esmaspäev, 24. märts 2014

Aastane parkla autodele

Aastane parkla autodele


Aastane parkla autodele Meenutades võlu kuurordi elu, paljud amp'mäletab maagiline maastik, mis koosneb ласкового meri, puhas õhk, viinamarjad, viinamarjad ripub, magusat virsikud ja aprikoosid, valminud pähkleid.

Sellisel oaas неги ja rõõm, kui ei saa enam muide, paigaldus suvel avatud ülendi, kes võib kasutada parkimiskohti autodele. Kerge арочная disain, olles peidetud elus muster ronitaimed, näeb välja väga originaalne ja loomulik, õpetaja ei riku üldist pilti.

Kuidas on ehitatud varikatus on valmistatud talad

Pole kahtlust, et ehitatud disain, loomulikult, ei saa täita funktsiooni statsionaarseks garaaž. Koos, et see on täiesti sobiv valik vanausu muuga parkla ajal kevadel jahedus, suvise, sügisene maastik.

Siiski tuleb märkida, et asjaolu, et selline varikatus auto õigustatult kannab nime aastase garaaž. Selle aluseks on mänguväljak, kellel on tugev kate. Seal sees on auto kõrge usaldusväärsus on kaitstud vihmausside joad ja rahe. Pindala ülendi seotud кровлей, sulgeb kodune töötuba, sisustatud aed, luues ühtse ansambli.

Parkimine on roolil ka katus, mis lõpeb varikatuse. Seejuures, kogu konstruktsioon on paigaldatud all kerge kallakuga, et tagada äravoolu vihma niidid, mis sujuvalt voolata läbi äravoolu toru'liidetakse kokku äravoolu süsteemiga.

Pole kahtlust, et kogenud käsitööline ilma palju vaeva on võimalik ise ehitada konstruktsioon aastase garaaž, sest vaja selleks materjalid on saadaval nii hinna ja nimetuse. Nii:

  • ankur riiul on valmistatud immutatud ruudukujuliste läbimõõt on umbes kümme sentimeetrit, eelnevalt пропитанного antiseptilise koosseisu;
  • sarikale ja прогоны läheb tahvel, mille paksus on kolm sentimeetrit;
  • kui кровельного materjali kasutatakse komplekt профилированных metall-lehed. Neile on lisatud komplekt, kinnitusvahendid, meeleseisund koos метизами (esemed on valmistatud metallist laia sihtkoht).

Paigaldustööd algavad paigaldamist sammast. Sel juhul tuleks hoolikalt jälgida õige määratlus sätted viimase. Baarid, обов'kohustuslikus korras, on rajatud kaks, moodustavad sirged paralleelsed read. Selleks, et edukalt toime tulla, on soovitav kõigepealt märkima pad, märkides pael rida tulevasi hoiakute ühes reas. Pärast seda, kasutades malli ja teise nööri размечается teine rida, samuti määratakse kitsas pool ülendi, mis muutub'подъездом auto. Edasi moodustub järgmine rida-tugi talad, ja seejärel asukoht sammast.

Peale paigaldamist ei ole üleliigne veelkord kontrollida täpsust paigaldus. Seda on väga lihtne teha. Piisab vaid промерить mõlemad diagonaalid. Võrdsus viimase ütleb, et see etapp ehitus lõppes edukalt. Lõpetuseks jääb vaid öelda, et töödeldud antiseptilise segu toed lihtsalt закапываются maa.

Kõrgus kehtestatud vundamendid kontrollitakse sel viisil. Отмерив ühepalju, keha toetades sammast убивается komplekt naelutamine. Siis viimased paigaldatakse tasane pardal. Selle horisontaalne asend näitab kirjaoskus läbi montaaži operatsioone.

Hammas on paigaldatud talad. Nad omistavad komplekti polte ja mutreid, pildiraamid lai kohale. Nagu praktika näitab, siis selle osa ehitamiseks оптимальнее teha koos partneriga.

Järgmine samm ehitusjoont sarikad. Kui nende paigaldamisel kasutatakse kinnitused, naelad, meeleseisund, mis on metallist katteplaadid. Õige valiku kõrgus ja järjepidevus paigaldus стропильных elemente on võimalik saada tulemus soovitud kallak vihmaveerennid, mille kaudu on sulanud vesi. On jämedam ots paigaldatud elemendid kattuvad kardinapuud, kinnitatakse ise vihmaveerennid.

Metalne lehed katusekate, paigaldatud шірокошляпнимі trukid, all, mis on laotud komplekt kummist tihendid.

Auto varjualused

Tänapäeval tabalukud katus masinad ei kanna absoluutselt mingit tähtsust, et räägib rahalise heaolu eest nende omanikud. See projekt on puhtalt praktiline väärtus. Vajadus selle paigaldamine on dikteeritud, kõigepealt, tingimuste kohaliku kliima. Kõige sagedamini varjualused, et auto on пристенный element, mis on kinnitatud välimise ümbermõõt:

  • suvilat, maamajad;
  • majad, parklad, teisi kohti.

Ehitus auto varjualuste palju lihtsam rajatised statsionaarsete garaažide. Huviväärsuste võitnud punkti, tuleb mainida:

  • suure kiirusega возведеіія;
  • suhteliselt madala maksumusega projekti;
  • kompaktne majutus, rajatised, säästab kaetud territooriumi.

Tänaseks on üha suuremat populaarsust võitmas loo eraldi seisvatel varikatused, mis a priori on rohkem funktsioone. Kuid kinnitatava varjualused sugugi ei kavatse võtta oma seisukohta. Neid kasutatakse koos гаражами, või peamised ehitised.

Cell polükarbonaat nagu tooraine varikatused tavaliselt on tehnoloogiliselt kaasaegne auto varjualused kujutavad endast sega projektid, osad, millest on valmistatud materjalidest, nagu:

  • puit, metall;
  • polükarbonaat, sepistatud elemendid.

Seejuures, kandvad konstruktsioonid on paigaldatud tehase tingimustes. Tootmise tingimused on vaja ka protsessi saada lahti cell polükarbonaat plastikust. Конструкционно, varikatus autode koosneb kvaliteetsest metallist балочного karkassi (torukujuline profiil, mille läbimõõt on umbes kaheksakümmend millimeetrit). Google.ee ruumala on suurem abil talud, mis on vajalikud vormi.

Valmis pind on tervete lehtedega katus pajalapid. Nende valmistamine on polükarbonaat, профнастил, pleksiklaasist, muid asjakohaseid materjale. Taastatud projekt võib olla задекорирован metallist sepised elemendid ja seejärel kaetud värviga, mis tahes meeldiv tooni.

Tänane turg ehitusmaterjalid on maailma suurim erinevaid erinevat komplekti обшивочных killud, mis on mõeldud kasutamiseks ehituse käigus auto varjualuste. Erilist populaarsust viimasel ajal ostnud erinevaid karbonaat loo.

Peamised versioonid sellest materjalist eralduvad järgmised поликарбонаты:

  • cell: on ячеистую rakuline struktuur, mis võimaldab salvestada sees õhu padi. Tänu sellele on võimalik anda mitmeid kõrgeid soojustatud omadused ja olemasolu ribi jäikus on garantii suur konstruktiivne usaldusväärsust;
  • monoliit: kas täitmine lehed, kellelt on võetud sise tühjad. Selline lahendus annab mõju suurenenud vastupidavus;
  • profileeritud: erineb teistest versioonidest sellega, et kondensaati, tilgad, mille paiknevad pinnad, растекаются seda ühtlaselt, tekitades õhuke kaitsekiht.

Populaarsus polükarbonaadist ühendeid tuleneb tema muljetavaldav omadusi. Vastupidavust ta kaks korda tugevam kui klaas analooge ja kaheksa korda suurem, kui erinevad plastist. See materjal on kindel talub suuri temperatuurikõikumisi, alates neljakümne kraadi külma ja lõpetades saja kahekümne kraadi absoluutne soojust. Vaipu polükarbonaadist täiesti kombineerida metallist кровлями, heitgaasisüsteemi, kui selles, üldine экстер'jer.

Tabalukud konstruktsioonid, mille aluseks peitub cell polükarbonaat, erineb hea vastupidavuse, meeleseisund koos mõju tugevus ning vastupidavus ilmastikukindel. Seejuures säilib:

  • väike kaal;
  • kõrge suhe kulgeb kerge voolu;
  • сілььним mõju neelavad uv-kiirguse eest.

Kogu öeldu tasub lisada, et cell polükarbonaatvaik on unikaalne ja veel see, et tal on võime võtta ükskõik millise kuju, kaotamata seejuures, kasutusomadused. Need imelised omadused võimaldavad paigaldada tabalukud polycarbonate konstruktsiooniga, ilma spetsiaalsete грузоподъемных seade, mis võimaldab lõpuks säästa märkimisväärseid rahalisi vahendeid, wops'mis on seotud hoone elutsükli.

Ja veel natuke навесах

Tuleb märkida, et auto varikatus on valmistatud профнастила eriti populaarne on kinnisvaraarendajad, kes tegelevad seadmete parklad ja ka laoruumi. Need kujundused on täiesti sobivad omadused. Aga hind профнастила ületab hind näitajad polükarbonaadist analooge. Katusetööd, vaipu valmistatud pleksiklaasist käsutuses on vajalik светопроніцательностью. Vahepeal on palju performance raskusi.

Laias laastus, kogu ehitus tsükkel võib eristada kolme peamist etappi:

  1. On valmis täpseid arvutusi, заготавливаются vajalikud materjalid.
  2. Valitakse tulevikku koht paigaldus on lõppenud projekteerib, valmistab platside.
  3. Paigaldatud varem koristatud segmendid, toimub lõplik paigaldamine rajatised.

Asudes paigaldada auto varjualuste, tuleb amp'meeles pidada, et iseseisev paigaldus ülendi, et auto on piisavalt pikk ja aeganõudev protsess, wops' вязаным tuleb ette võtta paigaldustööde suurt täpsust. Seetõttu on mõistlik pöörduda spetsialistide poole, kes on praktiline kogemus püstitamine sarnaseid struktuure. Seejuures lõplik teostatud tööde kvaliteet on oluliselt kõrgem. Vaevaga kogenud paigaldajate kohta'objekt läheb ja paigaldatud jooksul kaksteist kuni kolmkümmend kuus tundi. Paigaldamise eraldi kogutud üksuse'ühinevad abil poltide'ühendused.

Tänu sellele, et kogu konstruktsioon on võimalik kiiresti lahti võtta ja kokku panna teises kohas.

Täna pakutakse komplektid auto varjualuste, kellel on erinevad suurused, mis on mõeldud eri autode arv. Pakutakse laia valikut värvitooniga ja disaini lahendused.

Seega, lähtudes kõigest eelnevast, võib julgelt tõdeda: valik auto ülendi, ehitatakse välja kaasaegne kvaliteetne komposiit materjalidest (näiteks varikatus on valmistatud polükarbonaadist), on optimaalne valik. Mugavad, kerged, pühendunud disaini projektid on võime harmooniliselt sobima ühte esteetika erinevaid aia-ja eeslinna.

Mine jagu: Katus


Allikas: www. materik-m. ee

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar