neljapäev, 29. mai 2014

Taipei 101 2006-10-28 16:04:41

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Taipei 101
2006-10-28 16:04:41

Selline hiiglaslik pilvelõhkuja raske oli valida mitme õnnetu koht, kui linna Taipei saarel Taiwan. Vähe sellest, et see linn asub Vaikse ookeani геосинклинальном ajavööndis (ajavöönd tectonic fault maapõue, kus umbes kord 10 aasta jooksul tekivad tõsised maavärinad), pealegi see veel maksab viis edendada suur hulk тайфунов, tärkav Lõuna-Hiina meri. Siiski, selle aasta lõpus, kui on lõppenud püstitamiseks selle seinad (hoone on täielikult lõpule viidud aastal 2004. ), Taipei 101 võtab tiitli kõrgeima maailmas hoone tornid petronase kaksiktornid-torni on малазийской pealinnas Kuala Lumpuris, lüües neid on 55 m ja ulatudes kõrgused 507, 77 m. Taipei 101 on esimene небоскребом, ehitatud tsoonis maavärinad ja tugev tuul. See nõuab julge проектировочного innovatsiooni. Iga üks neist on kahte liiki ohte pakub erilist ja on mõnes mõttes vastuoluline konstruktiivne lahendus. Nii, seismilised valdkondades hoone peab olema painduv ja paindlik, et energia neeldumise kõikumisi, kuid mitte tugevad tuuled neil on vaja jäikust. Et уравновешивания neid vastandlikke omadusi projekteerijad ettevõtte "Thornton-Томазетті інжінірс" ja "Evergreen nõustamine, engineering" on kasutatud disain pilvelõhkuja Taipei 101 palju erinevaid tehnilisi uuendusi - välise raami kaitseks maavärinad kuni hiiglane rippus palli, edaspidi демпфером, mis ei võimalda hoonele liiga palju kerima all ураганными tuuled. Lisaks kavandamise mõtteid XXI sajandil, selle pilvelõhkuja hind $ 1 miljardit. 640 miljonit näitab lugupidavat suhtumist iidsete uskumuste. Arhitektid kohalik ettevõte "B-Уай Kas end partneriga" töötanud torni kaheksast ekspressiivne tasemesse, et tõuseb üle 25-korruseline põhi osa. Tõste-iga astme laieneb ja lõpeb avatud platvorm - hiina kultuuri selline vorm sümboliseerib majanduslik heaolu ja igavene wc. Kuna näitaja 8 peetakse hiina eriti õnnelik, iga üks neist kaheksa nakkevõrkude ja sisaldab kaheksa korrust. Seetõttu ei ole üllatav, et небоскребе Taipei 101 hiljem mahutab Taiwani börs ja palju ambitsioonikaid heaolu finantsettevõtted. Õnn on nad kõik on väga teretulnud, kui paratamatult tuleb aeg тайфунов ja maavärinad. Torn on samas nii suur, pöörates erilist pilte konfigureeritud monoliit siiber kaitseb suurema osa rajatised, terviklikkuse 60-meetri шпиля torn on tagatud kahe üha väiksemate демпферами, pom'якшують peaaegu pidev puhub tuul kõrgemal kui 500 m. Jäänud tähelepanuta, selliseid vahelduvaid liikumine on juba läbi mingi kümnendi oleks kaasa toonud vähenes metalli ja katastroofilist kokkuvarisemist disain. See ruum on piiratud põiki talad, mis ümbritsevad sise-sambad шпиля panna чотиритонну демпферы. Akumuleeritud nende демпферами energia vibratsiooni шпиля edasi ja kustutada abil allolevale süsteemi vedrud. 800-tonnise pall 88-korrusel Pilvelõhkuja piirkondades maavärinad конструируются sel viisil, et nad saaksid painutada imendumist seismiline energia. Kuid tasub paigutada sellise paindliku torn piirkonnas tugev tuul, ja viibimise tema ülemistel korrustel meenutab pardi tekil merelaev ei ole liiga meeldiv tunne, kui sa kõrgus umbes 450 m kõrgusel maapinnast. Antud juhul spetsialistid on lahendanud probleemi, seades maailma suurim passiivne monoliit siiber, kohandatud kõikumine definitsiooni järgi sagedusega. Ta esindab 800-tonnise pendel, ankurdatud 92-korrusel ja mängib rolli гасителя inerts hoone. Kui puhub tugev tuul, ta раскачивается, aga pilvelõhkuja jääb liikumatult. Stabiilseks rõhu kõikumine on selle kuuli maksab $ 4 miljonit eurot, подвешенного on стропах on valmistatud ülitugevast kaablid, mis on vahemikus 10 cm. Tasemel horisontaalse keskjoone suunas palli küljes kaheksa-in'язкісних демпфирующих seadmed, mis on sarnased hüdraulilised amortisaatorid. Ajal kiik siiber nende seadmeid läbi väikeste aukude pigistatakse'viskoosne vedelik, ja neelab energiat tuul. Juhul katastroofiline jõud maavärina või taifuun, mis juhtub umbes kord saja aasta jooksul, pall hakkab rokkima koos amplituudiga 1, 5 m ja kohtub ring puhver-sama, mis on varustatud kaheksa täiendavate вязкостнимі демпферами, nimetatud задержнікамі. See esimene on eriti konfigureeritud monoliit siiber on avatud, sisse arhitekt on inter'jer hoone. Saalist restorani ja vaatetorn, mänguväljakud, vastavalt 88-m ja 89 m korrusel, mis ümbritseb kunsti ja kujundatud palli läbimõõt 5, 5 m, avaneb panoraam ümbritseva maastikuga. Juurdepääs avalikkusele see restoran (ja teenindava selle kiire lifti) eeldatakse piirata. Kui ta hoiab Karkass pilvelõhkuja on moodustunud kolme üksikute rühmade elementide projekteerimine, millest keeruline viisil suhtleb teistega ja peab taluma oma eriline koormus. Neli paari super kolonni suurus on 2, 4 x 3 m läbilõike, üks igal pool, ja peamine on 16 veergu koos hoiavad hoone püsti. Vahel 25-m ja 77-m põrandate need сверхмощные betooni sambad, mis on võetud terasest korpus, kõik rohkem korter läbi, ja eespool 66-nda korruse muutuvad kogu aeg terasest. Justkui suur ämblikuvõrk, сверхмощные sambad ümbritseb paindlik terasest решетчатая süsteem, mis peaks painutada maavärina ajal. Tänu talle on tagatud väline kalle seinad hoone ja kordub vorm tagurpidi püramiid, kunagi tänapäeva ehitus praktikas ei ole varem kasutatud. Kuid tõeline конструкторским новаторством on võimalus скрепления kõik veerud. Läbi iga kaheksa korrust on pühendatud tehnilist ruumi, kus toimuvad võimas terasest puntras talu, kõrgus on terve korrus. Need talud on'ühendavad omavahel sambad tuum ja asuvad ümbermõõt on võimsad sambad, seega oluliselt laiendada ala kelluke hoone ja takistades võimalus oma ladestamine. Selline tehniline lahendus sarnaneb kasutamine ski pooluseid - kui kaugemal asuvad tugipunktid, seda raskem kukkuda. Liftid, oleks Ilmselt õiglane, kui kõrgeim maailmas pilvelõhkuja saab kõige kiiremad maailmas liftid. Kaks lifti sellist tüüpi (ülejäänud 59 arendavad lähedane rekordiline kiirus), mis on projekteeritud firma "Лерч, Bates end эссошиэйтс" toovad inimesi vaade platsile 89-korrusel vaid 39 sek. Umbes 10 sek reisijad sellise lift tõuseb kiirus 16 m / sek, siis, kui vajutatakse päästikule, salvestab kaamera kiirus on piiratud umbes 10 m / s - selleks, et vältida ebameeldivaid aistinguid kõrvus. Lift firma "Brutus" võib ka liikuda, korralik kiirusega, kuid peamine ülesanne on juhtida selle kiirusega ja tootmisele usaldusväärne turvameetmeid. Liftid pilvelõhkuja Taipei 101, millest igaüks on väärt rohkem kui $ 2 miljoni., esimest korda on suletud kabiini, keraamilised padjad hädapiduri ja kolm-silindrilise teleskoop amortisaator, mis aitab pom'pehmendada löök, kui hädaolukordades allamäge salongi. Kuna äärmuslik temperatuur võib juhtuda kumerust juhendid rööpad lift, comp'arvutisüsteemi haldamise демпферами sellel небоскребе ka esimest korda on sel juhul kahjustada tegevus väikesed противовесы, korrektne asend.

ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar