Veoteenus Tavaliselt inimesed mõtlevad vedude suhtes, kui neil on vaja rakendada kontori või kortermaja kolimine või lihtsalt transportida midagi ühest kohast teise. Peamiselt ettevõtted, kelle veoteenus, ootavad parim marsruut kaubaveo valida vastuvõetav, et kliendi ajakava ja mugavamaid tingimusi. Paljud firmad pakuvad laia valikut teenuseid, siis on nad rakendavad внутригородские veoteenus (näiteks veoteenus üle Киеву), vihmaveesüsteemide ja Ukrainas, samuti rahvusvahelisi kaubavedusid. Peamine autopargi transpordi firmad moodustavad sellised sõidukid nagu: Gasellid, GAZ, ZIL. Suuremates ettevõtetes, teeme kaubavedusid abil eriotstarbelisi sõidukeid, näiteks: veoauto kraanaga, автовышка, autoloader (tõstuk, front-end), kallur, ekskavaator, гидромолот. Lisaks transport firmad pakuvad ka sellega kaasnevaid teenuseid. Грузчики üle teostavad: laadimise - mahalaadimise, korra mööbli ja seadmete autos, ruumis. Transportimiseks mööbel, antiik-ja mittestandardseid asju töötajad transpordi firma võib ka toota pakend пузырьковую film, komplekteerimine ja lahtivõtmise mööblit. Mõnes transpordi kaevetööd saab tellida hindaja грузочно-laadimisel tööd enne, kui teha tellimus veo või teenuse liikunud. Paljudes ettevõtetes vedu oluline lastiga saab kindlustada. Ettevõtted, mis teostavad rahvusvahelisi vedusid saavad pakkuda teenust, tollivormistuse impordi ja ekspordi kaupade, kes end täielikult või osaliselt vastutav rahvusvaheline tarne mis tahes arvu kauba tootja enne laost. Veoteenus - abi või probleem? Mitte, et ma tahaks igati hirmutada neid ettevõtlikke inimesi, kes põlevad soovist teha ettevõtlusega, - hea on teada, et sellel üllas, kuidas nende ja ilma ootavad palju takistusi - aga võib-olla нелишним veel kord meelde tulevastele ärireisideks, milline kõva elu neid ootab, ja kõigile teistele, kes arvab, et kapitalistlik argipäev muretu ja meeldiv, et näidata, kuidas nad eksivad. Näiteks heita pilguheit sellist probleemi, nagu veoteenus. Jämedalt vedas neil, kelle äri ei tähenda kaubavedu (olgu selleks siis tooraine, varuosad, varuosad, valmistoote) märkimisväärseid vahemaid. Sellistes õnnelikest umbes kümme põhjust peavalu vähem, kui need oma kaaslastele, kes ei ole nii õnnelikud. Otsustage ise: näiteks, kui on vaja toimetada kauba punktist A punkti B toimetada vaja võimalikult kiiresti ja kulutades seejuures võimalikult vähe oma кровного kapitali. Tekib täiesti õigustatud küsimus - millisel kujul transport liigutada lasti? Autoga? Variant. Kusjuures variant kõige odavamad rahaliselt. Siin on ainult vedude maht on piiratud, sadu tonne autod teisaldada problemaatiline. Pealegi, lähtudes selliseid olulisi üksikasju, nagu aeg aastas, iseloomu lasti, teede, tähtajad, mida tuleb rakendada pakkumise, sõiduki omadused, on vaja üksikasjalikult kavandada marsruuti, mille jälgib last. Pealegi, kui vahemaa punktist A punkti B on märkimisväärne, tuleb hävitada энное hulgal oma närvirakke, tagant paar tundi, kui mitte tunnitasu, sv'язуючись koos ekspediitorid ja удостоверяясь, kas kõik on korras. Ja mis siis, kui rongiga? Vagunites võib tõlkida palju rohkem, kui фуры, kas need фуры küll супервместітельнимі. Pealegi kehtiv нервотрепка arengu teekond - rongiga on kõik palju lihtsam, rööbaste ja talvel ja suvel on ühes kohas, umbes samas seisukorras, intensiivsust ja liikumise kiirust raudtee просчитывается ei ole näide on lihtsam, kui auto (tõsi, on olemas selline nähtus, nagu hooaeg on suvel puhkuse, kui kodanikud julgustust täidavad rongi ja kiirustada ühelt või teiselt poolt lõuna poole, kuid see on kavandatud "hullus"). Kuid kulud kasvavad väga oluliselt. Kui lennukiga, siis kulud ulatuda sõna otseses mõttes taevani - lennuk, et ei ütle, kallis asi ja lennundus ei ole veel доросла tasemele jalutuskäigu auto, mis sai ei ole luksus, vaid liiklusvahend ja vedu. Muidugi, kiirus liikuda lasti õhku kuhu suurem, kui maa, rööbastel või vees, kuid tekivad kaks kommentaarid, mis on üks ruumiline, teine psühholoogilise omadused. Ühelt poolt, lennukiga ei перевезеш nii palju lasti kui rongiga (kui on, muidugi, mitte rentida paar эскадрилий)teiselt inimeselt hirmuga raviks kõike, mis lendab üle maa ja on loomulik гравитационным soov on seda kõige maa peale langeda. Kõikide eespool loetletud viise kaubaveo kaasnevad sellised kulukad nii raha, aega ja närve protsessid, nagu pakkimine ja laadimine materjalide või kaupade kliirens kõik tõendavad dokumendid, kõikvõimalike sertifikaatide, probleemide lahendamine tolli paberid, nii oluline писаниной, nagu kindlustus, kauba küsimuste lahendamine koos ekspediitorid ja, kui vaja, kaitse, koos ruumiga kauba lattu punktis saabumise, tema разгрузкой. Ja see kõik, ma kordan, on vaja teha võimalikult kiiresti, minimaalne raha ja absoluutne pidamine, et sa упаковали punktis A, ja vastavalt sellele, mida розпакують punkti B. Kui parem ei võta veoteenus Sageli on olukordi, kui грузоперевозчик tingitud teadmatusest haldus reguleerivad dokumendid võtab kliendilt vastu võtmast, mis on seadusega vedada on keelatud. Ja kaugeltki mitte alati vastutus selline samm lasub saatja maksvat (otseses ja ülekantud tähenduses) ja vedaja. Et vältida selliseid probleeme, peaks teadma need juhud, kui loobuda kaubavedu. Niisiis: грузоперевозчик on õigus keelduda vastu võtta veoks, kui: - kaup pre'явленный kaubasaatja on ebaõige taaras või pakendis;
- pre'явленный saadetis ei ole ette nähtud taotluse või vastuvõetuks täitmisele ühekordse tellimusega ning kui pikamaa vedudel - loovutamine teise punkti;
- kaal kinnitas, kauba vedu, mis peaks olema sama autoga, ületab kandevõime veerem, esitatakse all on laetud vastavalt tellimusele või taotlus;
- kauba ei ole võimalik antud tõttu nähtuste element iseloom, kuna maantee või ilmastikutingimusi, mis põhjustasid ajutine katkestamine või piiramine on kaubaveo mööda auto teed.
Kui loobumine vastuvõtmise eel'kinnitas transpordi lasti juhtudel, mis on ette nähtud punktides "1", "2" ja "3", автотранспортное ettevõte teenuse osutaja koos saatja maksumus tegelik läbisõit auto mõlemas suunas kohast esitamise auto kuni laadimispaigani vastavalt tariifidele veo veoste autoveo. saatjal ei ole õigust esitada'esindada ja грузоперевозчик võtta lasti transportimiseks juhul, kui: - selline vedu on keelatud Põhikirjaga autotransport;
- kaubad kauba iseloomu saatja ei ole vormistatud inventar sõidukite dokumendid. Cargo vedu võib toimuda veokile vastuvõtmisega nagu täitmisega transport-ekspedeerimise toimingute sisseastujale, hooldus ja hoiule lasti ekspediitor (saatja, saaja, ise transpordiettevõtte)ja maksuta.
Aga seoses teatud liiki lasti экспедиторское saatjad on обов'on kohustuslik. Kui kaup veetakse kaasas ekspedeerija kaubasaatja (kaubasaaja), on viimane kohustatud'on kohustatud tagama, et valimisaktiivsus ekspedeerija koht peale kauba tagasi saabumise ajaks veerem. Pärast ühe tunni ootused ekspedeerija kaubasaatja (kaubasaaja) автотранспортное ettevõttel on õigus tagastada veeremisse garaaž või kasutada teiste vedudel. sel juhul vedu loetakse несостоявшейся, arvestamine lihtne lõpeb ja автотранспортное ettevõtte vastutus täitmata jätmise vedu ei võta. Kui teile on saabunud kauba veoks autojuht-ekspediitor pre'on saatjale ametitõendi ja sõiduleht, templiga jalakäijaid ettevõte. Sõiduleht annab õiguse'sisenemise veeremi ja viibivad seal nimetatud isikute путевом töölehe territooriumile saatja ja saaja. Juhul, kui'sissesõidu (väljasõidu) auto vajab spetsiaalseid vahele, autotransport ettevõtte ja saatjad (vastuvõtjate) on vaja aastas sõlmitud veo veoste autoveo ette väljastamise nimetatud lubade, pidades silmas ajutise oma koolitust, samuti muu tegevus, mille eesmärk on ratsionaalne kasutamine veerem. Kaubasaatja (kaubasaaja) võib pre'esindada transportimiseks kaubad väärtsaadetiste. Ta зобов'kohustus teatada selliste veoste: - vääris metallid ja tooted neist; väärismetallid ja-kivid, esemete kunst, maalid, kujud, kunsti-toodete antiik asju, vaip, millel ei ole kleebise hinnad, kogenud seadmed, masinad ja seadmed, mille kohta ei ole kinnitatud hinnaga;
- kodus asju.
Liigid kaubaveo Maanteetransport on kogum vahendeid sõnumi, raudteede ja rajatiste ehitamine. Vahendid sõnumid, või veeremisse, on autod, bussid, haagised ja poolhaagised, transport sihtkohta, mis on mõeldud kaubaveoks ja reisijaid. Sõnum viis - see on auto maanteel. Lisaks ehitistele auto transport kuuluvad kohustuslikud ettevõte, garaažid, tankla, remonditöökojad ja авторемонтные tehased, peale-ja mahalaadimine punkte, lasti ja reisijate jaama, автовокзалы, bensiinijaamad. Osa autotransport moodustab 4/5 transport, töötab kõikide transpordiliikidega (sh auto). Tootmisprotsess on auto transport, заключающийся liigutada, kaupade ja reisijate liikuv koosseis nimetatakse auto transpordi. On olemas kaks liiki vedude: kaubaveo ja reisijate. Töö (otstarbe) auto transport eristatakse järgmised omadused: sektori - kaupade tööstus -, põllumajandus -, ehitus -, kaubandus-ja toitlustus -, kommunaal -, posti-transport, kaubavedu elanikkonnast; suurus partei lasti - mass (transport suurel hulgal sarnaste kaupade) ja transport väikeste partiide (transport väikeste partiide kaupade nomenklatuur on mitmekesine); eelnev - tehnoloogia -, linna -, pendeldaja, внутрирайонные ja межрайонные, kaugliinide, rahvusvahelised veod. Tehnoloogilised kat on kat, mida jooksul ettevõte või territooriumi ehitusobjektidele. Linna veoteenus - see on kaubavedu väikesed vahemaad linna sees. Avalikud transpordi vedu, mida kaugemale linna vahemaa kuni 50 km (kaasa arvatud). Внутрирайонные ja межрайонные vedu territooriumi administratiivse ja majandusliku piirkondade vahel või nendega seotud valdkondades. Pikamaa - see vedu, mida teostatakse vahemaa on üle 50 km, vahel üksikute linnade ja majanduslike valdkondades. Rahvusvahelised - see vedu väljaspool Ukraina või viiakse üle piiri; aega mastering alalised, hooaja-ja ajutisi. Pidev - see veoteenus, mida teostatakse aastaringselt. Hooajalised - see kat, perioodiliselt korduvad teatud ajal aastas. Ajutine - see veoste ekspedeerimine эпизодического iseloomu.
Reisijatevedu tehakse busside ja autode. Buss reisijate tehakse peamiselt järgi marsruutidel, mis on jaotatud nii, nagu kaubavedu, linna, pendeldaja, pikk vahemaa. Lisaks loetletud liiki transport, autode transport teostab ja erilised liiki vedude reisijaid. Neid kasutatakse mitte ainult bussid ühist kasutamist, kuid bussid ametkondlikust kuuluvusest. Selliste liiki vedude võib liigitada: - turismi-ekskursioon, mida või fikseeritud (сформированным) turistide marsruut, või разовому tellitud;
- kontori-ja вахтовые vedu, mida tavaliselt osakondade ja erasektori busside ja teenistujad kohaletoimetamise töötajate ja teenistujate teatud ettevõtte asukohast kuni töökoha ja tagasi vastavalt režiimile nende töö.
Autod on kasutatud kujul auto-takso, tööalaste rentimine, autode ja individuaalseks kasutamiseks. Peamised terminid kui kaubaveoks Pakume põhimõisteid, mida saab täita teostamisel kaubavedude. АБАНДОН - mere kindlustus keeldub kindlustusvõtja õigusest kindlustatud varale (laeva, lasti) kasuks kindlustusandja eesmärgiga saada temalt täieliku kindlustussumma. AVARIILINE ERALDISED - eraldised kohta франшизе. AVARIILINE MÄRKIMISE kohustus (kirjalik заявленіе) saaja maksma причитающуюся sellest osa kokku õnnetuse vastavalt диспаши. AVARIILINE VOLINIK - isik või ettevõte, kes tegelevad asutamist põhjusi. Iseloomu ja suuruse kahju on kindlustatud transpordivahenditel ja siia. AVARIILINE SERTIFIKAAT - dokument, составляемый ergas volinik (сюрвейером), уполномочиваемым eelnevalt kindlustusandja poolt, mis sisaldab kirjeldus põhjuse ja suuruse kahjumi mingil kindlustusjuhtumist, samuti muud teavet, mis võimaldavad hinnata teil on vastutus kindlustusandja ja kindlustusvõtja õigused kindlustushüvitise saamise. Avariiline sertifikaat toimib ainult märk kadu ja ei предрешает tema kohustusliku tasumist kindlustusandja. АДЖАСТЕР - диспашер, spetsialist koostamise диспаш-arvutused jaotamiseks kahju vahel laeva, lasti ja фрахтом seoses üldise õnnetust. AKTI REGRESSI - dokumendi üleandmise kindlustusvõtja kindlustusandjale pärast seda kindlustushüvitise õigusi nõuda kahju kolmandatele isikutele, vastutavad isikud sellise kahju tekkimises. TRUMM - transpordi pakend sile või гофрированным korpuse silindrilise kujuga, ilma rõngad või зигзагов catania, lameda põhjaga. БАРАТРИЯ - tahtlik, ettekavatsetud kahju laeva või lasti kapten või laeva meeskonnaga, samuti muid ebaseaduslikke tegusid nende poolt. БЕЗДОКУМЕНТНЫЙ KAUBAD - kaubad, mis asub laos sadama või laeva pardal, ilma et veokeid dokumente, kuuluvus, mille ühesse või teise partei lasti paigaldada ei saa. TURVALINE SADAM - koht, kuhu laev võib siseneda ja kust see võiks tulla груженом võimalik, ohustamata ennast ja перевозимому lasti. TÜNN - transpordi pakend keha on silindriline või parabool vormi kõvadele või зигзагами catania, доньями. БРАКЕРАЖ - vastavuse kontrollimine kvaliteediga toote, selle pakendi välist vormistamise tingimustele vastavad standarditele ja tingimustele запродажной tehingu. VAADE TAARA - klassifitseerimise ühik, mis määrab tema kuju. SISEMINE HIND - müügihind kauba oma päritoluriigis (tootmine). KONSULTANT VEAD - omane kindlustatud veose konsultant omadused, mis võivad põhjustada selle hävimise kahju (mädanenud, isesüttimine, plahvatusoht, niiskuse imendumist läbi õhu). SÕJALINE OHT - mõiste sõjaline oht on tingimuslik, pidades silmas, et sinna sisse suur ring riske, mis rangelt võttes lähevad sellest kaugemale asja. ГААГСКИЕ REEGLID - rahvusvahelised peamised sätted, mis määratlevad maht vastutuse laevaomanikele kui kaubavedu üle коносаментам. KAUP on ühine nimetus kõiki kaupu, mis on mõeldud vedu, või kaubad ja vara, mida veetakse laeval eesmärgiga saada kauba. Tarnekuupäeva - hetkel vastuvõetav poolte заключившими soodusostude, kuupäeva kauba üleandmist. Ta ei tohi minna kaugemale tähtaja jooksul lepingu täitmine. See on seotud üleminekuga kauba omandi ja riskid kauba juhusliku hävimise. DEKLARATSIOON OHTLIKES KOORMUSI - dokument, milles saatja kirjeldab ohtlikke kaupu või materjale, mis on mõeldud transpordi, samuti kinnitab, et viimastel pakitud ja varustatud siltide kooskõlas asjakohaste konventsioonide või kokkulepete. TAGATISRAHA PREEMIA - kindlustusmakse, mille klient tasub ettemaksu juhul, kui te ei saa otsustada kindlalt фиксируемую auhinna summa, kui paigutamise kindlustus. ДИСПАША - arvutamine kahjude kokku õnnetuse ja nende jaotus osalejate vahel mere vastavuses ettevõtte väärtus kauba ja kauba. ДИСПАШЕР - ekspert koostamise диспаши. LOOMULIK KADU - vaimulike puudumine mass lasti massi tagajärjel tekkiv loomulike omaduste omane vastava siia: усушка, утруска, lekib jne. Tulundusliku KINDLUSTUS - eeldusel ajutine üleminek kindlustatud vara teine isikutele, полисах teinud reservatsiooni, mida on õigus saada kasu kindlustus saab kasutada ainult kindlustusvõtja või tema pärija. See on tingitud huvide ja kindlustusandja õiguste taandareng. KINNITUSE - передаточная kirjalikult kindlustuspoliisil märgitud, коносаменте ja teiste товарораспорядительных raha ja dokumendid. HUVI - vara, mis on kindlustusobjektiks, õigus teda või kohustuse tema suhtes. YORK-АНТВЕРПЕНСКИЕ REEGLID - kood norme, mis reguleerivad suhteid poolte ja arveldused kokku õnnetuse. Reeglid ei pea kehtivate seaduste ja nende rakendamine lepitakse kokku lepingute mereveo igal üksikul juhul. Kehtiv nüüd redaktsioon teksti Määrused on vastu võetud 30-st konverentsil Rahvusvahelise mere komitee 5. aprill 1974 ("new York-Антверпенские reeglid 1974"). CARGO - rahvusvahelises praktikas on kaubad või vara, mida veetakse meritsi laeva eesmärgiga saada kauba. KASKO - kindlustus-termin, mida kasutatakse kindlustamisel transpordivahendiga. KLASSIFIKATSIOON, VEOSTE - jaotus транспортируемых kaupade tariifi rühmadele kehtestatakse suurus перевозных maksed. КОВЕРНОТ - dokument, mis väljastatav maakler kindlustusvõtjale tõestuseks selle kohta, et kindlustusleping selle nimel sõlmitud. COMMERCIAL AKT - dokument, составляемый vedaja kinnituse asjaolu kohta puudus riigi, hävimise või kahjustumise kauba üleandmisel saajale tema sihtkohas. KONOSSEMENT - dokument, mis on antud vedaja грузовладельцу on id fakti otsuste veose vedamine ja kinnitus kohustuse edastada see kaubasaajale sihtsadamas. PUHAS KONOSSEMENT - konossement, mis ei sisalda mingeid reservatsioone või märgist, констатирующих puudusega kauba seisund või selle pakendile. КОНТРИБУЦИОННЫЙ ДИВИДЕНД - suhtumine summa kokku õnnetus контрибуционному kapitali. КОНТРИБУЦИОННЫЙ KAPITALI - vara väärtus osaleva katmise kokku õnnetuse. TSITAAT - kindlustus bet on lisatasu, mille kohta kindlustusandja on valmis vastu võtma kindlustuse vastav oht. КУМУЛЯЦИЯ - kokku kindlustatud objektide mõjutatud riike üks ja sama kindlustusjuhtumiga, mis viib tekkimist on väga suur kaotus. VASTUTUS KINDLUSTUSANDJA maksimaalne kohustus kindlustusandja, вытекающая alates kindlustuslepingu tingimuste, milles on fikseeritud kindlustussumma. LIMIIT KINDLUSTUS - maksimaalne rahasumma, mida saab kindlustada materiaalsed väärtused, elu või tervist. LIMIIT KINDLUSTUSHÜVITISE (VASTUTA KINDLUSTUSANDJA) - maksimaalne kindlustushüvitise suurus ühe nõude korral ja (või) kogu laenuperioodi kindlustus. ISIK, KELLE KASUKS ON SÕLMITUD KINDLUSTUS - isik, tingimuste kindlustus kindlustusvõtja poolt määratud hüvitise saamiseks (kindlustussumma). ЛЮКОВАЯ MÄRKUS - panna lasti, размещаемых iga грузовом laeva siseruumides. MAKSIMAALSELT VÕIMALIKKU KAHJU (ПМЛ) - hinnanguliselt-maksimaalne kahju suurus, mis võib olla põhjustatud kindlustatud objektile kindlustusjuhtumi tagajärjel. KOTT - transpordi pehme pakend koos korpuse kujul varrukad, soontega ja горловиной. Горловина kotti avatud või suletud. MINIMAALNE PREEMIA - vähemalt tasuda lisatasu, вносимой kui tagatisraha. SAATELEHT - dokument, mis on kohaldatav siis, kui raudtee ja jõe vedudel. SOLVAV JOON - algus vastutuse kindlustusandja tingimustele kindlustuspoliis. Seal oli kohale KAUBA - kui kaubad ei ole jõudnud sihtkoha sadamasse ja ei ole tõendeid või põhjusi, miks see juhtus, juhul käsitletakse, kuidas seal oli kohale lasti. NET HIND - kindlustus kehtiv või müügiväärtus kauba sihtkohas arvestamata kõik kulud, mis on seotud kauba mahalaadimist selles punktis. VÄLJAS VAIP - vorm auto kindlustus lasti pikema perioodi luues ühiseid limiitide vastutus (sama mis "general poliisi"). PARTEI KAUBA (ПАРЦЕЛЬ) - vastuvõetud transportimiseks ühe sõiduki dokumendi teatud hulk kaupu, kellel on osa veoautode ruumide laeva. ПАРЦЕЛЬНЫЕ KAUBAD - väike partii väärtuslikuma lasti, mille hulka kuuluvad нетоварные kaubad: reklaam materjalid, näidised kaubad, kingitused jne. ПЕРЕДАТОЧНАЯ KLASSITUNNISTUS - commercial dokumenti, mis sisaldab kaupade loetelu, mis on edastatud ühest olekust teise. SAATMINE POLIISI poliis mere kindlustus võib olla vabalt toimetada isik, kellel on kindlustushuvi vara, asub teie risk. ÜMBERPAKKIMINE - vähendamine kahjumi, kahju lasti arvel ümberpakendamine. KIRJALIKULT - viis teabe edastamiseks, kasutades mis tahes vahendeid teksti taasesituse неисчезающими kaubamärgid, sealhulgas ' s telegrammi, teleksi, faks. KAHJU TEISTE KAUPADEGA - varjatud ja selge rikkumine ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud kindlustatud veose teiste kaupadega. KAHJU LASTI TÕTTU ОТПОТЕВАНИЯ - kahju lasti tulemusena отпотевания, явившегося tagajärg, temperatuuri muutusi. KINDLUSTUSPOLIIS - юридическо tõend asjaolu kindlustuslepingu sõlmimist. ПОЛИСОДЕРЖАТЕЛЬ - kindlustusvõtja. Koguarv ВЫГРУЖЕННОГО KAUBA - kauba (peamiselt saadetakse lahtiselt), kes on saabunud sihtsadamas ilma puudujääki riigi. RIKNEMINE kaotus esialgsed omadused lasti tänu oma loomulike omaduste, st ilma mõju välised tegurid. TARBIJA PAKEND - element pakend, mille pakendatud tooteid pakkuda oma tarbijatele (pudelid, kolvid, purgid, karbid, pakki jne. ). ПОТЕРТОСТЬ - kahju värvitud osade kaupade, транспортируемых ilma täiendavat pakendamist. ASJA KAHJUSTATUD SAADETISE ТРАНСПОРТАБЕЛЬНОЕ SEISUND - vähendamine kahjumi lasti, kahjustatud ohte, mille vastu ta on kindlustatud. REGRESS - õigus kindlustusandja esitada kolmandale isikule, on süüdi kindlustusjuhtumi toimumisel, väidab, et saada kompensatsiooni kahju eest. ISELOOMULIK KAUBALE VASTUPIDI - sisemine omadus kauba, mille tulemusena talle on tekitatud kahju ilma mõju välised tegurid. KVALITEEDI SERTIFIKAAT - dokument, mis tõendab kvaliteeti vastava kauba partiid. SERTIFIKAAT KAAL - kokkuvõtte, mis sisaldab loetelu iga partii lasti näitab tema kaalu. Koostatakse sadamate ja raudtee jaamades. SERTIFIKAAT PÄRITOLU KOHTA - dokument, mis on ametlikult isikut päritoluriigi vastava kauba. KOOSTÖÖ PAKEND - упаковочное koht, kus asub rohkem kui ühe saadetise. TÄPSUSTUS - kaupade loetelu, näidates ära nende arvu ja kvaliteedi näitajad. СТИВИДОР - spetsialiseerunud ettevõte või organisatsioon, kes lastimiseks ja lossimiseks laevadele. HIND on KAUBA неповрежденном võimalik võrdlus - bruto-paki väärtusest, kahjustatud ei suuda bruto-hind неповрежденном seisukorras, paigaldatud sihtkohta (et määrata kindlaks osaline kaotus, nõutud kindlustusandja). KINDLUSTUS, VEDU, LOOMADE eriline kindlustus tingimustel erilist reservatsioonideta, sest loomad ei kuulu mõiste lasti või tavalise toote. Kindlustushuvi - meede materiaalse huvi kindlustamiseks. СЮРВЕЙЕР - ekspert kontrollib laevade ja lasti ning mis annab sõlmimise kohta nende seisundi, suuruse kahju kui jookseb, мореходности laeva jne. TÜÜP PAKEND - klassifitseerimise ühik, mis määrab tema Pakend tuleb viia vastavalt materjalile. Товарораспорядительных DOKUMENT - dokument, mis on epitomized on kauba (kaup) ja annab õiguse selle omanikule käsutada määratud temas kauba (lasti). Ühed selliste dokumentide kehtib kindlustuspoliis. TÕLGENDUS TINGIMUSTE POLIISI - selgitus ilma moonutusteta mõtet. Igasugu ebaselge, ebatäpne ja ebakindel sõnastus poliisi tuleb tõlgendada kasuks kindlustusvõtja. Tõlgendamisel tingimuste poliisi eelkõige tähelepanu tuleb võtta see, mis on kirjutatud käsitsi, seejärel trükitud kinni tekst, templid, standard broneeringud, tingimused, trükitud otse märgitud, võetakse arvesse viimane. TRANSPORDI PAKEND - element pakendamiseks, tavaliselt расфасованной on kliendi pakendit või abistava pakendamise vahendid ja materjalid. ТРІПЛІКАТ - kolmanda astme dokumendi. KAHJU TAGAJÄRJEL JUUSTE LASTI välja sarikad - pikendatud juuste lasti välja стропов kui käitlemise töödes. Massikadu RAKENDAMISE päästetööde vara - vahe saadud summa müügist sääst vara ja kindlustussummaga. PAKEND kaitsemeetmete kompleksi ja materiaalsete vahendite ettevalmistamiseks toodete tööstusliku ja põllumajandusliku tootmise транспортированию ja hoidmiseks, määrata selle maksimaalse ohutuse ja anda транспортабельного oleku. Pakend kujutab endast kliendi ja transpordi pakend, прокладочные ja vibratsiooni neelava materjale, abivahendeid, pakendamise vahendid ja materjalid. Pakkeleht - õppeainete loetelu, mis kuulub üks kaubalaev koht (kast, кипу jne. ). Pakend on üks või mitu tegevust eri masinatega või käsitsi, enamuses lõpetavad tootmise tehnoloogiline protsess käesoleva tooteid. Усушка, Päritolu, утруска - kahjum nimetatud tegureid, mille tõttu loomulike omaduste vastavate kaupade (veoste). SAATELEHT - dokument, töötaja tõend, millel allahindlusega. Põhiline dokument, kui likvideerimise kahjum. Kolb - transpordi многооборотная pakend koos korpuse silindrilise kujuga ja silindriline горловиной, mille läbimõõt on väiksem läbimõõt korpuse, millel on sarnaseid üle kanda, äravoolu горловиной ja kaanega värav. FRANTSIIS - teatud osa kahju kindlustusvõtja ei ole väljamakstav hüvitamisele kindlustusandja poolt vastavalt kindlustuslepingu tingimustega. Omavastutus on tingimusteta - kindlustusandja vastutus määratakse suuruse kahjumi eest miinus maha. OMAVASTUTUS on FIKTIIVNE kindlustusandja vabaneb vastutusest kahju eest, kui selle suurus ei ületa suurust maha arvata, kui kahju kuulub hüvitamisele täielikult, kui selle 'suurus ületab mahaarvamisele. KASTI - transpordi pakend koos korpuse, kellel ristlõikega, paralleelselt merepõhja, valdavalt ristküliku, koos põhjaga, kahe торцевыми ja kinniste seintega, kaanega või ilma selleta.
Veoteenus ukrainas, veoteenus kiiev, veoteenused, tasuta veo teenused liikunud, transporditeenused, transport, mööbel, kontori kolimine, transport ülegabariidiliste veoste vedu klaver, фура, kolimine. |
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar