pühapäev, 2. märts 2014

Фастовский st. 2006-10-28 15:39:38

Ehitus ja rekonstrueerimine.








Фастовский st.
2006-10-28 15:39:38

Esimene rooma-katoliku tempel Фастове'ilmus lõpus ja XVI sajandi alguses. Siis oli 1593, Joosep Верещинский, esimene ladina piiskop Kiievi, ehitatud Фастове loss ja kirik, ning varsti avati trükikoda. XVII hg. on Фастове oli ka katoliku ordeni: jesuiitide ja бернардинцы. Jesuiitide tegelesid hariduse - linnas neid oli avatud gümnaasium, samuti пасторской tegevusega koguduses. Бернардинцы olid проповедническую tegevus. "Sõnastik geograafilises Kuningriigi, Poola ja teiste maade слав'янских" (Varssavi, 1880 a. ) märkida sellise teabe esimene фастівських костелах. 1723. aastal piiskop Samuel Taga on ehitatud uus kirik kohapeal vana. 1768. aastal гайдамацкие võistkonnad, riikide juhitavates Швеей ja Bondarenko, röövinud ja põletas selle. Uus kirik, mis on ehitatud ainult 1793. Alguses 1902 aasta kantseleis kuldne värav-Печерского ja Волынского kindral-kuberner laekus kiri Киевского kuberner, milles teatas: "... olemasolevat nüüd linna Фастове kirik-puud'puust, väga vana ja piisavalt ruumikas... Kirik asub taga hoonete elanike g. Фастова incast mõne versta kaugusel Fa-стовской Воскресенской kiriku ja umbes 1 miil alates Фастовской Покровской kiriku... Kuna ebapiisava võimsuse ja ветхость olemasoleva костела on ehitamiseks selle asemele uue костела kasvuga suurus selline, tegelikult esineb vajadus." Uuris kirja ja sellele lisatud kolm projekti uue ehitise, kindral-kuberner vastas: "... poolt peamine juhtiv serv ei esinenud takistusi, mis rahuldab selle avalduse varjupaigataotlejate ". Milliseid projekte uuris kindral-kuberner, kes olid nende autorid-sellest dokumente pidurdaks. Säilinud ainult heakskiidetud projekt - arhitekt. Домбровского, miks ja hakkas 1903. aastal ehitus костела. Mõned dokumendid (projekt, plaan) on säilinud fondide arhiiv Kiievi piirkonnas. On 1906-1908 aastat. ehitus костела osalenud ukraina arhitekt F. Ja. Троупянский (1874-1949 gg.) - kaasautor projektijuht ja ehitustööd. 1909. a. on suuremad ehitustööd olid lõpetatud, kuid kogutud koalitsiooni raha ei jätkunud kaunistus fassaadide ja inter'interjööri templi. Ксендз костела. Шептицкий peaaegu kaks aastat oli sunnitud maha, palvet, ja "taotlus" губернским võimudele teada rahalise toetuse, mis oleks andnud võimaluse viia lõpule templi ehitus. Augustis 1911 aasta kiievis kuberner jälle kirjutab kirja kuberner piirkonnas: "Endine eesseisja Фастовского, nüüd eesseisja Киевского kirik. Aleksandr rooma-katoliku koguduse ксендз Шептицкий, raha puudumise tõttu lõpetada ehitus uue костела on Фастове, rääkis mulle taotlemisel luba korraldada hoones sama костела tuleviku september religioosne kontsert kaasates Суржінского, Боронат, Барцевіча ja ксендза Pavlovitš nii, et puhas tulu see kontsert oli ümber on lõppedes ehitus костела ". Programmi olid kaasatud teoseid Bachi, Händeli, Рейбера, Corelli, Schumann. Vastuseks tuli siseministeeriumi: "... lubada korraldada 11. september tulevikus Фастовском костеле religioosne kontsert... kaebuse tulu nimetatud kontserdi lõpus ehituse костела on Фастове... "samal aastal ehitus костела oli lõppenud, ja ta seisis kogu selle hiilguses ja ülevus. Arhitektuuri säilmed Ehitatud kirik on romano-готіче-inimest vormides, iseloomuliku arhitektuuri ehitised viimases kvartalis XIX sajandil. Vundament maakivist müüritis on püstitatud seinad on valmistatud kollane tellis. Disain katused olid valmistatud männist ja kaetud roheline ja punane plaadid. Sokkel обложили tahvlid неполированного graniidist. Avatäited on kaunistatud värvilised vitraažid ja seinad - bareljeefid välja valge betoon. On inter'sisemuse templi kohe tähelepanu juhtida galerii, salm, refrään, sugu, tehtud узорчатой метлахской plaatidega, vormikas pilastrid ja sambad lopsakas капителями. Traditsiooniline трехнефная basiilika koos трансептом tõmmatud läänest itta ja on risti kuju (basiilika - ristkülikukujuline ehitis, mis on sammaste rida piki galeriid (milline ridadevahelisse käiku). Keset XIX sajandil seda tüüpi ehitiste hakkasid kasutada alla kiriku. Трансепта - põiki osa (või risti marcheno ) базиликального rajatised. Peamine, lääne fassaad tõmbab enim tähelepanu. See on kroonitud kaks torni, mille vahel asub kesk-sissepääs st.. Üle sissepääsu - suur ümmargune aken ("roos"), traditsiooniline osa gooti kirikuid. Kroonitud fassaad viil. Kirik on oluline omadus. Läänepoolne fassaad rajatised asümmeetriline. Asümmeetria avaldub kõiges, alustades arhitektuursete mahtude ja lõpetades detailidega: decor elemente, vormide akende ukseavade ja t. d. Tema kaks torni on ühesugused nii, väliselt täiesti erinev. Lõuna-peaaegu kaks korda kõrgem kui põhja -, четырехугольная kogu kõrgus koos сквозными спаренными kaared ülaosas. Põhja torn tasemel esimese astme väliselt kordab kontuurid lõuna -, kuid üle selle konstruktsioon muutub keeruliseks. See on juba peaaegu kaks torni - ja sale ümmargune ja приземистая граненая. Selline ebatavaline vastuvõtt ehitise fassaadi - eelkõige austust juugend stiilis, kes on samal ajal üks peamisi kohti euroopa arhitektuur. Mõju juugend oli nii tugev, et on muutnud välimus ei ole ainult elamud ja ühiskondlikud hooned, aga ka selliseid stabiilne ja traditsiooniline ehitised nagu kultuslikud. Kunsti viisil täitmise барельефов ka selgelt tuntav mõju juugend. Peamine fassaad postitatud skulptuur piiskopi ja lugu teos "Kristus õnnistab lapsi". On тимпане viil põhja-oksad трансепта - bareljeef "Несение risti" ja skulptuur Our väike laps üle külgmiste sisenemist; тимпане viil põhja-oksad трансепта - bareljeef "Моление kaussi". Vastavalt E. . Тімановіча, tuntud spetsialisti ajaloo ja teooria arhitektuur, need lugu loo täidetud skulptor itaalia päritolu Элио Саля, kes tuli Tartusse lõpus 90-ndate aa. XIX sajandi kutse. Городецкого, selleks, et luua skulptuuri Muuseumi vanavara ja kunsti (praegu Riiklik muuseum Ukraina kujutava kunsti). Lisaks neile on täidetud skulptor ehted "kodus täispeaseid" Банковой 10, Mykolayiv костела, bank. Фастовский st. selle allajoonitud асимметрией lahendada arhitektuurse vormi ja модернистским трактовкой teemasid барельефов-eeskujulik struktuur, sest kajastab ülesehitamisel arhitektuur Ukraina kunsti põhimõtteid uus stiil - juugend. Mitte kõik arhitektid tajutakse seda ja внедряли oma teoseid, seda rohkem - cult rajatised, kus tuleks maitsestada väljakujunenud normide ja canoni. Seetõttu on kirik, mis on loodud Aastal. Домбровским ja F. Троупянским - see on tulemus, originaal мировосприятия зодчих, mis p'єднавши traditsioon ja innovatsioon, suutsid luua silmapaistvat teost. Kaos ja languse ajal NSV liidu st. переоборудовали on panipaik. Olid hallid, tühjad, monotoonne aastatel häving. Tempel vaikselt suremas. Alguses 80-ndate aa. XX sajandi костеле on otsustanud panna koduloomuuseum. Instituut "Укрпроектре-ставрація" läbi vajalikud uuringud, on välja töötanud projekti taastada hoone. Kuid kõik on jäänud paberile. 1988. aastal Фастовский горисполком pöördus sama instituudi poole palvega muuta projekti: selle asemel, et muuseumi kirik on otsustanud ümber seadistada all органно-kontserdisaal. Selleks ajaks, kui hoone on juba jõudnud täieliku hävingut: oli täielikult hävitatud paul, koputasin uksele, hävinud akna vitraažid ja osa черепичного katuse katte, hävinud trepi ja isegi kohati lahti, sokkel maakivist karjalaut. Majade fassaadid on kaetud arvukate praod, elemendid arhitektuurne decor tundus lootusetult rikutud. Renessanss traditsioonide 1991. aastal st. üle seaduslikule omanikule - rooma-katoliku kogukond, kus eestkoste tellimuse dominiiklased. Eesseisja poolt parafiin ja приором kloostri sai isa Sigmund Козар. Tema algatusel on костеле algasid restaureerimistööd projekti киевского arhitekt, Juri Papanov. Restaureerimistööde абота täitnud poola firma "Будімекс", "Budo-paul" ja "Энергополь". Viimastel aastatel on üle реставрацией templi töötanud Leonid Бенте, фастовский insener, samuti poola firma "Тарбуд". 20. septembril 2003 toimus pidulik mass, mis on pühendatud 100-aastapäeva фастовского костела.
ALLIKAS: Ehitus іреконструкція

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar