Ehitus ja rekonstrueerimine.
Ehitajad ootavad kõik valmis 2006-10-28 13:38:34
Kuiv ehitus segu, kogemus spetsialistid, 80-ndatel aastatel võitnud turg Lääne-Euroopas kahel põhjusel. Esiteks, ehitajatele ei ole vaja käsitsi segage lahused, et kitt, krohv või plaat ja ei pea kogu aeg hoida peas lõhki nende liitmine. Teiseks, uue tehnoloogia võimaldas neil teha sama palju tööd kui kolm korda kiirem. Nüüd eelised kuivatatud segud kiitis ukraina tarbija Suundumusi müügi Kasvu tagab, et kõigepealt on üksikud ostjad keskmise küllust selles aastal tarbimine kuivatatud segud Ukrainas kasvab 30%, ulatudes 500 tuh t, kõige Aktiivsemalt kasvab nõudlus odava universaalse liimid plaadid ja kitt kodumaisest toodangust Umbes pool turust jälgib 5 suurim kodumaiste tootjatega, kes on suurendada oma osakaalu Turul istu local "koletised" hinnakonkurentsi võidab kõige lähemal tarbijale tootja Kiiret arengut tööstuse kuivatatud segud soodustab transpordi tegur - mida edasi, tootja tarbija poolt seda kallim see segu. Nii et lõviosa turu hõivasid ukraina tehased. Vabastades kõige meri universaalne segu, nad rahumeelselt koos eksisteerida koos maaletoojad, kes okupeerivad niši kõrgtehnoloogiliste toodete. Üleminek sidusaine suurendab kasumit ehitajad mitu korda Kuiv ehitus segu hakkasid massiliselt rakendada Euroopas 20 aastat tagasi. Vahetus toiduvalmistamise protsessi segud ehituse tehas решало kohe kaks probleemi. Esiteks, kvaliteeti valmistamise lahendusi, et remondi ja viimistlustööd enam sõltuma kogemusi või kogenematus konkreetse töö ehitusel. Komponentide segamine tehase tingimustes võimaldas täpsemalt kinni liitmine ja kasutada keemilisi preparaate, lisavad uued omadused segusid - külma-või niiskuskindlus, survetugevus, ускоряли või замедляли kuivatamise segu jne. Teiseks, ehitajad enam kulutama aega замешивание käsitsi kühveldada väikest portsjonit штукатурного või шпаклевочного lahust. Selle tulemusena on kogemus spetsialistid, kütusekulu kitt ruutmeetri kohta on vähenenud kolm korda. Seejuures ehitajad suurenes maht teostatud päeva jooksul tööde 6-10 korda ja töötavad штукатурных masinate, - 15-20 korda. Samal ajal taotluse kuivatatud segud hakkama kallim. Nii, kui panna plaat on traditsiooniliselt mis on valmistatud lahuses, ruutmeetri läheb materjali 0, 8 usd ja плиточного liimi vaja 2 -, 5 uah. Kuna hinnad tööle ei sõltu kasutatava materjali, siis kogenud meistrid, üksikisikud saavad kasulikum panna plaatide liim. Läbi on kuiv segu on hakanud rakendama igasuguseid ehitustööde шпаклевочных, штукатурных, гидроизоляционных, põrandate valamine, kinni levy ja soojustatud materjalide, juhendite vuukide ja liitekohtade ja isegi müüritise облицовочного tellistest. Tarbijad liiguvad sidusaine, kui nende sissetulek ületab $ 100-150 kuus kvaliteetset tööd ja lihtsusest soodustanud nõudlust kuiv ehitus segu ja meie riigis, kuigi veel 10 aastat tagasi kui laiatarbekaupade ei olnud kursis selle tooteid. Eelmisel aastal tarbimine kuivatatud segud Ukrainas, statistika järgi on jõudnud 350 tuh t - 7 kg inimese kohta aastas. Aga kinnisvaraarendajad, kes väärtustavad oma aega, meil on veel natuke-Venemaal ja Poolas tarbitud 20 kg kuivatatud segud inimese kohta aastas, Lääne - 50-70 kg. Vastavalt märkustele direktor firma "Mix" Alexander Тимко, индивидуалы lähevad traditsiooniline lahust sidusaine, kui tase on nende sissetulek ületab $ 100 kuus ja "шабашники" - kui teenivad, ei ole vähem kui $ 150 kuus. "Nii et nüüd on kuiv ehitus segu on saadaval 75 protsenti tarbijatest", - võtab kokku Alexander Тимко. Vastavalt struktuuri ukraina turul 60-70% müük (tonni) moodustas plaaditud liim - kõige odavam seas kuivatatud segud (0, 6 usd / kg). Vastavalt 70-85% turuosa штукатурок ja шпатлевок võtavad odavamaid segu tsemendi baasil, samas kui Läänes osa segud on гипсовой põhjal koguni 40%. Spetsiifiline omadus turul kuivatatud segud on oluline sõltuvus hinnad alates transpordi kulusid, sest 98% (massi järgi) tooraine moodustavad tsement, kips, lubi, liiv ja kriit, st. odavad materjalid, tagatisraha, milles on igas riigis. Nii et isegi odavam liim, plaadid, veetud läbi põranda-Ukraina, automaatselt hinda 15%. Samapalju kallineb ja eliit impordi tooted. Seega hinnakonkurentsi alati võidab kohalik tootja. Ja tänu sellele, et konkurents ukraina turul on piisavalt äge ja julge peamiselt tänu hinna, kohalikud tootjad paar aastat võitnud umbes 70% ukraina turu ja vabastati eelmisel aastal, vastavalt Association kuivatatud segud, umbes 250 tuhat tonni tooteid. Kuigi transpordi tegur põhjustab erinevusi turu struktuuri, piirkonniti: Lõuna juhtivat rolli mänginud türgi Satengips, Läänes üle poole turust kuulub смесям, привезенным Türgist ja Poolast. Kodused tooted kulub alumine hind niši. Näiteks kodumaise liimi kahlite kasutamiseks siseruumides (kas see, et peale Ceresit) maksab 0, 6-0, 85 usd / kg, samas kui Ceresit ja poola Atlas - 1-1, 15 usd / kg, kuid kallis - 1, 4-1, 6 uah / kg ja rohkem. Erand - kips pahtleid. Siin on kõige madalamad hinnad (1-1, 2 eek / kg) hoiab türgi Satengips ja kodu - veidi kallim (1, 1-1, 8 uah / kg). Ukrainas, hinnanguliselt ametiliit, praegu töötavad peaaegu 100 tootjate kuivatatud segud, kuid 75-80% kodumaisest toodangust moodustab "suur n'ятірку" - Henkel (Вышгород), "Фомальгаут" ja "Полирем" (Kiiev), "Helios" (Lions) ja "Павлограджилстрой". Eriline tooteid huvi kui et väike Kuni keskmine hind rühma võib liigitada marki Ceresit ja Atlas, samuti kips pahtleid ja krohv Knauf imporditud Moldova. Luxury tooted on ukraina turul kestab umbes 20% ja on esindatud peamiselt brändi Vetonit, samuti kaubamärgid Semin (Prantsusmaa), Mapei, Kerakoll (Itaalia), Uzin, Sopra (Saksamaa). Tarbijad on need materjalid, vastavalt firma "SOM" - suured ja keskmised ehitusettevõtted, kes tegelevad kallis kontori-ja tööstuse kohta'objektid ja элитными ремонтами, st. töödega, kliendid, kelle nõuavad ehitajad tõsiseid garantii (kuni 5 aastat). See on nagu reegel, eriotstarbelised tooted (vedel põrandad tööstus-ja büroopinnad, hüdroisolatsioon, kuivatatud lahused, veekindlad liimid taotluse basseinid), mis Ukrainas või ei ole saadaval või madalama kvaliteediga lääne. Üldiselt väljavaated turu laiendamine rohkem kui ere. Lõppude lõpuks, nüüd ihalda ukraina tarbija kasutab ainult väike ring universaalseid tooteid. Turul Euroopa liidu spetsialistid moodustada umbes 300 liiki kuivatatud segud, mis on kohandatud maksimaalselt ühel või teisel tüüpi tööd. Ja Ukraina on nüüd 95% turuosa moodustas kaks tosinat liiki segud. Boonies kauplustes esindatud on peamiselt kahte liiki - kõige odavam liim ja odav гипсовая krohvisegu ja krohv sise tööd, kus seal õnnestub штукатурить fassaadid. Maakonna linnades on juba'on nõudlus kvaliteedi pahtleid, samuti spetsiaalsed liimid ja vedel põrandad. Selline tooted, nagu dekoratiivsed esiotsa krohv, on müügi ainult Kiievis. Boriss TKACHENKO Turg kuivatatud segud lävel suur hüpe Üle selle ja paari aasta jooksul tarbimine kuivatatud segud võib kasvada 3-4 korda kuivad segud ja'ilmus laiatarbekaupade - ostjad odava majutuse, valdavalt uus, samuti erinevaid бюджетники. 2-3 aastat juurde, ilmselt liitub ja võimas ehitus organisatsiooni, mis on seni valdavalt tööta vanamoodne. Seetõttu on turul kuivatatud segud hakkab juba kasvab kiires tempos. Eriti turg on piisavalt universaalne odav tooteid kõige tavalisemaid töid - krohvisegu, krohv, plaat. Sel hooajal panna индивидуала turuosalisi kuivatatud segud loodavad, et sel hooajal turg kasvab 30% - kuni 500 tuh t. On tarbimise kasv kuivatatud segud loodavad, et on kõik - võimas ja väikesed tootjad, importijad ja kaupmehed. Optimistlikult meelestatud tootjad, kes juhinduvad eraldi driver. Nad ennustavad 40-50-protsendilist turu kasvu. Samal ajal on tootjad, kes on keskendunud ehitus organisatsiooni ja vabastab spetsialiseeritud tooteid, vaatavad tulevikku ettevaatlikult optimistlik ja räägivad mitte buum, vaid umbes märgatav kasvav turg kuivatatud segud. Nende usaldus tugineb algus mass kohaldamise kuivatatud segud remondi ja ehituse eelarve objektide'objektide, sest eelarve on, nagu selgub, on - kaugeltki mitte vaene tellija. Selline olukord on tingitud iseärasustega ehitus. Võimas ehitusettevõtted järjest ehitavad mass odav majutus ilma viimistlustöid. Tulemuseks on viimastel langeb õlgadele ostjad, kes täidavad neid ise, või pöördunud meistrid üksikisikud saavad (või väike hoone бригадам). Aga igal juhul tööd teostatakse kasutades kuivatatud segud. Sest ostjad on selline kodu - see on esimene keskklassi esindajad, inimesed, kellel on raha'on tekkinud seetõttu, et nad on õppinud seda raha hoolikalt lugema. Seetõttu on enamik kodu ostjad peatavad valik odav universaalne segudes kodumaise tootmise. Just tootjate vahel ja käib konkurents ostja-индивидуала. Tootjad on oluliselt vähendatud hinnaga - 10-15% viimase kahe-kolme aasta jooksul. Nüüd on hinnakonkurents nii äge, et vahe 10-15 senti 25-килограммовом pistma võib mõjutada ostja valik. Ka tootjad on märgatavalt paranenud kvaliteediga tooteid. Nagu märgivad ehitajad, veel kaks aastat tagasi seas kodumaiste toodete попадалось palju низкокачественной, ja nüüd, see on haruldus. Ei suuda osta kips või kriit õige kvaliteediga Ukraina, nad ostavad neid vastavalt Venemaal ja Moldovas või оборудуют oma alad tooraine ettevalmistamine. Lisaks, nad loodavad parandada kodumaise tooraine lähiajal. Presidendi sõnul Association kuivatatud segud Juri Спектора, parem on muutunud toodete kvaliteeti kam'каменец-podolskiy "Гипсовик"ja Артемовский "Стромгіпс", ilmselt parandavad uus omanik - prantsuse bänd Lafarge. Üleminek kodumaise tooraine, 1, 5-2 korda odavam imporditud, võimaldab tootjatel vähendada hinnad isegi 10-30% ja alustada kihutati ukraina turul türgi tooteid. Välireklaam toimib ja ehitajad Nüüd kodumaiste tootjate сосредотачивают jõupingutusi, see on individuaalne. Kaks aastat tagasi see oli peamiselt konsultatsiooni, roose'selgitada eeliseid kuivatatud segud. Hiljem algas tihe kampaania. "enamikes ehitusmaterjalide kauplustes tase müüjad-konsultandid on piisavalt madal, ja kui ostja tõesti ei saa midagi räägiks neid või muid materjale, siis ta ostab sama marki, mille kohta on juba midagi kuulnud", - ütleb Alexander Тимко. Seetõttu ei ole juhus, et kõige optimistlikumad prognoosid teevad suured tootjad on "suur n'viie", millest igaüks on oma раскрученный brändi - Ceresit Henkel, "Полирем" "Фомальгаут", "Ферозит" "Helios", "Строймастер" "Павлограджілстроя". Üritavad luua oma kaubamärke ja keskmise suurusega maht tootjad. Kuid mõned neist, nende enda sõnul kannatavad sellest, et suuremad kohalikud ettevõtted ei ole nii palju, turg on laienemas, kui palju отвоевывают seda väiksemad konkurendid. Seetõttu on järgnevatel aastatel võib oodata, et suurendada investeeringuid reklaami kuivatatud segud. Kõige tõhusam tootjad kuivatatud segud usuvad välireklaami - билборды, transpordis jne. Kuna võlur-индивидуалы ja töötajad on väike iseseisev стройбригаду on palju ühist, publik tavalised ostjad. Samal ajal nad ostavad sidusaine regulaarselt, mitte remondi enne remonti ja volitatud esindaja valida, millist segu kasutada, muidugi, ning eraldatud vahendite tellija poolt. Seega, see kategooria ostjad, et müüjad kuivatatud segusid veel huvitavam, kui индивидуалы. Lisaks, nagu märgib direktor firma "Фомальгаут" Sergei Ершов, kapten lihtsam muudavad pakkuja, kui näiteks ehitajad. Seega, tootjate segud intensiivselt otsima lähenemisviise kliendigrupi. Ehitus loodab aeglaselt õppida uusi tehnoloogiaid teiselt poolt, ehitus-loodab - kõige kadedus kliendid tootjate kuivatatud segud, kes ostavad umbes 60% nende toodete - üsna aeglaselt suurendada nende kasutamist. "Mõned suured ehitus organisatsiooni инертны ja aeglaselt отвыкают vana tehnoloogia", - ütleb Ершов. Nii et nõudlus on kõrgtehnoloogia spetsialiseeritud segu suureneb järk-järgult. Aga juhid on töötleva tööstuse ettevõtted ennustavad, et selles sektoris on 2-3 aastat ka leiavad aset muutused. Kogus kaebus kiirus alates novosjolov "töötlemata" krohv, mis siiani on tehtud цементным lahusega, kasvab лавинообразно ja uuendada tehnoloogiat ehitajad sunnib elu ise. Mitmeid ehitusfirmadest, kes on spetsialiseerunud kallis majutus ja ероремонтах, juba õppinud sidusaine. Aga maht eliit-ja remonditööde, nagu arvab Aleksandr Тимко, on lõpetanud kasvada ja nüüd on isegi vähenenud. Nii kui turul valitseb odavamad tooted, kõigepealt kõige massive liiki - liimid plaadid ja krohvisegu. Samal ajal on tootjad märgivad kasvav nõudlus möödunud ja selles hooaega ja muud segud. Huvi наливным soole, mida saab teha täiesti puhas, ainult koos taotlusega kuivade segude põhjustatud, nagu arvavad tootjad, tugevdatud ehitus ja rekonstrueerimine ruumide all kontorid ja supermarketid. Tasapisi taastumas huvi ehitajad juurde masina krohvil, et vaja rakendada erilisi segud. Suured väljavaated on süsteemi soojustamist, mis клеят esipaneelile ka kuivatatud segud. Nad on kiiresti muutumas populaarne, isegi mitte liiga rikas organisatsioonid. "Nüüd, igatahes Kiievis, saad tellimust, vaid näidates kooli direktorile, milline kokkuhoid küttekuludelt võib anda soojustamine fassaadi", - ütleb Sergei Ершов. Importijad luksus tooteid märgivad suurenenud huvi süsteemide hüdroisolatsiooni, lahuste, et betooni remont, осушающих штукатурок. Bogdan МАЛИНОВСКИЙ Tootjad "Kohalikud tootjad segud ei потеснят importijad" Juri TŠERBAK, juhatuse esimees AS "Павлограджилстрой": - Igal aastal müüki kuivatatud segud "Строймастер" kasvab 20-30%. 2002. aastal tarbimine kuivatatud segud Ukrainas lõpuks ületab 500 tonni. Turul закрепятся tuntud kodumaist brändi, kuid impordi osatähtsus jääb samaks. Nüüd on suur nõudlus seas индивидуалов nautida liimid plaadid hulgas ehitajate - viimistlus loo mineraalõlipõhised - гіпсополімерний ja tsementi lime, mis on mõeldud kiire töö koos seinad ja lagi. Krohv ja kitt on tsemendi baasil pärast kuivamist ei anna усадочных praod ja vastupidavad ilmastiku tingimustele. Fassaadid vajavad kvalitatiivne ja kallist remonti, seetõttu kasvab nõudlus vastava segu dekoratiivne eest hoolitseda, rajatised, eelkõige akrüül puit krohv. Kui aga hind maagaasi ja elanikkonna Ukraina tõuseb, siis muutub veel populaarsemaks süsteemi soojustuse ja segu nende paigaldamist. "Välja juhid võimaldab kaasaegne impordi line" Oleg Конопацкий direktor firma "atlas shrugged" (Lviv): - Täna Lääne-Ukrainas ei vähem poolteist tosinat müüjad kuivatatud segud, eriti Lviv - n'yat. Meie peamine konkurent - "Helios", ülejäänud tootmise - peaaegu "garaaž" skaala. Aga kahe nädala jooksul hakkame vaieldamatu liider. Teenib kaasaegne saksa liini, mis siiani ei ole analooge Lääne regioonis, ja see võimaldab meil toota 2000 t kuiva segud kuus. Konkurentsi poola tooted seisma tänu sarnase kvaliteediga hinnaga, mis on 15% madalam. Pealegi konkurents on vähenemas: kui varem viidi Poolast mida iganes, siis nüüd tollis on muutunud rohkem kui korra, ja salakaubavedu vähenenud. Importijad "Impordi tooted выигривает tänu rikas erinevaid värve" Gennadi JURTŠENKO, juht hulgi firma "Vist Co" (ehitusmaterjalide import): - Tooted-keskmise hinnaga ja kvaliteedi tase Ukrainas esindatud ennekõike suurim poola tootja kuivatatud segud - firma Atlas. Seda toodet on hakanud aktiivselt importida kolm aastat tagasi, ja nüüd see võtab aega kuni 10% turu. Kohalike huviväärsuste hulka kuuluvad tootjad konkureerib temaga isnt et Ceresit. Läbi ukraina turule tooteid Atlas aidanud rikas palett värvidega ja suhteliselt madalad hinnad, mis õnnestus saavutada tänu kogu tootmise vältel, sealhulgas saagiks kipsi. Lisaks poolakad pakuvad ehitus салонам seisab all teatud liiki tooteid, mida ukraina tootjad, niipalju kui mulle teada, ei ole praktikas. Kõige allalastav tooted, muidugi, - liim, plaadid, siis наливному paul. Sel hooajal on oluliselt kasvanud nõudlus esiotsa krohv. Ehitaja "Valides kuiv ehitus segu, советуемся koos ju riigieelarve" Dmitri PÕÕSAD asetäitja direktor firma "Добробуд": - Peamine kriteerium valiku kuiv ehitus segu - eelarve objekti. Seega евроремонтах kõige sagedamini kasutatakse segu Knauf, eelarve objektidel - "Полирем" ja "Полимин". Kui hind rühmas on valik, me täpsustame meie бригадиров, juuksurid, kuidas käitub üks või teine segu. Nad ise soovitan: see segu on jäik, see on pehme ja vähe jäätmeid. Ju ei juhtu absoluutselt identsed ja hinna ja kvaliteedi segud. Erinevatel tootjatel on võimalik oma nüansid, mis sõltub suurusest дляпомола, aktiivsus polümeersed lisandid ja t. n. ALLIKAS: Галицкие lepingud
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar