Ehitus ja rekonstrueerimine.
Kapten pala 2006-10-30 11:04:03
Kui vestlus Composite конструкционный materjal, mis koosneb mitmest ainete ja sisaldab tugevdavad elemendid. Need elemendid võivad olla vaheldusrikas välimus: lõnga, lühikesed kiud (rakendades neid, saavad nn kiud composites), helbed, torx graanulid (kasutades viimase, teevad nn дисперсно-упрочненные composites) ja nii edasi. Meie ümber võistlused - ilmselt-ei nähta. Siin on huupi pandud näited: raudbetoontooted, saman, kips meditsiini-wops'язки, kaabli kest, kiltkivi, puit-ja стружечные pliidid, ise puit, lõpuks. Meie luud, veresooned ja kõõlused - ka composites. Selles artiklis tuleb juttu композитах polümeeri baasil, peamiselt - стеклопластиках ja углепластика. Tootmine jms materjalidest - väga perspektiivne äri. Piisab, kui öelda, et Läänes see on kujunenud võimas tööstusharu. Midagi sarnast ootab ka meid. Kiirusta teenida. Keeletehnoloogia Kõrvuti terminiga "composite" ringi spetsialistid on kasutusel fraas "композиционный materjali". Rääkida "komposiit materjali" selles ringis peetakse vääritu. Aga öelda "komposiit korpus" - on täiesti lubatud. Klaasplast - komposiit koos армирующими elemendid on valmistatud klaaskiust. Углепластик - komposiit koos углеродными lõnga nagu armatuuri. Matrix (1) - substraadi, st. aine, sideaine tugevdavad lõnga (öeldes on lihtne, maatriks - затвердевшее'яжучий). Maatriksi (2) saab helistada ja vormi, mida täidavad композитом, kuni ta on vedel faas. Täiteaine - enamasti klaasist helmed, mille eesmärk on hõivata kohta'i, et säästa maatriks (1) ja kiud. Kuid mõnikord täiteaine nimetatakse lühike tugevdavad kiud, ja mõnikord - miks-siis väga maatriks (1). Ei разберешь nende spetsialistid. Katalüsaator - aine, kelle juuresolekul'яжучий kivistub. Jäigastumine - protsess твердения'яжучого. Lisaks katalüütilise levinud termiline jäigastumine (autoklaavis). Master-mudel - ehitus, geomeetriliselt on identne tulevase komposiit andmed. Määramine kapten mudel - olla "peegelpilt" moodustavad maatriksi (2). Прикатка - protsess täita maatriks (2) plastist'яжучим. Raha Tüüpiline Ukraina töökoda, mis toodab стеклопластиковые tarbekaupade põhimõtteliselt nõuab исчезающе väikeste капвложений. Kui mitte arvestada praeguste kulude ja toodangu hind, selline asi vaevalt on rohkem väärt kui $ 2 tuhat. Mehhaniseeritud composite töökoda kallim korda kahekümne ja ajal umbes sama palju korda производительнее. Kusjuures töötajaid on seal sama palju, kui palju ja "tavaline" taimede, st. - Paar. Kasumlikkuse tootmise rääkida ei ole lihtne. Esiteks, see sõltub väga palju sellest, mida toota, - jaht või prügikaste (nt. Teiseks, nagu näitab praktika, näiteks tootmise harva alla laadida ühtlaselt. Kuid asjaolude soodsa kogumi, nagu kinnitasid meid tegutsema "heliloojad", kasumlikkus võib ulatuda ja poolsada protsenti. Arvestades ebaühtlane laadida, alguses "композитную" töökotta, on mõttekas "kanda" mingi muu tootmise. Omadused komposiitide Tootmiseks komposiit ja selle töötlemine - ühtne protsess. See võimaldab väga delikaatselt kooskõlastada omadused materjali ise ja nõud. Vähe sellest, komposiitide omadused juhitud. Kõige lihtsam näide: tugevdavad niit saab keritakse seetõttu, et ühes suunas see (toode) on väga elastne, ja teises on väga raske. Taotlus komposiidid isegi laialt levinud "loomingut" nagu mööbel, mõõdukalt optimistlikud arvutused vene spetsialistid, mis võimaldab vähendada mass konstruktsiooni kohta 25-50%, töö intensiivsus ja selle tootmiseks - 1, 5-3 korda energiatarbega tootmine - 5-6 korda, toodetest - 1, 5-3 korda võrreldes traditsiooniliste tehnoloogiatega. Kõik see on saavutatav, mitte ainult, sest mehaanilised omadused võistlused. Keerulise konstruktsiooniga, kui traditsioonilise tehnoloogia moodustab "volitatud" mitmest osad - keevitamist, liimimine,'ühend polt ja nii edasi. Aga kui arendada seda composite samaväärne, kõik on'єднання lihtsalt kaovad! Disain muutub monoliidi. Seejuures kahaneb tehnoloogiline tsükkel (kõik toimingud asendab üks - формовка). Ja tugevus toote kasvab juba sellepärast, et see kaob nõrgad kohad. Komposiit tooted ei ole vaja värvida ja värvida, kaitseb kahjulike mõjude eest. Värv, kui nii võib öelda, on omane neile algselt piisavalt sisestada'яжучий eriagent (pigment). Nimekiri eeliseid võiks jätkata ja jätkata. "Композитчики" o kliendi mood Tootja, kes palus anonüümsust,: - Võib öelda, et Ukraina on praegu silmapaistmatu яхтостроительной buum. Kuid tema малозаметность'ясовна. Ring firmasid, mis toodavad стеклопластиковые jahid, piisavalt kitsas. Ja ring klientidega, võib öelda, isegi juba. Kuigi mood "mere" riigis nagu'ilmus. Väärt mees rikkaks saada, see on, esiteks, ostab BMW, ja teiseks - jaht. Saab teada, kus seda saab teha, saabub ja ütleb: "Poisid, mul on vaja tõsine, kallis jaht. Tuhat kümme-n'viisteist dollarit ". Meie kaaskodanikud ei mõista, et стеклопластіковая jaht - see on vähemalt 60-70 tuhat, ja siis 100. Kui müük sellise kauba äärekivid ei ole nii palju ostujõud klientidele (kallis auto tema piisa), kui palju neid on psühholoogia. Kuid see psühholoogia on juba all kahjulik mõju lääne-mood. Sellepärast professionaalne яхтостроітелі on väga hea võimalus kaubanduslik edu lähitulevikus isegi Ukrainast. Venemaal on midagi sarnast juba toimub. Taotlus "neile" Arenenud riigid on tekkinud tõeline composite buum. Kõnealuste materjalide arvutatakse miljonit tonni aastas riigi keskmise suurusega. Usa-s ilmus восьмитомному (! ) Entsüklopeedia järgi композиционным materjalide! Ja veel on terve pere on väga spetsiaalsed ajakirjad, arusaadav vaid spetsialistidele. "Sealsed" inimesed kasutavad composites sõna otseses mõttes kõikjal. Nimetame auto-, sudo-, самолетостроение, спортинвентарь, обувную tööstus. Valmistatud komposiitide teevad kogu hoone, ekskursioonid, kontoris ja kauplemise mööbel, kere meditsiini-ja igasugu muudes rajatistes, puurimine vahend. Ja veel - сверхстойкие tihendid ja o-nöörid, електрообогреваемие tooted, mis on valmistatud süsinikust kiud (nt riided). Alates углепластиков muudavad pumbad, torustikud, mahutid, et agressiivsete ainete, nõellaagrid, mis töötavad ilma määrimine. Ja see kõik on ostetud, kuigi aeg on kohati kallim "некомпозітних" analoogid. Sellel ослепительном taustal SRÜ riikidesse näevad välja nagu suur must auk koos неизученными võimalused. Peamine ülesanne on kodumaiste tootjate võistlused - ei ole nii palju, täitke turul, kui palju tema vormi. (Taotluse "meil" vt lk. 32 - "Kellele müüa". ) Kellele müüa Esimene asi, mis meelde tuleb, kui mainida sõna "klaasplast", - ширпотреб, автотюнинг ja laevaehitus. All "ширпотребом" me mõistame стадионные ja трамвайные istmed, telefon кабинки, павильончики kohvik ja ühistranspordi, tsisternid, paagid jne. Nõudlus paljud loetletud kaupade sõltub ehitus aktiivsuse kohaliku linnavalitsuse. Üks toode linna riigikassa отвалит natuke (välja стадионные istmed - kümmekond grivna). Kuid esiistmed on heas maakonna staadion - palju tuhandeid. Nii et edukad "седушная" tehing võib väljenduda summa kuni $ 100 tuhat. Kuid saate "jahipidamine" linnapea ja "tappa" lepingu rohkem - ütleme, veekeskus. Siin on tegemist стотысячные ja miljondiku lepingutes. Selliste lepingute väga падки välismaalased, tumedad ametnikud on sageli haarata kõike, mis liikumas mööda, ei märganud pereliikmetele оседлых tootjad. Kõige aeg "засветиться". Sest vee pargid-siis - kogu aeg on valmistatud klaaskiust. Seda meil teha ei osata. Juhtudel, tuleb öelda, et on. Auto spoilerid, liistud, tiivad ja антикрылья, mis on kantud mood aastat n'viisteist tagasi nõutud ja nüüd. Korralik tuuning on tõesti võimeline suurendada maksimaalse kiirusega (või kinnikiilumisjõu), et vähendada kütusekulu. See on eriti märgatav on raske автотягача. Hind komplekti stiilne "sõiduautosid" стеклопластиковой "nimi" võib väljenduda summa paari tuhande grivna. Saada korraliku kvaliteedi ja täiendava uskumused klient saab ühendada puhul авиаторов (neile, kes armastavad vaadata аэродинамическую toru). Erinevad KB ja NII riigis on jäänud. Jätkates auto teema, pange tähele, et plastmassist saab teha kinnised välja töötanud täiustada pakiraamid (nõudlus, on küll piiratud, neid on veel), kaitserauad jne. Laevaehitus - teema on liiga kapitali ja вузькопрофесійна. Kuigi ei ole: park tagasihoidlik puhkemajanduse paatide ammu on aeg laadida. Sellised laevad saab "push" tuhat grivna per tükk. Hind paat on poole väiksem. Veel saab tegelda mööbel (teha, lõpuks korralikud toolid ja kohvik) спортинвентарем (normaalsed kohalikud suusad, ay, kus sa oled? ). Saab промышлять mänguasjad, lõpuks. Mänguasjad - see on juba eksootika. Kuid raske on isegi ette kujutada, kuidas tüdinenud laste kelgud välja консервного raud, vormitu rannas kummist mänguasjad ja тяжеленные jalgrattad! Ja klaaskiud saab, kui õige рвении konstrueerida "неубиваемые", vibratsiooni neelava kelk, быстроходную mini-paat kujul jõehobu ja lihtsat kerge raam lapse дву-ja трехколесник. Läheb natuke kallim, kui tavaliselt, aga arvad, et ostjad ei tohi? (Toimetaja märkus: ostsin hiljuti lapsele mägi "suur" laste esituses. Raske nakkus. Kusjuures tuttav веломеханік ütleb, et teiste firmade aparaadid veel raskem, sest tootjatel "puru - " teha laste raam on valmistatud облегченных torud, ja nad on lihtsalt "halvasti" габаритам raam täiskasvanud. ) Tõsi, laste-ja sporditarbed tuleb tõendada. Kuid kinnitan soovitavalt kõik. Ei-ei, me teame, et selline Gost. Ja siiski ilma katsete aeg ei ole hädavajalik. Mõnikord asju kahjustab liigne tugevus. Ülivõimas стеклопластиковый kapuuts kui лобовом löögi suudab'sõita sisekujundus ja lõika masin pooleks koos reisijatega. Jällegi olemasolu vastavussertifikaat võib olla täiendav argument, kui usul klient. Ise vastavussertifikaadi partii elementaarne toode ei ole teede - mitusada grivna. Kuidas teha toodete kunstlik, eraldi заказанными - õiguslikult ei ole väga selge: selline võib hävitada kui uuringutes, ja see on kunstlik, on muutunud olla, kallis. Ilmselt parem tõendada tootepere, оговорив võimalus väikeste suunatud, et parandada. Tootja väljavaadete kohta Direktor LTD "Esta, Ltd. " (Komposiit яхто-ja самолетостроение, valmistamine labade tööstus-turbiinid ja fännid käibekapitali водоохлаждения m. Nikolaev) Oleg Astahov - sul otsustades huviorbiidis, väike ja aktiivselt arendada tootmist. Kus sa kirjutasid oma spetsialiste? - Enamik neist on "viisakas" isegi siis, kui Liidus - Николаевском кораблестроительном instituudis. Ning nüüd on ta valmistab meile töötajaid. Tuleb inimene meie juurde praktikale. Tootmise alus - kui palju iganes. Постажіруется natuke - siin on valmis töötaja. Kuid õppimine ei lõpe. Õppima peavad kõik, kusjuures pidevalt. - Jahid, tuulikud - see on arusaadav. Kuid see on kuulujutuga, et teil on arenenud углепластиковый purilennuk, et четырехместного lennuk. On see tõsi? - Jah. Ei ole lihtsalt purilennuk - lennuk, tegelikult. - Kuidas teil see õnnestus? Muidugi, sul on hea "прочністи"vaid "аэродинамиков"midagi ei ole? Meie peamine ehitaja (selle suuna kohta) - авиастроитель, palju töötanud авиаремонтном tehases. Kusjuures ta - kehtiv авиастроитель entusiast: ehitatud juba kolm-neli alumiiniumist lennuk, nii et kogemus on suur. - Ja miks sa hakkad "oma авиацию", nii-öelda, nii kõrge noot - углепластика? On ju maailmakuulus ameerika amatöör-самолетостроитель Bert Рутан (seesama, lennukiga, mille realiseerida unistus Чкалова kohta кругосветном vahemaandumisteta lend) hakkasid koos стеклопластиковых tiivad, mis клеил oma garaaž. - Meil on ja стеклопластиковые lennukid põllumajandusminister. Aga miks on vaja alustada just pimedas garaažis? - Hästi. Ja kuidas sa kõike seda lähed tõendada? Sest isegi kohalikud normid lennukõlblikkuse - dokument on väga raske. Mis seal öelda pro lääne standardite! Seda enam, et тамошнюю sertifitseeritud pea maksma sada tuhat ei ole meie бумажек. - Noh, Ukrainas, me просертіфіціруем. Ning Läänes lähiajal tõendada ei ole plaanis. Näiteks masina - ja mitte-Lääne suunas? - Ma ei lõpetanud. Täpselt Läände. Meie углепластиковый lennuk on loodud just välisriikides. Lääne lennukid умопомрачительно teed, kusjuures paljud mudelid on ammu aegunud. Uusi arenguid тамошних tingimustes - непомерная luksus. Nii et leida tellija saab. Kui kliendile on vaja sert - ta juhendab poodi ise. Selleks me закладываем auto vastavad parameetrid ja standardid. Kui tellija ei rakenda lennuk пассажироперевозок, евросертіфікат tal üldse vaja ei ole. - Ma ei tea. - Kui kõik on hästi, me придумаем veel palju huvitavaid asju. Composites - piiramatu tegevusvaldkond ja praktikud, et фантазеров. Tooraine Klaaskiud meie riigis ei ole puudus. Lisaks arvukatele välisriikide ettevõtted, selle tootmine ja kohalikud tehased. Suurimad neist asuvad Мерефе (Harkovi piirkonnas. ), Бердянске (Zaporozhye piirkonnas. ) Ja Северодонецке (luhansk piirkonnas. ). Vt ka "Company NEWS" allpool. Kahjuks, ukraina klaaskiud küsitletute arvates on meie "композитчики", ei ole väga sobib eeskujulik стеклопластиковых tooted: see недолговечно ja riidest lahti - rasked tööd. Kurb, kuid tuleb kasutada välismaiseid kiud ja riie - täpselt samamoodi, nagu'язкі. Kilogramm kaubamärgiga (st imporditud) стеклоизделий maksab $ 3-8 - olenevalt tüübist ja tootjast. Muide, võib leida riie ja $ 2 kilogrammi kohta. Kuid on tõenäoline, et mõned halvim parameetritega. Meeter kodumaise стеклоленти väärt 2-3 uah. Kui arvutada palju see umbes kolm korda-neli odavam, kui import. Угольное kiu tootja maailma ім'te on väärt umbes kümme korda kallim tükk. Pideva niidi - ровинг - töö palju raskem, kui koos klaas-või вуглетканини. Teemat on vaja suure innuga panna voor juurde vooru, kusjuures range teatud pingutust. Riie on sama (nt lint) "sünni" annab soovitud tihedus suunda. Seetõttu on valdav enamus tootjate töötab temaga. On'яжучим moodustavad maatriksi põhimõtteliselt võib olla mis tahes, kõigepealt kleepuv ja plastiline, siis kivistub materjal. Praktikas eelistavad plastics: термопласты (näiteks polüetüleen) ja реактопластов (kõikvõimalikud vaigud; laialt levinud enamasti rakendatakse "эпоксидка"). Keemiatehastes riigis oleks nagu palju, on ka edukamad. Kuid nende kvaliteet tõrva miks-siis on vähe meeldi kodumaiste "композиторам" (kuid mitte ainult neile: "дееспешнікам" ja "мінераловатчікам" liiga). Ukraina toode ei karda, kuid püüavad vältida. Varuvad kõik смолами, kilogramm, millest võib kergesti kulu ja $ 1, 8 ja $ 5. Tehnoloogia on lihtne Täpselt manufacturing klaaskiust - top малобюджетності. Et moodustada detail, vaja ainult valada vaik "soon" õige kuju. "Täide" - mõiste on tinglik. Tegelikult намоченные on полимере tükki klaaskiud "накатываются" pinna "sälk" tavalised rullid värvimiseks. Protseduur, pange tähele, püüdlik, vastutav, mis nõuab kogemusi. "Soon" saab voolida küll savi. Tõsi, inimesed eelistavad praktilised vineerist, reiki jne. Kui palju maksavad jäätmed puidu tootmine? Penny. Teine asi on see, et mitte igasuguse kuju "jätta" samamoodi. Tavaline сигарообразных float vineerist teha on raske. Nii juhtub, sama klaaskiust, puidust või kipsi hoone täpne paigutus tulevase detaile (mitte "peegel" piir), kasutades martin плотницкий oskusi. Tuleb välja kapten-mudel. Siin ja disainer kohtunik, ja töö on vaja hea kvalifikatsioon. Seejärel paigutus "peegelpilt pöörlevad": облепят klaasplasti ja kui on kõvastunud, kas eemaldada see. Siin on maatriks. Koos tema ja "põletas" täis-tooted. Pindala ja konfiguratsioon komposiit taimede произвольны ja kvaliteedi määravad ainult mõõtudega выпускающихся toodete jah nende kogus. Kulub sellise lähenemise korral tuleb kas rentida (üle saja-teine USD kuus), seadme ventilatsiooni (väike ladu - maksimaalselt üle saja USD) jah küte-elekter. Tehnoloogia on keeruline Lisaks on käsitsi valatud, suured lääne tootjad kasutatakse vaakum-формовку, формовку surve all, pidev формовку выдавливанием, automaatne намотку suunda ja palju muud automatiseeritud protsessid. Vene машиностроители aeg-ajalt koguvad agregaadid sarnasele tellimusi kohalike firmade. Välismaiseid seadmed (muide, väga diferentseeritud järgi töötab) ammu oleks võinud imporditakse Ukrainasse ja Venemaale voolu, возникни see vajadus. Paraku, selline tehnika on kümneid kordi võimsam, kui on vaja keskmisele "helilooja". See suurendab tootlikkust just kümneid kordi, aga maksab palju. Kuid mõned müüjad materjalide tootmiseks grp võib pakkuda asjakohased mehhanismid. Mitte kõige keerulisem selliste mehhanismide kujutab endast sisuliselt, kompressor, снабженный mõningaid parandusi. "Parandused" on segatud vaiku katalüsaator ja serveeri töökohaga organile. Orel - kas püstol või прикаточного rull - sobib ideaalselt selle koosseisu. Möödaminnes on sama aparaat võib hack pidev klaaskiud lühike tükkideks ja tutvustab oma jet polümeer. Enese krunt on ümbritsetud õhu loor - turvalisuse ja nõukogu вящей vastavat. Loomulikult on ja muud sarnased seadmed, ütleme, et süsti tõrva suletud maatriks, eelnevalt täidetud стекломатериалом. Enamik selliste hoiakute on üldmõõdud kodumaise külmik, jah ja kaalub umbes sama. Tuleb siiski kallim: umbes $15 tuhat. Püstol või teine otsik läheb maksma veel $0, 25-0, 5 tuhat. Muide, need arvud võimaldavad hinnata hetkeseisu tööstusharus: tavaline ukraina tootja komposiidid reageerib umbes sarnaste hindadega peaaegu nagu заоблачных. Relv, ja mõnikord kogu setup, võtta kõne puhumine-käsitöö-püss (nime järgi usa firma Glas-Craft - üks pioneere vabastamist "valgustus, automaatika"). Lõpetuseks tuleb öelda, et automatiseeritud tehnoloogia nõuavad töötajatelt palju vähem erilisi операторских oskusi, kui käsitsi формовка. Kapten seda tehnikat saab paar päeva. Seda enam, et see aitab tavaliselt pakkuja mehaanika. Osta puhumine-käsitöö-automaat vaja, kui otsustati minna võimsus sada kilo grp päevas. Väike töökoda koos механизацией (kaks automaadi koos пистолетами, tugevdatud tagajärjel suurenenud kulu komponentide ventilatsioon), sel juhul on "pull" vähemalt $40 tuhat. Tööjõud ja oskusteave töötavate inimeste Arv tööliskond komposiidid, võib muutuda kogu aasta jooksul väga tõsiselt. Keskmine koormus pood on väike, nii et авралы ja lihtne üksteise. Osa töötajaid saab скликать vaid äärmuslikel juhtudel. Матерые tootjad võistlused on tavaliselt pärit on koos spetsialiseeritud ettevõtted, mis on loodud Nõukogudes ja tugev aste on suunatud sõjalis-tööstuslik kompleks (laevad, lennukid, raketid, радиолокация). Kui nimetada tehas "Судокомпозит" (g. Феодосия), Nikolai laevaehitus instituut, Kiev institute komposiit materjalidest, ANTK nime Antonova, Харьковский lennundus instituut ja nii edasi. Loomulikult ei ole ükski institutsioon või tehas andis ümberehituse käigus kapsas ja edukalt edendanud kapitalism. Nii et "пепелищах" mõned jäävad ikka on võimalik leida suurepäraseid, ei ole vanad (35-42-aastane) spetsialistid, ei ole veel said väikesed "komposiit" firma. Kuid mõned institutsioonid on jätkuvalt kokk üsna кондиционные raamid. Vaata neid vaja sub сопромата. Palk "komposiit" производствах sõltub väga palju kohaliku tingimused ja kvalifikatsiooni töötaja. Määr on harva vähem среднегородского tasu väljamakstava mis ühendab станочнику. Pealinnas on siin 600 uah. kuu. Ja kõige levinum "helilooja" - füüsilisest isikust ettevõtjana - töötab tööliskond isiklikult. Miski ei takista pöörduda ja abi edukas, siis on suhteliselt suur "композитчиков", näiteks строящих jaht. Kui te ei kavatse впрямую konkureerida nendega ja veenda neid oma äärmiselt piiratud võimaluste, saab договорится lood soodustingimustel konsultatsioonide ja siis rentida mingi spetsialist. "Композитчики" ei kaotasid üks vaim ettevõtte patriotism, mis on iseloomulik inimestele полувоенных elukutseid, ja kuulujutud juurde teise inimese leina. Professionaalne solidaarsus neile, kuidas me saame hinnata, ei ole sõnakõlks, ja enamik neist inimestest ei ole ilma rõõmu aitavad kolleegidele. Noh ja rikkaim info allikas композитном tegelikult - välismaa näitused. Seega juhtiv ekspert ukraina ettevõtted on väga regulaarselt sõidavad Saksamaale, Prantsusmaale ja Belgiasse välja arenenud vaenlase kogemusi. Ühtlustamine ja ohutus ÄRI nii palju ja nii tihti kirjutab riigi masina, seisis teel ettevõtjale, et meil on liiga häbi korduks. Kuid me ei hakka üksikasjalikult kirjeldama esimesed sammud ärimees композитном tegelikult. "Разрешалово" siin on standard, ei ole kõige обременительное, et tasku ja närve: rendileping ruumide, fraternizing koos linna-teenustega (tuletõrje, "канализаторы", elektrikud. ). Kõige olulisem punkt - suhtlemine санэпидслужбой. See on meditsiini normidele toksilisuse ja kontsentratsiooni kahjulikke aure. Ja kuna tõrva tegelikult mürgine olla, kui abi techs kirjutada tehnilised tingimused, arvestades tootmise kahju, ja oodata kontsentratsiooni nende вредностей vastavust ülalnimetatud meditsiinilistele standarditele. Põhimõtteliselt, see protseduur on tasuta, kuid elus võib leevendada tasku sadu USD (nõustamisteenused ja muud). See on algaja ärimees üsna vähe. Lisaks pead arm raske töötajaid vahenditega kaitsta. Neid olla respiraatoreid, ja kui санитары ranged - siis gaasimaskid. Kodumaise "suukorvi" maksab mõnikümmend eurot, ülemere - sada, kaks, kolm. Kuidas nende töö ja muude kommentaare разноречивые. Mõned ütlevad, et kapitalistid algatatud siia туфту, teised - et ukraina kaitse ainult segab, kuid kasu ei too. Objektiivselt on vaid see, et välismaine kaitse эргономичнее. Углепластик ja muu eksootika Me rääkisime peamiselt стеклопластике. Углепластик (kõnekeeles - карбон) - palju kindlam ja lihtsam. Süsinikkiust vastupidavust lõhe ületab parim muutunud. Laskumata теоретизирование, ütleme, et meie tooted on valmistatud углепластиков, lisaks tugevus on madal hõõrdetegur ja termilise paisumise, nad хемо - ja термостойки, neil on hea elektrijuhtivus; lõpuks, madal tihedus. Ja ise süsinikust kiud - suur сорбционные võimalusi. Kuid углепластик teede. Näiteks alumiiniumist suusakepid kümme korda odavam углепластиковых; alumiinium велорамы võib olla odavam карбоновых mõnikord kolm korda, ja mõnikord - ja seitse. Nii et kõige otsustavalt kasutajad углепластиков - sportlased ja aviators. Inimesed, kelle jaoks on lihtne - otsustav tegur. Imelik, et Ukrainas on neid juba. Ja on valmis maksma - cm. arvamus hr Залетина. Uue põlvkonna komposiidid, lisaks углепластиков, hulka бороволокниты (armatuur - virisemine bora), волоконную keraamikat, samuti nõud, metallist, mitte plast -, maatriks. "Uue põlvkonna komposiitide" ammu tegelenud sellega, et paneb maailmarekordit konkreetsete tugevuse, jäikuse ja t. d. Teavet nende võimaluste kohta on isegi käivad naljad. Siin on üks. Üks kiev institute ajastu "обвальной" konversiooni julgenud välja rekordilise велосипедную raam sportlased. Välja on tõeline ime - alumiinium koos kiud bora. Siin on ainult protsent abielu osutus vigane. Kui vahemaa on otsad tagumine kahvel oli полмиллиметра vähem, kui vaja - pistik ei olnud разогнуть mingeid mõistlike jõududega, et sisestada ratta. Ütleb tarnija tooraine Müügijuht OÜ "ГлобалПласт" (tarnitud kauba komponentide tootmiseks komposiidid, g. Nikolaev) Vitali ЗАЛЕТИН: - Ei ole saladus, et стеклопластики palju populaarsem muud võistlused. See kehtib ka Ukraina, ja ülejäänud maailma. Kuigi meil on tarnijate toores ukraina ettevõtted on juba ilmunud saavutuste üle углепластикам. Muidugi, ise kaubanduslik huvi углепластикам kuni ei ole arenenud: nad on palju kallimad kui klaasplast. Meie samme võib nimetada tööga tuleviku. Nn "kitsas" tööstuse (peamiselt - lennundus ja vabastab professionaalne спортинвентаря) Ukrainas üsna kiiresti hoogu - kuigi see on mõnikord üllatav. Kahjuks, riigi huvidega neid tõusmiseks kui ütleb, et ei pea. Nii, muide, imporditud tooraine tootmiseks komposiidid paremini, kui ukraina. Kodumaise tootmise vananenud ja uuendada need strateegilised objektid, ma arvan, on vaja väga suuri (see on ilmselt kuidagi "era") raha. (Meie arvates ei maksa arvata, et suur raha on ainult riigil, vaid on privateers taskud on tühjad. Lihtsalt vaata, millised деньжищи investeerivad vahel ukraina ettevõtte mitteriiklikud ettevõtted põhja соседушки. - Toim. ) ALLIKAS: Business
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar