neljapäev, 1. mai 2014

Kuidas teha remont korteris

Organisatsioon remont - mitmekülgne ja многолика. Meil paljudel on säilinud nõukogude lähenemine remont, no mida seal мудрить, kõik on lihtne: leidsin tuletõrjele, tõi materjalid ja ainult погоняй. Kuid nõukogude ajal isegi kõrged partei ametnikud ei suutnud ette kujutada "евроремонт", materjalide selliste siis ettegi ei kujutanud. Tavalised nõukogude inimesed tegid remondi sellest, et kätte.

Ja siin on see mentaliteet "peamine kätte ja teha midagi teeme" isegi kui tänapäeva rikkalikult materjale jätkuvalt tegutseda, kuid teine oma osa. Ja me mitte kuidagi ei saa aru: miks on see nii halb on? Olgem отвлечемся meie vene tõele ja vaatame remont, kuidas mingi äri.

Praegu kõige arenenum firmad üle maailma on nihkumas turustamise poliitika juhtimise üldise kvaliteedi TQM ja ühtlustada kvaliteeti ICO 9000. Ja see ei ole ühekordne sündmus, ja strateegia. Aga see on väga keeruline ja kallis asi, ja kui Läänes on see jõud, et kaugeltki mitte iga firma, siis Venemaal on selliseid organisatsioone üksus. Tuleb kohe öelda, remont - nii keeruline, keeruline, ei ole alati благодарное asi on see, et jääb välja tegevuse suurte monopol struktuure. Inimesed on suur äri просчитали ammu selline tegevus ja jätsid ta шабашникам. Ei ole üks suur firma, kelle peamine tegevus pidanuksid remont ja viimistlus kontorite ja eriti korterid.

Venemaa valitsus ja need kinnisideeks HUS, ГРЕП, Дэзами ja teised meie arvates üks probleem, pinnase konfliktide ja rahulolematuse ja tellijate ja töövõtjate on teadmatus standardite remondi ja viimistlustööd. Ühelt poolt - "mul on vaja hästi ja täpselt jne. ", teine "ja mis siis, minu arvates, ja hästi ja sujuvalt". Psühholoogiline aspekt: kui teevad on halb - ei maksa (ei доплачу, võtan jne. ), teine külg - "ja et ta (see, need) tahtsid eest sellist raha? " Moraalne mõõde: tellija "nii ehitajad on kõik халтурщики ja käsi neil ei kasva välja sellest kohast".

Töövõtjad on "nii see on (klient) ise ei tea, mida ta tahab: tema naine ütleb ühte, ja see teine, ning nõuda kolmas ja veel придирается ja недоплачивает". Ja tekib täielik kasv vana vene küsimus: Kes on süüdi? Aga kes? Ja siin me kõik ja süüdi, st. mitte keegi. Öelge, kes teab kvaliteedi-remondi-viimistlus töid? Kes peab need standardid? Kes teab, kuidas kontrollida ja tööd vastu võtta? Siin me oleme ja teeme remonti intuitiivne, instinktiivselt, refleks, nagu naine ütleb, kui naaber nägi, kuidas ilus ajakirja lugeda, kui telekast näitas, näitusel, vaatas, ja kui стройотряде töötanud - nii juba professor.

Vene kehtivuse

Ja see arusaam remont ja kas Klientidele ja kas Töövõtjad. Ja see on nii laialt ja многогранно, hulknurkne, криволинейно, трещінообразно jne., et saab ainult alguses "veeuputust", "tule - ", "kolimist" umbes kokku leppida hind. Rõõmustamiseks демонтажных tööd, lammutamise vanade vaheseinte, prügi, ja siis загрустить. Sest just siis rohkem Sa õpid, et mõista kvaliteediga tööd väga individuaalselt ja isiklikult.

Sa tahtsid ja arvasid, et tööde kvaliteet - see ei ole midagi, mis on tehtud ja mille eest juba küsitakse raha. Aga kes tegi, ei teadnud, et Sa nii pead norima. Teisest küljest ja töövõtjad, kuidas esitajad Oma plaanid ka piinlik ja ebamugav tunne, kui korralikult ei saa aru, mida nad tahtsid, ja kui nad ei ole hea meel omanikud. Mida teha? Funktsioon remont selline, et ei ole võimalik saavutada kvaliteeti ega raha, ja teiselt poolt on võimalik saada soovitud tulemust eest väike hind. Vaata ringi ja mõtle, kui palju Oma sõprade ja tuttavate tegid remont on ja kui palju neist on hea meel selle lõpetamist, ning kes on rahul kvaliteediga?

Remondi, eriti head - üritus on kallis ja endale seda lubada saavad rikkamad inimesed. Olen kindel, et remont on tehtud, ei ole viimase raha. See tähendab, et Klient oskab neid teha, ja ilmselt piisavalt, et osta, remontida ja esitama korter. Vaata remont oma korteris nagu uus eraldi projekt. Ilmselt oma firma, keegi ei sobi nii kergelt uutele projektidele (koostavad äriplaani, tehnoloogia, materjalide, personali -, kvaliteedi-ja nii edasi. ), kuigi oleks katsetab testimata spetsialistid. Me kõik oskame telekat ja remont ei ole. Niisiis, remont eraldi äriprojekt, koos kõikide atribuutidega свойственной projekti tegevuste, see projekt on oma erinevused. Ja eelkõige kriteeriume kvaliteet.

Mis on kvaliteetne remont?

Milliste standardite, kuidas mõõdetakse kvaliteeti? Üks peamisi reguleerivad dokumendid - Lõige 3. 04. 01-87 soojustamine ja viimistlus katta. Need normid ja reeglid kehtivad tootmine ja vastuvõtmise peamine viimistlustöid. Ja ei ole vaja mõelda, et need reeglid непринципиальные ja ei ranged poole töövõtjale, näiteks, kui vaadata saksa standarditele DIN, siis me näeme, et meie reeglid on nõudlikum. Aga mis kõige tähtsam - need reeglid Снипы ei tea Kliendid, nad ainult moista, et midagi peab olema. Ebaausad Töövõtjad on see teadmatusest osavõtjaga. Ja kui Tellija ei ole tuttav Снипами, siis hoolimatute Töövõtjad on veenda on вертикальности torni isegi elanike Pisa. Siin me murda Piibli käskudest "ei tohi kiusata".

Oma teadmatusest me ahvatles tööde teostaja, me ise julge töötajate, ise aitame kaasa халтуре. Miks pingutada, kui nii läheb? Räägi valmistunud, незнаючими tarbijate ees'näidates turul toornafta неоформленный nõudlus, me ise kujundada sama pakkuda madala kvaliteediga teenuseid. Selgub nähaksegi lääne-majandus-ja tavaline, et Venemaa majanduse olukord - Tarbija ise, oma raha, stimuleerib abielu ja халтуру. Ise töölised ei возьмутся lugeda ja uurida Снипы jne., sest siis nad on juba saanud ei ole tööpäevad. Nii haridus-töö - tegemist on Tellija.

Pakkumine peab vastama nõudlusele Tarbija (tasakaalu hind). Seetõttu on pääste uppumine - käte töö ise uppumine. Kust alustada? Kõik, mida Sa teadma ei pea'kindlasti, jah, ja ei pea. Aga Sa pead lihtsalt kohustatud'heegeldatud teada midagi, mida ei saa kuidagi ei tea - see on reeglid ja normid tootmise ja vastuvõtmise viimistlustöid. Erinev on eriline ja populaarne kirjanduse nüüd piisavalt igast poest.

Allikas: dom. ngs. ee

Allikas: www. еremont. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar