" Оксаны Робски, lugedes näiteks järgmist: "Ma olen liiga erinevates kontorites. Paul Venemaa улыбнулось нашумевшему romaani "Casual" Оксаны Робски lugedes, näiteks selline: "Ma olen liiga erinevates kontorites. Odav, aga väga stiilne - see on arhitektide, kunstnike, tüdrukud-бізнесвімен (mitte kõigil). Odav, kuid kooskõlas väitega, et rikkus - see on neil, kes müüb aknad, uksed, viimistlusmaterjalid. Odavad ja purustatud tooli jalg - nagu ma juba ammu ei olnud. "...
Siit võib teha järgmise järelduse. Issanda omanikud kontorid. Teie kontorid vaatavad. Juba liigitamist, ulatus, "leiti"!
Mida sellisel juhul teha? Lõõgastuda ja olla ise, see tähendab, et ei ole упуская silmist viimase moe suundumusi, vastavad oma on hoolikalt продуманному фирменному stiili.
Varem oli lihtsam. Siis inter'ери valitses range euroopa stiili - ja siis, põhimõtteliselt, see oli piisavalt, et võita inter'jer добротной sisustus on viimase kollektsiooni euroopa disainerid. Siis oli toretsev barokk, siis high-tech вытеснял kõik teised trendid. Seda perioodi võiks nimetada міжцарів'i. Või "эклектикой". See on lihtne ja непринужденное koos erinevaid stiile ja suundumusi ühes ruumis - antud juhul kontoris. Ühtegi raamistik, rangetele normidele, liigendraamiga standardid ja etalonid. Itaalia keeles seda stiili nimeks oleks "liberty" - see on vabadus.
Ja vabadus - see tähendab, et kauaoodatud võimaluse eneseväljenduseks - ja kui tõlkida see keel asukoht - vabaduse kehastus korporatiivne identiteet. Moes on isikupära. Ja see väljend on võimalik soovitada mitmeid "asju", mida ei saa ignoreerida suurt. Sest just sellega on võimalik eristada tõelist inter'jer "keskkond".
Esiteks, moes on see, mida nimetatakse trendikas словечком "hand-мейд". Käsitöö. Esiteks, see on midagi, mida sa ei leia üheski teises kontoris, siis on see ainult ja ainult teil. See, et kauplustes on osa hinge ja fantaasia disainer.
Nii, näiteks, me teame, et valge on värv ammu enam olla aktuaalne. Nüüd rohkem kui kunagi varem, on vajalikud värvid - mahlane või pastell matti või päilyntä. Näiteks seinale maalitud. Loodud kätega käesolevate meistrid, ta võib isegi võita võrreldes vanade freskod. Valides selline viimistlus, sa ловітесь kaks lindu soov, sest mood: kasutate värvi ja rõhutada korporatiivne identiteet.
Lilled. See ei ole ainult naine. Kuivatatud lilled või värsked lilled loovad erilise atmosfääri ja, kui see ei ole irooniline, lisada värve oma kontoris. Lisaks, nende maitse võib stimuleerida töövõime ja pakkuda toniseeriv toime.
Veel üks moe element - klaas. Nüüd on umbes nii palju klaasi, mis neist saab valida siis, et rõhutada pildi Oma kampaania. Klaasist mööbel, vaheseinad, peeglid. Sujuvad, lainelised jooned või ranged kontuurid - on vaja ainult valida, mida Sulle lähemale.
Rääkides ruumi planeerimist, ei saa mainimata moodne trend valimine erilist ruumi - chill . out. Lõppude lõpuks, kontor - see ei ole ainult töö. Ja kui Sa ei ole kord püüda ennast selles, et kontoris ei ole piisavalt ruumi, kus oleks võimalik puhata, sa lihtsalt vaja sellist nurka. Vaba hingamine, leplikkus, kerge ruumi selleks, et anda endale väike hingetõmbeaeg. Siit võivad olla lilled, kehtestamata'язливі tarvikud, värvide mängu, mis aitab lõõgastuda.
Remont ja disain ametist ei olnud, ehk enam õiget aega, kui praegu. Vabadus fantaasia ja selleks, et suunata kogu koorma mured spetsialistid - firma "Vir-АртСтрой" - ja üleandmisega mõtiskelu, ei ole liiga kõrvale tööd. Seas suur hulk stiilis lahendusi, võimalusi ja suundumusi nüüd saab valida täpselt, mis vastab olulises mõiste maailma äri - фирменному stiili. Ja siis võib olla kindel: keegi täpselt tahab kirjutada Oma kontoris.
Aleksandr Бабкина
© Artikkel on kirjutatud spetsiaalselt ettevõtte VIR. Kui täis-või osalise materjalide kasutamisel viide www. eremont. ee обов'kohustuslik
Allikas: www. еremont. ee