reede, 30. mai 2014

Asendamatud доборные elemendid

Ükski katus ei ole täielik ilma täiendavate osade suhtes. Isegi kõige lihtsam katus - ühe-või viil - vaja erilisi elemente dekoreerimiseks uiske, tsementlaastplaadid, фронтонов, samuti o-antennide, kuumuses ja ventilatsiooni torud ja nii edasi.

Mis seal rääkida on keeruline, ендовами ja примиканнями? Vaatleme lähemalt, millised on erinevad tarvikud katuse renoveerimine välja keraamiliste, tsementi liivane, paindlik ja металлочерепицы.

Keraamilised ja tsementi liivane plaatimine

Kuna vorm on plaadid mõlema materjali sarnane, komplekti täiendavad osad katuse renoveerimine neist ka looduslikult. Alustada pöördume lennuk katus. Enamikul juhtudel доборные elemente, et tema on valmistatud samast materjalist, mida ja levinud tavalised plaatimine, - savi või tsementi liivane segu. Коньковая plaatimine kata ülemine äär (välisnurk piki stingrays, horse) ja kaldus ribi (servi) katus. Вальмовая plaatimine kroonitud вальму - ülemine osa треугольного stingray - koht'ühtekuuluvustunne kaks servi ja katuseharja. Algus-või lõpp-коньковая plaatimine aitab ilusti vormistada vastab tema nime osa katus. Erilise keerukuse katus lisab коньковая plaatimine, kaunistatud skulptuur - kujukeste kukk, kotkas, draakon, kass, uneskõndijad, jm.
Juhil, plaatimine, paigaldatud on rindel. See võimaldab kaitsta konstruktsiooni katus niiskusele koos торцов ja tuule eest. Muidugi saab sulgeda viil abil puid'parietal - lauaga, kuid juhil, plaatimine tundub palju симпатичнее ja kestavad kauem. See on keraamiline, tsementi liivane või alumiiniumist (крашеной värvi katus). Selle suurus on sama, nagu on tavaline. Lisaks erinevad parempoolsed ja vasakpoolsed külgmised plaadid.



Poolikult plaatimine olenevalt tootjast võib tunduda teistmoodi. Tavaliselt juhul, kui levinud tavalised plaadid on "двухволновая" kuju, poolikult plaatimine - see on väiksema laiuse tavaline plaat, mis on vajalik usaldusväärne seade servi, ендов ja примыканий. Lõppude lõpuks on kõige lähemal nende osade katuse plaadid peaks olema levinud tavalised, kuid tahutud, ja et vähem kärpida tema (mis tähendab, et selle kinnitamine on kindlam), enne teda paigaldatud половинчатую, vähendades sammu ja jättes rohkem ruumi обрешетку, et erasektori jaoks. Väärib märkimist, et kui on vaja poolikult plaadid võib paigaldada ja muid fragmente katus, ei painutamata tema pilt. Kui sama levinud tavalised plaatimine "одноволновая", siis poolikult vaja dekoreerimiseks фронтонов. Kui samm ‰ ‰ mitte võimaldab kinnitada külgmised plaadid, enne teda kinnitatud poolikult - plaatide erilise profiiliga. Tulevad mudel ‰ ‰ lameda profiiliga. Siis poolikult plaat võib olla vajalik, et piiritleda рядовую malelaua muster: selleks igas reas on kokku panna üks "pool".
Ristmik stingrays all sisemine nurk - murdekohti - on vaja kaitsta lekkimise eriti hoolikalt, sest siin on kõige tugev veejuga ajal vihmasajus ja talvel tavaliselt koguneb lumi. Pitsat ендов olemas on, esiteks, renn on valmistatud alumiiniumist ja värvitud või tsingitud terasest, mis külgedelt suletud plaadid. Pidage meeles: täiesti смыкать скаты ei saa, sest vahe on vahel äärmiselt rida ‰ ‰ võivad ummistuda lehed, mustus, ja nende surve vesi immitseb all kate. Teiseks, поролоновая riba veekindel пропиткой. See on surutud peale juurde бортикам, et jäävad servad желобка, ja mitte ainult kaitseb sissetungiva lume, vee, pori, kuid, olles hingav, tegeleb ventilatsiooni disain katus.



Sõlmed примыканий on печных ja ventilatsiooni torud, seinad või парапетов nõuavad ka pitsat. See on võimalik ainult siis, kui kasutada spetsiaalset linti, et seadme maksukohustuse, mis on valmistatud alumiiniumi, plii, vase ja juhtub laineline või korter. Kuid juhtub ja elastseks, näiteks rull rull materjalide põhjal kummist, vastupidavus, tugevdatud alumiiniumist võre. Mõni lint ühe serva külge esineja üksuse katusekattel ja teine - kate.
Ventilatsioon disain katus - обов'kohustuslik tingimus on tema vastupidavus. Soe õhk, mistõttu konvektsioon tõuseb all hobi, pea avaldama väljapoole, muidu vältida niisutab puud'puidust sarikate ja roovitise, samuti утеплителя (juhul мансардной katus). Teostada õhu äravool, kui see ei võimalda niiskuse levimist all кровлю, saab erinevalt. Kõige tavalisem variant - abil аэроэлемент skate (ja selg). See juhtub kujul plaadid on valmistatud PVC, vaske või pliid, mis on ventilatsiooniavad, kuid kaitseb tugev külg alates задувания vee, lume, pori ja levik linde. Juhtub ka kujul linti, siis on самоклеящейся рулонного materjali, mille keskel membraan välja polümeer materjalist. Membraan laseb läbi veeauru, kuid ei anna välise niiskuse sattumist all кровлю. Kasutatakse ka perforeeritud lint on valmistatud alumiiniumist. Igal juhul lint прокатывается on кровельного katta. Seas oma eeliseid - elastsuse, mis võimaldab paigaldada selle peal высокопрофильной jaoks. Аэроэлементы mõlemat tüüpi ülalt surumisel katuseharja kohta. Harvem kasutatakse вентиляционная plaatimine, kellel on "kork" auk, et õhk (sageli suletud iluvõre alates linde ja lumi). Sellist sindlid majutatakse piirkonnas murdekohti, enne мансардным aknaga, lai toru või väga протяженном скате, st kohtades, kus stagnatsiooni õhku.
Paar sõna kõrgusega üksustes. Üldiselt on keraamiline ja tsementi liivane plaatimine püsib küljes arvelt sisselõigete olevate aux pool plaadid, sama пазовые ‰ ‰ 'kokku sobitada naabruses asuvate põhimõttel okas-soone. Aga mõnikord on vaja spetsiaalset kinnitus. Оцинкованными kruvi обов'kindlasti fikseeritakse ‰ ‰ esimese rea all коньком, pool (фронтонных) ridade ja plaatide serva kalle kohtades примыканий, kärbitud. Tõsi, kruvid hoiavad ainult ülemist osa plaadid ja tugev tunge tuul sindlid rebeneks alt. Täiendavaks kinnitamiseks allosas kasutavad противітрових кляммеры. Ja harja jaoks on olemas spetsiaalsed klambrid - коньковые кляммеры. Juhul, kui taotlus ei ole puu'яной ja metallist küljes iga plaadid kinnitatakse kruvidega.



Kuna klots katus, mis on väike kalle, võib minna lumi, seda ettenähtud elemendid снегозадержания. See või prügikast on valmistatud tsingitud terasest või alumiiniumist või metallist toru, või palke. Tavaliselt elemendid снегозадержания on lisatud tugedele, mis asub erilist ‰ ‰ suurus kogu või poolikult plaadid. Tihti on need samad tugipunkt saab määrata samba liikumiseks katusel. Süsteemi снегозадержания korraldada üle sisend-ala, kui see on alla скатом, lisaks üle kohati o side insener, et neid ei завалило ja ei ole kahjustatud lund. Kui sama võimaldavad paremini korraldada lume säilitamise kogu pikkuses карнизного свеса, seeläbi kaitsta räästarennide.
Peaaegu iga katusekattel on augud o side - köök вытяжек, kanalisatsiooni trassi, ventilatsioonisüsteemide maja, antennide või флагштоков. Katusel on valmistatud keraamiliste ja tsementi liivane ‰ ‰ need sõlmed lahendatud edukus on vöötohatis. Tal on sama profiili, et kõige populaarsem mudelid jaoks, kuid see on varustatud otsik, et герметичного o katusele side erineva läbimõõduga (tavaliselt 125 ... 250 mm).

Металлочерепица

Suurem osa katus tarvikuid металлочерепице on valmistatud samast materjalist, mida ise kate - on valmistatud terasest, kaetud защитно-dekoratiivne полимерным kiht. Alustame lennuk katus. Horse - latt paigaldatakse ülemine horisontaalne katuse äär, haritud ristmik kaks katus stingrays, samuti kaldus ribi (servi). Home funktsioon skate - kaitsta neid kohti alates sadada. Kuid vahel гидроизоляционной film ja коньком jäta vahe väljumiseks õhku, nii et võib arvata, et hobi on seotud ventilatsiooni disain katus. Ristlõikega ta võib olla полукруглым või corner, kinnitatakse kõrgused lained металлочерепицы iselõikavate otstega. Koos торцов tugev külg tavaliselt suletud endcap sügavam - kas valmis või вырезанной jäätmete кровельного materjali. Põrandakarpidele jupp võimaldab kenasti vormistada hobi ja ei anna lindudele залететь all кровлю. Dekoreerimiseks ruumi'ühtekuuluvustunne kaks servi ja skate olemas Y-kujulise rihma - вальма.




Et vältida намокания puud'puitkonstruktsioonidele katus on ette nähtud spetsiaalsed rihmad: viil - tuuliku (põrandakarpidele) planck, et карнизного свеса - карнизная plancki. Viimane kaitseb puud'jan alus veest, mis on разбрызгивается kokkupuutel tilka vihma soon. Plancki maksukohustuse on erineva kuju, võimaldab sulgeda konteinerid maksukohustuse кровельного vaipu kuni seinad, väljaulatuvad konstruktsioonid, lõõrid.
Nüüd pöördume ендовам. Kas металлочерепицы see sait on lahendatud nii. Enne paigaldamist lehte металлочерепицы koht lähenemise stingrays all sisemine nurk on paigaldatud eriline baar - sees ендова. Just see täidab kaitsefunktsiooni. Külgedel see on kaetud plaatidega металлочерепицы (скаты ei ole täielikult suletud). Peale sisemise murdekohad ja lehed металлочерепицы kinnitatud väline ендова (фальшендова). See on puhtalt dekoratiivne liist, ei aita кровлю output, nii et hakkama ainult ühe фальшендова saab.
Tegelikult element skate - tihenduslint, mis paigaldatakse kogu ulatuses skate, mõlemad tema poole. See on tavaline vaht-kummi või vaht-kummi, kordab profiili металлочерепицы. Lint on õhku läbilaskev, kuid ei lase lund ja vesi all tugev külg. Ka see kehtib свесах katuseräästas. Muu tarvik - аэроэлемент skate (ja seljaaju) kujul lindid, roll materjal, mille keskel паропроницаемая ja korraga гидроизоляционная membraan, ja servad - m'metallist. Peal selline tihend kaetud katuseharja rihm. Täiendavate elementide ventilatsioon katuse välja металлочерепицы ei eeldata.
Металлочерепица kinnitatakse külge кровельными iselõikavate otstega. Tuleb rõhutada, et sellised kruvid erinevad tavalistest kruvide. Eelkõige kvaliteetset keerdkruvi all metallist seibi on elastne tihend pitsat augud, mis kinnituskruvid on väänatud. Odavad саморезов tihendid hullem герметизируют auk ja üsna kiiresti kuluvad läbi ja ümber augud kirju roostetama.
Talvel katuse renoveerimine välja металлочерепицы võib лавинообразно välja minna, lumi, nii обов'язкові osad neist - elemendid снегозадержания. Kõige sagedamini on ovaalsed torud on valmistatud tsingitud terasest, mis kinnitatakse pole, sisseehitatud кровлю, eriline või profileeritud trimmib.




Probleem o кровлю side on lahendatud kasutades liigu üksuse kujul kordab ühe või teise profiili металлочерепицы plasti põll, снабженного otsik all side erineva läbimõõduga. "Hukku" kinnitatakse iselõikavate otstega ja liim-hermeetik. Need värvid sobivad kõige levinum värv металлочерепицы.

Paindlik plaatimine

Huviväärsuste komponentide, selle materjal, tuleb kõigepealt märkida elemente, mis suurendavad usaldusväärsust кровельного katta. Подкладочный vaip on vajalik täiendava kaitse katuse output juhul mehaaniliste vigastuste eest bituumensindlite. Vaiba materjal on sarnane materjal ise ‰ ‰ : стеклохолст või polüester, immutatud, tavaliselt СБС-модифицированным битумом. Võimalusi, millega vaip erinevad olenevalt tootjast. Ühed soovitavad paigaldada selle kogu pind stingray katusel pikkusel ja kuni 18 °, teised - kuni 29 kraadi. Kui halvendab üle 18 ° (või vastavalt 29 °) vaip peate olema ендовах, карнизу, фронтону kohtades примыканий seinad, ümber toru ja мансардных aknad (mõned tootjad lisavad sellele uisud ja servi). Kõige sagedamini vaibad on lisatud baasi оцинкованными naeltega ja ruumi нахлестов rullides промазываются битумной vuugimastiksiga (pange tähele, et küüned ja kitt on ainus viis kinnitamine osad bituumensindlite). Tulevad ja isekleepuvad vaibad, siis nende paigaldamiseks on vaja ainult rull, mille nad укочуються parema liimimine koos alusega (hiljem vaibad on veel ja löödi põhja - naeltega, millega kinnitatakse plaatimine).
Коньково-räästa - / harjaplaat, praegused üksikud tootjad, on vaja paremat pitsat vastab tema nime krundid katus. Kui katus komplekteerimine selliseid plaate ei ole ette nähtud, hobi ja kardinapuud raudtee hõlmab обрезанным tavaline гонтом (kirjaga mitme "черепічкамі"), kui seda kasutatakse rohkem kui vastupidav ja laia подкладочный vaip. Kuid erinevalt tavalisest kinni on коньково-карнизной ‰ ‰ rohkem protsent клеящего kiht sisepind, mis tähendab, et kaitse lekib oleks usaldusväärsem, jah ja tööjõukulude pügamine гонтов oleks võimalik vältida.
Erinevalt обустраиваются ja murdekohti. Kõik firmad toodavad spetsiaalsed ендовного vaip. Kuid mõned tootjad nõuavad обов'kohustuslik nende rakendamine kohtades lähenemise stingrays all sisemise nurga, teised pakuvad ендовный vaip on vaid üks viise, millega murdekohti, kõrval перехлестом tavalised гонтов. Serv ендовного vaip jääda juurde подкладочному битумной vuugimastiksiga ja kinnitatakse naeltega. Lisaks, kasutades ендовного vaip on võimalik teostada maksukohustuse juurde torud, seinad jms. Üks pool kinnitub seinale või toru, teine - et katta. Ülemine serv vaip surutud vastu metallist plaat, mis on painutatud profiil, mis tagab usaldusväärse maja ehitus. Koht'ühtekuuluvustunne veljed koos seina промазывается tihendiga, et täielikult välistada lekke. Materjal ендовного vaip, tavaliselt polüester, immutatud СБС või APP-muutja. Erinevalt подкладочного vaip väljaspool ендовного on посыпка välja базальтового гранулята, mis annab vaip on sama värvi, et tavalised гонтов.
Sõlme maksukohustuse saab teha teistmoodi-ilma ендовного vaip. Nurgas, образованном примыканием, paigaldatud nurk liist (põll), mis on kaetud teise фартуком - statsionaarsed on штробе kohta külgnevad pinnad. Ja disain on kaks фартуков ja erilisi puid'puidust talad võimaldab luua isegi istme mugavuspakett примыкание. Veel paar sõna планках. Карнизные ja фронтонные trimmib (põlled) on vajalikud, et kaitsta puid'puidust alused katus tuule, lume, uv-kiirgusele. Materjal on kõik baarid - tsingitud teras.
Pange tähele elemendid, mis võivad osaleda süsteemi ventilatsiooni подкровельного ruumi. Esiteks, коньковый õhusti. See on tavaliselt полипропиленовая planck, kata kõrgus umbes 2 cm vahe stingrays kogu pikkuses katuseharja. Sõltub sademete ja lindude продухи kaitstakse baare, võrgud või spetsiaalsete baari (софитами). Korrus аэратора liimitud plaadid. Teiseks, коньковый ventiil kujul toru, see tekitab hea isu ja sademete kaitstud kaanega. Selle kõrgus on valitud, võttes arvesse kõrgus lumikate katusel iseloomulik teatud piirkonnas. Kolmandaks, скатная ventiil. Ta on ka kunagi kujul toru koos kaanega. Selline ventiil on piisavalt suur (200-500 mm), seega sobib valdkondades, kus on suur lume koormusega või õrn katuse renoveerimine. Teine võimalus скатной kogu - kaanega, veidi soosib lennukiga üle katuse. See ventiil võib või накрываться plaadid või oma kaas jäljendada teda. Materjal igat tüüpi ventiilidele - polüpropüleen -, värvi-tema on erinevad. Pingsus'liidu кровельным kattega tagab nende välistald (tavaliselt valmistatud EPDM-kummist), kaetud paigaldamisel гонтом. Sageli soojustatud katus eeldatakse külm "mini-kari" (vahel lagi мансарды ja коньком), kus õhk, tõusis kogu nõlvadel, segada ja seejärel läbi ventiilid jätab кровлю. Щипцові mängida подконьковой osa фронтонов toimib, et suurendada ventilatsiooni sellisel "mini-pööningul".
Katusetööd väljundid (all antenn või флагштоки) bituumensindlite oma seadmega meenutavad скатные ventiilid: koosnevad teenindavad tükki ja ainus, mida on lukus гонтом. Mitmed tootjad bituumensindlite vabastab снегозадержатели - metallist plaat, mis on kinnitatud naeltega alusel all katusekivid. Снегозадержатели on soovitatav kasutada peamiselt карнизам arv plaadid sõltub eelarvamusi katus (vähemalt - 4 tk. / tdg. M).
Eraldi tähelepanu väärivad osad tagasi bituumensindlite top kaetud vasest või tsingi -, titaani. Mõned mudelid on selline jaoks läheb vaja spetsiaalseid коньковые elemendid, murdekohti, esialgne arv, samuti elemendid kinnitamiseks. Карнизные, фронтонные, abivahendeid, põlled, aeraatorite ja снегозадержатели on valmistatud terasplekist vask või tsingi -, titaani. Paindlik plaatimine metallist kaetud üsna libe, nii et kui halvendab üle 20 ° tuleks paigaldada снегозадержатели kogu скату.
Nagu me näeme, katusekatte süsteem mis tahes materjalist sisaldab endas palju доборных elemente. Need elemendid suurendavad kulusid katta, kuid samal ajal tagab usaldusväärsuse ja ilu kõik konstruktiivselt keeruliste alade katus.

Aleksandr Левенко

Allikas: Ajakiri "ЕлітДом"

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar