esmaspäev, 3. veebruar 2014

Vaim ettevõtte ja selle kontor 2006-11-09 17:25:58

Ehitus ja rekonstrueerimine.

Vaim ettevõtte ja selle kontor
2006-11-09 17:25:58

Kontorite Venemaal palju. Probleem on aga nende pädevat vanausu siiski ei lahene. Arvestades praktilisus ja funktsionaalsus, ei tohiks me unustada эргономичности töökohti & prestige firma. Peaasi nõude esitamisega kontori - abi on tõhus edendamine ettevõtted. On kolm tegurit, mis mõjutavad stiili ja organisatsiooni kontori ruumid: maitse juht, geograafiline tegur (orienteerumine euroopa või ameerika juhtimise) ja tegevusala ettevõtted. Nagu praktika näitab turuosalistele, venemaa avarusi kui обустройстве kontoris olulist rolli ikka mängib tegur number korda (vt eespool). Ja alles hiljuti annekteerimist venemaa äri progressiivne juhtimine, vanausu tööpind on terasest olema maksustamise spetsialistid, kutsutud pakkuda funktsioone, представительность ja heaolu kontoris. Usa lähenemine vormistamisele bürooruumid eristab liikumist ja mõnikord ja agressiivsus, mida teadlikult püütakse näidata juhend. Eripäraks on kasutada üks stiil, mida nimetatakse, puhtal kujul. Euroopa lähenemine rohkem демократичен ja talub стилевое segunemine. Näiteks kontorites andmed урбанистического kõrgtehnoloogia võivad rahulikult соседствовать klassikaline pärsia vaip, käsitöö. Orientatsioon профильную tegevus firma on ka oluline, sest olukord kontor, kõigepealt peab võimalikult kajastada firma stiil. Valik siin ei ole eriti suur: üldtunnustatud peetakse kaks võimalust organisatsiooni kontoris. Кабинетно-коридорная süsteem võimaldab orgaaniliselt tööruumi sisustamine koos individuaalne psühholoogiline kliima ruumid. Idee демократичного kontoris kõige paremini rakendab stiil open space, kui suur ala asub однотипная mööbel ja ravikabinetid juhid on taga sirkel. Aga nagu praktika näitab, et enamus firmad vene turul valib kolmas, mixed variant, kuid обыгрывает seda kumbki omal moel. Näiteks, tööala panga kontorid on traditsiooniliselt jagatud kahte ossa. Esimesel koondunud eraldi kabinetid tippjuhtkonnale. Teine osa, mille eesmärk on muu personali, ruumi on tavaliselt korraldatud stiilis open space, kus eraldi отгорожены nurkadesse, et keskastme juhtide. Kui обустройстве selline kontor avatud tsoonis inimesed peavad ühelt poolt tunda ennast ühtse meeskonnana, • teine - hoida isiklikku ruumi. Et saavutada pleekinud eesmärke panga kontorites kasutatakse kõige sagedamini madalad vaheseinad. Kontorites õiguslike ettevõtete olukord eesmärk on näidata stabiilsust, kohusetundlikkust ja õilis konservatiivsus. Siit sujuvalt tulenevad nõuded inter'interjööri & kujundus: rangus, otstarbekuse, täielik vastavus regulatsioonile ja kohal ettevõtted. Ja veel - selge ülevaade, mis peaks прослеживаться kogu struktuuri kontoris. Siin valitseb süsteemi kapis. Sellised ettevõtted püüavad kujundada positiivne pilt, nii et nende kontorid nagu ei saa paremini soliidne mööbel klassikalises stiilis. Kontorid inseneri-ja tehnoloogia ettevõtted on tavaliselt väga täis mööbli võimalus, kuid sel juhul on ergonoomiline ja kompaktne. Seega ideaalne lahendus selliste ruumide planeering stiilis open space väikese sirkel. Esteetika siin sujuvalt liigub teise koha, ning esimese lähevad mugavust. Kuid see kehtib ainult töö ruumidele, mille meelelahutuse funktsioonid ei ole liiga tähtis. Ja siin on kapis juht tuleb varustada vastavalt eeskirjadele. Kui ta on vormistatud all vanasti või pidevat viisil ravimit vaja on, siis vaevalt avaldab austust mulje külastajaid. Palju sobivam muutub high-tech personifikatsioon kõrgtehnoloogia. Esirinnas on sõltuvuses oligarhe, kes usuvad, et on võimalik endale kõige ekstravagantne escapades või väikesed firmad, kes soovivad muljet progressiivne ja kaasaegse Ülesanne kontorid osalevate tarbija turgude näidata kaup nägu. Tagajärg on selline lähenemine - kerge утрированности ja isegi liialdus, teadlikult kasutatakse vormistamisel interjööri'еров. Kui materjali kasutatakse peamiselt laminaat erinevad toonid, klaas ja metall. Siia sobivad erksad värvid, ebatavaline valgustus, kasutades uusimat disaini arengut. Peamine - õigel ajal ohjeldada soov teha kestva mulje ja ei kaota oma stiili terviklikkust. Muidu saab märkamatult kõrvale кича. Anna Uljanova, vastutav arhitekt firma A & A: - Mitte ainult firma profiili määrab inter'jer kontoris, kuid mentaliteet ja ajalugu firma. On pangad, kes eelistavad klassika - see sümboliseerib usaldusväärsust, konservatiivsus, austus traditsioonide. Teised pangad, vastupidi, korraldada oma peatuspaika täiuslik high-tech. Sellega nad näitavad, et on valmis võtma riske, minna mittestandardseid lahendusi. Klient tavaliselt ei tea, mida ta ikkagi tahab. Meie ülesanne on järk-järgult see'aru saada. Ja selleks on vaja alustada mõelda kategooriate tellija. Töö arhitekt - see on alati originaal kontor. Ja kui arhitekt on pöördunud, pakub ta ei ole valimatu sätestatud võimalusi inter'interjööri ja moodustab kujutise keskkond ettevõte. Ja tavaliselt seisab mitte ainult kunstnikuna, vaid ka psühholoog. Toimetus, reklaam-ja PR-agentuuri sagedamini teised ettevõtted kasutavad eelised avatud kontoris. Демократичность need ettevõtted on omane väga struktuuri - boss on alati avatud ning ideid ja suhelda töökaaslastega. Nõuded mööbli näiteks kontorites - ergonoomilisuse ja mitmefunktsioonilisus. Näiteks, büroo riiulid saab kasutada eraldamine. Või отгораживать töötajate vaheseinad-ширм prügikast. Istutada ühe laua üritavad neile, kes kõige sagedamini on "коммуніковать". Näiteks brändi juhid, juhtivad üks ja sama marki. Või kahe-kolme пиарщиков töötavad ühe projekti. Kui ruumis on kõik ametnikud ühte eriala, see, окоріть kõik, on vaba planeerimine, ja kui seal on palju rajoonides lipp - зонірованноє ruumi. Seal, kus töötajad on vajalik suur kontsentratsioon, näiteks back-kontorid, pangad, on kehtestatud kõrged шумопоглощающие eraldamine või isegi väikesed кабинки. Materjalid & asju Valida värvi -, vormi -, tarvikud ja varuosad kontor tekitab assotsiatsiooni, kes ei saa mõjutada suhteid klientide ja firma töötajate ja juhatajana. Aasta n'yat tagasi progresseeruv arvati kasutamine viimistluses ja vormistamisel büroo looduslikke materjale. Täna disainerid ühendada klaas, plast ja metall. Need materjalid kajastavad kaasaegse tehnoloogia. Ja see, kes vormistab neid ruume, tahab näidata, et jälgib muutustega turul. Suur hulk klaas sümboliseerib ka läbipaistvus ja teabe avatus. Materjalide valik viimistlus asukoht määratletud, eelkõige ellusuhtumisega top-juhid firma. Nad vastutavad sisemine töökorraldus - ja nad otsustavad, milline on optimaalne Kontor. Kõige julge ja enesekindel juhid võivad varustada asukoht high-tech, või techno. Kodu on Hea juht püüab luua parimad tingimused oma töötajad. Mõistes, et inimestel on alati töötada 12-14 tundi päevas, arhitektid ja disainerid juhinduvad põhimõttest hiina filosoofe: "Reaalsus - ei ole seinad ja katuse, siseruumi" - ja loovad kontoris maksimaalselt mugavust ja õdusust. Puudus päevavalgust, mis võib omakorda teiste pikaajaline depressioon, kompenseerivad suur hulk erinevaid klaas тонировок ja ka air disain, alumiiniumist ja puidust. Selle asemel, et "loovad" halb jume флюоресцентных lambid - valguse hajumise галогенок. Igatsust elusa looduse üritavad lämmatada väikesed kunstlik водоемами, purskkaevud, palju lilli fuajees. Tähistatakse põhimõtted kohta'ühtekuuluvustunne maastiku ja inter'interjööri väljatöötatud Ллойдом V. Wright ja arhitektide 50-ndatel. Suurema sotsiaalse kohanemisvõime kontoris üldplaneeringu üritavad teha spetsiaalsed alad suhelda töötajad. Hall, näiteks täiendavad laiad heledad või klaasist koridorid, mis on mõeldud rohkem ühiseid jalutuskäike, kui перекура. Kontorites koos коридорно-кабинетной süsteemi обустраивают trepikojad mänguväljakud. Ja juhul, kui radikaalne урбаністскі-технократических lahendusi metallist trepid ja platvormid on muutunud tuum, mille ümber korraldatakse ravikabinetid. "Kodustamine" kontoris toimub ka läbi personaalse töökoha, kui puudub отгороженной territooriumil kompenseeritakse индивидуализированной mööbliga. Ja laudadel jälle'on fotod lemmik koera ja sõbrannadega, diplomid ja karikad. Vadim Kuznetsov, commercial direktor "FELIX" näpunäited vormistamise büroo: 1. Purusta tööala nelja tegevusalad territooriumil boss, töö tsooni, on tsooni puhkus, olmeruumid (гардеробную ja söökla) 2. Territoorium boss peab a) olema esinduslik välimus, b) luua töökeskkonna, c) tagama kliendile mugavust läbirääkimiste tsoonis, g) liikvele panna töötajad ajal летучек, koosolekuid ja ajurünnakuid штурмов 3 vormistamisel tööala töötajaid on vaja a) p'ühendada kaastöötajate funktsionaalsed rühmad, isoleeritud üksteisest seinad või sirkel, b) ette näha, et ruumi läbirääkimisteks kui kollektiiv on väike, konverentsiruume tsooni saab varustada kõrvalmajas töötajate kohati töötajate Kui vastupidi, konverentsiruume on parem paigutada холлах ja рекреациях, ) juba projekteerimise staadiumis mõtlema heliisolatsiooni ruumide, g) sõltuvalt eesmärgid ja ülesanded läbi mõelda tüüp valgustus siseruumides "Адриатический" kontor projekti Tellija esitas suur reisibüroo "Солярис Tour", mis on spetsialiseerunud VIP-reisid on Horvaatia - riigi tuhandeaastase ajaloo, kelle linna ja lukud ajastu Renessanss võib võrrelda üksnes Veneetsia arhitektuuri ja Amsterdami Mosaiik roman vannid ja keskaegsed kirikud, maalid veneetsia meistreid - kaugeltki mitte kõik, mida saab näha selles riigis. Ümbritsetud ühelt poolt siniste lainetega Adriatic, ja teine - luksuslik rohelised mereäärsed metsad ja maaliliste kaljudega, Horvaatia sarnane lugu. Seda lugu ja tahtis tuua inter'ери oma uue kontori tellija. "Kujunduslik lahendus peaks saata vaim Adriatic. Me tahame anda meie kliendile võimaluse otse läve meie kontoris sukelduda atmosfääri piirkonnast kliima ja arhitektuuri jooni ", - seadis tingimuse tellija. Horvaatias amp'monumendid antiik kultuuri (killud linna kvartalit) on säilinud kuni tänapäevani nii on osa tänapäeva elust. Seega on spetsialistide arhitektuuri büroo, firma A & Ning sündis idee luua kontori stiilis antiik aatriumis: seinad ja põrand - marmor ja graniit; laed - klaas, sinine taevas ja valged pilved. Räästa-ja ülemmäära liistud on valmistatud kipsist loovad illusiooni состаренного marmor. Valgus ei ole aktiivne, on loodud peidetud valgustitega ja peegeldab lakke. Kuna põhilised värvid olid valitud looduslikud värvid, mere lained ja marmor. Konkreetse organisatsiooni töövoo reisibürood - pidev töö palju dokumente, kataloogid, brošüürid, suur hulk soetamist töökoha-table - teinud kahtluse alla võimaluse ehitada harmoonilise ruumi. Nii, et ei tee "raske" aktsendid, projektis on kasutatud loob mõju kergus mööbel Frezza rohke klaasi ja metalli. Nii on varustatud firma A & Aga kontoris oli järgida põhimõtet kontrast ja harmoonia: modernsus ja antiik, antiik riik ja arenenud tehnikat töö büroo. Projekti arhitekt - Anna Uljanova

Allikas: http://stroymart. com. ua

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar