esmaspäev, 26. mai 2014

Rooma täiuslikkus 2006-11-07 12:53:58

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Rooma täiuslikkus
2006-11-07 12:53:58

ROOSA pangatähtede nimiväärtus on p'yat euro tundus фантиком. Ei, sest tema võimed on Prantsusmaal piiratud tass kohvi круассаном. N'yat euro kujutatakse Pont du gard, kuid see on peaaegu skemaatiline joonis ole midagi võrreldes originaaliga. Tema tõeline hiilgus ja ulatus on nii paremad on meie arusaam selle kohta, millised peaksid olema roman sillad, et, tundub tegijad euro petetud kogu Elis. SILD Pont du gard, ehitatud peaaegu kaks tuhat aastat tagasi asuvad linna Neem (lõuna-Prantsusmaa) - kõrgeim kõigist sillad kunagi ehitatud roomlased. Kujutage ette, kõrgus 16-korruseline maja ja siis gabariit silla (kõrgus 48, 77 meetrit, pikkus 275 m, pikkus span suurim võlvide - 24, 5 m) заговорят teiega inimese keeles. See hiiglane sild oli osa 50-kilomeetrise torustiku, mis varustab joogiveega vanim praeguse prantsusmaa territooriumil rooma linn Neile (Немаус). Sild on kindlalt töötas peaaegu nelja sajandi ja oli üks peamisi lingid акведука on Nîmes. Tema ehitatud 19. aastal e.m.a. kui sõjaväeülem, проконсул ja блестящем insener Mark Агриппы, teine ja ämm augustuse. Kuid mõned arheoloogid ja ajaloolased on vaidlustanud seda kuupäeva. Mutt, rajatis nii kõrge tehniline tase võiks olla alles hilisematel aegadel. Dual tugevus Задрав pea, turistid püüavad jäädvustada oma mälestused'яти üksikasjad Pont-du-Гара: sild asub kaugel ühiste turismimarsruutide ja vaevalt, et keegi teist satub siia teist korda. Seejuures on vähe kes juhib tähelepanu jõe orgu, mille kaudu перекинут sild. Ta valamud on lopsakas vahemere taimestik, ja tundub, et siin kõik on jäänud samaks nagu kaks tuhat aastat tagasi. Ei piisa ainult rooma leegionäride. Võimas kam'янисті kalda laisalt peseb väike jõgi Ghar, kuid tema tagasihoidlikkus on petlik. See on sügav org tuntud oma ураганными tuul ja kevadel tume rahulik jõgi pöördub rahutu vee voolu, заливающие naabruses. Vaata ja küsitakse: kuidas suutis vastu panna ажурный Pont du gard rünnakut elementi on juba kaks aastatuhandet? Üllatuseks teadlased,'selgus, et kandev osa bridge on vaid üks kuuest alumised kaared. Pealegi, Pont du gard on keeruline koos шеститонный kivid, nii tihedalt пригнанных üksteisele, et tema ehitajad ei võttis mört. Muidugi, kiirus kohalike tuulte võiks luua väike pragu mm kam'puidu müüritise, ja siis algas oleks järkjärguline jagunemine sild, kuid seda ei juhtunud, kuna Pont du gard on kahekordne ohutegurit. Nagu märgivad ajaloolased, roomlased teadsid, nagu loota kaal kam'puidu müüritise, kuid ei teadnud, kuidas täpselt määratleda koormus, вызываемые tuul. Veetorustik on valmistatud lateksist PÜSTITAMISEKS 50-kilomeetrise torustiku nõudis lahendada hulgaliselt keerukaid probleeme. Rooma ehitajad on oma tee läbi kuru jõgede ja orgude, läbi pudi tulevad pinnale kam'puidust tõugu, neil tuli ületada sood. Nad on püstitatud hiiglaslik Pont du gard, et tema kolmanda astme võis sillutada eest väike kanal, mille raskusjõu liigub üles või alla oleks vesi. Ja kõrguste vahel allikas, поставлявшим veetorustik, ja basseini Nîmes oli võrdne vaid 17-meetrine. Nii, sõidukite kujundamiseks tunnelid ja sillad, mis peaks olema osa акведука, ehitajatele tuli hoolitseda äärmiselt väike keskmine halvendab teedel водоканала, mis ei ületa 34 cm 1 km. Selline kõrvalekalle ei silmapaistvad silmad, nii et isegi väike viga ehitajad võiks tuua kaasa stagnatsiooni vett, et põgeneb. Kuid rooma ehitajad pakkunud mitte ainult see, et nad on pidanud oht ülevoolu kanali, kuidas seda puhastust ja paljud muud nüansid, märkamatu непосвященным. Muide, matemaatilised valemid, mis on ka tänapäeval rakendatakse siis, kui hoone vee torud on taotluse esitamise vee peal raskusjõu, on aretatud ainult XIX sajandil! Nagu on näidanud kaasaegne loeb, tänu акведука iga elanik Neem (linnas elas umbes 50 000 inimest) võiks kulutada 400 liitrit vett päevas. Linna vesi расходилась läbi torude, изготовленным välja viia. Selle kohta, et see metall on ohtlik tervisele'i, teadsid juba, kuid мирились koos данностью, sest tänu suurenenud jäikus vesi seina torud varsti olid kaetud kaitsva kihiga kaltsium. Ja siin on seinad ja põhja kanalit olid puhtad. Nende ehitatud kivist ja облицевали roosa Мальтой - sile, veekindel segu lubi, pekk ja млечного mahla (lateks) ebaküps фиговых puu. Pärast rooma impeeriumi allakäigu reovee tuli laastamise ja tema seinad katta paks setetega kaltsiumi. Kuni VIII sajandi algul pkr. e.. ta oli nii ummistunud, et oli peaaegu выведенным rivist välja. Aja jooksul sõjad ja maavärinad on hävitanud paljud alad акведука, ja inimesed выламывали selle osa oma vajadustele. Pont du gard on ka halvasti mõjunud, eriti keskajal. Kellele pähe tuli arutu mõte on kitsendada tugipunkt valvavad, et vabastada ruumi, et edendada inimesi. Seda teed kasutanud seni, kuni 1740-ndatel aastatel kõrval. ei rajati sild. Pont du gard on korralikult taastatud ainult 1855 aastal, kui Napoleon III lõpuks välja veavad seda põhjalikku remonti. Spikker "Alternatiivse" Arvestades lihtsat tõde: "vesi-peamine tingimus ellujäämise", roman legionelloos on saavutanud edu ehitamisel vee torud. Näiteks хорватском rannikul, Dalmaatsias, umbes 20 a. n. e. ehitati kam'kivi veejuhe pikkus on 32 meetrit, ta andis 1200 liitrit vett ööpäevas. Veejuhe pikkus 88 km sätestatud Koloonia Агриппины (Köln). Pikim akvedukt on ehitatud ajal, Traianus, et tagada Kartaago ja oli 132 km. Kõige säilinud ja ehk kuulsaim akvedukt-Pont du gard ümbruses Neem. See on õigustatult kutsutud üheks imet roman insener-сирой-mine kunsti. "Rooma insenerid, võimalik, et omasid on palju suurte teadmistega, kui arvatakse, kirjutab ameerika teadlane George F. . Hawk. -Isegi raske ette kujutada, et Pont du gard võiks olla täiuslik nii oma konstruktsiooni ". Põhimõtted rooma мостостроителей kasutati peaaegu muutumatuna kuni XIX sajandil.
ALLIKAS: Argumendid ja Faktid Ukrainas

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar