline осмысление ajalugu kiievi arhitektuur kui vajalik vahend õige arusaam kaasaegse protsesse arhitektuur, заменилось" неоспоримыми "kinnitustega kohta suurust ja paremust (või, vastupidi, väärtusetus) loomingut või teise arhitekt" vana ". Näiteks, kui arutada, mis tahes projekti градостроительном nõukogu juhataja valve amp'plaate G. Ja. Кухаренко, kui põhjendavad võimatuse selle rakendamise üks peamisi argumente võib tuua asjaolu, et maestro Nikolaev, nii ei saa kunagi ehitas. Selle tulemusena uurida (või õigemini славослів'i) lahkunud ei ole tõeline lugu meie arhitektuuri ja tema украшенную pidulik stiil "vana" мумию, mida высокопарно nimetasid "Vaimuga linna". Just nimelt rinnapartii isikute grupi poolt, mis on professionaalselt tegelevad Vaim, ja seal, esialgu üsna ebamäärane, kuid nüüd juba üsna оформилась mõiste, sisuliselt, mis on uskumus, et Vaim lõplikult оформился kahekümnenda sajandi alguses, ei aktsepteeri enda jaoks midagi uut ja lükkab kõik "barbaarse sissetungi" kõik võhikud keeruline kultus oma austusest. Nüüd Kiievis on tõeline "spetsialistid" arhitektuuri vaimsuse ja eetilisuse. On ka oma kontrolli meetodid arhitektid teemal iganes Vaimule linna ja praktika kõne (või unustusse, see sõltub vajadusest), et aidata loominguline разборках "pildid suurte esivanemate". Klassikaline näide pöördumist sel pilte - see on kunstnik Мурашко. Kui arutati võimalust rakendada potentsiaalselt väga kasulik, et linna projekti hotelli ehitamiseks "Hilton", vastased on selle projekti üks peamisi argumente toonud, et majas, kus oli ainult üks полуразрушенная seina, ja mille kõrval pärast restaureerimist arvelt investor pidi mahutab hotell, elas suur kunstnik Мурашко. Väideti, et hotelli ehitus kahjustaks ukraina kultuuri korvamatut kahju. Pärast seda, kui ehitamise küsimus hotell oli tühi, saatusest loomingulise pärandi Мурашко täiesti unustanud. See on nüüd paigas kodus Мурашко ehitada elamu, millest loodetavasti pilt kunstnik ei kannata. Peamine liin käitumist kummardavad Vaimule on riskikartlikkus on loovust kaasaegsed. Neid keskus Kiievis on juba ammu muutunud kalmistu arhitektuuriliste ideede, kus valitseb Vaim, ja välimus linna силуэте midagi uut ja ootamatut neile solvav ja vastuvõetamatu. Rääkida on tõsine kavatsus fännid Vaimu sisaldada keskus enamik neist on täiesti korras on muidugi selge liialdus. Neil pole vahendeid. (Nagu ütles oma artiklis kehtiv liige Ukraina teaduste akadeemia arhitektuuri instituudi direktor viisakus Heinrich Фильваров: "Orienteeritus salvestamine" историчности ". vähendab majanduslik (рентообразующих) potentsiaali territooriumil kesk linna, teisiti öeldes, teeb selle дотационной, et see osutub võimalikuks, et linna eelarve on vaid tingimusel, et on äärmiselt kõrge tootluse teiste territooriumide ja kõrge majandusliku potentsiaali linna ja ühiskonnale tervikuna"). Et selles veenduda, piisab kõndida läbi keskse киевским tänavatel ja vaadata hävitatud vana hoone. Siit ka järeldus - kiievi arhitektuuri müstikute rahul mõiste looduslik lagunemine meie keskus. Üldiselt, kui näidata lihtsalt leidlikkust, siis kõik saab selgeks - kesklinn on kaitsealal "Vana-Kiiev"ja sõna "vana" (kuigi "vana" kirjutatakse peamiselt kodus, mis on ehitatud XX sajandi alguses) peaks mõistma kui kuulub Vaimule, nii-неприкосновенный. Kodus isegi teha ei ole vaja - Vaim hoolitseb. Kui arhitekt-kaasaegse pakub huvitav projekt realiseerida linna, siis fännid Vaimu обов'tingimata tema обвинят selles, et ta ei tunne "Vaim" linna või ei ole teadlikud oma "stiilis". (Sarnaseid näiteid võib tuua täisarv sätestatud. Heledam neist on: projekti kõrghoone, 22 korrust, elamu tänaval Грушевского arhitekt Мазура; mitmeaastased vaidlusi дозволенности kaasaegse строительтво on Бессарабском kvartalis; müra kohta on juba ehitatud office keskus Vladimir, 12). Muide, mõnikord on "müstilised" kasutada mõisteid ja mitte "vaimne" valdkonnas, kuid nad on ka väga ebamäärane. Kui, nt, me proovime aru saada, mis täpselt on "kiievi stiilis", siis kohe запутаемся. Inimesed, kes söövad seda "mõiste", ei ole kunagi täpsustada ajastu või hoone tüüp, mis see "stiilis" eeldab. Lihtsalt esialgu arvatakse, et selline "stiilis" on olemas, ja ta on justkui väljaspool aega ja ruumi. (Võtame lihtsa näite. Milline on hoone kõige paremini võib anda ettekujutuse "kiievis stiilis"? Kirik Пирогощи kohta Hem, saint andrew kirik, punane korpus Киевского Ülikooli, Maja Täispeaseid arhitekt Городецкого või maja arhitekt Добровольского on Крещатике? Kui kõik need hooned, pigem suund, mida nad esindavad, kuidagi mõjutasid teket salapärane ja raskesti "киевского stiilis", siis millal, kasvõi umbes, ja mis põhjusel on kujundada lõplikult katkes? Teiste sõnadega, milline looming meeste käed korraga pani punkti evolutsiooni "киевского stiilis"? ) Küsimusi on palju. Kuid vaatamata sellele, et me kõik mõnikord поддаемся "hasartmängu retoorika" preestrid "Vaimu". Me kõik vahel tunneme солидарными "müstikud" oma пренебрежительном suhtes развивающемуся linnale. Ja kuigi tunne austust предшественникам (või nostalgia on väike киевским дворикам meie lapsepõlvest? ) me võime nõustuda, et tänapäeva arhitektid "vana зодчим" ei ole vaste, on meil siiralt tahaks teada, millal täpselt ja miks murtud sv'side põlvkondade ja kaasaegsed keelaksite "Vaimu". Väga huvitav, näiteks, kuidas поляку Heinrich Salu (талантливому autorile Бессарабского turul) on suutnud aduda "Vaim"ja meie ei vähem одаренной современнику, kes on sündinud ja töötanud kogu oma elu Kiievis Alexander Комаровскому, vastavalt "müstikute", tunda seda kuidagi ei saa? Miks on teiste kaasaegsete киевским arhitektid "Vaim" kuidagi ei avane? Võimalik, et neil on vaja läbida keeruline elämänmuutos on suure saladuse oma kodulinna? Ilmselt neil on vaja pöörduda abi saamiseks spetsialistide poole vaimsuse Juhtimine kaitse amp'mälestiste ajaloo ja arhitektuuri. Seal ei откажут abi vaimselt otsivad. Sest töö on neil selline. Koputage ja avatakse. See artikkel on vaid paneb küsimustele ja leida vastuseid, mida saab ainult spetsialistid. Autor ei eita võimalust müstiline lähenemine kaasaegse arhitektuuri. Lõpuks analüüs iga loovust puudutab punkti, kus algab täis saladusi неизведанность. Kuid mida vähem on tarbetu udu positsioonis, kõik, kes on seotud arhitektuuri, seda lihtsam on kõigile saavutada mõistmist. ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar