neljapäev, 29. mai 2014

Kohtumine täispeaseid 2006-10-28 16:06:10

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Kohtumine täispeaseid
2006-10-28 16:06:10

PC 1 november 2003 on kavas kasutusele võtta, pärast renoveerimist, kuulsam ehitis suurlinna arhitekt Vladislav Городецкого, tuntud linn kui "Maja täispeaseid," teatas ajakirjanduses teenuse emaplaati kultuuripärand ja taastamise ja ehituse-ja taaskasutamistoimingute Kiievi горадминистрации. Nüüd on see maja on valitsuse residents kohtumisi kõrgete välisdelegatsioonide. Põhimõtteliselt kodus midagi ei muutu. Jääb vana planeering, отреставрирована unikaalne modelleerimine, bareljeefid, skulptuurid, майоликовые ahju plaaditud. Muide, ehitis on ainulaadne ka selle poolest, et Городецкий, tekitades talle peaaegu esmakordselt maailma praktikas on näidanud võimalik kasutada tsemendi - kõik kujundid химер on valmistatud just sellest materjalist. Jah ja kui hoonet hoone looduskivi üldse ei ole kasutatud. Nii реставраторам tuli küll huvitav, kuid see on väga aeganõudev ja tüütu töö. Lisaks on vaja taastada kõik ukse ja akna avad, mis aja jooksul деформировались. Samuti on vaja taastada ja säilitada võrgu insener hoones, ja neid on siin palju. Kuid peamine probleem oli restaureerimine sihtasutus. Et ehitis ei подлежало veelgi hävitamine, sihtasutus tugevdasid spetsiaalsete vertikaalse vaiad, "стягивали" ja maja ise. Väliselt maja meenutab keskaegset torni. See asub üsna järskude langustega, ja seega on peamine poolt fassaad on kolmekorruseline hoone, samas kui poolt ala Franco шестиэтажное. Esimene korrus, mis on väljund Банковую tänav, mis on korraga ja kolmas. Siit algavad kõik imed, mis annavad struktuuri sellise unustamatu maitse: laes lobby lahendatakse hiiglaslik спрут, redelipulgad on kaunistatud lindude jalad, edasi tulevad kaminad, mis on valmistatud kallist мейсеновского portselan. Originaalsus vormistamiseks tekitab kodus inter'jer охотничьего eluaseme. "Maja täispeaseid" võrdlevad парижским täiskogu Notre-Dame ' i või барселонским Sagrada (perekonnanimi maksmata hispaanlane Antonio Gaudi). Omal ajal käisid kuulujutud, et arhitekt Vladislav Городецкий on pühendanud oma töö või sõpradele, on see, kas tütar, kes uppus (kuigi tal oli poeg). Kuid faktid on - asi on kangekaelne, ja need on, mis tunnistavad sõber. Ajalugu näitab: ambitsioonikas järeltulija шляхтичей поспорил, et on võimalik ehitada parim kodu linna südames неприспособленном, et selles kohas. On loomulik, et rakendada idee ellu, oli vaja kasutada uusimaid ajal tehnoloogia. Ehitis tuleb ehitada mäe, mis koosnes jätkusuutlik õues. Kõigele selle подтачивали maa-alused allikad, mis toidab Меренговскій sooduspakkumisi. See tiik oli kohapeal kaasaegse väljaku lähedal teatri Franco. Anton Jaanalind, ehitaja hakkama saanud raske ülesanne: ringvoolu põhjavee konstrueeriti spetsiaalne kanalisatsioonisüsteem ning "pugemine" maa on suurendanud бетонными vertikaalse vaiad, mille peal olid põhinevad veel ja betoon padjad. Hoone hoone on kulutatud, hinnangute, 133 kuni 200 tuh. Esmalt oli see tulus mõis, - loobunud rentida ja pakkus kasumit. Nii et tema sisemine planeering, nagu enamikus rikas saagikusega kodudes algust XX, Подчинялась ühtse eesmärgi - luua soodsad tingimused ühe seitse'd. Ümber hoone on jagatud "kam'яний aed", mis mitte ainult украшал, kuid kindlustas järsk laskumine krundi. Nüüd облагораживают territooriumi ümber maja: siin on alpine aed, purskkaevud, loodud kunstlik järv. Poolt pindala Franco korraldada väike juga ja, et loomulik, paigaldatakse amp'monument ise Vladislav Городецкому. Esteetika hoone täielikult "võimu" fantastiline химер on tehtud tsemendist миланским skulptor Элио Саля. Ja aitas tal N. Sokolov, ukraina skulptor iseõppinud. Suur soma, vapustav merineitsi, ninasarvikud, elevandid ja konnad mugav asub katusel ja карнизах ehitise. All mõned suurlinnad on nähtav täht "M", perekonnanime esimene täht arhitekt ladina keeles - nii обозначали oma tähtsust need, kes ei olnud pagana vapp. Maja on tehtud populaarse ajal stiilis "nouveau" ja siiani tekitab elanikele rõõmu (ja pärast renoveerimist seda enam). Kuid nõukogude соцреалистов ta ei inspireerinud, ja neist sai презрительную hinnata, kuidas "õnnetu kopeerimine keskaja gooti ehitised". Enne Teist maailmasõda luksuslikku sviiti (iga korter on hõivatud samalt korruselt, ise Городецкий elas kolmandal) olid jagatud, nagu siis oli kombeks, kommunaal korter (9-10 perede korrusel). Uskumatu, kuid tõsi: Kiievis on veel inimesi, kes elasid majas täispeaseid enne sõda. Nad on kindlad, et kui oleks selline ebatavaline maju oli rohkem, siis elavad nad inimesed oleksid lahkemad.
ALLIKAS: Ehitus ja rekonstrueerimine

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar