Ehitus ja rekonstrueerimine.
Uus seadusandluses kohta tööohutuse 2006-11-13 17:02:19
Mõju tänapäeva poliitiliste, majanduslike ja sotsiaalsete reaalsuste meie riigi loomulikult avaldub ka selles valdkonnas töökaitse. Tingimused koostöö Ukraina ja Euroopa Liidu lahkumist моноцентризма riigi korraldada tööprotsessi, erinevaid vorme vara ja majapidamine on aidanud parandada veelgi seadus tööohutus. Oluline etapp protsessis on vastu Ülima Радой Ukraina seaduse "muutmise Seadus Ukraina" Kohta tööohutuse "alates 21 november 2002. Nr 229-IV (edaspidi - Seadus nr 229-IV). Peamine eesmärk Seaduse vastuvõtmist nr 229-IV on leppimine oma esimese versiooni 10. oktoober 1992. Nr 2694-XII normidele Põhiseaduse, teiste seaduste"Kohta обов'kohustuslik riiklik sotsiaalkindlustus alates tööõnnetus ja kutsehaigus, mis on viinud töövõimekaotuse ", " maksukorralduse ettevõtete kasumid ", " professionaalsed ühendustes, nende õiguste ja tagatiste tegevust ") ja reguleerivate õigusaktidega. Vaatleme põhilisi erinevusi väljaannetes Seaduse Ukraina "Kohta tööohutuse" 2002, 1992-ndate aastate lõpus. Seaduses nr 229-IV kasutusele kokkuvõttev mõiste "tööandja" - omanik ettevõtted, asutused, organisatsioonid (edaspidi - ettevõte) või volitatud neil organ sõltumata liiki vara ja tegevuse, majanduse ja füüsiline isik, kes kasutab renditud töö. Vastavalt art. 13 Seaduse nr 229-IV ja art. 153 Кзот tagada turvaline ja ohutu töökeskkond ettevõttes on määratud omaniku (tööandja) või tema volitatud neil organ Vastavalt art. 13 Seaduse nr 229-IV ja art. 153 Seadustiku tööseadustega Ukraina (edaspidi Кзот) tagada turvaline ja ohutu töökeskkond on määratud omaniku (tööandja) või tema volitatud neil organ. Tööandja selleks pakub toimimine ja süsteemi haldamise töökaitse, tekitab allasurutud otse talle teenuse töökaitse ettevõttes. Likvideerimine teenuse töökaitse on lubatud ainult juhul, kui ettevõtte likvideerimise või kasutamise lõpetamist наемного töö on füüsiline isik (art. 15 Seaduse nr 229-IV). Kusjuures, teenus töökaitse on loodud kõigis ettevõtetes, kus on üle 50 sõida, mitte ainult mis on seotud tootmise valdkonnas, nagu varem oli. Ettevõtetes töötajate arvuga kuni 50 inimest funktsiooni see teenus võib teha совместители - isikud, kes on vastava koolituse. Ettevõtetes, kus töötab vähem kui 20 inimest, et seda võib paigutamise sõltumatud eksperdid. Seaduse nr 229-IV (art. 16) ei ole keelatud luua komisjoni töökaitse ettevõtetes, kus on vähem kui 50 töötajat, et varem piirdunud seadusega toimetuse 1992.. (art. 26) Mis puutub komisjoni töökaitse, siis Seadus nr 229-IV (art. 16) ei keela luua oma ja ettevõtetes, kus on vähem kui 50 töötajat, et varem piirdunud seadusega toimetuse 1992.. (art. 26). Seadus nr 229-IV (art. 41) laiendas õigus ametiühingute kontrollida vastavust tööandja nõuete töökaitse. Nüüd võivad nad nõuda mitte ainult kõrvaldada puudusi, kuid viivitamatut lõpetamist tööd kohtades, kus on tekkinud oht inimeste elule või tervisele,'u töötajaid. Ametiühingud on õigus viia läbi sõltumatu ekspertiisi töötingimuste ja p'objektide tootmise sihtkohta. Riiklik järelevalve vastavust õigusaktide kohta tööohutuse teostavad (art. 38 Seaduse nr 229-IV): - spetsiaalselt volitatud kesk-täidesaatva võimu üle järelevalve töökaitse; spetsiaalselt volitatud riiklik organ küsimustes kiirgusohutuse; - spetsiaalselt volitatud riiklik organ küsimustes tuleohutuse; - spetsiaalselt volitatud riiklik organ küsimustes tööhügieeni. Mis puudutab garantiid õigusi töökaitse, siis nüüd on töötajale ei saa, pakutakse tööd, mis tervishoiutöötajat sõlmimine talle vastunäidustatud tervislikel põhjustel'i (art. 5 Seaduse nr 229-IV). Menetlusse tööde kõrgendatud ohtu ja nõuab tööalase valiku, on lubatud isiku olemasolul sõlmimise психофизиологической ekspertiisi. Seadus nr 229-IV (art. 41) lubatud профсоюзам nõuda mitte ainult kõrvaldada puudusi, kuid viivitamatut lõpetamist tööd kohtades, kus on tekkinud oht inimeste elule või tervisele,'u töötajate Töötajale ei saa, pakutakse tööd, mis tervishoiutöötajat sõlmimine talle vastunäidustatud tervislikel põhjustel'i (art. 5 Seaduse nr 229-IV) Kõik töötajad kuuluvad общеобязательное'kohustuslik riigi sotsiaal-kindlustus alates tööõnnetus ja kutsehaigus. Seadus nr 229-IV (art. 7) on kehtestanud piirangud, mis ei võimalda tööandjal põhjendada ühesuunaline ülesütlemiseks ettenähtud колдоговором täiendavaid soodustusi ja hüvitisi, näiteks rahaliste vahendite puudumine, ei teatades töötajale ette (mitte vähem kui 2 kuud), mis vastab asendile hg. 32 Кзот. Suhteliselt kahju hüvitamise kannatanule tootmises, siis art. 9 Seaduse nr 229-IV juba ei sisalda nõudeid omanikule трудоустраивать kannatanu oma ettevõttes, kui üks ei ole võimeline täitma oma senised valikud eest osalise töövõime kaotuse. See seaduse säte "Kohta tööohutuse" toimetuse 1992.. (art. 11) arestitud koos обов'side tasuma sihtotstarbelised eraldised Fondi tööhõive iga lõpetatud sel põhjusel, kuna nüüd on valikud ümberõppeks ja töö on selline mõjutatud usaldada sotsiaalkindlustusfondi alates tööõnnetuste ja профзаболеваний Ukraina. § 9 Seaduse nr 229-IV juba ei sisalda nõudeid omanikule трудоустраивать kannatanu oma ettevõttes, kui üks ei ole võimeline täitma oma senised valikud läbi osalise töövõime kaotuse seoses töökaitse teatavate kategooriate töötab, siis eraldi tuleb märkida täpsustamine, et vanus, millest alates on lubatud vastuvõtmine, töö, tööaeg, puhkused alaealiste määratakse ainult seaduses (art. 11 Seaduse nr 229-IV). Seadusega Ukraina "teha muudatusi artikli 12 Seaduse Ukraina" Kohta tööohutuse "25. november 2003 nr 1331-IV selgeks, et kaasamine, puuetega inimeste ületunnitööd ja töödele öisel ajal on võimalik ainult nende nõusolekul ja tingimusel, et see ei ole vastuolus soovitusi meditsiinilis-sotsiaalse ekspertiisi komisjoni. See reegel on ja Кзот, art. 172. Kuna seadusega likvideeritakse investeerimisfondide töökaitse kõik tasemed ja обов'kohustused tööandjate kuulu tarkvara-ja tervishoiu juhtimissüsteemi töötingimuste, sealhulgas finants -, hg. 19 Seadus nr 229-IV on ette nähtud alumine piir ("mitte vähem kui") kulud töökaitse: 0, 5% summast, mille хозрасчетным ettevõtte toodete ja 0, 2% fondi töötasu väike. § 19 Seadus nr 229-IV on ette nähtud alumine piir ("mitte vähem kui") kulud töökaitse: 0, 5% summast, mille хозрасчетным ettevõtte toodete ja 0, 2% fondi töötasu väike Summa kulud töökaitse, mis on seotud riigi sisemajanduse kogutoodangust, mis on määratletud Loetletakse tegevused ja vahendid, tööohutus, rakendamise kulusid ja mille omandamisel kaasatakse kogusummast kulud, mis on heaks määrusega Ministrite Kabineti Ukraina alates 27. juuni 2003 g. Nr 994. Maht ja rahastamise allikad määratakse kollektiivlepinguga (kokkuleppel). See säte täiendab vana sisaldub hg. 20 Seaduse nr 229-IV. Samas on lisatud, et pooled колдоговора ette ka meetmeid, et vältida tulekahju. Tagada töötajate isikukaitsevahenditega, siis uus redaktsioon Seaduse (art. 8) tehtud täiendused seoses: - ühekordseid töid, wops'seotud tagajärgede kõrvaldamisega õnnetused, katastroofid jne. ; - kaasamine колдоговор tingimusi ja normide omandamine, noppimine, väljastamise ja sisu isikukaitsevahendite mitte ainult kooskõlas reguleerivate õigusaktidega ettenähtud tööohutus; - kaasamine täiendava tarkvara üle kehtestatud normi, kui tegelikult töötingimused töötaja nõuda nende rakendamist. Tühistada обов'see suhe on kõik ettevõtted saavad loa organite Госнадзорохрантруда Ukraina alustada oma tegevust. Nüüd on see puudutab ainult saada tööandja õigused alguses ja tegevused, wops'mis on seotud kõrgendatud ohuga. Oluline uudsus Seaduses nr 229-IV (art. 21) puudutab tühistamise обов'язки kõik ettevõtted saavad loa organite Госнадзорохрантруда Ukraina alustada oma tegevust. Nüüd on see puudutab ainult saada tööandja õigused alguses ja tegevused, wops'mis on seotud kõrgendatud ohuga. Väljastamise korra Piirkondlikule komitee järelevalve töökaitse ja tema territoriaal-asutuste poolt heaks kiidetud määrusega Ministrite Kabineti Ukraina alates 15. oktoober 2003. Nr 1631. Suhteliselt overlay sanktsioonideta ametnikud või töötajad, art. 43 Seaduse nr 229-IV üheselt соотносит see norme Seadustiku haldusmenetluse rikkumiste (Coap). Ja art. 231 Coap tuua vastutusala on võimalik ainult spetsiaalselt volitatud asutused täidesaatva võimu valdkonnas töökaitse. Paljutõotav seni on majanduse stimuleerimine kindlustatute suurenenud või vähenenud suurust panust sotsiaalkindlustusfondi õnnetusjuhtumite ja профзаболеваний sõltuvalt riigi õigusaktid, nagu see on ette nähtud § 15 Seaduse nr 229-IV. ALLIKAS: AKNA. UKSED. VITRAAŽI
Allikas: http://stroymart. com. ua
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar