Ehitus ja rekonstrueerimine.
Kõrgepinge elektritarbed 2006-10-27 17:32:19
Vahel salve ja супермаркетом Täna ukraina poed, rakendab электротовары, tinglikult võib jagada kategooriatesse: 1) общехозяйственные (v.a elektri müüvad ka muu ehitus kaubad), 2) spetsialiseeritud (müüvad электротовары, mis ei nõua erialaseid teadmisi nende paigaldamiseks); 3) широкоспециализированные (kus saab osta kõiki üksikasju saad küsida kohalikust elektripoest - lüliti juurde, kaabel tooted); 4) ehitus-supermarketid, kus tavaliselt on osakonnad elektritarbed; 5) kauplused-laod. Ühelt poolt, vista хозмаг ja базарной kauplemine on mõnevõrra küsitav. Teisalt - Ukrainas kuni ei ole spetsialiseerunud supermarket, mis on rakendanud oleks ainult электротовары. Turuosalisi, kes olid impordi ja hulgimüügiga elekter, viimasel ajal сосредоточивают tähelepanu мелкооптовой ja jaekaubanduse kaudu spetsialiseeritud kauplustes. Näide, eelkõige on tütarettevõte ühing "Укркабельсбыт" - "КАПРО" või kaupluseketid all TM "Pan Electro", loodud ühing "Промкабель". Samal ajal, nagu märgivad ettevõtjad, nüüd turg on vaba töökoht on uute spetsialiseeritud kauplustes elektrikud. Aritmeetika äri Tuua turule kauplus elektritarbed - asi ei ole odav. Vastavalt hinnangu direktori DP "КАПРО" Alexander Карнауха, alustada sellise äri Kiievis nõuab investeeringuid umbes $ 700 tuhat. Neist umbes $ 400 tuhat peaks minema omandamine ja seadmed ruumid. "Ruumide rent невыгодна. Isegi mitte väga mugavas kohas Kiievis see on väärt kuni $ 25 1 kv. m kuus, " - ütleb Карнаух, märkides, et kapitalirendi tingimustel äri võib olla kahjumlik. Müügipinda poe müügi üksikasju saad küsida kohalikust elektripoest peab olema mitte vähem kui 200-250 kv. m, mis on tingitud vajadusest maastur suur hulk kaupu. Valikus poe soovitav on vähemalt 10-14 tuhat kauba positsioone. Seejuures maht laos kauba peab vähemalt 1, 5 korda ületada maht selle rakendamist. Seega omandamine kauba kulutada umbes $ 200 miljonit. Sarnane olukord on täheldatud ja piirkondades. Presidendi sõnul ühing "Промкабель" Ваче Давтяна, keskmine suurus ühe piirkondliku müügikoht peab olema 100-150 kv. m. "Arvestades kitsas spetsialiseerumine kauplustessee formaat on optimaalne, kuna электротовары ei saa anda see summa käive, mis on, näiteks, kui toidu võrgustikud ", - ütles ta. Vastavalt hinnangu isanda Давтяна, avamine väikeses spetsialiseeritud poes elektrikud vaja kulutada 300-350 tuhat usd, arvestades vahendeid hanke kauba. Samal ajal käibes poe pidevalt peavad olema 200-250 tuhat uah. Kasumlikkus on selline äri, vastavalt Карнауха, - 3-3, 5% sõltuvalt piirkonnast. Kuid neid tulemusi on võimalik saavutada mitte kohe. Õige äritegemise väntamine poe tasemele tasuvus võtab aega 30 kuni 35 kuud. Seega tasuvusaeg projekti saavutatud 7-10 aastat. Kuigi mõned küsitletud meie eksperdid nimetasid tähtaeg on 3-5 aastat. Kui kaubelda täna Ukrainas esindatud üsna laias valikus kaupu erineva hinna ja kvaliteedi kodumaiseid tootjaid, nii ja juhid maailmaturul. Seda toodet võib tinglikult jagada mitmesse kategooriasse. Näiteks selline toode, nagu pistikupesad või lülitid, olemas eri liiki: 1) hinnaga alates 2 kuni 4 usd - kaup kodumaiste tootjate; 2) 5-10 usd - sarja türgi tootjad, selles segmendis töötab ka "Электромакс", 3) kuni 20 usd - poola, horvaatia, slovakkia tooted; 4) üle 20 usd - saksa, eriti "ABB, Siemens, prantsuse, itaalia. Nagu ütleb direktor OÜ "Электромакс" Vladimir Литовченко, odav toode sobib pigem базарной kaubandus, samas kui valik on spetsialiseerunud e - pood-tooted keskmise ja kõrge hind segmentides. "Soodsaid kauba kohta palju ei ole teenida, sest, et temalt saada kasumit, pead olema väga suur käive," selgitab ta. Lisaks sellele, et hind on seda väärt ja sobiva kvaliteediga kauba ja ostja läheb poodi, lootes kvalitatiivne ja legaalne kaup. Samal ajal on turuosalised ütlevad, et nüüd võimalik leida tooteid, mis on dokumentide omamoodi ja vastab kõikidele normidele, kuid tegelikult on selle kvaliteet on kaheldav. Eelkõige on juhtumeid, kui veenides satelliit-traattooted ei avalda metall. Ka siin tuleb pöörata tähelepanu mitte ainult kauba kvaliteet ja selle vastavus siseriiklike standarditega. Tavaliselt enamik tooteid, mis on rakendatud turgudel, ei vasta nõuetele reguleerivad dokumendid. Põhjus on selles, et see toode võib olla toodetud muudes riikides, kus kehtivad teised normid. Seetõttu on, eelkõige, "КАПРО" töötab spetsiaalne labor, mis kontrollib kvaliteeti kaup saabub poed. Lisaks, ajal valida kauba sortimendi peaks tähelepanu pöörama ja mood. Valik peab pidevalt пополняться meened turul. Praegune mood электротовары on sama, nagu kingad või riided. Ja see ei ole üllatav, sest kui varem, näiteks itaalia tehas on muutnud toodete nomenklatuuri kord 3-5 aasta jooksul, siis nüüd on see kaks korda aastas. Nii täna kui 4-6 kuud selline kaup on müüdud, ta läheb moest ja teda tuleb rakendada allahindlust. Hõlmata mõõtmatus ühelt poolt tõhus müügi kauplus elektritarbed peaks pakkuma ostjale laias valikus kaupu. Tegemist ei ole ainult ühe või teise kategooria tooted või milline on tema hind segmentide, vaid ka selle kohta, milliseid teatud kaupa, mis erinevad üksteisest võimsuse, kuhu nad on mõeldud, kuju, värvi jne. Teiselt poolt, pakkuda kõike ei saa. Samas, vastavalt Alexander Карнауха, kui poes on esindatud vähemalt 12 tuhat kauba positsioone, varem või hiljem mõjutab see müügitehingute. Samal ajal eripära säilitada nähakse olemasolu kogu kauba vitriin, kuna jaekaubanduses müüa kaupa kataloogidesse ei saa. Ostja tahab mitte ainult õppida tehnilised kauba kvaliteedi, vaid ka väepealik teda näha, hoia käes. Sellistes tingimustes on mõnikord võimalik säästa kauplemise pindala laid out eurot ei ole igasuguseid teatud kaupa, ja kaks tema sordid, märkides, et müügil on terve rea. Kuid see meetod ei too kasu juhul, kui piirangud vitriin värvigamma kauba. Näiteks, kui panna kõrvuti valge ja must lülitid ja märkida, et müügil on samad kõiki värve, neid ei osta. Kultuur on teenuse Kättesaadavus спецмагазинах elektrikud laia valikut tooteid, funktsioonid ja tehnilised andmed, mida ei ole alati teadlikud isegi spetsialistid, muudab vajalikuks olemasolu konsultandid. Aleksandr Карнаух märgib, et elektrisüsteem on toode, wops'mis on seotud ohuga, ja selle müüki tuleb suhtuda vastutustundlikult. Nii et "КАПРО" igas poes töötavad kaks-kolm nõustaja, kes mitte ainult räägivad ostjad kohta või muus kauba kohta, kuid ka nõu, millist seadet on vaja kasutada erinevates olukordades. "Pan Elektro" usun, et teenindada poe pindala on 100 kv. m peaks n'viis inimesi. Nõustaja peab olema teadlik kõigest, mis puudutab elektrit. Osakonna juhataja marketing association "Промкабель" Jelena Евменчікова ütleb: "kauplus elektriseadmete kvalifikatsioon müüja-konsultant ei ole vähem oluline tegur edu, kui valik on, kaubandus-ala või vormistamine kauplus". Eriti "КАПРО" selle probleemi lahendada, pakkudes täiendavaid teadmisi konsultantidele otse ettevõttes. Nii, ettevõtted töötavad mõned õpetajad ja psühholoog. Lisaks annab see reis konsultandid taimi välismaale. Aga mõnikord, kui pood on väike ja keskendub peamiselt professionaalsete paigaldajate, saab hakkama ka ilma konsultandid. Sel juhul loodavad, et tavaliselt on spetsialistid selle üle, millist kaupa osta, kahtlust ei teki. Nad on tuntud, on tõestanud oma kogemusi toodetega. Kuidas meelitada ostja Vastavalt turu korraldajaid, majutus spetsialiseerunud kauplus oluliselt ei mõjuta külastada oma ostjatele. Samal ajal kauplus elektritarbed võib kasutada erinevaid tehnikaid julgustades ostjad, kes kasutavad ja kauplused muu eriala. Eelkõige saavad siin rakendada selliseid meetodeid, kuidas soodustused püsiklientidele või ostjad, kes ostsid kaupa arvestatava summa. Aga seda kuritarvitada ei tohi, sest odav toodang on tarbija seostab madal kvaliteet. Kuid kõige tähtsam on võita klientide poe elektrikud muutub kujundada positiivset mainet. Kauplus peab saama usaldus ostja tänu kauba kvaliteedi ja kättesaadavuse vastava teenuse. "Reklaam siin ei anna tulemust. Edu on saavutatud ainult pilt osa ", - ütleb Карнаух. Lõppude lõpuks, kui ostja, võimalik, ja tänu reklaamile, tuleb poodi ja avastab ebapiisav kvaliteet on toote või teenuse, et ta siia enam ei tule. ALLIKAS: Lepingud
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar