Ehitus ja rekonstrueerimine.
Торгуйтесь! 2006-11-16 17:42:21
Госзаказ majandus-ja kommunikatsiooniministeerium lõpetab koostada nimekiri kõigest, mida властные struktuur ei kavatse tellida, sel aastal riigi nimel. See on huvitav nimekiri, kuni hoitakse salajas. Siiski, lugupeetud ettevõtjad, kui väga tahaksin, siis nüüd on aeg "kiilu" госзаказ. Kuna nädal-kaks see nimekiri edastatakse Кабмин. Ja siis midagi muuta on palju raskem. Oodata, et riik закупит sel aastal kaupade ja teenuste umbes 2, 5 miljardit usd. (Eelmisel aastal võrreldes SKP - 2086000000 uah. ). Raha ei ole väga suured, kuid neid ei saa pidada väärt. Госзакупка Ministeeriumid, asutused ja kohalikud omavalitsused on enamasti juba otsustanud, et ostavad sel aastal. Ja kui sa tahad kaubelda nende struktuuridega, küsi, mida, millal ja millises mahus nad ostavad. Erinevalt госзаказа sel aastal госзакупку kaupade ja teenuste konsolideeritud eelarve kohaselt Põhjendatud, kulutatakse rohkem kui 20 miljardit usd. Mis vahe on Госзаказ - see on väike osa riigihankeid, mis on kõige prioriteet riigi (seal, kus on vaja tasakaalustada looduslikud ja kulude näitajad). Eelmisel aastal prioriteediks valitsus on välja selgitanud: · trükiste väljaandmine; · pakkumise väärismetallid; · uurida looduslikke ressursse; · pakkuda tooteid, tehnilise määramiseks; · inventuuri läbiviimine, землеустройства ja jõustamine maa-ja veevarude... Sel aastal prioriteedid jäävad samaks. Osaleda on tavaline ettevõtja täitmisel госзаказа on üsna raske. See-wops'on seotud veel sellega, et госзаказе oluliselt vähenenud osa tooteid tehnilise sihtkohta, sest see võib hangitud üldised tingimused. Kas asi ppl. All on see mõiste kuulub absoluutselt kõik, mida ostetakse riiklikud vahendid. Riigi tunnused Saada госзаказа kogu maailmas tähendab sisselülitamine tööde riiklik kava, mis tagab ettevõttele müügi või tarne kõva hinnaga. Lisaks võimaldab see paremini planeerida tootmist ja vähendada oma kulusid. Umbes ukraina госзаказе nii ei saa öelda. Peamiseks eristavaks tunnuseks sellest on see, et riik, õigemini госструктуры, ei saa maksta õigel ajal ja üldse ei maksta. Näiteks, kokku võlgnevus госзаказу on umbes 2 miljardit usd., Peaaegu sama palju, kui palju valitsus kavatseb kulutada need eesmärgid ka tänavu. Ja госзакупкам ja sellest rohkem. Varem oli võimalik pingutuseta "впарить" riigile olulise partii kaupa, mida keegi vaadata ei tahtnud, jah on veel заоблачным hinnaga. Sellises olukorras puudub makse ei ole väga meeldinud ettevõtjatele, kuna oli võimalus korraldada erinevaid зачеты, дисконты mille rohkelt kattu korduvalt pumbatud hindadega. Kuid nüüd on olukord kardinaalselt muutunud. Valitsus ei ole enam tahab teha взаимозачеты... Ta otsustas maksta ainult rahaga. Ja kõik oli tore, aga ta soovib osta võimalikult odavalt - alla turuhinna. Ühist huvi Kuigi mõned vastik trend, paljud ettevõtted on huvitatud riigihanked, kuna saavad müüa seismajäänud kaup. Sageli госзаказа päästis ettevõtte kindlast surmast otseses mõttes. Nii juhtus, Donetsk piirkonnas, kui шестимиллионной госзаказа kindlustanud tööd Ясиноватского mehaaniline tehase peaaegu mitteoperatiivne majandusliku ruumi piirkonnas. Riik on ka заинтересовано sellist koostööd. Seetõttu antakse võimalus osta keerulist tehnikat ja наукоемкое seadmed, ilma veeta peenraha nende arengut. Lisaks госзаказ on üks tõhusad hoovad on protektsionism, mille kaudu toetatakse pinnal "elutähtsaid" mõnede riiklike struktuuride ettevõte, mis sageli on kahju. Trend on Peamine viis, kuidas osaleda riigihanked, on pakkumine. Kõik госструктуры kohustatud'seotud osta midagi läbi avatud, väheste eranditega, on baarmenid. Teave kõik tehtud pakkumised on обов'kohustuslikult avaldatakse "Väljaanne riigihangete", mis ilmub kolm korda kuus. Ja kui keegi teile, kallid ettevõtjad, et keegi on huvitatud, siis piisab, kui lihtsalt helistada ja küsida dokumendid - tellija ei ole õigust keelduda selle andmisest, just nii, nagu teile on saabunud dokumentide osaleda pakkumise (! ). Kuigi see juhtub iga. Isegi Kaitseministeeriumi ostab tooted, mis ei kuulu mõiste alla спецтоваров, läbi pakkumiste. Ja võib-olla see on ainus amet, mis võib maksta ära midagi, peale raha. Kusjuures täiesti seaduslikult. Nii et enne kui tehing sõjaliste, küsi, mida nad maksta. Ja kui läheneda rahalise teemal "targalt", siis on võimalik saada täiendavat kasu. Kaitseministeeriumi ja Минап varem olid suurimad kliendid ja ostjad. Aga sel aastal põllumajandusreformi sektoris koos госзаказом täielik штиль. Selles valdkonnas on valitsus kehtestanud selline ei ole päris selge ja vähe saadaval on tavaline ettevõtja mehhanism, kuidas ostu kohta hüpoteekimist hinnaga. Ja tõenäoliselt, kui siin midagi tekib, siis ainult juhul, kui on võimalik selliste госструктур, kuidas Госрезерв, "Leib Ukraina". Vahepeal sel aastal valitsus võib paigutada mitmeid uusi, huvitavaid tellimusi. Nii, näiteks, типографиям vaja, et hoida oma kõrva oma silmad lahti, sest President tegi Кабмину arendada integreeritud meetmeid, et suurendada mahtu kuupäev väljaannete ukraina keeles ja seejärel asetage госзаказ nende vabastamist valdavalt pakkumise alusel. Võita võib ja kohalikud apteekrid. Kuna ukraina farmaatsiatööstus vastab vajadustele elanikkonna фармпрепарата ainult 25%, riigipea tegi valitsusele koht госзаказ ravimid, mis on toodetud farmaatsia ettevõtted riik, ja stimuleerida nende tootmine. Tähelepanuta ei jääks ja kõrge tehnoloogia - on olemas tõenäosus, et kasutusele litsentsimise pakkujad paigaldamisega süsteemide seire ja kontroll. Ja nii lepingu paigaldus SORM - väga rasvane госзаказ. Riskid endiselt ei ole mingit garantiid ei ole ainult selles, et riik ostja maksa õigel ajal, kuid ja maksa üldse. Veelgi enam, ettevõte, mis otsustas töötada riigi -, kuulub eriline kontroll - seda, kuidas kärbsed mee, слетаются erinevad УБЭП, УБОП ja teised kontrollerid. Ja ettevõtjad-оптимистам, mis возомнили kohta радужных arenguväljavaateid oma ettevõtete kaudu saada suur ja tulus госзаказов, selline tehing on võimalik oodata mitte ainult mana on taevalik, a ja kohtuotsused Jõul. Kõik sõltub suhtumisest teile isiklikult tagasihoidlik труженика riigi ниве. Подстраховка Госзакупки vormistatakse tavalised lepingulised suhted, vaidlused kellele on volitatud lahendada ainult kohtud. Ja kuna, esiteks, ja sellel ühel kuidas ametnikud ja ärimehed, peab õigesti koostada leping. Ärge räpakalt jüriste suhtes. Võimalik, et see on labane nõu, kuid paljud ettevõtted, kelle kliendid ohutult "niidile", just seda nõu ei andnud väärtused. Lisaks on algusest peale paluge graafika rahastamise госзакупок, soovitav on nende heaks Rm - see suurendab oluliselt tõenäosust, kiire makse. Noh ja muidugi, налаживайте kontaktid. Mida ei saa salata, isiklikud sv'язки sageli aitasid lahendada finants-ja muud probleemid полюбовно. Vahetada või ei kaubelda Kui ettevõte tegutseb seaduslikult ja ei ole erilisi raskusi оборотными vahenditega, siis on tagatud toote turgu ei häiri. Kui sama raha ja nii ei ole ja raamatupidamine ei ole enam see mis двоится ja троится, siis saada oma tellimuse kohaletoimetamise riik võib olla üsna riskantne. Aga edaspidi maht riikliku tellimuse, kuid nagu hanked, on kahtlemata kasvab. Ja need, kes on suutnud koondada sellel turul, saavad olulisi eeliseid konkurentide ees. Õige teile lahendusi, kallid ettevõtjad. Blitz-intervjuus'u koos Eugen ЧЕРВОНЕНКО esimees Agentuur riigi juhtimise ainelise reservi ÄRI: milliste probleemidega toimumise ajal avatud pakkumise sul tekib sagedamini? Jevgeni ЧЕРВОНЕНКО: Läheb suur vastupanu ametnike poolt erineva tasemega. Näiteks, me ei müü pakkumiste see, et разброніруется varud мобилизационного reservi, kuid väga sageli on meid surve all, et me seda müünud teatud firma. Nii et kõigi meie pakkumiste kohal ja Põhjendatud, ning Rahandusministeerium ja Kaubandus-tööstuskoda, ja mis kõige tähtsam - SSU ja MOI. ÄRI: Kuidas te garanteerite lepingute täitmise tingimused? Jevgeni ЧЕРВОНЕНКО: Me püüame, et kõik pakkumiste toimusid juba all eraldatud vahendid. Ettevõte nõuame garantiid täita kohustusi'kohustuste, eriti kui käivad suured pakkumine strateegiliste kaupade ja kui ostja ei täida deklaratsioon ühiste kavatsuste võib põhjustada riik märkimisväärne kaotus. Näiteks, me ei müüme masuut firma, mis ei ole ei kogemusi, ei raha, ega isegi kauba kohta перевалку ja tahab lihtsalt kiiresti raha teenida. ÄRI: Mida Госрезерв on soetada sel aastal? Jevgeni ЧЕРВОНЕНКО: sel aastal ON meil aktiivsed ja teravilja turg, ja turg on toidu ja naftatoodete turul. Meil on plaanis kahekordistada eelmise aasta mahud on Госрезерва. Meil on võimalused ja vahendid - me аккумулируем neid tänu müüa jahu. Mehhanism riigihangete sel aastal veidi muutub ainult järjehoidja teravilja - täna me kõik saame elevaatorid Госрезерва. Ja vastavalt läbiviimisel pakkumine on toetuse nõue kohaletoimetamise tera kah. ÄRI: Mida teie arvates on vaja muuta seadusandluses, riigihanked? Jevgeni ЧЕРВОНЕНКО: Tuleb võimalikult selgelt ette näha ametniku rolli selles toimingus. Blitz-intervjuus'u koos Sergei YAREMENKO *, juhataja asetäitja juhtimine riigihangete majandusministeerium Ukraina ÄRI: täielikult väljakujunenud riigihangete protsess või on vaja võtta veel mingeid reguleerivaid õigusakte? Sergei YAREMENKO: Ei, mitte täielikult. Nii me arendame seaduse eelnõu muutmise Seadus "O hanke kaupade, tööde ja teenuste eest riiklikud vahendid". Kõigepealt on vaja selgitada piiri, kus tuleks hakata läbi kaupleb. (Varem oli 10 tuhat uah. ) Paljud kliendid kurdavad, et, näiteks, on vaja kiiresti osta kontoritarvete või paberist vähe vahendeid, kuid Seaduse järgi moodustab vähemalt kohaldada menetluse taotluse hinnapakkumisi, koostab protokolli, ja see on problemaatiline. Seetõttu me usume, et selline piir peab olema paigaldatud, isegi kui see on väike, kuid ta peaks olema. Lisaks, meil on veel mõned märkused kehtivale Seadusele. See on normaalne. Näiteks Rootsis 1994. aastal vastu võetud seadus, mis on sarnane meie, ja samal aastal Euroopa komisjon kirjutas talle kommentaarid 80 lehekülge. Pärast seda seadust muudeti juba neli korda. Selline olukord on ja Poolas - seal oli kolm toimetuse seaduse. Eelmise aasta lõpus on'ilmus veel üks uus versioon. Lisaks, me ei kavatse muuta Seadus "hanketeated toodete riigi vajadusteks", kuna ta oli vastu võetud juba 1995. aastal, ja mitmed selle sätted on aegunud. Me püüame luua tingimused maksimaalne korraldada riigihanke avatud pakkumine, kui kõige asjakohasemad ja efektiivne protseduur, mida kasutatakse kogu maailmas. ÄRI: Mõned ettevõtted, kes eelmisel aastal tegid regionaalne tellimus, väidavad, et kohalikud omavalitsused on sageli фальсифицируют kokku noodid. Miks see juhtub ja kes on karistada süüdlasi? Sergei YAREMENKO: Rikkumiste piirkondlikul tasandil tõesti on. Kuid nad on enamasti tekivad ametnike ebapädevust. Tegelikult kuni 2000 igas valdkonnas oli (või hoopis ei olnud) oma käsutusse umbes läbiviimise госзакупок. Teatud valdkondades on väga pealiskaudne teavad, mis on pakkumised. Nii et me oleme väga palju tähelepanu pöörame koolitus ja ümberõpe spetsialistid, toimuvad seminarid, ja olukord piirkondades исправляется. Minu arvates, tähtsam on tõsiasi luua mehhanism kaebuste müüja enne lepingu sõlmimist. Need valikud teeb Põhjendatud. * Sergei Yaremenko suurepäraselt kursis kõik hienoudet госзакупок, kuid kui see inimene on väga tagasihoidlik. Nii pildistama Kui keeldus верстался number Prokuratuur Старокиевского linnaosa g. Kiievi alustanud vastu kriminaalasja juht Госрезерва Jevgeni Червоненко selle eest, et ta ei täitnud lahendus ВАСУ pakkumise ettevõttele "Киевмлын" 28 tuh t teravilja hinnaga 320 uah. / T. Jevgeni Червоненко ütles, et usub, amoraalne müüa erasektori ettevõttele teravilja hinnaga 300 eek. / T, samas kui turuhind on 850 eek. / T. Lepingu vahel Госрезервом ja "Кіївмліном" müüa 100 tuh t tera leib vajadustele Kiievi sõlmiti 28. oktoobril 1999 ja pidi olema tehtud enne 1. jaanuari 2000. Отгрузив "Киевмлыну" 47 tuh t teravilja, Госрезерв pakkus ettevõttele teine tera osta tegutsenud turul hinnaga, mis on kaks ja rohkem kordi ületanud hinnad leping. Госрезерв üritab otsus edasi kaevata ВАСУ. Vastavalt agentuuri "Ukraina uudised" ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar